Vodafone, power to you Less is more.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Dimens het volgende:
Geen nieuw abonnement en een telefoon los kopen is goedkoper. Damn, zoveel geld.
Let maar op, KPN en T-mobile gaan hier ook mee komen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vodafone, power to you Less is more.
Die onduidelijke constructies waren zo slecht nog niet
Nu maar hopen dat ze meer gaan ''stunten'' met kortingen etc dan kan het wellicht nog wel een beetje aantrekkelijk worden.
Ik heb ook net op tijd een sim-only genomen. Welliswaar niet onbeperkt, maar wel 1GB data, wat een week later naar 250MB naarbeneden werd geschroeft, voor hetzelfde bedrag. Ook de sms/bel-bundel ging flink omlaag.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:55 schreef mschol het volgende:
ben toch wel blij dat ik 4 jaar terug al een sim only abbo heb genomen, daardoor heb ik nog steeds onbeperkte data voor een schappelijk bedrag (10e per maand)
En dan moet je aan het einde van de abbo ook nog eens gaan betalen om de telefoon te mogen houden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:49 schreef Pino112 het volgende:
De iPhone 5 zal 15/maand kosten, dus dan kom je bij het goedkoopste abo uit op 60 euro per maand.
Nee, niet bij Vodafone. Daar wordt je gsm direct je eigendom. Geen leaseconstructie dus. (Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op zondag 17 februari 2013 09:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan moet je aan het einde van de abbo ook nog eens gaan betalen om de telefoon te mogen houden.
En 'lease' is ook de reden dat ik einde contract bij Hi weg ga en voor sim-only ga. Leuke vergelijking trouwens:quote:Op zondag 17 februari 2013 12:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nee, niet bij Vodafone. Daar wordt je gsm direct je eigendom. Geen leaseconstructie dus. (Dat zou er nog eens bij moeten komen)
Lease is bij KPN, hi, telfort e.d.
Dat is ook een manier om je partnerprogramma te gebruiken.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef FredvZ het volgende:
Misschien oud nieuws, maar ik vond hem wel opvallend:
Als je ooit een boekenbon (in de vorm van een plastic pasje) krijgt en je hebt geen idee waar je hem aan uit moet geven:
Bij Bol.com kan je hem overal voor gebruiken.![]()
* FredvZ gaat van de week zijn haren scheren met zijn tondeuse. van Bol.com. Betaald met een boekenbon.
Dat is het partnerprogramma van Danny...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is ook een manier om je partnerprogramma te gebruiken.
Ik word in ieder geval op een leuke manier begroetquote:Op maandag 18 februari 2013 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Troel!
Het is hier leuker dan vroeger.
Vrouwquote:Op maandag 18 februari 2013 14:11 schreef Troel het volgende:
Hoi. Is het hier ook nog steeds net zo leuk als vroeger?
Dat is inmiddels de grote gok ik? DM me even je oude username, ik heb een zwaar vermoeden, maar....quote:Op maandag 18 februari 2013 15:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Heeft die kleine van je zijn bowling-skills nog verbeterd?
Heb ik hier liggen. Kom je ernaast liggen?quote:
Ik ben bang dat je koelkast niet groot genoeg is daarvoorquote:Op maandag 18 februari 2013 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb ik hier liggen. Kom je ernaast liggen?
Ik leg wel een kratje op bed dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je koelkast niet groot genoeg is daarvoor
Snel opdrinkenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet lauw laat worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |