SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Aan jullie heb ik ook niks ook he
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Die zijn altijd koud voor ik thuis ben..... ophalen, 38 kilometer rijden....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
pizza.
NYP, 2e pizza halve prijs via thuisbezorgd.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee, koken!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
pizza.
NYP, 2e pizza halve prijs via thuisbezorgd.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hier droog en de zon schijnt heel vervelend de woonkamer inquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
godverdomme, ik dacht dat die ellende eindelijk klaar wasquote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier droog en de zon schijnt heel vervelend de woonkamer in![]()
![]()
ik krijg ze warm aan de deurquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zijn altijd koud voor ik thuis ben..... ophalen, 38 kilometer rijden....![]()
![]()
Ja, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
godverdomme, ik dacht dat die ellende eindelijk klaar washet gaat ook weer vriezen
![]()
![]()
nee gaat weer beginnen een weekje langquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
godverdomme, ik dacht dat die ellende eindelijk klaar was![]()
![]()
Sterker nog, het amerikaanse weermodel heeft het over 2 weken... nu kwakkel en na het weekend overdag ook onder nulquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
nee gaat weer beginnen een weekje langProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vertrouw Amerikanen niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sterker nog, het amerikaanse weermodel heeft het over 2 weken... nu kwakkel en na het weekend overdag ook onder nul![]()
Ja, maar jijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik noem kapsalon halen wel altijd koken hoor![]()
![]()
Je bent Duitser dan je werkelijke denkt geloofikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vertrouw Amerikanen niet.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij komt ook niet uit Nederland zo te zienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bent Duitser dan je werkelijke denkt geloofik![]()
![]()
Ik ben een dikke volgevreten volgezopen student met lang haar die met veel gel naar achter is geveegd en ik draag ook altijd blazers enzo en praat met een bekakte Rquote:Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben een dikke volgevreten volgezopen student met lang haar die met veel gel naar achter is geveegd en ik draag ook altijd blazers enzo en praat met een bekakte R![]()
![]()
iedereen die duitsers eruit schopt vertrouw ik volledigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vertrouw Amerikanen niet.![]()
![]()
Ik ga welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen die duitsers eruit schopt vertrouw ik volledig![]()
![]()
Ik gooi het nog steeds op ziek zijn en veel pijnstillers... vanmorgen nog wat snoepjes gevonden in een bewaard doosjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij komt ook niet uit Nederland zo te zien
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hopen dat je snel opknaptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik gooi het nog steeds op ziek zijn en veel pijnstillers... vanmorgen nog wat snoepjes gevonden in een bewaard doosje![]()
![]()
quote:
Kom je ook eten dan?quote:
Ik lust geen bami en maak altijd genoeg voor een heel weeshuis
Nope.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Boh opeens sneeuw hier![]()
Met zon
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan een gewoon kippetje uit de oven, met aardappeltjes erbij? EN misschien wat sla?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom je ook eten dan?
Ik lust geen bami en maak altijd genoeg voor een heel weeshuisProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Doe gewoon simpel. Wat vind je lekker en wat heb je. Dat maak jequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Kom je ook eten dan?
[..]
Nope.
Hoeft toch allemaal niet zo spannend te zijn neem ik aan
Dus kip, aardappelen/rijst en wat sla.![]()
Nee ga bij mams etenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Kom je ook eten dan?
dan maak je nasi met hete kip en groente, of je maakt rijst met kip kerrie, of je bakt gewoon een stuk vlees met aardappelen en groente, je bak pannenkoeken.... broodjes worst.
ik kan nog wel ff doorgaan hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan een gewoon kippetje uit de oven, met aardappeltjes erbij? EN misschien wat sla?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus kip, aardappelen/rijst en wat sla.![]()
iemand die het snaptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Doe gewoon simpel. Wat vind je lekker en wat heb je. Dat maak je![]()
![]()
dat raamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
Dit is toch godverdomme niet te geloven
[ afbeelding ]![]()
dat had mijn oma vroeger ook
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is het nu net even droog maar ik zie dat er bijna zwarte lucht aankomt![]()
![]()
Ik probeerde ook een foto te maken maar mijn telefoon is echt dood aan het gaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
en bij jou is je pakket al wel binnenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
En pakketje met dit is binnen
Net toen ik weer thuis kwam was hij afgeleverd bij de buren aan de overkant en stond die vrouw een briefje te schrijven dat hij bij de buren lag
[ afbeelding ]
jou zien we voorlopig dus niet meerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
Net toen ik weer thuis kwam was hij afgeleverd bij de buren aan de overkant en stond die vrouw een briefje te schrijven dat hij bij de buren lag
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lekker rustigquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dubbele schuiframen met van die folie zodat je niet naar binnen kunt koekeloerenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat raam![]()
dat had mijn oma vroeger ookWhehehequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hier is het nu net even droog maar ik zie dat er bijna zwarte lucht aankomt
Ik heb ook gewoon lampen aan gedaanNahwquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeerde ook een foto te maken maar mijn telefoon is echt dood aan het gaan
Ik heb nog wel een HTC Hero over![]()
![]()
Net op het moment dat ik mijn telefoon uitschakel werd ik gebeld
[b]AirwiN schreef [/b]
telefoonsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Net op het moment dat ik mijn telefoon uitschakel werd ik gebeld
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dubbele schuiframen met van die folie zodat je niet naar binnen kunt koekeloeren
[..]
Whehehe
Ik heb ook gewoon lampen aan gedaan
[..]
Nahw
Ik heb nog wel een HTC Hero over_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt dan ook niet uit Duitslandquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en bij jou is je pakket al wel binnen
Zondag besteldJawel, ik wacht nog even met opbouwen. Wil eerst dat klote bureau uit mijn kamerquote:![]()
![]()
Ik heb hem al-tijd bij me.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ondingen, ik ben 'm altijd kwijt![]()
Wat loopt iedereen trouwens te haten op die film: Lincoln
ik lees dat mensen ook echt in de pauze weg zijn gegaan enzo
ik vond het een mooie film
Wat was je ook alweer, 14?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]![]()
*duikt weg*Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Deze post zal Huppel leuk vindenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat was je ook alweer, 14?![]()
*duikt weg*Hoe kan hij nou ineens weg zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ook, althans, dat probeer ik
Tot ie ineens weg is![]()
![]()
kan ik wel gaan zeggen over hoe ik nooit iets kwijt raak, maar helaas is dat bij telefoons een ander verhaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ondingen, ik ben 'm altijd kwijt![]()
![]()
Kan het wel begrijpen hoor. Spannend is het nu ook weer nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vond het een mooie film![]()
![]()
Sjah je wordt niet plat vermaakt, moet nadenken, historische context e.d.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vond het een mooie filmProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
een film hoeft toch niet persé spannend te zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen hoor. Spannend is het nu ook weer niet
Voor veel mensen wel..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een film hoeft toch niet persé spannend te zijn![]()
Daarom ook altijd op zak hebben. Kan je 'm niet kwijt rakenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik dat nu eens wist, dan had ik dit probleem ook niet he![]()
![]()
Ik heb meestal geen zakken als ik thuis zit/ligquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom ook altijd op zak hebben. Kan je 'm niet kwijt raken![]()
![]()
Pfff ik heb hier een kind wat als gevolg van de antibio kuur aan het herstellen is, en dus boven mijn kop uitspringt terwijl ik zelf het liefst onder 2 dekbedden in bed zou kruipen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan leg je 'm op tafel/bureau/.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik heb meestal geen zakken als ik thuis zit/lig![]()
2 broodjes voor 1 broodje gezond?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, 2 broodjes in de oven voor broodje gezond
Pauperjochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 broodjes voor 1 broodje gezond?![]()
![]()
Tja, dan ligt het aan jezelfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En dan raakt ie bedolven onder de almaar ophopende zooi die ik altijd creëer![]()
![]()
stop je hem thuis in de lader, altijd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En dan raakt ie bedolven onder de almaar ophopende zooi die ik altijd creëer
heb je zelfs een heel snoer extra om te vinden![]()
![]()
?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze post zal Huppel leuk vinden
[..]
Hoe kan hij nou ineens weg zijnIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan zit ie overdag dus altijd in de laderquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
stop je hem thuis in de lader, altijd.
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
stop je hem thuis in de lader, altijd.
Ik heb gewoon zo'n houder waar ik 'm in zet. Direct naast m'n laptop. Kan ie ook niet bedorven raken onder de zooi![]()
![]()
zit je nooit zonder spanningquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan zit ie overdag dus altijd in de lader![]()
![]()
Deze heb je al verrassend lang of nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
kan ik wel gaan zeggen over hoe ik nooit iets kwijt raak, maar helaas is dat bij telefoons een ander verhaal
[b]AirwiN schreef [/b]
Tjah achquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ik laat hem gewoon rondslingeren en weet altijd waar die ligt.....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewoon zo'n houder waar ik 'm in zet. Direct naast m'n laptop. Kan ie ook niet bedorven raken onder de zooi
huppel kop dicht![]()
![]()
Zou wel een topaankoop zijn voor mijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewoon zo'n houder waar ik 'm in zet. Direct naast m'n laptop. Kan ie ook niet bedorven raken onder de zooi![]()
![]()
Ik maakte een flauw leeftijdsgrapje over Vinnie naar aanleiding van zijn plastic drumstel en toen betichtte hij mij van het schrijven van een posting waarover jij niet amused zou zijn...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik laat hem gewoon rondslingeren en weet altijd waar die ligt.....
huppel kop dicht
fKopen danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zou wel een topaankoop zijn voor mij![]()
![]()
je moet niet vergeten dat ik al 15 jaar telefoons heb oid.. en er pas 2 daadwerkelijk kwijt ben geraaktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deze heb je al verrassend lang of niet![]()
![]()
Ik weet dat jij altijd weet waar die ligt!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
ik laat hem gewoon rondslingeren en weet altijd waar die ligt.....
huppel kop dicht
Op je jasje, vlak voor je die uitklopt uit het raam van een rijdende auto.
In je borstzakje, vlak voor je uit het raam van een rijdende auto gaat hangen.
Op de kofferbak van de auto vlak voor je wegrijdt!
Maar je weet altijd waar die ligt!!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet dat jij altijd weet waar die ligt!!
Maar je weet altijd waar die ligt!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Zoiets dus:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zal eens bij blokker ofzo kijken van de week![]()
![]()
die van het borstzakje was niet verloren he, die heb ik nog gepakt. vlak voor de wielen van een vrachtwagenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Hij zat naast mij blij te zijn dat Sesamstraat op tv kwam!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik maakte een flauw leeftijdsgrapje over Vinnie naar aanleiding van zijn plastic drumstel en toen betichtte hij mij van het schrijven van een posting waarover jij niet amused zou zijn...
14 is dus nogal hoog geschat
[b]AirwiN schreef [/b]
Whahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
die van het borstzakje was niet verloren he, die heb ik nog gepakt. vlak voor de wielen van een vrachtwagen![]()
![]()
Zo mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
die van het borstzakje was niet verloren he, die heb ik nog gepakt. vlak voor de wielen van een vrachtwagen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zat naast mij blij te zijn dat Sesamstraat op tv kwam!!
14 is dus nogal hoog geschat![]()
![]()
Zeg eens dat het niet zo isquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat ik maar eens een aantal pistoletjes in de oven ga schuiven.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoe kan je nou je foon in huis kwijt zijn?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Zou een hoop uren zoeken in de week schelenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sukkelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Zou een hoop uren zoeken in de week schelenIk was verbaasd dat het middenop de dag kwam, niet blijquote:![]()
![]()
Damn hoort net dat mijn meisje haar iPhone3 nu echt overleden is... naja dan maar een 5 voor dr bestellenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik raak alles kwijt, altijd al zo geweest..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan je nou je foon in huis kwijt zijn?
Gelukkig heb ik mam die meestal alles weet te vinden![]()
![]()
Geen geluidquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
Makkelijke oplossing is trouwens om je eigen telefoon te bellen.![]()
Dan moet je wel je geluid aan hebben en een extra telefoonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
Makkelijke oplossing is trouwens om je eigen telefoon te bellen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Kinderen en mannen kunnen echt niet zoeken hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik raak alles kwijt, altijd al zo geweest..
Gelukkig heb ik mam die meestal alles weet te vinden
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan moet je dat aanzettenquote:En als je telefoon op een hard iets ligt dan hoor je 'm ook wel trillen.
![]()
Tijd dat er een kleine komt dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kinderen en mannen kunnen echt niet zoeken he![]()
![]()
Ze woont thuis. Daar is heus wel een extra telefoonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je wel je geluid aan hebben en een extra telefoon![]()
![]()
quote:Mannen, stop met tv kijken, hamburgers eten, mobiel bellen en blijf vooral uit de zon: daar wordt jullie sperma slecht van!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En dan het geluid weer vergeten uit te zetten 's avonds en weer die kutgeluidjes horen als ik in bed lig. Nee dankjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je dat aanzettenEn als je telefoon op een hard iets ligt dan hoor je 'm ook wel trillen.
![]()
![]()
heb alleen 1 mobiel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
Makkelijke oplossing is trouwens om je eigen telefoon te bellen.![]()
![]()
TV kijken doe ik al niet, hamburgers eet ik nooit, mobiel bellen doe ik ook vrijwel niet en ik ben zolderkamerautist dus ik heb een hekel aan zon. Zoquote:![]()
![]()
Herkenbaar!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En dan het geluid weer vergeten uit te zetten 's avonds en weer die kutgeluidjes horen als ik in bed lig. Nee dankje
Zo vergeet ik ook bijna altijd om mn wekker uit te zetten
[b]AirwiN schreef [/b]
ik hoef nooit te zoeken. weet altijd waar het ligt. dus waarschijnlijk kan ik niet goed zoeken neequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kinderen en mannen kunnen echt niet zoeken he![]()
![]()
Maakt in jouw geval niet uit,want jij zei net dat je hem niet kwijt raakte. Of dat je hem in ieder geval weer vindquote:Trillen dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En dan het geluid weer vergeten uit te zetten 's avonds en weer die kutgeluidjes horen als ik in bed lig. Nee dankje![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik 2 telefoons heb met een identieke sim-kaart..... mocht ik er 1 kwijt zijn kan ik de reserve pakken..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
goed puntquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt in jouw geval niet uit,want jij zei net dat je hem niet kwijt raakte. Of dat je hem in ieder geval weer vind![]()
![]()
Ik heb 1 foon, die is aan het sterven nu.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:07 schreef fietsie het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik 2 telefoons heb met een identieke sim-kaart..... mocht ik er 1 kwijt zijn kan ik de reserve pakken..
Als die dood is heb ik een gigantisch probleem
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik gebruik geen wekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Zo vergeet ik ook bijna altijd om mn wekker uit te zetten![]()
Alleen die lul naast me wel![]()
![]()
Best te doen hoor, een leven zonder foontjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 1 foon, die is aan het sterven nu.
Als die dood is heb ik een gigantisch probleem![]()
![]()
Ik gebruik alleen een wekker als ik echt teringvroeg mn bed uit moet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen wekker![]()
Alleen die lul naast me wel
Meestal word ik uit mezelf al wakker
[b]AirwiN schreef [/b]
En toen? Bellen en hopen dat er iemand opnam?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een keer mijn telefoon in de trein laten liggen![]()
Of rende je achter de trein aan![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Best te doen hoor, een leven zonder foontje![]()
Zonder telefoon geen leven!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah jawel, dat is een weekje wel te overlevenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Zonder telefoon geen leven!!![]()
![]()
Baby keurig achtergelaten bij de moeder? Of stiekum meegesmokkeld?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen een wekker als ik echt teringvroeg mn bed uit moet.
Meestal word ik uit mezelf al wakker
Ik ook altijd om half zeven dus..![]()
![]()
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah jawel, dat is een weekje wel te overleven![]()
Weekje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah jawel, dat is een weekje wel te overleven
Lol!!
Duurt minstens 2 maanden voor ik geld voor een nieuwe foon bij elkaar heb
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat kan je vergeten...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En toen? Bellen en hopen dat er iemand opnam?![]()
Of rende je achter de trein aandaaaag telefoon van net 2 weken oud
![]()
![]()
Dat is kutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan je vergeten...daaaag telefoon van net 2 weken oud
![]()
![]()
Ahw, dat is wel minder danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weekje?
Lol!!
Duurt minstens 2 maanden voor ik geld voor een nieuwe foon bij elkaar heb![]()
![]()
Ik ben nog nooit een telefoon kwijtgeraakt *klopt af.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat denk je zelf? Het wordt straks oppasmateriaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Baby keurig achtergelaten bij de moeder? Of stiekum meegesmokkeld?![]()
![]()
Zoals wat dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel, gewoon mega veel activiteiten inplannen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: