abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:49:33 #1
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122496969
Zwangerschap & geboorte

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack (meisje)

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (jongetjestweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor***
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen
17 augustus: Hilzillah
17 augustus: Laiveneertiekje
21 augustus: Sull
23 augustus: covie

05 september: Musique
16 september: Kleurdoos
30 september: Zoya83

04 oktober: Blokje.
04 oktober: Babbel1
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  dinsdag 5 februari 2013 @ 08:54:31 #2
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122497037
Haha Elmo, kaartjes deden we hier pas bij 35 weken. Afgelopen zaterdag pas de juiste proefdruk binnengekregen :P
pi_122497075
Wat een mijlpaal As! *O*
  dinsdag 5 februari 2013 @ 09:01:18 #4
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_122497148
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 08:54 schreef pessie het volgende:
Haha Elmo, kaartjes deden we hier pas bij 35 weken. Afgelopen zaterdag pas de juiste proefdruk binnengekregen :P
Ik heb ook nog wel tijd, maar bij T. hadden we al heel veel gewoon geregeld en waren we met 16 weken al uit de naan enzo. Nu heb ik steeds het gevoel een beetje achter de feiten aan te lopen. Maar het komt vast goed! Ooit!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_122497192
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:01 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel tijd, maar bij T. hadden we al heel veel gewoon geregeld en waren we met 16 weken al uit de naan enzo. Nu heb ik steeds het gevoel een beetje achter de feiten aan te lopen. Maar het komt vast goed! Ooit!
Volgens mij is dat een beetje het lot van een tweede :D
Maar het komt goed. Hier is het ook klaar terwijl het lang duurde :D
pi_122497369
Wat As zegt, het lot van de tweede idd. Bij een tweede ben je ook makkelijker, ik iig wel. Weet nu dat een baby niet zo gek veel nodig heeft, terwijl je bij de eerste al in een paniekaanval kan schieten als je 11 hydrofielen hebt ipv de 12 op het lijstje. :')
pi_122497815
As *O* 40 weken.

Pessie :*

Vandaag wordt ik gebeld door de vk toch wel spannend ;)
pi_122497818
As *O* wat een mijlpaal!
Pessie wat denk je zelf? Heftig voorwerk of is er iets aan de hand?

Straks weer controle bij de vk, blijf t elke keer spannend vinden hoe de kleine ligt.
pi_122497931
Succes met de controles en uitslagen dames!
Hier heerlijk geslapen, onweer vond ik gezellig en gewoon weer in slaap gevallen.

Wel teruggebeld voor de VK over het drinken/plassen en morgen ga ik op voor de beruchte suikertest compleet met drankje.
Ik denk dat ik met de auto ga want volgens mij ga ik van mijn stokje als ik moet fietsen zonder eerst te eten.

Leuk al die proefkaartjes! O+ We moeten er hier echt eens voor gaan zitten, maar dat komt wel na de vakantie, tijd zat!
pi_122497966
Succes alle dames met vk(terugbel)afspraken!

Suiker (toepasselijk, die nickname :P), succes morgen!

Hier zitten m'n broeken al strak. :{
pi_122498039
Suiker, wat is het idee achter die suikertest dan?
pi_122498081
Haha die link met mijn naam had ik nog niet eens gelegd! :D
Blokje, geen leggins en jurkjes in huis? Heeeeerlijk ;)

Veel drinken/dorst hebben en veel plassen kan een kenmerk zijn van suiker, wist niet dat dat ook voor zwangerschapssuiker gold, maar ze nemen liever het zekere voor het onzekere en dat vind ik natuurlijk prima.
pi_122498183
Oh zo. Ik dacht gewoon dat veel plassen een zwangerschapsdingetje was eigenlijk. :)
pi_122498196
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:39 schreef Blokje. het volgende:
Succes alle dames met vk(terugbel)afspraken!

Suiker (toepasselijk, die nickname :P), succes morgen!

Hier zitten m'n broeken al strak. :{
Hier ook, had vorige week een spijkerbroek aan en die zat niet lekker :N. En dat teriwjl ik toch zo;n 2 kilo afgevallen ben _O-.

Suiker spannend maar wel goed dat ze even controleren.
pi_122498267
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef L-E het volgende:
Oh zo. Ik dacht gewoon dat veel plassen een zwangerschapsdingetje was eigenlijk. :)
Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..
Nu heb ik van mensen gehoord die op de raarste plekken aan kranen gingen hangen, dus ik vind zelf dat het nog wel meevalt, maar ach, het is maar een ochtendje. Kom er wel doorheen :)
pi_122498331
Ik heb verschillende gewichten gewogen. Gelukkig al mijn kleding bewaard. wel gisteren mijn kast leeg getrokken. Hoef waarschijnlijk niet eens zwangerschaps kleding te kopen, zoveel zooi heb ik nog.
pi_122498390
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..
Nu heb ik van mensen gehoord die op de raarste plekken aan kranen gingen hangen, dus ik vind zelf dat het nog wel meevalt, maar ach, het is maar een ochtendje. Kom er wel doorheen :)
Waauw! ik moet goed mn best doen om een liter per dag te halen
pi_122498404
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Suikertante het volgende:
Haha die link met mijn naam had ik nog niet eens gelegd! :D
Blokje, geen leggins en jurkjes in huis? Heeeeerlijk ;)

Veel drinken/dorst hebben en veel plassen kan een kenmerk zijn van suiker, wist niet dat dat ook voor zwangerschapssuiker gold, maar ze nemen liever het zekere voor het onzekere en dat vind ik natuurlijk prima.
:D
En idd, ga maar aan de jurkjes/leggings. Al zijn de meeste jurkjes precies rond de buik wat strakker _O- Komt goed!
pi_122498431
Ik pas nog mijn eigen kleding eigenlijk. :)
pi_122498436
Suiker, 2,5 liter na het avondeten nog :o Dat is best een boel!
Ik drink overdag op m'n werk grote mokken thee (0,5 liter per mok), zit dus nu al aan de 1,5 liter :Y)
pi_122498472
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Die 2,5 liter is wel erg veel ja. 's Nachts dorst vind ik niet gek, hier ook altijd. Ben benieuwd of er iets uit die test komt!
pi_122498477
Echt Hill?! Vooral sinds ik zwanger ben kan ik echt de hele dag drinken! Tis dat het bij te grote hoeveelheden weeromhoog komt :@

Bij mij gaan de printjes nu een beetje meerekken dus de keuze wordt steeds kleiner, maar ik heb nog wel een paar leuke combi's.. maar ben wel heel blij met mijn positiespijkerrokje en legging O+
pi_122498526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 09:57 schreef L-E het volgende:
Ik pas nog mijn eigen kleding eigenlijk. :)
Ik ook wel maar die spijkerbroek viel op. Heb genoeg vellen over dus voor het echt zichtbaar wordt zijn we wel even verder :+.
pi_122498584
Zo dat vind ik ook veel. Hier wel een slechte drinker maar toch.

'S nachts ook altijd dorst maar mijn hele leven al. Staat ook een koelkastje naast mijn bed.
pi_122498713
:D Dat is wel een idee, als ik ooit een slaapkamer heb waar ik een bed op poten kan neerzetten vind ik een koelkastje niet verkeerd! :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')