Ik las vuile voeg. Dat er stopverf inzit ofzo.quote:
Wat is er leuk aanquote:
Vuig is het nieuwe stopwoordje van Specularium blijkbaar. Tijd dat hij daar mee stopt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las vuile voeg. Dat er stopverf inzit ofzo.
quote:Documentaire Sound City: Triggerfinger
Dave Grohl maakt zijn debuut als regisseur met de documentaire film Sound City, een film over de historie van de legendarische gelijknamige studio in Californië, waar o.a. Neil Young, Fleetwood Mac, Rage Against The Machine, Guns and Roses en Johnny Cash hun platen maakten. Triggerfinger is vanavond te gast. Ook zij namen hier een album op, ‘All This Dancin’ Around’ (2010).
Sylvana en Yvon Jaspers ook. Wat vind je van die koeien ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef OProg het volgende:
Jort zegt tenminste nog eens wat als hij aan tafel zit.
Volgens verwachting.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Ik durf bijna niet terug te lezen hoe het carnavalsitem hier gegaan is
Ging nergens over. Giel Beelen die er de reet verstand van heeft had randstedelijke verschijnselen gekozen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Ik durf bijna niet terug te lezen hoe het carnavalsitem hier gegaan is
Niet te vergelijken want uit Jort komt nog wat zinnigs (als het niet over sport gaat).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sylvana en Yvon Jaspers ook. Wat vind je van die koeien ?
Lamme Frans komt hier iig uit de buurt en is al van kleins af aan carnavalvierder. Verder die Limburgers komen sowieso niet uit de randstadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ging nergens over. Giel Beelen die er de reet verstand van heeft had randstedelijke verschijnselen gekozen.
Alleen als ze carnavalspolonaissehoerenlopen op de Wallen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef rubbereend het volgende:
Verder die Limburgers komen sowieso niet uit de randstad
Frieze doorloper reageert op de polonaisse.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef Cynix ® het volgende:
Iets minder bagger in deze [reeks] zou wel fijn zijn, het begint tamelijk onleesbaar te worden (zie vorige deel).
Dat er ook nog bijgekomen. Ik verwacht inderdaad irritatie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:41 schreef Pietepietje het volgende:
Wilfried de Jong![]()
Die kinderen die komen vertellen over de Cito-toets zal wel heel irritant worden
nice.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:06 schreef Mike het volgende:
Voor de liefhebbers: die docu is ook sinds vandaag overal te downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |