Limited Editionquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:09 schreef 82Sander het volgende:
[..]
Zonder toch ook wel? Serieuze vraag he.
Het zal niet de eerste keer zijn dat een spel uitverkocht is voor niet pre-orders. Een of 2 weken later zal wel kunnen. Digitale download zal vast ook nog wel te kopen zijn per direct. Maar als je hem toch op dag 1 wilt kopen, waarom niet iets eerder, heb je gratis dlc erbij heroes en villains. En de limited/collectors editions verwacht ik wel uitverkocht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:09 schreef 82Sander het volgende:
[..]
Zonder toch ook wel? Serieuze vraag he.
Niet zo ongewikkeld doen hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef 82Sander het volgende:
[..]
[..]
Daar hebben jullie zeker een punt.
Gelijk even een paar balletjes opgooien hoe jullie erover denken.Jullie zitten net als mij ook in regio 2.
Even een voorbeeld:
Stel 1 van "ons" (bijvoorbeeld davedavy) regelt hij stroom voor de gehele regio. Dan gaat het hem heel veel geld kosten om dit voor elkaar te krijgen. In tegenstelling tot een regio die alleen kleine huizen bouwt of het water regelt ofzo.
Is het dan niet een oplossing om een soort "bank" op te zetten waar alle regio's geld kunnen storten en dan afspraken maken wie er een soort van lening krijgt of geld om energie voorziening te maken.
Weet ook niet of je geld aan elkaar kunt overmaken in de regio's.
Misschien stomme vragen. Ik heb simcity4 nooit gespeeld dus misschien loop ik achter
Wijze woordenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niet zo ongewikkeld doen hoor.Iedereen gaat in de eerste instantie gewoon zijn eigen ding doen en een stadje bouwen. Niets ligt gelukkig vast dus dingen kunnen altijd veranderen en naarmate we bezig gaan kunnen we overleggen wie wat gaat d oen.
Idd, ik heb de beta gespeeld, en de stad winstgevend maken is een eitje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niet zo ongewikkeld doen hoor.Iedereen gaat in de eerste instantie gewoon zijn eigen ding doen en een stadje bouwen. Niets ligt gelukkig vast dus dingen kunnen altijd veranderen en naarmate we bezig gaan kunnen we overleggen wie wat gaat d oen.
hij krijgt ook weer geld voor het leveren van stroomquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef 82Sander het volgende:
[..]
[..]
Daar hebben jullie zeker een punt.
Gelijk even een paar balletjes opgooien hoe jullie erover denken.Jullie zitten net als mij ook in regio 2.
Even een voorbeeld:
Stel 1 van "ons" (bijvoorbeeld davedavy) regelt hij stroom voor de gehele regio. Dan gaat het hem heel veel geld kosten om dit voor elkaar te krijgen. In tegenstelling tot een regio die alleen kleine huizen bouwt of het water regelt ofzo.
Is het dan niet een oplossing om een soort "bank" op te zetten waar alle regio's geld kunnen storten en dan afspraken maken wie er een soort van lening krijgt of geld om energie voorziening te maken.
Weet ook niet of je geld aan elkaar kunt overmaken in de regio's.
Misschien stomme vragen. Ik heb simcity4 nooit gespeeld dus misschien loop ik achter
De vraag is of dat in de uiteindelijke versie ook zo is natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:26 schreef davedavy het volgende:
[..]
Idd, ik heb de beta gespeeld, en de stad winstgevend maken is een eitje.
Dat dacht ik ook, maar toen zag ik ineens allerlei users roepen dat ze dit gingen doen en de andere dat. Toen dacht ik dus dat vanaf het begin iedereen taken kregen. Vandaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja klopt ja, dat gaf ik ook aan in me andere voorbeeld..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hij krijgt ook weer geld voor het leveren van stroom
Heeft dat invloed op de multiplay dan? Bedoel kan iemand met een standard edition wel samen spelen met een limited edition?quote:
Regio 2 is de reservelijst voor Regio 1quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:44 schreef Convict het volgende:
Doe mij maar op de reserve lijst voor regio 1 en 2 als dat mogelijk is![]()
Origin: KurmoL
Ja elke editie kan met elkaar spelen, alleen hebben degene met DLC's en duurdere versie's meer voordeel en mogelijkheden. Limited Edition krijg je voor de prijs van de gewone als je pre orderd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef 82Sander het volgende:
[..]
Heeft dat invloed op de multiplay dan? Bedoel kan iemand met een standard edition wel samen spelen met een limited edition?
Vast welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef Troel het volgende:
[..]
De vraag is of dat in de uiteindelijke versie ook zo is natuurlijk
Mijn Origin Id = Luctorquote:Regio 2:
• Troel - Troelnl
• iScripters - iScripters
• Boterbartje - KillingKat101
• Lockie - Videoband
• Qunix -
• Thrilled -
• davedavy -
• Yuri_Boyka -
• Chuck-N0rr1s - icekiller88
• Johan1994 - Johan1994
• Romanus - Xysol
• Luctor.et.Emergo -
Oke duidelijk. Mag ik vragen waar jij hem pre orderd hebt? En moet je van te voren betalen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja elke editie kan met elkaar spelen, alleen hebben degene met DLC's en duurdere versie's meer voordeel en mogelijkheden. Limited Edition krijg je voor de prijs van de gewone als je pre orderd.
nja zet me er dan maar op maar met een halve regio ga ik alleen niet joinenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Regio 2 is de reservelijst voor Regio 1
We gaan gewoon verder met een Regio 3
Je kan ook een kleinere regio kiezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef Convict het volgende:
[..]
nja zet me er dan maar op maar met een halve regio ga ik alleen niet joinen
Je kan ook meerdere regio's joinen dus het zou best kunnen dat meerdere fokkers in meerdere regio's bij elkaar zittenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef Convict het volgende:
[..]
nja zet me er dan maar op maar met een halve regio ga ik alleen niet joinen
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan ook een kleinere regio kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |