Ik heb ook nog wel tijd, maar bij T. hadden we al heel veel gewoon geregeld en waren we met 16 weken al uit de naan enzo. Nu heb ik steeds het gevoel een beetje achter de feiten aan te lopen. Maar het komt vast goed! Ooit!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:54 schreef pessie het volgende:
Haha Elmo, kaartjes deden we hier pas bij 35 weken. Afgelopen zaterdag pas de juiste proefdruk binnengekregen
Volgens mij is dat een beetje het lot van een tweedequote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:01 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel tijd, maar bij T. hadden we al heel veel gewoon geregeld en waren we met 16 weken al uit de naan enzo. Nu heb ik steeds het gevoel een beetje achter de feiten aan te lopen. Maar het komt vast goed! Ooit!
Hier ook, had vorige week een spijkerbroek aan en die zat niet lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:39 schreef Blokje. het volgende:
Succes alle dames met vk(terugbel)afspraken!
Suiker (toepasselijk, die nickname), succes morgen!
Hier zitten m'n broeken al strak.
Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef L-E het volgende:
Oh zo. Ik dacht gewoon dat veel plassen een zwangerschapsdingetje was eigenlijk.
Waauw! ik moet goed mn best doen om een liter per dag te halenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..
Nu heb ik van mensen gehoord die op de raarste plekken aan kranen gingen hangen, dus ik vind zelf dat het nog wel meevalt, maar ach, het is maar een ochtendje. Kom er wel doorheen
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Suikertante het volgende:
Haha die link met mijn naam had ik nog niet eens gelegd!![]()
Blokje, geen leggins en jurkjes in huis? Heeeeerlijk
Veel drinken/dorst hebben en veel plassen kan een kenmerk zijn van suiker, wist niet dat dat ook voor zwangerschapssuiker gold, maar ze nemen liever het zekere voor het onzekere en dat vind ik natuurlijk prima.
Die 2,5 liter is wel erg veel ja. 's Nachts dorst vind ik niet gek, hier ook altijd. Ben benieuwd of er iets uit die test komt!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:52 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook wel zo, maar ik denk dat ik normaal na het eten ongeveer 2,5 liter drink nog. En als ik 's nachts naar de wc ga heb ik ook de neiging om nog een glas te nemen..
Nu heb ik van mensen gehoord die op de raarste plekken aan kranen gingen hangen, dus ik vind zelf dat het nog wel meevalt, maar ach, het is maar een ochtendje. Kom er wel doorheen
Ik ook wel maar die spijkerbroek viel op. Heb genoeg vellen over dus voor het echt zichtbaar wordt zijn we wel even verderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |