Ja, dat begrijp ik. Lastig vanuit het buitenland zonder een NL bankrekening. Kan via SMS zag ik maar dat vind ik wat omslachtig. Jammer dat het niet met een creditcard kan. Dan kan wel met vele andere maandelijkse diensten op het internet namelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 23:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is voor mensen met een sterretje.
quote:
quote:
Conflict jij kwajongen!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef Conflict het volgende:
Ik ga lekker hier door in mijn eentje!
Tuurlijk nietquote:
of 450, echt fantastisch, die leeftijdquote:
Nee klopt, ik loop eigenlijk alleen in thermo als het vriestquote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef msacras het volgende:
TT
en @tax, ik vestuurde per ongeluk al
Maar, idd ik kan het vrij goedkoop kopen ja, even naar kijken dan maar .Maar ik loop sowieso veel meer in de zomer dan in de winter dus dan heb ik geen thermo kleding nodig natuurlijk.
do en MBquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
waaaar ik ben daaaar ben jij. je bent eigenlijk nooit weg geweest.
als iemand raad wel lied dit is.
Moet ik dat nu echt gaan editten?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:37 schreef msacras het volgende:
Overigens was "302" post #303, fout conflict!
Oh tofquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee klopt, ik loop eigenlijk alleen in thermo als het vriest![]()
Het is zonder ook gewoon makkelijk te doen
Btw http://www.endomondo.com/ kan je via je telefoon alles bijhouden als je het leuk vind
Ik vergeet het zelf heel vaak aan te zetten maar vind het wel grappig om alles terug te zien
HA-HA-HAquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of 450, echt fantastisch, die leeftijd
forever young i wanna be forever youuungquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Let us die young or let us live forever
Nou nee lijkt me niet nodig.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Moet ik dat nu echt gaan editten?
Marco borsato met nog iemand, Voorbijquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
Ja, wie wil dat nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
forever young i wanna be forever youuung
Voorbij, marcoquote:Op maandag 4 februari 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
als iemand raad wel lied dit is.
Niet zo gemeend lachenquote:
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Marco borsato met nog iemand, Voorbij
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Voorbij, marco
Net nog gehoord tijdens het hardlopen
Same! Nog 9 dagen werken en dan een week vrij. Heerlijkquote:
je loopt niet goed door met de lyrics je slaat een heel stuk overquote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
forever young i wanna be forever youuung
ja stel je voorquote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo gemeend lachenStraks denk ik echt nog dat ik grappig ben.
Moeten we niet hebbenquote:
dan als je klaar bent met je opleiding dan ben 24 en zijn je gewrichten al hlemaal versleten en loop je met een wandelstok nooit meer uit gaan en kidz en kleinkidzquote:
ik ga hoofddorp terroriseren die weekquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Nog 9 dagen werken en dan een week vrij. Heerlijk
Bah dat kan jaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh tof
Ik heb nu alleen geen tijd om te lopen, zo kut
Ik ga in de vakantie wel weer beginnen, da's over 2 weken.
quote:
Gezelligquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga hoofddorp terroriseren die week
weet ik veel ik luister m nu niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef msacras het volgende:
[..]
je loopt niet goed door met de lyrics je slaat een heel stuk over
Dat terzijde.
Do you really wanna live forever? Forever?
Forever young
*dramatisch interlude*
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bah dat kan jalekkah!!
Ik heb ook lekker paar dagen vrij die zelfde week
[..]
ik ben pas 24 in 2017 hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 23:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dan als je klaar bent met je opleiding dan ben 24 en zijn je gewrichten al hlemaal versleten en loop je met een wandelstok nooit meer uit gaan en kidz en kleinkidz
ik las het ja!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
ik en sof hebben liefdegesprekken nu op dm
Over welke liefde?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
Ik ben echt enorm veel aan het dubbelposten/sppammen omdat ik te lui ben om door te scrollen en te multiquoten. Erg hè.
ja oeehquote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
Ik vind jullie wel lief samenquote:
quote:
jahe.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel lief samen
Hij bedoelt hier tochquote:
ik bedoel DM wat jer zeiquote:
uhuquote:Op maandag 4 februari 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind jullie wel lief samen
Nou, ik ben daar dan natuurlijk een weekquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef JRRY het volgende:
Ja die leest hij toch nietquote:
Ja weet ik toch! Ik terroriseer Hoofddorp om jou te vindenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ben daar dan natuurlijk een week
weet niet eigenlijkquote:
do normal menquote:
ow in dat geval neem ik alles terugquote:Op maandag 4 februari 2013 23:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben pas 24 in 2017 hooren in 2016 ben ik klaar
Nee man, het gaat over jers nieuwe vriendinquote:
Ik hoop het nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:44 schreef Conflict het volgende:
Kijk maar uit hoor, straks gaan jullie afspreken ergens, worden jullie verliefd en gaan jullie trouwen en voor je het weet ben je tien jaar verder en moderator
kan tochquote:
Ik kwam pas heel laat achter jou usernamequote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Onacceptabel zou wel een leuke username zijn.
is vast al bezet.
Goedzoquote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow in dat geval neem ik alles terug
Is toch privacy-schendingquote:
Ooeeeehhhhquote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee man, het gaat over jers nieuwe vriendin
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kwam pas heel laat achter jou username
okequote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee man, het gaat over jers nieuwe vriendin
Daar hoef je niet zoveel moeite voor te doen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 23:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja weet ik toch! Ik terroriseer Hoofddorp om jou te vinden
Haha dat is best bazigquote:Op maandag 4 februari 2013 23:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ik sta ook in het 'dingen waar je pas jaaaaaren later achter kwam' topic
mods kunnen toch gewoon lezenquote:
kom je joinen dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hoef je niet zoveel moeite voor te doen hoor
Gevaarlijk punt is gevaarlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 23:44 schreef Conflict het volgende:
Kijk maar uit hoor, straks gaan jullie afspreken ergens, worden jullie verliefd en gaan jullie trouwen en voor je het weet ben je tien jaar verder en moderator
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |