SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door -Engel- op 04-02-2013 22:22:54 ]![]()
45 eurootjes, ik zeg doen!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo???
http://tinyurl.com/a93wn7nBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Dit dusquote:Jaaquote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo???
http://tinyurl.com/a93wn7n![]()
![]()
Vriendin die zaterdag brownies voor mij maakte gaat ook mee. Neefje niet, gelukkig maarquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dan kan ik net zo goed naar DH reizen
[..]
21-12-2013 JA![]()
![]()
Ik vind het prima.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij was best serieus, en ik vond het ook best een grappig idee om meer als een groep te doen enzo, beetje socializen. Zal ons allen niet slecht doen, zegmaar.
Alleen van Marty had ik niet verwacht dat hij zou zeggen: laten we naar de Efteling gaan!C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dat is dan wel weer zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het me een voorrangspositie oplevert uiteindelijk op honderden andere jongens die op dezelfde plek azen. Tsja, dan ben ik toch gewoon blij.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt hij dan op walvissen?
En ben jij zo onbereikbaar dan?Dat weet ik niet.
Nouja, voor hem dus wel, op die manier. En toch gaf hij niet op.![]()
![]()
quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Dat ga ik ook doen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Ik maar denken dat jullie carnaval gingen vieren.
.
![]()
Ga ik ook.... that reminds me.... ik moet nog muk halenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
![]()
SR13:
http://maps.google.nl/map(...),+Friesland&t=m&z=16
Campanille:
http://maps.google.nl/map(...)988&t=m&z=13&iwloc=AProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is per kamer toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, en rap. Er zit al aardig wat vol namelijk.
Sowieso doen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vriendin die zaterdag brownies voor mij maakte gaat ook mee. Neefje niet, gelukkig maar![]()
![]()
Gaan we ookquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of dat p.p. is of per kamer.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is per kamer toch?
Sowieso doen![]()
Donderdag ga ik mn nichtje ontmoeten
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Die had eerst een abo op de efteling, ging die daar paddo's eten en shit.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
Alleen van Marty had ik niet verwacht dat hij zou zeggen: laten we naar de Efteling gaan!#TeamMiley![]()
Neemt ze ook brownies meequote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vriendin die zaterdag brownies voor mij maakte gaat ook mee. Neefje niet, gelukkig maar![]()
![]()
Ach care.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat p.p. is of per kamer.
Geld voor drank is niet nodig, dat heb ik afgelopen SR al gemerkt![]()
c_a en ik kregen van iedereen bier
[b]AirwiN schreef [/b]
Werd tijdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Donderdag ga ik mn nichtje ontmoeten![]()
![]()
Ik hoorde dat er zelfs voor over 3 weken kamers in hotels in Leeuwarden worden geboekt nu ze weer iets kouder weer opgeven....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, en rap. Er zit al aardig wat vol namelijk.Ja maar dan kan ik niet meer annulerenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is per kamer toch?
Sowieso doen
En ik wil straks niet met kosten zitten
Tenzij ik die van 50 euro doe. Dan kunnen we nog 3 dagen van te voren annuleren![]()
![]()
Wat vind jij van dit nummer, eigenlijk?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Dat weet ik niet.
Nouja, voor hem dus wel, op die manier. En toch gaf hij niet op.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Jaaaahaaaaaquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
per kamerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat p.p. is of per kamer.
Dus 25 euro pp
Is niet duur voor een nachtje![]()
![]()
Waarom zou er geannuleerd moeten worden?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan kan ik niet meer annuleren
En ik wil straks niet met kosten zitten
Tenzij ik die van 50 euro doe. Dan kunnen we nog 3 dagen van te voren annuleren![]()
![]()
Dat klinkt weer helemaal als Marty, ik maakte me al zorgen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die had eerst een abo op de efteling, ging die daar paddo's eten en shit.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Geen geld inderdaad!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
per kamer
Dus 25 euro pp
Is niet duur voor een nachtje![]()
Is niet duur neequote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
per kamer
Dus 25 euro pp
Is niet duur voor een nachtje.
![]()
neequote:Ja en anders nemen we gewoon een aantal flessen meequote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach care.
Geld voor drank is niet nodig, dat heb ik afgelopen SR al gemerkt![]()
c_a en ik kregen van iedereen bier![]()
![]()
Doen dusquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
per kamer
Dus 25 euro pp
Is niet duur voor een nachtje
[b]AirwiN schreef [/b]
En je zit tegenover de McDquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
per kamer
Dus 25 euro pp
Is niet duur voor een nachtje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh, dat is helemaal niets zeg. Kan je geen eens een fatsoenlijk hostel voor krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
per kamer
Dus 25 euro pp
Is niet duur voor een nachtjeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Geen ideequote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou er geannuleerd moeten worden?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat deze man zegtquote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dat is helemaal niets zeg. Kan je geen eens een fatsoenlijk hostel voor krijgen..
![]()
ik krijg melding om 5 kamers te boeken van de sitequote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
[..]
Ja en anders nemen we gewoon een aantal flessen mee
en sowieso dat we zelf ook drank meenemen![]()
Je weet het nooitquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou er geannuleerd moeten worden?
En sowieso weet ik niet hoeveel kamer
Er zijn sowieso nog 5 kamers vrij (10 personen )![]()
McD tegen over hotel, nu moet ik reserverenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mickey D's SR2013, here we come!![]()
![]()
Je kan ook wel met z'n 3en in zo'n bed. Dan heb je dus al 15 man die kan pitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je weet het nooit
Er zijn sowieso nog 5 kamers vrij (10 personen )![]()
Op welke dag(en) van de week zitten jullie daar?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
McD tegen over hotel, nu moet ik reserverenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
jij, ik, viro, lola, vin, wt, muhahaha, dus sowieso al 4 kamersquote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je weet het nooit
Er zijn sowieso nog 5 kamers vrij (10 personen )If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: