Op de videokaart na is het dit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:49 schreef Pino112 het volgende:
Had ik ook vaak ja, totdat ik een versie had die opeens vlekkeloos werkte.
Wat is je setup?
Tot 1 januari 2015, maar ik weet niet voor welke Samsung-toestellen het geldt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat nog geldig? Zo ja, waar wat hoe?
Nee dat was hem niet. Het was een heel simpel programma maar wel effectief. Deed ook multicore processing.quote:
onboard videokaarten uit het XP-tijdperk zijn vaak weinig soeps in een HTPC... heck zelfs discrete kaarten uit die tijd hadden meestal geen (of nooit?) hardware-acceleratie voor video.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:35 schreef Dimens het volgende:
En dan XBMC erop zetten en er een HTPC van maken.
Die post was voordat de edit was ge-edit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
onboard videokaarten uit het XP-tijdperk zijn vaak weinig soeps in een HTPC... heck zelfs discrete kaarten uit die tijd hadden meestal geen (of nooit?) hardware-acceleratie voor video.
Op de PC waar het verkeerd gaat het word bestand laten opslaan/printen als .pdf. Vervolgens vanuit dat PDF-bestand weer laten printen...print de printer maar weer deels en worden happen tekst over het hele blad niet geprint.quote:
dat klinkt bijna als een probleem dat ik heb met een xerox workstation: daar worden in een pdf document ook bepaalde delen weggelaten...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:15 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Op de PC waar het verkeerd gaat het word bestand laten opslaan/printen als .pdf. Vervolgens vanuit dat PDF-bestand weer laten printen...print de printer maar weer deels en worden happen tekst over het hele blad niet geprint.
Dit is wel heel erg vaag...
Ehm, printscreen maken van word en dan uitprinten?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt bijna als een probleem dat ik heb met een xerox workstation: daar worden in een pdf document ook bepaalde delen weggelaten...
kijk eens of je het als plaatje naar je printer kan versturen?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ehm, printscreen maken van word en dan uitprinten?
Ah. Zojuist geprobeerd en dan print de printer het wel volledig uit. Ervaring mee dus?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]nee, er schijnt (iig bij xerox of pdf een mogelijkheid te zijn om i.p.v. de standaard manier (tekst i guess) een plaatje naar de printer te sturen, waardoor soms er minder problemen zijn, dit moet je kunnen vinden bij je afdrukvenster denk ik..
het werd mij aangeraden door xerox support voor een probleem dat ik afgelopen week bij een klant hadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ah. Zojuist geprobeerd en dan print de printer het wel volledig uit. Ervaring mee dus?
Intikken.quote:
Ik wilde er ook nog een halen voor de laptop van mijn vrouw. Maar aan de andere kant gebruikt ze nu negen van de tien keer d'r iPad, dus dat is dan eigenlijk ook weer zonde van het geld...quote:Op maandag 11 februari 2013 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
SSD in laptop geschroeft. Man dat ding gaat als de brandweer!
cmdquote:
Is het waardquote:Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Terminal pakt 'm niet. Moet ik Windows gaan opstarten ook nog
Better be good then...
je kan geen trace uitvoeren op je terminal?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Terminal pakt 'm niet. Moet ik Windows gaan opstarten ook nog
Better be good then...
Niet met dat commando. De luie persoon die ik ben heb ik geen zin om het bijhorende commando op te zoeken dus dan maar zoquote:Op maandag 11 februari 2013 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan geen trace uitvoeren op je terminal?
dat is niet de bedoeling neequote:Op maandag 11 februari 2013 16:54 schreef J.Appleseed het volgende:
Is het de bedoeling dat ik alleen maar dit krijg?
[ afbeelding ]
Na 5 adressen kapt 'ie er in Terminal ook mee:
[ afbeelding ]
klopt. Daarom is fok ook veel toffer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:01 schreef Dimens het volgende:
Tweakers![]()
Mensen openen een topic daar met een vraag en elke keer weer komt er een of andere debiele mod het topic sluiten omdat het geen forum is om vragen te stellen maar om te discussiėren.![]()
Elke reactie ook in zo'n topic; 'Is je Google kapot?'. Alsof je elke vraag direct op internet kan vinden en het ook juist is.
Bij mij werkte het wel op de Terminal.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Niet met dat commando. De luie persoon die ik ben heb ik geen zin om het bijhorende commando op te zoeken dus dan maar zo
Zeker wel. Ik stuur ook veel Tweakeraars naar FOK! toe. Misschien blijven ze wel en dat is wel tof.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:50 schreef Bart het volgende:
[..]
klopt. Daarom is fok ook veel toffer.
Ah, vandaar dat we hier iedere week weer een nieuw "welke webhosting is de beste" en "welke laptop moet ik kopen voor word en excel"-topic hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik stuur ook veel Tweakeraars naar FOK! toe. Misschien blijven ze wel en dat is wel tof.
Over het algemeen prima, laagdrempelig is een van onze sterke punten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat we hier iedere week weer een nieuw "welke webhosting is de beste" en "welke laptop moet ik kopen voor word en excel"-topic hebben
En hoe krijg ik het dan werkend?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij mij werkte het wel op de Terminal.
Ohja die ik op Twitter langs zag komen was anders dan die van Bart;quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
En hoe krijg ik het dan werkend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 | telnet towel.blinkenlights.nl |
Dat is een classic jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:27 schreef J.Appleseed het volgende:
Oh die! In OS X Terminal krijg je die zelfs geanimeerd met dit commando:
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
Als je zelf toegang hebt tot de content, de content verwijderen en geduld hebben, dan verdwijnt het vanzelf naar een lagere positie en uiteindelijk helemaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:16 schreef Dimens het volgende:
Weten jullie hoe je pagina's uit de Google search verwijderen. Er staat het een en ander op Google wat ik er liever af wil hebben (geen naaktfoto's of überhaupt foto's) maar ik krijg het er niet af. Ik kan alleen het cache indienen als verzoek om te verwijderen maar niet een hele link. Ik heb liever niet dat wanneer mijn naam wordt ingetypt in Google, je direct elke website met mijn naam ziet staan welke ik er zelf niet eens heb opgezet.
Dat is dus het probleem. Het zijn niet mijn websites maar er staat wel content van mij op. En naast dat ook websites waar mijn naam op staat zonder dat ik dit wil. (mag dat eigenlijk)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je zelf toegang hebt tot de content, de content verwijderen en geduld hebben, dan verdwijnt het vanzelf naar een lagere positie en uiteindelijk helemaal.
http://support.google.com(...)?hl=en&answer=164734
Het probleem is dat bijvoorbeeld een van de bedrijven failliet is en zijn website host via XS4ALL waardoor het dus nog bestaat. Ik kan ze ook niet meer benaderen want ze hebben geen mailadres meer. Of moet ik hiervoor XS4ALL benaderen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja eerste stap is zorgen dat de betreffende content offline gaat. Daarna kun je bij google zo'n verwijderverzoek doen, dan is het vrij snel pleite.
Zou ik wel doen ja, bel ze vandaag even. Lijkt me dat ze hem zo offline kunnen halen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het probleem is dat bijvoorbeeld een van de bedrijven failliet is en zijn website host via XS4ALL waardoor het dus nog bestaat. Ik kan ze ook niet meer benaderen want ze hebben geen mailadres meer. Of moet ik hiervoor XS4ALL benaderen?
Dat niet perse maar ik wil gewoon geen persoonlijke dingen op het internet hebben gedaan. Men hoeft bijvoorbeeld niet te weten dat ik in 2005 heb meegedaan aan een onnozele wedstrijd en daarmee een prijs heb gewonnen. Sowieso hoeft niemand dat te weten.quote:
Daarom doe ik tegenwoordig ook alles onder de naam Dimens en andere niet bestaande namen. Het is wel jammer dat andere mensen wel dingen over jou op het internet zetten. Eenmaal dat het erop staat, is het ontzettend moeilijk er weer af te halen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:58 schreef GlobeHouse het volgende:
Op het internet bestaat geen privacy.
Kan heel goed waar zijn... dat lease-gedoe is toch begonnen bij Hi, nietwaar?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:51 schreef Iemand91 het volgende:
Gerucht: Vodafone komt over twee weken met nieuwe mobiele abonnementen
Dit moet een geintje wezen toch?....Toch?
Ik geloof het wel ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Kan heel goed waar zijn... dat lease-gedoe is toch begonnen bij Hi, nietwaar?
Oh, ik hoopte dat bij die 44 euro een telefoon in zat, als dat niet zo is dan ben ik blij dat ik net een F&F abo heb (dacht dat die actie nu voor mij 99 maand blijft doorlopen).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja.
Maar serieus, ¤44 p/maand voor 400 min/sms en 500MB data en dan nog zonder telefoon (minimaal ¤10 p/maand extra. Godsamme man
Een vriend heeft z'n Nokia 920 ook maar los gekocht (nu alleen nog een paar maand wachten totdat ze 'm ook daadwerkelijk kunnen leveren) want die wordt ook voor hoofdprijzen van de hand gedaan.
Slaat inderdaad nergens op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik betaal nu tussen de 10 en 15 euro voor 200min/sms + onbeperkt data, ook gewoon SIM-only bij Vodafone.
44 euro per maand, fucking belachelijk!
quote:
Als dat dus incl toestel is (van 10 euro) dan valt het wellicht meequote:
"Dat zijn in de basis 'sim-only abonnementen' zonder toestel: voor een telefoon moet ongeveer tien euro per maand worden bijbetaald."quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Als dat dus incl toestel is (van 10 euro) dan valt het wellicht mee
Edit: Hmz, waar tover ik die 10 euro nu weg, dacht dat ik dat net ergens had gelezen.
Zie het nuquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Dat zijn in de basis 'sim-only abonnementen' zonder toestel: voor een telefoon moet ongeveer tien euro per maand worden bijbetaald."
Van het FP-artikel.
Dus 44 voor abo en ongeveer 10 voor toestel. Dus 54 euro. PER MAAND. Daar betaal ik nu gemiddeld 4 maanden mee.
Vodafone, power to you Less is more.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Dimens het volgende:
Geen nieuw abonnement en een telefoon los kopen is goedkoper. Damn, zoveel geld.
Let maar op, KPN en T-mobile gaan hier ook mee komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vodafone, power to you Less is more.
Die onduidelijke constructies waren zo slecht nog niet
Nu maar hopen dat ze meer gaan ''stunten'' met kortingen etc dan kan het wellicht nog wel een beetje aantrekkelijk worden.
Ik heb ook net op tijd een sim-only genomen. Welliswaar niet onbeperkt, maar wel 1GB data, wat een week later naar 250MB naarbeneden werd geschroeft, voor hetzelfde bedrag. Ook de sms/bel-bundel ging flink omlaag.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:55 schreef mschol het volgende:
ben toch wel blij dat ik 4 jaar terug al een sim only abbo heb genomen, daardoor heb ik nog steeds onbeperkte data voor een schappelijk bedrag (10e per maand)
En dan moet je aan het einde van de abbo ook nog eens gaan betalen om de telefoon te mogen houden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
De iPhone 5 zal 15/maand kosten, dus dan kom je bij het goedkoopste abo uit op 60 euro per maand.
Nee, niet bij Vodafone. Daar wordt je gsm direct je eigendom. Geen leaseconstructie dus. (Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op zondag 17 februari 2013 09:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan moet je aan het einde van de abbo ook nog eens gaan betalen om de telefoon te mogen houden.
En 'lease' is ook de reden dat ik einde contract bij Hi weg ga en voor sim-only ga. Leuke vergelijking trouwens:quote:Op zondag 17 februari 2013 12:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nee, niet bij Vodafone. Daar wordt je gsm direct je eigendom. Geen leaseconstructie dus. (Dat zou er nog eens bij moeten komen)
Lease is bij KPN, hi, telfort e.d.
Dat is ook een manier om je partnerprogramma te gebruiken.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef FredvZ het volgende:
Misschien oud nieuws, maar ik vond hem wel opvallend:
Als je ooit een boekenbon (in de vorm van een plastic pasje) krijgt en je hebt geen idee waar je hem aan uit moet geven:
Bij Bol.com kan je hem overal voor gebruiken.![]()
* FredvZ gaat van de week zijn haren scheren met zijn tondeuse. van Bol.com. Betaald met een boekenbon.
Dat is het partnerprogramma van Danny...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is ook een manier om je partnerprogramma te gebruiken.
Ik word in ieder geval op een leuke manier begroetquote:Op maandag 18 februari 2013 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Troel!
Het is hier leuker dan vroeger.
Vrouwquote:Op maandag 18 februari 2013 14:11 schreef Troel het volgende:
Hoi. Is het hier ook nog steeds net zo leuk als vroeger?
Dat is inmiddels de grote gok ik? DM me even je oude username, ik heb een zwaar vermoeden, maar....quote:Op maandag 18 februari 2013 15:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Heeft die kleine van je zijn bowling-skills nog verbeterd?
Heb ik hier liggen. Kom je ernaast liggen?quote:
Ik ben bang dat je koelkast niet groot genoeg is daarvoorquote:Op maandag 18 februari 2013 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb ik hier liggen. Kom je ernaast liggen?
Ik leg wel een kratje op bed dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je koelkast niet groot genoeg is daarvoor
Snel opdrinkenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet lauw laat worden!
Wee degene die nu de opmerking maakt dat als je bier naast mij legt dat het dan vanzelf heet wordtquote:Op maandag 18 februari 2013 15:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet lauw laat worden!
Als je bier naast mij legt dat het dan wordt vanzelf heetquote:Op maandag 18 februari 2013 15:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Wee degene die nu de opmerking maakt dat als je bier naast mij legt dat het dan vanzelf heet wordt
Ja, naast jou wel jaquote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je bier naast mij legt dat het dan wordt vanzelf heet!
Gewoon een elektrische kookplaat je bed in zeulenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef LompeHork het volgende:
"Kook je?"
"Ja, maar alleen in de slaapkamer"
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gewoon een elektrische kookplaat je bed in zeulen.
LH![]()
Ik heb gewoon wat blikjes achterin bovenin liggen voor het geval dat er bierdrinkend bezoek komt.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klopt, daarom staat het in de koelkast ook tegen de achterwand aan![]()
Loop op straat te fokken en IRCenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:20 schreef Troel het volgende:
Het is hier wel erg blauw hoor. Horen jullie niet op straat?
Gezellig, het bier staat koud en genoeg in de krattenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Wyri![]()
ik dacht, ik kom weer even buurten!
Ik was er al bang voor.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Loop op straat te fokken en IRCen.
Nee, ik durf niet in vreemde omgevingen behalve mijn zolderkamerquote:Op maandag 18 februari 2013 15:20 schreef Troel het volgende:
Het is hier wel erg blauw hoor. Horen jullie niet op straat?
Och arme. Komen ze wel af en toe bier naar boven brengen voor je?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik durf niet in vreemde omgevingen behalve mijn zolderkamer
Uiteraard, die takelen ze gewoon omhoog door het raam, daar durf ik af en toe nog wel dichtbij te komen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Och arme. Komen ze wel af en toe bier naar boven brengen voor je?
Perfect geregeld dus. Ook zo'n liftje omhoog met zo'n belletje dat je eten eraan komt?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard, die takelen ze gewoon omhoog door het raam, daar durf ik af en toe nog wel dichtbij te komen.
Nee die is in aanbouw, maar daarvoor moest ik naar de bouwmarkt, dus ik was zo van: "Ja dan moet ik dus tóch naar buiten"quote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Perfect geregeld dus. Ook zo'n liftje omhoog met zo'n belletje dat je eten eraan komt?
Of de brandweer bellen?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard, die takelen ze gewoon omhoog door het raam, daar durf ik af en toe nog wel dichtbij te komen.
Die zit verder op, kijk uit over een begraaf plaats en er zit een bank tegenover ons.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef Troel het volgende:
Je kan beter de chinees om de hoek hebben
Bij mij in de buurt zit geen Chinees meer.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die zit verder op, kijk uit over een begraaf plaats en er zit een bank tegenover ons.
Dan zou ik inderdaad toch zelf gaan halen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:44 schreef WyriHaximus het volgende:
Hier wel maar de chinees vlak bij doet niet aan internet bestelling en kost ff wat meer moeite (lees contant geld) maar schaakt wel heel goed. De chinees verder op is vet als de pest en smaakt ook totaal niet maar je kan dan wel weer online bestellen en betalen.
Terugsturen in de container. Dat zal ze lerenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:42 schreef Troel het volgende:
Het enige wat ik ontzettend vervelend vind is dat geen van de chinezen hier aan bezorgen doet.
Ze praten beter Nederlands dan menig Nederlanderquote:Op maandag 18 februari 2013 15:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Terugsturen in de container. Dat zal ze leren
Doen we ook, is nog leuker ook al bezorgen ze wel. Al is zelf koken verstandigerquote:Op maandag 18 februari 2013 15:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad toch zelf gaan halen.
We hadden hier altijd een prima chinees. Leuke vrouw bij de balie, altijd twee lollies mee voor de jongens enzo. De boel is daar vernieuwd, babi pangang niet meer te vreten. Vrouw weg. Altijd van alles fout bij de bestelling, kortom: naar een ander dan maar.
En laat er nu bij de oudste een meisje van de andere chinees (die ook nog eens dichter bij mijn huis is) zitten
Alleen vind ik het altijd redelijk prijzig, dus ik eet het niet zo vaak.
Ja, maar kan jij lekkere babi pangang maken?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Doen we ook, is nog leuker ook al bezorgen ze wel. Al is zelf koken verstandiger.
Nee maar wel lekkere pannenkoekenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar kan jij lekkere babi pangang maken?
Dat is gemeen! Je weet dat ik zin heb in pannenkoeken!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee maar wel lekkere pannenkoeken!
Kom maar, dan bak ik wel een zooi pannenkoekenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is gemeen! Je weet dat ik zin heb in pannenkoeken!
Is wel een beetje ver rijden hequote:Op maandag 18 februari 2013 15:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kom maar, dan bak ik wel een zooi pannenkoeken.
Maar ze bezorgen niet!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze praten beter Nederlands dan menig Nederlander
Nou, als ik volgens jouw FB kijk waar jij woont en waar ik woon 191 kilometer. En ik ben bang dat je niet komt bezorgenquote:
Dat doen ze nergens volgens mij.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:42 schreef Troel het volgende:
Het enige wat ik ontzettend vervelend vind is dat geen van de chinezen hier aan bezorgen doet.
Jawel, in grotere steden wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat doen ze nergens volgens mij.
Hebben die noord-afrikanen toch een stuk beter begrepen.
Oef, dan zijn ze al koud als ik daar benquote:Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, als ik volgens jouw FB kijk waar jij woont en waar ik woon 191 kilometer. En ik ben bang dat je niet komt bezorgen
Dan moet ik ze toch zelf maar maken he?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Oef, dan zijn ze al koud als ik daar ben
Ja of ik moet ze daar makenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan moet ik ze toch zelf maar maken he?
U bent welkomquote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja of ik moet ze daar maken.
En kaas, uien, spek, champignonen en de tafel decoratiequote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef Troel het volgende:
[..]
U bent welkomWel even van te voren aankondigen, dan haal ik eieren, melk en bloem in huis
Ow en poedersuiker!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:25 schreef Troel het volgende:
Stroop. Veel stroop. Maar die heb ik standaard in huis ongeveer
dat heb je toch wel standaard in huisquote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef Troel het volgende:
[..]
U bent welkomWel even van te voren aankondigen, dan haal ik eieren, melk en bloem in huis
Over het algemeen wel, maar je kan natuurlijk altijd treffen dat ik tussen de middag gebakken ei op brood heb gehad en er ineens te weinig eieren zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 18:27 schreef Bart het volgende:
[..]
dat heb je toch wel standaard in huis
Als ik niet bij mijn opa ben dan, dan ben ik er welquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik niet bij mijn opa ben dan, dan ben ik er wel
Om te kijken of ik thuis benquote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dan is de verrassing er toch af![]()
Ken nog wel mensen in die regio, gaat helemaal goed komen als jij er niet bentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Om te kijken of ik thuis benAnders rijd je dat pokkeeind voor niets
Da's pas een verrassing
Maar dan mis ik de pannenkoeken!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ken nog wel mensen in die regio, gaat helemaal goed komen als jij er niet bent.
Precies. Ik denk echter dat er maar weinig non-ontwikkelaars zijn die het verschil tussen een pop-up en een lightbox begrijpen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Een pop-up of een nieuw tabblad?
lightbox > pop-up
nieuwe tabs zijn alleen acceptabel als het een link naar een andere (ongerelateerde) website is.
Hoeft ook niet, lightboxes zijn gewoon relaxter in gebruik, dat merkt iedereen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Ik denk echter dat er maar weinig non-ontwikkelaars zijn die het verschil tussen een pop-up en een lightbox begrijpen.
Tuurlijk. Maar ik merk dat zelfs mensen die een redelijk technische achtergrond hebben een lightbox een pop-up noemen en totaal niet doorhebben dat die twee dingen nogal verschillend zijn. Echte pop-ups kom je trouwens nagenoeg niet meer tegen, al was het maar omdat alle browsers ze standaard blokkerenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, lightboxes zijn gewoon relaxter in gebruik, dat merkt iedereen.
Duidelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Een pop-up of een nieuw tabblad?
lightbox > pop-up
nieuwe tabs zijn alleen acceptabel als het een link naar een andere (ongerelateerde) website is.
ik zou zeggen: lightbox is een 'venster' (al vind ik het niet de juiste term) die in hetzelfde venster van de site wordt geopend, intergraal met de website..quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:55 schreef Troel het volgende:
En wat is het verschil tussen een lightbox en een pop-up dan
Heeft de nieuwe update zoveel meerwaarde?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Joomla.![]()
(en nog een oude versie ook)
Ik zou altijd updaten, alleen al om veiligheidslekken en dergelijkequote:Op woensdag 20 februari 2013 16:15 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heeft de nieuwe update zoveel meerwaarde?
+1 nerd puntquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom emogiffen? If gewoon een mooie fipo van onze Catch22 op Tweakers.
Wat is daar het nut van? Je gebruikt toch de afstandsbediening van je reciever om alles te bedienen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:13 schreef Troel het volgende:
En weet je wat het mooie is? Als je ook een Philips dvdding hebt, kan je het met 1 afstandsbediening doen!
Hier worden vaker dvd's gekeken door de jongens dan dat ik achter de tv zit hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is daar het nut van? Je gebruikt toch de afstandsbediening van je reciever om alles te bedienen?
Ik weet, niet mijn keuze geweest nog 9 maanden uitzitten en dan overstappen op schotel met HD.quote:
Een aantal oudere modellen ja. Tegenwoordig is het troep.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:02 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
+1 nerd punt
Trouwens Philips TV'sFantastisch beeld, zeer scherp en prachtige warme kleuren op HD kanalen en Ambilight.
Tegenwoordig werkt dit onderling ook met andere merken. Zolang beide apparaten maar HDMI CEC ondersteunen. Zo kun je televisies en receivers met elkaar laten samenwerken, wat een handige optie is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:13 schreef Troel het volgende:
En weet je wat het mooie is? Als je ook een Philips dvdding hebt, kan je het met 1 afstandsbediening doen!
Waarom alles in een keer? Gewoon met een Panasonic TX-P65ZT60 beginnen. De rest is bijzaak.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef Bart het volgende:
Later, als ik groot ben en veel centjes heb, dan ga ik in één keer alles nieuw kopen. TV, HTPC, Receiver, speakers. Alles dik.
Duurt nog wel even.
Dat zal best, maar ik prefereer Philipsquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tegenwoordig werkt dit onderling ook met andere merken. Zolang beide apparaten maar HDMI CEC ondersteunen. Zo kun je televisies en receivers met elkaar laten samenwerken, wat een handige optie is.
Philips is geen Philips meer. Althans, niet voor televisies.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik prefereer Philips
Kloptquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Philips is geen Philips meer. Althans, niet voor televisies.
TP Vision dus. Wat een B merk is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:15 schreef Troel het volgende:
[..]
KloptLaat ik het anders zeggen. Ik prefereer de televisies waar een Philips logo op staat
Tja kan, het voldoet aan mijn eisenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
TP Vision dus. Wat een B merk is.
Tja, door omstandigheden moest ik dat al. Ik heb mijn wensen cq eisen op een rijtje gezet en heb op basis daarvan dingen aangeschaft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:29 schreef Bart het volgende:
Later, als ik groot ben en veel centjes heb, dan ga ik in één keer alles nieuw kopen. TV, HTPC, Receiver, speakers. Alles dik.
Duurt nog wel even.
Ze doen het niet meer goed.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja kan, het voldoet aan mijn eisenEn voor een B-merk, doen ze het dan verdraaid goed
Onzin de 2012 modellen zijn prima, heb de 42PFL6007K en iemand anders die ik ken de 40PFL5500H en beide prachtig beeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een aantal oudere modellen ja. Tegenwoordig is het troep.
Dat jij het prachtig vindt, wil nog niet zeggen dat het ook prachtig is. Televisies van Philips stikken van de fouten in het beeld welke alleen weg te halen zijn wanneer de beeldverbeteraars uitgezet worden. Je koopt dus iets met het idee dat het gewoon goed werkt, en dan blijkt dat je eerst al die functies welke je erbij hebt gekocht moet uitzetten voor een beetje fatsoenlijk beeld. Anders heb je last van motion blur, motion artefacts, panning artifacts en dirty screen. En dan hebben we het over het beeld en nog niet over het trage menu of het correct kunnen weergeven van PAL zonder motion judder.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:33 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Onzin de 2012 modellen zijn prima, heb de 42PFL6007K en iemand anders die ik ken de 40PFL5500H en beide prachtig beeld.
Ik heb niks uit moeten zetten hoor, het beeld is met een HD bron prachtig en dat vindt iedereen die ik ken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat jij het prachtig vindt, wil nog niet zeggen dat het ook prachtig is. Televisies van Philips stikken van de fouten in het beeld welke alleen weg te halen zijn wanneer de beeldverbeteraars uitgezet worden. Je koopt dus iets met het idee dat het gewoon goed werkt, en dan blijkt dat je eerst al die functies welke je erbij hebt gekocht moet uitzetten voor een beetje fatsoenlijk beeld. Anders heb je last van motion blur, motion artefacts, panning artifacts en dirty screen. En dan hebben we het over het beeld en nog niet over het trage menu of het correct kunnen weergeven van PAL zonder motion judder.
Nee, TP Vision televisies zijn bagger.
Gewoon een vraagje he: hoeveel tv heb jij gekeken op hoeveel van die tv's?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat jij het prachtig vindt, wil nog niet zeggen dat het ook prachtig is. Televisies van Philips stikken van de fouten in het beeld welke alleen weg te halen zijn wanneer de beeldverbeteraars uitgezet worden. Je koopt dus iets met het idee dat het gewoon goed werkt, en dan blijkt dat je eerst al die functies welke je erbij hebt gekocht moet uitzetten voor een beetje fatsoenlijk beeld. Anders heb je last van motion blur, motion artefacts, panning artifacts en dirty screen. En dan hebben we het over het beeld en nog niet over het trage menu of het correct kunnen weergeven van PAL zonder motion judder.
Nee, TP Vision televisies zijn bagger.
You serious? Ik heb vrijwel elke televisie die nu op de markt is hardhandig onder armen genomen en getest.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Gewoon een vraagje he: hoeveel tv heb jij gekeken op hoeveel van die tv's?
En heb je het dan getest op speciale standaarden, of gewoon getest op de standaard van de gewone huis-, tuin- en keukentv voor een gezinnetje?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
You serious? Ik heb vrijwel elke televisie die nu op de markt is hardhandig onder armen genomen en getest.
Beetje jammer dat je twijfelt aan mijn kennis over televisies.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:28 schreef Troel het volgende:
[..]
En heb je het dan getest op speciale standaarden, of gewoon getest op de standaard van de gewone huis-, tuin- en keukentv voor een gezinnetje?
Want ik denk dat dat heel veel scheelt
En weet ik veel wat jouw hobby is of je werk is.
Ik ken je niet. En ik ben zwaar tevreden met mijn Philips tv. Logisch dat ik dus twijfel hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je twijfelt aan mijn kennis over televisies.
Te veel geld?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
You serious? Ik heb vrijwel elke televisie die nu op de markt is hardhandig onder armen genomen en getest.
Het is z'n werk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:40 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen tijd om hem uitgebreid te testen
Dat is niet echt de juiste vergelijking. Voor een Mercedes betaal je ook meer dus prijs / kwaliteit verhouding blijft. Maar bij Philips is dat gewoon niet zo. Je betaalt voor een Mercedes maar krijgt een Fiat Panda. Terwijl je voor de prijs van een Fiat Panda een Jaguar kan krijgen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:40 schreef Troel het volgende:
Dimens,
Ongetwijfeld is een Mercedes Benz zoveel klassen een betere auto dan een Fiat Panda. Toch rijd ik met veel plezier en zonder problemen in mijn Fiat Panda.
Voor wat ik zoek, is die Panda prima. Dat bedoelde ik.
Weet je zeker dat jet het overal uit hebt staan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:26 schreef J.Appleseed het volgende:
VerrekWord doet weer eens lastig.
Iemand een idee hoe ik die blauwe lijntjes uit kan zetten? Bij de ene alinea is 't helemaal prima en bij de andere wordt 'ie helemaal onderlijnd. Dit artikel zegt dat ik "Mark formatting inconsistensies" moet uitvinken maar dat is al uitgevinkt.
Office 2013, trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb voor deze Philips beduidend minder betaald dan ik voor mening ander ding zou hebben moeten betalen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is niet echt de juiste vergelijking. Voor een Mercedes betaal je ook meer dus prijs / kwaliteit verhouding blijft. Maar bij Philips is dat gewoon niet zo. Je betaalt voor een Mercedes maar krijgt een Fiat Panda. Terwijl je voor de prijs van een Fiat Panda een Jaguar kan krijgen.
Ja, ben in hetzelfde document naar Instellingen gegaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jet het overal uit hebt staan?
Nee, teveel. De kwaliteit van TP Vision is niet de prijs waard.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb voor deze Philips beduidend minder betaald dan ik voor mening ander ding zou hebben moeten betalen?
En je hebt het nu over modellen van 2012? 2011? 2010?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, teveel. De kwaliteit van TP Vision is niet de prijs waard.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:48 schreef Troel het volgende:
[..]
En je hebt het nu over modellen van 2012? 2011? 2010?
Oftewel, de modellen van TP Vision zijn troep.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een aantal oudere modellen ja. Tegenwoordig is het troep.
Je hebt ze allemaal getest, maar je kan niet aangeven welke jaren dan zo heel slecht zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Oftewel, de modellen van TP Vision zijn troep.
Dat zijn de modellen van 2012 en de nieuwe modellen uit 2013. Wat daar dus staat;quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal getest, maar je kan niet aangeven welke jaren dan zo heel slecht zijn
quote:
Dat vind jij ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:52 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Tuurlijk joh, ik heb anders prachtig beeld op me 2012 serie
Dus voor mijn in 2010 gekochte model van 2009 valt het allemaal wel meequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zijn de modellen van 2012 en de nieuwe modellen uit 2013. Wat daar dus staat;
[..]
Die zijn nog door Philips gemaakt. En Philips kon toen nog redelijk goede modellen maken. Welke serie is het?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Dus voor mijn in 2010 gekochte model van 2009 valt het allemaal wel mee
De normale consument weet dan ook niets van televisies en kopen dus dat soort merken en troep. De normale consument gaat naar zijn buurman om op te scheppen over zijn 400Hz televisie, niet wetende dat het maar een 50Hz televisie is welke slechter is dan de 100Hz televisie van de buren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:55 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Net als normale consumenten.
Geen idee uit mijn hoofd. Het goedkoopste model met de door mij gewilde optiesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die zijn nog door Philips gemaakt. En Philips kon toen nog redelijk goede modellen maken. Welke serie is het?
Modelnummer eindigend op 4H dus. (kun je achterop de televisie zien)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee uit mijn hoofd. Het goedkoopste model met de door mij gewilde opties
Ja, maar achterop de televisie kan ik enkel komen als ik het ding weer van de muur los schroef en dat is in je eentje niet echt praktisch met de huidige televisieformatenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Modelnummer eindigend op 4H dus. (kun je achterop de televisie zien)
Als normale mensen het verschil niet zien tussen Philips en jouw merk wat maakt het dan uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
De normale consument weet dan ook niets van televisies en kopen dus dat soort merken en troep. De normale consument gaat naar zijn buurman om op te scheppen over zijn 400Hz televisie, niet wetende dat het maar een 50Hz televisie is welke slechter is dan de 100Hz televisie van de buren.
Dat zien ze heus wel. Alleen staren ze zich blind op het merk en de overdreven specificaties zonder waarde. En vonden ze hem in de winkel, waar je absoluut niet moet vergelijken, het beeld vast heel scherp en flitsend.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Als normale mensen het verschil niet zien tussen Philips en jouw merk wat maakt het dan uit.
Goed danquote:Op zondag 24 februari 2013 14:47 schreef Troel het volgende:
Jamaar, het was vast interessanter dan een discussie over TV's
Die bezorgers willen zo snel mogelijk van hun meuk af.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
PostNL is ook niet altijd feest hoor. Mijn laatste pakketje (bovenstaande foto) was vrolijk bij de buren gedumpt ondanks "alleen huisadres" en tekenen voor ontvangst.
Het pakketje daarvoor was gewoon op de galerij tegen mijn voordeur aan gezet.
Sja opzich heb ik ook prima buren dus dat is het probleem niet, maar die dumpmentaliteit is gewoon irritant.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:52 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die bezorgers willen zo snel mogelijk van hun meuk af.
Dus als ze het toch kunnen dumpen bij de buren, doen ze dat maar al te graag.
Gelukkig heb ik een hele aardige buurvrouw, die altijd thuis is
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:04 schreef KomtTijd... het volgende:
En dat ligt nieteens aan de bezorger, maar gewoon aan het extreem karige PostNL dat de bezorgers alleen betaalt voor de pakketten die ze konden afleveren.
Ik woon in een flat, en het schijnt hier geregeld voor te komen dat pakketjes 3 verdiepingen hoger in een andere vleugel bezorgd worden zonder dat je een briefje krijgt op welk nummer het ligt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:25 schreef Troel het volgende:
Ik heb een superbezorger van PostNL. Als ik heb elders in het dorp tegenkom herkent hij me ookSoms hoor ik dan dat ie nog wel langs komt einde van de middag
Hier een fijne straat overigens waar we allerhande pakketjes voor elkaar aannemen. Maar wel altijd keurig een briefje in de bus waar precies
yup, via CC, niet anders als voorgaande jarenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:26 schreef Troel het volgende:
Via je creditcard verlengt trouwens? Of hoef je daar niet voor te betalen?
ik dacht al dat je die kant op wildequote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:49 schreef Troel het volgende:
Nouja, omdat je SC ook al niet afgeschreven was. Is dit wel afgeschreven?
Logitech heeft altijd prima service.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:49 schreef Dimens het volgende:
Even Logitech in het zonnetje zetten.
Mijn Muis, de Anywhere MX, doet het niet goed meer. Ik had dus contact opgenomen met Logitech hierover en ik krijg gewoon een nieuwe. Die is nu onderweg.
Kloptquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Logitech heeft altijd prima service.
waar (een paar) good old resets wel niet handig voor zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 19:28 schreef Jump het volgende:
Yaaay, morgen toch eens provider bellen. Ik haal nu amper 2 van de 60 Mbps die ik zou moetne halen. Zelf hun eigen speedtest gaat niet hoger dan dat...
Edit: nu vierde modem reset eindelijk terug volle snelheid...
Dat is zeker prettig. Dus eigenlijk koop je standaard meer maandenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig heb je nog een 30 dagen grace periode als hij afgelopen is, das wel prettig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |