Oke duidelijk. Mag ik vragen waar jij hem pre orderd hebt? En moet je van te voren betalen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja elke editie kan met elkaar spelen, alleen hebben degene met DLC's en duurdere versie's meer voordeel en mogelijkheden. Limited Edition krijg je voor de prijs van de gewone als je pre orderd.
nja zet me er dan maar op maar met een halve regio ga ik alleen niet joinenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Regio 2 is de reservelijst voor Regio 1
We gaan gewoon verder met een Regio 3
Je kan ook een kleinere regio kiezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef Convict het volgende:
[..]
nja zet me er dan maar op maar met een halve regio ga ik alleen niet joinen
Je kan ook meerdere regio's joinen dus het zou best kunnen dat meerdere fokkers in meerdere regio's bij elkaar zittenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef Convict het volgende:
[..]
nja zet me er dan maar op maar met een halve regio ga ik alleen niet joinen
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan ook een kleinere regio kiezen
Volgens mij blijft ie gewoon functioneren (geld, elektriciteit, arbeiders verzorgen etc), maar hij wordt niet aangepast. Gewoon de versie zoals ie was toen de eigenaar er het laatst op zatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe zit het trouwens als iemand uit een regio niet online is maar anderen wel, wat gebeurt er dan in die stad?
Maar geen rampen of zo. Dat je terug komt en je halve stad ligt in puin.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Volgens mij blijft ie gewoon functioneren (geld, elektriciteit, arbeiders verzorgen etc), maar hij wordt niet aangepast. Gewoon de versie zoals ie was toen de eigenaar er het laatst op zat
lolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:11 schreef Adolecens het volgende:
Iemand heeft zich verveeld
[ afbeelding ]
het is wachten tot iemand een emo.gif versie maaktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:11 schreef Adolecens het volgende:
Iemand heeft zich verveeld
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het is wachten tot iemand een emo.gif versie maakt
regional highway. en spoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:47 schreef Romanus het volgende:
Weet iemand of er wegen lopen tussen alle steden? Lijkt me wel handig aangezien je in de tussenstukken niet kunt bouwen
En een bocht in de brugquote:
Of tunnels met een bocht. Heb nooit begrepen waarom die dingen niet konden.quote:
Beperkingen van de engine, zoals zoveel dingen in vorige SimCities.quote:Op woensdag 6 februari 2013 02:30 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Of tunnels met een bocht. Heb nooit begrepen waarom die dingen niet konden.
De simulatie gaat door, dus er zijn aanpassingen mogelijk. Niet als nieuwe gebouwen die automagisch geplaatst worden, maar wel de inwoneraantal, en allerlei grondstoffen (en geldstromen) die door gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:08 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Volgens mij blijft ie gewoon functioneren (geld, elektriciteit, arbeiders verzorgen etc), maar hij wordt niet aangepast. Gewoon de versie zoals ie was toen de eigenaar er het laatst op zat
Ik heb hem bij cdkeyshere.com gepreorderd voor ¤30,-.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:15 schreef 82Sander het volgende:
[..]
Oke duidelijk. Mag ik vragen waar jij hem pre orderd hebt? En moet je van te voren betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |