Ja, dat begrijp ik. Lastig vanuit het buitenland zonder een NL bankrekening. Kan via SMS zag ik maar dat vind ik wat omslachtig. Jammer dat het niet met een creditcard kan. Dan kan wel met vele andere maandelijkse diensten op het internet namelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 23:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is voor mensen met een sterretje.
quote:
quote:
Conflict jij kwajongen!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef Conflict het volgende:
Ik ga lekker hier door in mijn eentje!
Tuurlijk nietquote:
of 450, echt fantastisch, die leeftijdquote:
Nee klopt, ik loop eigenlijk alleen in thermo als het vriestquote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef msacras het volgende:
TT
en @tax, ik vestuurde per ongeluk al
Maar, idd ik kan het vrij goedkoop kopen ja, even naar kijken dan maar .Maar ik loop sowieso veel meer in de zomer dan in de winter dus dan heb ik geen thermo kleding nodig natuurlijk.
do en MBquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
waaaar ik ben daaaar ben jij. je bent eigenlijk nooit weg geweest.
als iemand raad wel lied dit is.
Moet ik dat nu echt gaan editten?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:37 schreef msacras het volgende:
Overigens was "302" post #303, fout conflict!
Oh tofquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee klopt, ik loop eigenlijk alleen in thermo als het vriest![]()
Het is zonder ook gewoon makkelijk te doen
Btw http://www.endomondo.com/ kan je via je telefoon alles bijhouden als je het leuk vind
Ik vergeet het zelf heel vaak aan te zetten maar vind het wel grappig om alles terug te zien
HA-HA-HAquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of 450, echt fantastisch, die leeftijd
forever young i wanna be forever youuungquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Let us die young or let us live forever
Nou nee lijkt me niet nodig.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Moet ik dat nu echt gaan editten?
Marco borsato met nog iemand, Voorbijquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
Ja, wie wil dat nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
forever young i wanna be forever youuung
Voorbij, marcoquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
als iemand raad wel lied dit is.
Niet zo gemeend lachenquote:
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Marco borsato met nog iemand, Voorbij
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voorbij, marco
Net nog gehoord tijdens het hardlopen
Same! Nog 9 dagen werken en dan een week vrij. Heerlijkquote:
je loopt niet goed door met de lyrics je slaat een heel stuk overquote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
forever young i wanna be forever youuung
ja stel je voorquote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo gemeend lachenStraks denk ik echt nog dat ik grappig ben.
Moeten we niet hebbenquote:
dan als je klaar bent met je opleiding dan ben 24 en zijn je gewrichten al hlemaal versleten en loop je met een wandelstok nooit meer uit gaan en kidz en kleinkidzquote:
ik ga hoofddorp terroriseren die weekquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Nog 9 dagen werken en dan een week vrij. Heerlijk
Bah dat kan jaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh tof
Ik heb nu alleen geen tijd om te lopen, zo kut
Ik ga in de vakantie wel weer beginnen, da's over 2 weken.
quote:
Gezelligquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga hoofddorp terroriseren die week
weet ik veel ik luister m nu niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef msacras het volgende:
[..]
je loopt niet goed door met de lyrics je slaat een heel stuk over
Dat terzijde.
Do you really wanna live forever? Forever?
Forever young
*dramatisch interlude*
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bah dat kan jalekkah!!
Ik heb ook lekker paar dagen vrij die zelfde week
[..]
ik ben pas 24 in 2017 hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan als je klaar bent met je opleiding dan ben 24 en zijn je gewrichten al hlemaal versleten en loop je met een wandelstok nooit meer uit gaan en kidz en kleinkidz
ik las het ja!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
ik en sof hebben liefdegesprekken nu op dm
Over welke liefde?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
Ik ben echt enorm veel aan het dubbelposten/sppammen omdat ik te lui ben om door te scrollen en te multiquoten. Erg hè.
ja oeehquote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
Ik vind jullie wel lief samenquote:
quote:
jahe.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel lief samen
Hij bedoelt hier tochquote:
ik bedoel DM wat jer zeiquote:
uhuquote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel lief samen
Nou, ik ben daar dan natuurlijk een weekquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
Ja die leest hij toch nietquote:
Ja weet ik toch! Ik terroriseer Hoofddorp om jou te vindenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ben daar dan natuurlijk een week
weet niet eigenlijkquote:
do normal menquote:
ow in dat geval neem ik alles terugquote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben pas 24 in 2017 hooren in 2016 ben ik klaar
Nee man, het gaat over jers nieuwe vriendinquote:
Ik hoop het nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:44 schreef Conflict het volgende:
Kijk maar uit hoor, straks gaan jullie afspreken ergens, worden jullie verliefd en gaan jullie trouwen en voor je het weet ben je tien jaar verder en moderator
kan tochquote:
Ik kwam pas heel laat achter jou usernamequote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Onacceptabel zou wel een leuke username zijn.
is vast al bezet.
Goedzoquote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow in dat geval neem ik alles terug
Is toch privacy-schendingquote:
Ooeeeehhhhquote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee man, het gaat over jers nieuwe vriendin
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kwam pas heel laat achter jou username
okequote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee man, het gaat over jers nieuwe vriendin
Daar hoef je niet zoveel moeite voor te doen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja weet ik toch! Ik terroriseer Hoofddorp om jou te vinden
Haha dat is best bazigquote:Op maandag 4 februari 2013 23:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ik sta ook in het 'dingen waar je pas jaaaaaren later achter kwam' topic
mods kunnen toch gewoon lezenquote:
kom je joinen dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zoveel moeite voor te doen hoor
Gevaarlijk punt is gevaarlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 23:44 schreef Conflict het volgende:
Kijk maar uit hoor, straks gaan jullie afspreken ergens, worden jullie verliefd en gaan jullie trouwen en voor je het weet ben je tien jaar verder en moderator
quote:
oh dat dacht ikquote:Op maandag 4 februari 2013 23:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee joh, mods kunnen geen DM's lezen.
Tenminste, misschien kan het wel en weet ik niet hoe.
je bent mond en je weet niet alles van het modschap?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Alleen FA's toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks hosselt Stu je nog.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha oke! Zien tegen die tijd wel hoe of wat
hihi Conflict is een mondquote:Op maandag 4 februari 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
je bent mond en je weet niet alles van het modschap?
ja ik bedoel mod.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihi Conflict is een mond
ik ben zijn type nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks hosselt Stu je nog.
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihi Conflict is een mond
Ik ben nu voor de vierde keer mod en moet je zeggen dat er heel veel opties bijgekomen zijn die ik niet ken en niet gebruikquote:Op maandag 4 februari 2013 23:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
je bent mond en je weet niet alles van het modschap?
kom ook joinen dan als ik Hoofddorp ga terroriserenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik wil ook stewie meeten
Moet wel als je maar 5km van me vandaan bent
Ik vroeg ietsquote:Op maandag 4 februari 2013 23:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ben nu voor de vierde keer mod en moet je zeggen dat er heel veel opties bijgekomen zijn die ik niet ken en niet gebruik
oeh mag ik mag ik meequote:Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kom ook joinen dan als ik Hoofddorp ga terroriseren
Kijk maarquote:Op maandag 4 februari 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha oke! Zien tegen die tijd wel hoe of wat
Of je vrouw een lekker kippetje wasquote:
Zoals?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ben nu voor de vierde keer mod en moet je zeggen dat er heel veel opties bijgekomen zijn die ik niet ken en niet gebruik
Als stewie dat goed vindtquote:Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kom ook joinen dan als ik Hoofddorp ga terroriseren
Ik heb wel vaker mensen in Hoofddorp ontmoet van dit forum. Meestal in een hotel (restaurant/bar gedeelte). Wel zo makkelijk om relaxed iets te kunnen drinken en mogelijk etenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik wil ook stewie meeten
Moet wel als je maar 5km van me vandaan bent
nee wel een lekkere caviaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je vrouw een lekker kippetje was
is add autistme. niet officieel beoordeeld ofzo maar ik heb wel veel symptonenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee is alleen voor autisten
wat is dat nou weer voor een treurige kleutervraag?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je vrouw een lekker kippetje was
Die opmerking was te verwachtenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee wel een lekkere cavia
hoe word ik net zo'n groote autisten als jij?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee is alleen voor autisten
Ja ik heb hem niet verzonnenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een treurige kleutervraag?
tuurlijk vindt stewie dat goed plus dat ik meteen vervoer hebquote:Op maandag 4 februari 2013 23:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als stewie dat goed vindt
is goed hoor
oeh ieh oeh ah ahquote:Op maandag 4 februari 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
Halo, ooee-oeeh, oeeh-oeh oeh oeh oeh oeh-hoe, oeh-hoe, ooooooooooo OOOOOH everywhere I'm lookin now.
ofzo
Natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 23:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als stewie dat goed vindt
is goed hoor
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een treurige kleutervraag?
prommie is ook best grappig hoorquote:
ONMOGELIJKquote:Op maandag 4 februari 2013 23:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hoe word ik net zo'n groote autisten als jij?
dankjequote:Op maandag 4 februari 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
prommie is ook best grappig hoor
ja prom is baasquote:Op maandag 4 februari 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik vel, je kan ineens allemaal dingen meer die eerst niet konden. Voorheen kon je alleen een topic sluiten, TT wijzigen of een post editten. Nu veel meer dingen die ik niet gebruik.quote:
Ah ok, maar nog dingen waar je echt wat aan hebt of gewoon leuke extra's?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:53 schreef Conflict het volgende:
[..]
Weet ik vel, je kan ineens allemaal dingen meer die eerst niet konden. Voorheen kon je alleen een topic sluiten, TT wijzigen of een post editten. Nu veel meer dingen die ik niet gebruik.
wat?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
en die ene manier... de manier die niet genoemd mag worden.
nee halo.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:52 schreef msacras het volgende:
[..]
oeh ieh oeh ah ah
cheng cheng
walla walla beng beng
oeh ieh oeh ah ah
cheng cheng walla walla beng beng!
dat was het eerste wat in me op kwam bij het lezen van die post, een soort kinder liedje iets was het
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:52 schreef msacras het volgende:
[..]
oeh ieh oeh ah ah
cheng cheng
walla walla beng beng
oeh ieh oeh ah ah
cheng cheng walla walla beng beng!
dat was het eerste wat in me op kwam bij het lezen van die post, een soort kinder liedje iets was het
quote:
Het enige leuke nieuwe vind ik dat je kan zien wat iemand aan zijn post gewijzigd heeftquote:Op maandag 4 februari 2013 23:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah ok, maar nog dingen waar je echt wat aan hebt of gewoon leuke extra's?
blow jij ook ja?quote:
Ga 2001 a space odessy kijken. NUquote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
slaap lekker allemaal![]()
sof gaat eens vroeg naar bed toe.
Vroegquote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
Taxi Tax, je weetquote:Op maandag 4 februari 2013 23:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tuurlijk vindt stewie dat goed plus dat ik meteen vervoer heb
Nee hoor ze is altijd heel serieus.. ik mocht gister in de dierentuin geeneens op de aquariums tikken en rijden op de rotsenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weltrustenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
Ja dat lijkt me ook wel tof idd!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het enige leuke nieuwe vind ik dat je kan zien wat iemand aan zijn post gewijzigd heeft
slaap lekker sofjequote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
Jij ook wel hoor, ook al lijk je super sarcastisch op regelmatige basisquote:
quote:
wat een liefdequote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
Trustenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
jaa sowiesoquote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Taxi Tax, je weet![]()
[..]
Nee hoor ze is altijd heel serieus.. ik mocht gister in de dierentuin geeneens op de aquariums tikken en rijden op de rotsen
Ook werd ze boos toen ik een man uitlachte die een leeuw na deed.
voor mij vroegquote:
ik wik binnen een half uur op bed liggenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga 2001 a space odessy kijken. NU
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel tof idd!
Kan je het dan ook weer terug veranderen? Lijkt me wel. Handig voor van die mensen in bijvoorbeeld R&P die hun OP dan verwijderen..
oh en kan je dat alleen in JNG dan of in alle fora?
Ja, daar is het ook voor gemaakt.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel tof idd!
Kan je het dan ook weer terug veranderen? Lijkt me wel. Handig voor van die mensen in bijvoorbeeld R&P die hun OP dan verwijderen..
oh en kan je dat alleen in JNG dan of in alle fora?
Heb je je 100 euries al uitgegeven?quote:
vaak?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik wik binnen een half uur op bed liggen
Ja fokit
aahquote:
Was dat een antwoord op vraag 1 of 2?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar is het ook voor gemaakt.
Waarschijnlijk heel veel mensenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Wie gaat er nou dan ook rotsen berijden
owja ik weet t alweer, ik dacht aan harry potter en voldemort en die naam mag je niet noemen dus daarm die reactiequote:
ik weet het maar dat gaat vanzelf, aard van het beestje enzoquote:Op maandag 4 februari 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij ook wel hoor, ook al lijk je super sarcastisch op regelmatige basis
Slaap lekker kusjeknuffellebberlobiiallesquote:
Uhh, ja ik kan het natuurlijk ook weer veranderen. Maar zoals je misschien al gezien hebt wijzig ik vrijwel nooit postsquote:Op maandag 4 februari 2013 23:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Was dat een antwoord op vraag 1 of 2?
Of allebei, dat kan ook.
relinggirl is vast in Burgers zoo geweestquote:Op maandag 4 februari 2013 23:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heel veel mensenanders maken ze er geen plaatje voor
waarom zou je? Af en toe kan het heerlijk zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gestopt met blowen!
Oke jij bent ook aardigquote:Op maandag 4 februari 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaap lekker kusjeknuffellebberlobiialles![]()
![]()
We houden van je zoals je bent hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 23:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet het maar dat gaat vanzelf, aard van het beestje enzo
quote:
Ja, maar na twintig jaar is de lol eraf.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom zou je? Af en toe kan het heerlijk zijn
Ja ik ben de algemene goedzak die iedereen tevreden wil hebbenquote:
aawh lievvvquote:Op maandag 4 februari 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We houden van je zoals je bent hoor
ik las bowlenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ben gisteren gestopt met blowen!
Ah oké.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Uhh, ja ik kan het natuurlijk ook weer veranderen. Maar zoals je misschien al gezien hebt wijzig ik vrijwel nooit posts
Nee, koop me er lekker pilsjes voor Sander vanquote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je je 100 euries al uitgegeven?
MIquote:Op maandag 4 februari 2013 23:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
relinggirl is vast in Burgers zoo geweest
Je bent vroeg vandaagquote:
dan moet zij nodig naar een dokter als het daarop lijktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
MI
Dus die slakkensporen waren misschien helemaal geen slakkensporen
Hoeft niet, als je op mobiel zat dan blijf je vaak nog online staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die zeggen dat ze slapen maar gewoon online zijn op FB
En nu waarschijnlijk nog meelurken
Ik kan overal modereren ja, behalve in ABO en FC enzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah oké.
maar je kan dus aanpassen in alle fora, niet alleen in JNG?
Vannacht laat, vanavond niet laatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent vroeg vandaag
Welterusten alvast man
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen die zeggen dat ze slapen maar gewoon online zijn op FB
En nu waarschijnlijk nog meelurken
dat is lang idd, ga je het missen? Ben oud ben je, 35?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja, maar na twintig jaar is de lol eraf.
Ah ok.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik kan overal modereren ja, behalve in ABO en FC enzo
Staat er zo'n mobieltjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoeft niet, als je op mobiel zat dan blijf je vaak nog online staan.
Klinkt verstandig. Welterusten Rockiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vannacht laat, vanavond niet laat
quote:
Ja en soms een bolletje. vaag enzo, als je niet uitlogt shit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Staat er zo'n mobieltje
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan moet zij nodig naar een dokter als het daarop lijkt
IK WIL BOWLEN!!!quote:
Is dat echt zo erg onderling?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:02 schreef Conflict het volgende:
Maar modereren buiten je forum wordt niet gewaardeerd hoor, alleen bij bijvoorbeeld spam
Iedereen heeft gewoon zijn eigen forumpje om bij te houden. Soms is een moderator van een ander forum op vakantie of ziek en dan wordt er aan en ander gevraagd om ff bij te springenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah ok.
Wat is dan eigenlijk het nut van mods per fora als iedereen toch overal aanpast enzo
IK HEB EEN SCHIJTHEKEL AAN ZEELEEUWEN, KUT BEESTENquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:03 schreef Taexon het volgende:
[..]ik wil het niet weten!
[..]
IK WIL BOWLEN!!!
Er is een klein zeeleeuwtje geboren in de dierentuin![]()
Fair enough. Anders was men wel 'global' moderatorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:02 schreef Conflict het volgende:
Maar modereren buiten je forum wordt niet gewaardeerd hoor, alleen bij bijvoorbeeld spam
oh ik dacht je gaat aan haar vragen goh lijkt jouw vaginale vocht op slakkenslijmquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:03 schreef Taexon het volgende:
[..]ik wil het niet weten!
[..]
IK WIL BOWLEN!!!
Er is een klein zeeleeuwtje geboren in de dierentuin![]()
In dit geval had ik dus wel gelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja en soms een bolletje. vaag enzo, als je niet uitlogt shit.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik dacht je gaat aan haar vragen goh lijkt jouw vaginale vocht op slakkenslijm
Nee helemaal niet erg, maar je mod gewoon niet in een ander forum, als er iets is spreek je iemand achter de schermen aanquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik dacht je gaat aan haar vragen goh lijkt jouw vaginale vocht op slakkenslijm
Ohja, das wel chill.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Iedereen heeft gewoon zijn eigen forumpje om bij te houden. Soms is een moderator van een ander forum op vakantie of ziek en dan wordt er aan en ander gevraagd om ff bij te springen
Ik ben op het moment ook supereerlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry het is laat en dan zeg ik gewoon wat ik denk
Vroeger had je die wel meer ja, die hadden een groene naamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Anders was men wel 'global' moderator
Zoals shmoopy ooit was
Eerlijk zijn is altijd goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben op het moment ook supereerlijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is altijd goed
Er is een ondergronds mod hoofdkwartier.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohja, das wel chill.
Is er nog een andere speciale mod-community ofzo eigenlijk, een geheim forum?
Of gaat alles verder via dm enzo.
wt demk je nu over mij en mijn puppy?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry het is laat en dan zeg ik gewoon wat ik denk
Mij is wel eens verweten TE eerlijk te zijn naar mensen waardoor je ze kwetstquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij hebt teveel fantasiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Er is een ondergronds mod hoofdkwartier.
Iedereen heeft thuis een rode knop, en als ze daarop drukken worden ze naar het hoofdkwartier geteleport
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nopequote:
noesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In dit geval had ik dus wel gelijk.
Liegebeesten
Je hebt best veel forums die users niet kunnen zien ja. Ik kan in FC (forumcrew) en in FOK (fokcrew) maar er zijn ook fora waar ik weer niet in kan, bijvoorbeld die voor de FA'squote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohja, das wel chill.
Is er nog een andere speciale mod-community ofzo eigenlijk, een geheim forum?
Of gaat alles verder via dm enzo.
Een bunker met een kanalenstelsel onder de grondquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Er is een ondergronds mod hoofdkwartier.
Iedereen heeft thuis een rode knop, en als ze daarop drukken worden ze naar het hoofdkwartier geteleport
gaygay en puppy 2 gekkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
wt demk je nu over mij en mijn puppy?
Valt heus wel meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij hebt teveel fantasie
zag je me vliegah?quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:08 schreef msacras het volgende:
Oh maar jongens mijn laptop kan elk moment uitvallen want hij gaf zojuist de batterij-bijna leeg-melding
Doei!
die van Zeebats is echt geniaalquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:08 schreef msacras het volgende:
Oh maar jongens mijn laptop kan elk moment uitvallen want hij gaf zojuist de batterij-bijna leeg-melding
Doei!
Doei!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:08 schreef msacras het volgende:
Doei!
Doeiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:08 schreef msacras het volgende:
Doei!
Nee?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De nieuwe al gezien?
[..]
maar ik vertelde de puppy gister nog over je en hij zei dat jij op vakantie zei tegen hem dat jij de puppy wl lief vond en nu heeft ie een foto boven ze bed van jouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gaygay en puppy 2 gekken
Ben ik vergeten maar je zei zondag zelf dat je teveel fantasie hadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Noem behalve dat van net nog een voorbeeld dan
ik heb alleen thermometer gezienquote:
schattigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar ik vertelde de puppy gister nog over je en hij zei dat jij op vakantie zei tegen hem dat jij de puppy wl lief vond en nu heeft ie een foto boven ze bed van jou
http://www.mastermovies.nl/ staat ie meteen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee?
Ga maar lekker batsuhh met je omaa
Owja kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben ik vergeten maar je zei zondag zelf dat je teveel fantasie had
ik heb dat dus echt een half jaar lang gebruikt als zin als ik niks te zeggen had. mijn moeder werd er gek van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De nieuwe al gezien?
[..]
''Klootviool'' is nog steeds geaccepteerd bij mij en mijn broertjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb dat dus echt een half jaar lang gebruikt als zin als ik niks te zeggen had. mijn moeder werd er gek van.
a logischquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
maar nu heeft ie alles al verbrand
hahahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Klootviool'' is nog steeds geaccepteerd bij mij en mijn broertje
Geniaal woord inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Klootviool'' is nog steeds geaccepteerd bij mij en mijn broertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |