SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door -Engel- op 04-02-2013 22:22:54 ]![]()
45 eurootjes, ik zeg doen!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo???
http://tinyurl.com/a93wn7nBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Dit dusquote:Jaaquote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo???
http://tinyurl.com/a93wn7n![]()
![]()
Vriendin die zaterdag brownies voor mij maakte gaat ook mee. Neefje niet, gelukkig maarquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dan kan ik net zo goed naar DH reizen
[..]
21-12-2013 JA![]()
![]()
Ik vind het prima.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij was best serieus, en ik vond het ook best een grappig idee om meer als een groep te doen enzo, beetje socializen. Zal ons allen niet slecht doen, zegmaar.
Alleen van Marty had ik niet verwacht dat hij zou zeggen: laten we naar de Efteling gaan!C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dat is dan wel weer zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het me een voorrangspositie oplevert uiteindelijk op honderden andere jongens die op dezelfde plek azen. Tsja, dan ben ik toch gewoon blij.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt hij dan op walvissen?
En ben jij zo onbereikbaar dan?Dat weet ik niet.
Nouja, voor hem dus wel, op die manier. En toch gaf hij niet op.![]()
![]()
quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Dat ga ik ook doen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Ik maar denken dat jullie carnaval gingen vieren.
.
![]()
Ga ik ook.... that reminds me.... ik moet nog muk halenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
![]()
SR13:
http://maps.google.nl/map(...),+Friesland&t=m&z=16
Campanille:
http://maps.google.nl/map(...)988&t=m&z=13&iwloc=AProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is per kamer toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, en rap. Er zit al aardig wat vol namelijk.
Sowieso doen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vriendin die zaterdag brownies voor mij maakte gaat ook mee. Neefje niet, gelukkig maar![]()
![]()
Gaan we ookquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of dat p.p. is of per kamer.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is per kamer toch?
Sowieso doen![]()
Donderdag ga ik mn nichtje ontmoeten
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Die had eerst een abo op de efteling, ging die daar paddo's eten en shit.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
Alleen van Marty had ik niet verwacht dat hij zou zeggen: laten we naar de Efteling gaan!#TeamMiley![]()
Neemt ze ook brownies meequote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vriendin die zaterdag brownies voor mij maakte gaat ook mee. Neefje niet, gelukkig maar![]()
![]()
Ach care.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat p.p. is of per kamer.
Geld voor drank is niet nodig, dat heb ik afgelopen SR al gemerkt![]()
c_a en ik kregen van iedereen bier
[b]AirwiN schreef [/b]
Werd tijdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Donderdag ga ik mn nichtje ontmoeten![]()
![]()
Ik hoorde dat er zelfs voor over 3 weken kamers in hotels in Leeuwarden worden geboekt nu ze weer iets kouder weer opgeven....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, en rap. Er zit al aardig wat vol namelijk.Ja maar dan kan ik niet meer annulerenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is per kamer toch?
Sowieso doen
En ik wil straks niet met kosten zitten
Tenzij ik die van 50 euro doe. Dan kunnen we nog 3 dagen van te voren annuleren![]()
![]()
Wat vind jij van dit nummer, eigenlijk?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat weet ik niet.
Nouja, voor hem dus wel, op die manier. En toch gaf hij niet op.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaaaahaaaaaquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
per kamerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat p.p. is of per kamer.
Dus 25 euro pp
Is niet duur voor een nachtje![]()
![]()
Waarom zou er geannuleerd moeten worden?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan kan ik niet meer annuleren
En ik wil straks niet met kosten zitten
Tenzij ik die van 50 euro doe. Dan kunnen we nog 3 dagen van te voren annuleren![]()
![]()
Dat klinkt weer helemaal als Marty, ik maakte me al zorgen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die had eerst een abo op de efteling, ging die daar paddo's eten en shit.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Geen geld inderdaad!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
per kamer
Dus 25 euro pp
Is niet duur voor een nachtje![]()
Is niet duur neequote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
per kamer
Dus 25 euro pp
Is niet duur voor een nachtje.
![]()
neequote:Ja en anders nemen we gewoon een aantal flessen meequote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach care.
Geld voor drank is niet nodig, dat heb ik afgelopen SR al gemerkt![]()
c_a en ik kregen van iedereen bier![]()
![]()
Doen dusquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
per kamer
Dus 25 euro pp
Is niet duur voor een nachtje
[b]AirwiN schreef [/b]
En je zit tegenover de McDquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
per kamer
Dus 25 euro pp
Is niet duur voor een nachtje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh, dat is helemaal niets zeg. Kan je geen eens een fatsoenlijk hostel voor krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
per kamer
Dus 25 euro pp
Is niet duur voor een nachtjeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Geen ideequote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou er geannuleerd moeten worden?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat deze man zegtquote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal niets zeg. Kan je geen eens een fatsoenlijk hostel voor krijgen..
![]()
ik krijg melding om 5 kamers te boeken van de sitequote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
[..]
Ja en anders nemen we gewoon een aantal flessen mee
en sowieso dat we zelf ook drank meenemen![]()
Je weet het nooitquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou er geannuleerd moeten worden?
En sowieso weet ik niet hoeveel kamer
Er zijn sowieso nog 5 kamers vrij (10 personen )![]()
McD tegen over hotel, nu moet ik reserverenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mickey D's SR2013, here we come!![]()
![]()
Je kan ook wel met z'n 3en in zo'n bed. Dan heb je dus al 15 man die kan pitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je weet het nooit
Er zijn sowieso nog 5 kamers vrij (10 personen )![]()
Op welke dag(en) van de week zitten jullie daar?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
McD tegen over hotel, nu moet ik reserverenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
jij, ik, viro, lola, vin, wt, muhahaha, dus sowieso al 4 kamersquote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je weet het nooit
Er zijn sowieso nog 5 kamers vrij (10 personen )If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook wel met z'n 3en in zo'n bed. Dan heb je dus al 15 man die kan pitten.![]()
![]()
En als er sneeuw enz ligt nog langerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Maar dat hotel is wel een half uur lopen he
En in dronken toestand met een c_a'tje een uur ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit dus doen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef Ishimaru het volgende:
met annulering is het 26,38 euro p.p.![]()
Ook geen geldquote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef Ishimaru het volgende:
met annulering is het 26,38 euro p.p.
[b]AirwiN schreef [/b]
palawan, viro's nichtje!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij, ik, viro, lola, vin, wt, muhahaha, dus sowieso al 4 kamers![]()
Je weet toch dat ik je bescherm voor inkomende auto's?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
En in dronken toestand met een c_a'tje een uur ofzoBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat wordt nog leukquote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als er sneeuw enz ligt nog langerEn alsof we de weg kunnen vinden in dronken toestand
![]()
![]()
bij mij geeft hij 24,38quote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef Ishimaru het volgende:
met annulering is het 26,38 euro p.p.![]()
geen probleem, we hebben een slaapplekquote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
En in dronken toestand met een c_a'tje een uur ofzo![]()
Waarom eigenlijk zo ver weg?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
En in dronken toestand met een c_a'tje een uur ofzoBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als er sneeuw enz ligt nog langer
ja dat is waarquote:Op maandag 4 februari 2013 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik je bescherm voor inkomende auto's?![]()
![]()
Alle 5 de kamers dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Zateragochtend? En dan zondagmiddag naar huis?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:50 schreef Ishimaru het volgende:
Rijden we er op vrijdag naar toe of op zaterdag?
Anders wordt het duurder he, 2 nachtjes![]()
![]()
Tja.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klinkt weer helemaal als Marty, ik maakte me al zorgen.#TeamMiley![]()
Lijkt me een goed planquote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zateragochtend? En dan zondagmiddag naar huis?
Anders wordt het duurder he, 2 nachtjes
Lijst van aanwezigen:
-Viro
- ....![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind jij van dit nummer, eigenlijk?![]()
![]()
Zoiets denk ik wel jaquote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zateragochtend? En dan zondagmiddag naar huis?
Anders wordt het duurder he, 2 nachtjes.
![]()
sommige hotels zijn daar best streng in hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. En ruimte kan er altijd gecreëerd worden![]()
Wie maakt er een lijstje?quote:
Dus wie blijft er slapen voor 25 euro PP?
- c_a
- hups
- vin
- vir
- lola
- Muha
- Muha vriendin
- nichtje vir![]()
Zusje en nichtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie maakt er een lijstje?
Dus wie blijft er slapen voor 25 euro PP?
- c_a
- hups
- vin
- vir
- lola
- Muha
- Muha vriendin
- goede vriendin van vir![]()
Ze lopen niet mee tot de kamerdeur hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sommige hotels zijn daar best streng in hoor![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
Lijst van aanwezigen:
-Viro+chick
-Vinniiee
-C_A+WT
-Hups
-Muhahaha+chick
-LoLaBeter onethisch dan oneetbaar![]()
En WT dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Ach, half uurtje lopen is niet zo erg.
![]()
Ooit met zijn 4e in een 2-persoonskamer gelegenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze lopen niet mee tot de kamerdeur hoor..
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
WAT BEURT BEURT MAAR CHARMED GAAT DIT JAAR MET EEN DJ ZOENEN!! AL MOET IK DAAR HOOGSTPERSOONLIJK VOOR ZORGEN!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
What's this all about?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
ik heb het idee dat we in het hotel amper gaan slapen, met huppel erbij is kans groot dat we gaan liegen![]()
![]()
Oke 1 kamer is genoegquote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef Ishimaru het volgende:
ik heb het idee dat we in het hotel amper gaan slapen, met huppel erbij is kans groot dat we gaan liegen![]()
![]()
Ik neem sowieso 3 decks meequote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef Ishimaru het volgende:
ik heb het idee dat we in het hotel amper gaan slapen, met huppel erbij is kans groot dat we gaan liegen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit dus.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
WAT BEURT BEURT MAAR CHARMED GAAT DIT JAAR MET EEN DJ ZOENEN!! AL MOET IK DAAR HOOGSTPERSOONLIJK VOOR ZORGEN!!![]()
Het mag van Rquote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
WAT BEURT BEURT MAAR CHARMED GAAT DIT JAAR MET EEN DJ ZOENEN!! AL MOET IK DAAR HOOGSTPERSOONLIJK VOOR ZORGEN!!
(hij denkt dat hij ooit Megan fox een zoen kan geven![]()
)
![]()
Dat moet lukkenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het mag van R
)
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou ik ook niet weigeren trouwens.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het mag van R
)
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat laatste natuurlijk!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik kamers boeken met 2 aparte bedden? Of met 2 persoonsbedden?
Daar val je dronken veel minder snel uit.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Voor mij dat laatstequote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik kamers boeken met 2 aparte bedden? Of met 2 persoonsbedden?![]()
![]()
Maakt niet uit, beter 2persoons daar kan je makkelijker meer man op kwijtquote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik kamers boeken met 2 aparte bedden? Of met 2 persoonsbedden?
[b]AirwiN schreef [/b]
dat dan kunnen er tenminste 3 inquote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk!
Daar val je dronken veel minder snel uit.![]()
We hadden al voor je besloten dat je mee gingquote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef palawan het volgende:
Wat hoor ik!? SR2013? Dat kan natuurlijk niet zonder mij he!
[b]AirwiN schreef [/b]
Kunnen meer mensen op 1 bed als het nodig is. met aparte is dat lastigquote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik kamers boeken met 2 aparte bedden? Of met 2 persoonsbedden?![]()
je staat er al opquote:Op maandag 4 februari 2013 21:56 schreef palawan het volgende:
Wat hoor ik!? SR2013? Dat kan natuurlijk niet zonder mij he!
25 euro pp Betalen bij aankomst
Zelf drank meenemen. In de ochtend vertrekken... zodat we heel de dag en nacht hebben![]()
![]()
Nee, waar moeten we dan kotsen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt niet uit, beter 2persoons daar kan je makkelijker meer man op kwijt![]()
![]()
Over hem heen natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, waar moeten we dan kotsen?![]()
![]()
Niemand mn nichtje gezien?
[b]AirwiN schreef [/b]
hotel heeft vast wel een balkonquote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, waar moeten we dan kotsen?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hadden al voor je besloten dat je mee gingGoed bezig!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je staat er al op
25 euro pp Betalen bij aankomst
Zelf drank meenemen. In de ochtend vertrekken... zodat we heel de dag en nacht hebben![]()
![]()
Balkon kotsenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hotel heeft vast wel een balkon
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok ik ga nu 5 2 persoonkamers boeken.... inclusief annulering (minimaal 3 dagen van te voren)
Kan het lijstje straks in de OP???![]()
Gaan we voor zorgenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik ga nu 5 2 persoonkamers boeken.... inclusief annulering (minimaal 3 dagen van te voren)
![]()
Tuurlijkwel, maar ik durf (of was het durft) niet meer te tiepen naar jou...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, zal ik gelijk het geld overmaken? Anders vergeet ik hetquote:Op maandag 4 februari 2013 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
Jup alle kamers hebben een balkonquote:Op maandag 4 februari 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hotel heeft vast wel een balkonProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb echt een grafhekel aan kotsen dus als ik dat kan voorkomen door niet teveel te drinken dan is dat alleen maar goedquote:![]()
![]()
Wanneer is het eigenlijk? Ik moet dat nu gewoon direct in mijn agenda zetten, anders ga ik het vergeten![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 4 februari 2013 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan kotsen dus als ik dat kan voorkomen door niet teveel te drinken dan is dat alleen maar goed. Ik drink geen Malibu meer
.
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:59 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja, zal ik gelijk het geld overmaken? Anders vergeet ik het
Dat mag
Ik stop het wel in een potje op mijn pc kamerZet ik er groot SR 2013 HOTEL op
![]()
Kotsen, slikken, waar hou jij in hemelsnaam wel van?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan kotsen dus als ik dat kan voorkomen door niet teveel te drinken dan is dat alleen maar goed![]()
21-12-2013quote:Op maandag 4 februari 2013 22:00 schreef palawan het volgende:
Wanneer is het eigenlijk? Ik moet dat nu gewoon direct in mijn agenda zetten, anders ga ik het vergeten![]()
![]()
21-12-2013quote:Op maandag 4 februari 2013 22:00 schreef palawan het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mooi, moeten we wel eerst VAN BOVEN roepen als iemand gaat kotsen van balkon![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mooi, moeten we wel eerst VAN BOVEN roepen als iemand gaat kotsen van balkon
[b]AirwiN schreef [/b]
hhehehequote:Op maandag 4 februari 2013 22:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mooi, moeten we wel eerst VAN BOVEN roepen als iemand gaat kotsen van balkon![]()
![]()
i see what you did therequote:Op maandag 4 februari 2013 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat mag
Ik stop het wel in een potje op mijn pc kamerZet ik er groot SR 2013 HOTEL op
![]()
![]()
Malibu.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook. Ik drink geen Malibu meer
.
Zooo lekker!
![]()
Ja, daarna plannen we 2014 inquote:Op maandag 4 februari 2013 22:01 schreef Myraela het volgende:
Jullie zijn wel lekker vooruit aan het plannen..
![]()
Anders is er kans dat we geen hotel hebben en ik weer moet bobbenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:01 schreef Myraela het volgende:
Jullie zijn wel lekker vooruit aan het plannen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat boeit jou datquote:Op maandag 4 februari 2013 22:00 schreef twi het volgende:
[..]
Kotsen, slikken, waar hou jij in hemelsnaam wel van?![]()
Hm ik denk dat ik dan puur ter vermaak die avond achter het hotel parkeer, en me ga vermaken met balkonnetjes kijken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als ik bob is het goedkoperquote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anders is er kans dat we geen hotel hebben en ik weer moet bobben![]()
.
![]()
Ik bob mee... tot Hoornquote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Nachtje doorhalen en met het OV.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Anders is er kans dat we geen hotel hebben en ik weer moet bobben
Anders ben je net op je hotelkamer en kun je weer uitchecken. Is ook niet erg fijn.![]()
![]()
Jij las toch alleen interessante postings?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kan ookquote:Beter te vroeg dan te laat anders moeten we een paar Bob's regelenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:01 schreef Myraela het volgende:
Jullie zijn wel lekker vooruit aan het plannen.![]()
Wel meer mensen. Tenzij je dan een busje huurt waar 10+ man in kanquote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Ik ga niet met OV naar Leeuwardenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen en met het OV.
Anders ben je net op je hotelkamer en kun je weer uitchecken. Is ook niet erg fijn.
[b]AirwiN schreef [/b]
Bus huren bij joof's werkquote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel meer mensen. Tenzij je dan een busje huurt waar 10+ man in kan![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 4 februari 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet met OV naar Leeuwarden.
![]()
KUT verbinding.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet met OV naar Leeuwarden![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hey hey hey wat is er mis met ons OV? Ze helpen je in het nederlands, de bordjes zijn in het nederlands, ok, je bent in de stad maar nog wel 15 mins lopen van de Oldehove...quote:Op maandag 4 februari 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet met OV naar LeeuwardenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Bijna 4 uur treinenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey hey hey wat is er mis met ons OV? Ze helpen je in het nederlands, de bordjes zijn in het nederlands, ok, je bent in de stad maar nog wel 15 mins lopen van de Oldehove...
[b]AirwiN schreef [/b]
Neh, 34km.... ben je zoquote:Op maandag 4 februari 2013 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rechtstreekse verbinding vanaf Rotterdam.Het ligt alleen zo'n tering eind ver weg.
Daar zeg je inderdaad wat. Rechtstreeks... maar je bent wel 3 uur of nog langer onderwegquote:Op maandag 4 februari 2013 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Rechtstreekse verbinding vanaf Rotterdam.Het ligt alleen zo'n tering eind ver weg.
![]()
![]()
Ben best bereid water bij de wijn te doen wanneer het niveau hier zo naar beneden zakt. Om nu telkens maar te blijven wachten totdat Kaneel of heloef iets post...quote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef fietsie het volgende:
Jij las toch alleen interessante postings?![]()
ZEG HEEquote:Op maandag 4 februari 2013 22:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ben best bereid water bij de wijn te doen wanneer het niveau hier zo naar beneden zakt. Om nu telkens maar te blijven wachten totdat Kaneel of heloef iets post...#TeamMiley![]()
Telefoon leeg, dan kunnen er geen foto's meer gemaakt worden. Of althans, een poging totquote:Op maandag 4 februari 2013 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
valt best mee.... muziek mee... enzo![]()
![]()
Sjah dan gaat het over onduidelijke vrouwen, of dj's met peners....quote:Op maandag 4 februari 2013 22:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ben best bereid water bij de wijn te doen wanneer het niveau hier zo naar beneden zakt. Om nu telkens maar te blijven wachten totdat Kaneel of heloef iets post...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Of nog erger dan kunnen we de zoen niet filmen!!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Telefoon leeg, dan kunnen er geen foto's meer gemaakt worden. Of althans, een poging totIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kom zo eens in de 2 weken in jouw buurt, en werk in Lwdquote:Op maandag 4 februari 2013 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
200 kilometer. Maar je was in de buurt.
Ik weet dus wel hoe ver het is
Precies 2 uur met de autoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat komt dan natuurlijk uitgebreid op tvquote:Op maandag 4 februari 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of nog erger dan kunnen we de zoen niet filmen!!![]()
![]()
gelukkig heb ik nog prehistorische gadgetsquote:Op maandag 4 februari 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Telefoon leeg, dan kunnen er geen foto's meer gemaakt worden. Of althans, een poging tot![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2013 22:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah dan gaat het over onduidelijke vrouwen, of dj's met peners....Dus heb ik me er maar bij neergelegd dat ik me ook door posts als de jouwe heen moet ploeteren.
![]()
Moet welquote:Op maandag 4 februari 2013 22:01 schreef Myraela het volgende:
Jullie zijn wel lekker vooruit aan het plannen.Anders zit het zo vol
![]()
![]()
Hoeveel was het ook alweer?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
Geld overgeboekt, is dat alvast gebeurd.
![]()
![]()
Ja, gezelligheid is weer weg dus dikke doei
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gelukkig heb ik nog prehistorische gadgets![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, gezelligheid is weer weg dus dikke doei![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Nou deze saaierd gaat lekker haar bedje opzoekenhmm slapen
![]()
![]()
uitchecken is 12:00 uurquote:Op maandag 4 februari 2013 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen en met het OV.
Anders ben je net op je hotelkamer en kun je weer uitchecken. Is ook niet erg fijn.![]()
![]()
Trustuh!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Als je dan net effies eerder gaat kun je nog ontbijten bij de McDquote:
Wat is er chickquote:Op maandag 4 februari 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, gezelligheid is weer weg dus dikke doei![]()
![]()
Welterustenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
Kan ook in het hotel hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 22:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je dan net effies eerder gaat kun je nog ontbijten bij de McD.
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je dan net effies eerder gaat kun je nog ontbijten bij de McD![]()
![]()
![]()
En ik dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ben best bereid water bij de wijn te doen wanneer het niveau hier zo naar beneden zakt. Om nu telkens maar te blijven wachten totdat Kaneel of heloef iets post...A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan ben ik nog rot hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vroeg? Ik vind het vrij laat. Soms moet je er om 10 uur al uit zijn.
Jepquote:Op maandag 4 februari 2013 22:10 schreef -Engel- het volgende:
maarruh..... 21-12-2013 dus?
ik schrijf het op....![]()
![]()
Hell yeahquote:Op maandag 4 februari 2013 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Maar schatjes
5 x 2 Persoonskamers geboekt![]()
SR2013 here we come![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Maar schatjes
SR2013 here we come![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*schrijft op* "Zorg dat je geen dienstdoende bent op 21-12-2013"quote:Op maandag 4 februari 2013 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Maar schatjes
SR2013 here we comeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vind het vrij laat voor een hotelquote:Op maandag 4 februari 2013 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik dus vroeg. Als je tenminste lang doorgaat.
Ik ben toch altijd al wakker om 10:00
Ja inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2013 22:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Beter rollen we dan naar een bakker toe
Of we ontbijten met chips![]()
![]()
whutquote:Op maandag 4 februari 2013 22:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
*schrijft op* "Zorg dat je geen dienstdoende bent op 21-12-2013"![]()
![]()
Genoeg om eventjes te kunnen slapen... al is het idd misschien niet genoeg om al het alcohol uit je bloed te laten verdwijnenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik dus vroeg. Als je tenminste lang doorgaat.![]()
![]()
Kan jij dit in de OP plaatsen?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:10 schreef -Engel- het volgende:
maarruh..... 21-12-2013 dus?
ik schrijf het op....SPOILER: SR2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
*schrijft op* "Zorg dat je geen dienstdoende bent op 21-12-2013"gezellig
![]()
![]()
Dan breken er in de loop van het jaar dikke rellen uit in de SC, waardoor niemand elkaar meer in de ogen kijkt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Shit, ik wil Muhahaha zijn vriendin ontmoeten. Maar dan moet ik mee naar SER.
Als ik die dag dienstdoende moet zijn houdt het in dat ik binnen 30 minuten in ziekenhuis moet kunnen zijnquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef Fera het volgende:
Dan breken er in de loop van het jaar dikke rellen uit in de SC, waardoor niemand elkaar meer in de ogen kijkt.![]()
![]()
Pff, doomdenkersquote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef Fera het volgende:
Dan breken er in de loop van het jaar dikke rellen uit in de SC, waardoor niemand elkaar meer in de ogen kijkt..
![]()
Voorspelbaar twi, ik zag hem mijlenver aankomen.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan kom je toch gewoon een keer hier stappenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shit, ik wil Muhahaha zijn vriendin ontmoeten. Maar dan moet ik mee naar SER.!
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan jij dit in de OP plaatsen?En LoLaSPOILER: SR2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Grapje moet kunnen.quote:
Ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shit, ik wil Muhahaha zijn vriendin ontmoeten. Maar dan moet ik mee naar SER.![]()
![]()
Rens zou 'm grappig hebben gevonden.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Voorspelbaar twi, ik zag hem mijlenver aankomen.![]()
Daarom kunnen we 3 dagen van te voren annulerenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef Fera het volgende:
Dan breken er in de loop van het jaar dikke rellen uit in de SC, waardoor niemand elkaar meer in de ogen kijkt.
Maar denk niet dat het gaat gebeuren met deze groep mensen![]()
![]()
Twi heeft zijn ups en downs.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Voorspelbaar twi, ik zag hem mijlenver aankomen.
Hij is wel eens grappiger geweest.Dubbeldate, ja?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon een keer hier stappen!
Is keiver weg.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik gun het jullie van harte.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ow en dit mag ook in de OP:
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]IK BEDOELDE NATUURLIJK PETER JAN RENS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O, HAHAHA. WAS IK EVEN EEN BEETJE DOM.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
IK BEDOELDE NATUURLIJK PETER JAN RENS!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
donequote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan jij dit in de OP plaatsen?
[spoiler=SR2013]![]()
En dezequote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en dit mag ook in de OP:
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Gewoon gaan Kaneel, je hebt nu nog geen reden om niet te kunnen.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shit, ik wil Muhahaha zijn vriendin ontmoeten. Maar dan moet ik mee naar SER.![]()
Fax! Hoe is het nu?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dit dusquote:Op maandag 4 februari 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iedereen kan want geen andere plannen![]()
.
![]()
![]()
Ik weet niet wat ik dan aan het doen ben.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon gaan Kaneel, je hebt nu nog geen reden om niet te kunnen.
Ik weet wel dat ik SER niet zo boeiend vind.quote:
Je gaat dan ook voor de FOK!kers, niet voor SRquote:Op maandag 4 februari 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik dan aan het doen ben.
Ik weet wel dat ik SER niet zo boeiend vind.
[..]![]()
![]()
Het gaat dan ook om gezellig zuipen met FOK!kersquote:Op maandag 4 februari 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik SER niet zo boeiend vind.
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zei ik al toen het in Enschede was. Als het ergens in de bewoonde wereld zou zijn, dan vind ik het niet erg om een stukje te reizen. Maar ik ga er niet voor naar de andere kant van het land.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet wel dat ik SER niet zo boeiend vind.![]()
![]()
En SER is het excuusquote:Op maandag 4 februari 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om gezellig zuipen met FOK!kers![]()
![]()
Alsof wij een excuus nodig hebbenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je al plannen?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fucking Leeuwarden... kan ik nu nog niet zeggen hoor...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik klink die link van dat hotel aan, en zie dat ze een recensie quoten:
quote:“Prijs en aanbot zijn helemaal in verhouding”![]()
![]()
Voor drank is nooit een excuus nodigquote:Op maandag 4 februari 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof wij een excuus nodig hebben![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op maandag 4 februari 2013 22:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
[..]![]()
![]()
Misschien als Twi mijn handje vast komt houden.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat dan ook voor de FOK!kers, niet voor SRDat ja. Waarom is het niet gewoon allemaal in Zuid-Holland?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zei ik al toen het in Enschede was. Als het ergens in de bewoonde wereld zou zijn, dan vind ik het niet erg om een stukje te reizen. Maar ik ga er niet voor naar de andere kant van het land.Niks.quote:
Goed om te horen.quote:
Dan kun je ook meteen een hotelkamer met twi delen.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien als Twi mijn handje vast komt houden.![]()
Kruip gelijk z'n kont inquote:Op maandag 4 februari 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien als Twi mijn handje vast komt houden.![]()
![]()
Een bed toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kun je ook meteen een hotelkamer met twi delen.Twi heeft geen kont.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties Forumhop: Hop naar: