Ja hee. Dr. Drequote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef µ het volgende:
[..]
Verdomme, ben ik het weer met je eens. Kappen.
Is het niet mogelijk om het zo te maken dat er staatquote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef µ het volgende:
Vrijdag is het 'echte' begin. Donderdag ook.
Vrijdag echt vrijwel exclusief in de X-Ray geweest, was toen met EPROM, AcidPower, Blawan, Objekt allemaal op dezelfde dag volgens mij.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef µ het volgende:
Vorig jaar vrijwel alleen maar in Bravo en X-ray geweest.
Ik vind dat we het eens moeten worden wat een goede datum is en daar allemaal naar aftellenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om het zo te maken dat er staat
Nog X nachtjes slapen tot Lowlands 2013!
(x-1 tot donderdag)
Of ben ik nou een heel saai iets aan het zeggen
Ik ben pro. Daft Punk zou ook te gek zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef TheFastOne het volgende:
Gorillaz, Editors, Daft Punk, Flobots maar bovenal Jack Johnson(vage geruchten van een nieuw album).
Mr Polska lijkt me wel een tof feestjequote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef indiaantje89 het volgende:
TNGHT, Tom Odell, Imagine Dragons ook![]()
En ik gok op de Nederlandse acts:
The Opposites, Jacco Gardner, Mister And Mississippi, de Kraaien, Speeldoos
Jammer dat ik die vorig jaar gemist heb. Hoorde er echt hele goede dingen over.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
C2C kunnen we ook wel verwachten lijkt me.
Hm, stond die er al niet eerder? Zo niet, dan inderdaad. Laat maar komenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Mr Polska lijkt me wel een tof feestje
Zelf nooit gezien, en als ik nu google op Mr Polska Lowlands krijg ik alleen berichten van vorig jaar dat hij wel naar Lowlands wilde.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hm, stond die er al niet eerder? Zo niet, dan inderdaad. Laat maar komen
http://www.festivalinfo.nl/artist/all_old_gigs/66194/Mr_Polska/quote:Op maandag 4 februari 2013 21:48 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Zelf nooit gezien, en als ik nu google op Mr Polska Lowlands krijg ik alleen berichten van vorig jaar dat hij wel naar Lowlands wilde.
Nee, donderdag is het begin. Mensen die pas vrijdag gaanquote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef µ het volgende:
misschien was er geen goede plek oid meer, of vonden ze hem nog niet groot genoeg. Zou wel een heel erg tof feestje zijn hoor!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk ook dat Lowlands ze gaat boeken om eerlijk te zijn. Denk dat ze een iets te hoog "Sneaker" gehalte hebben voor Lowlands. Anders hadden ze hem vorig jaar al natuurlijk geboekt!
Nee, vrijdag. Donderdag is pure voorpret.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, donderdag is het begin. Mensen die pas vrijdag gaan![]()
![]()
Dat is zeker waar, maar lowlands begint pas zodra ik op vrijdag met mijn brakke hasses grijp naar het eerste de beste blik lauw bier om een uur of acht.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zonder donderdag zou Lowlands voor mij een stuk minder aantrekkelijk zijn om naartoe te gaan.
Vrijdag beginnen de eerste bands, donderdag begint het festivalquote:Op maandag 4 februari 2013 21:31 schreef µ het volgende:
Eens. Maar zijn beide niet te groot/duur voor LL? Wellicht dat het management van Blur vindt dat ze met Werchter deze regio al wel coveren..quote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef AMDB het volgende:
Als Blur of Daft Punk komt dan is de line-up voor mij compleet![]()
Denk eigenlijk dat Blur niet zo heel groot is hier in Nederland. Maar misschien heb ik het mis. Maar denk dat veel "Lowlanders" niet veel meer kennen dan Song 2.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Eens. Maar zijn beide niet te groot/duur voor LL? Wellicht dat het management van Blur vindt dat ze met Werchter deze regio al wel coveren..
Van mij mag Miles Kane nog 's langskomen. Vorige keer moeten missen.
Kan kloppen. Maar die status hebben ze in eigen land wel, wat tot uitdrukking komt in de boekingskosten. Betaalbaar voor een Werchter, niet voor LL vrees ik. Maar ik hoop het natuurlijk wel van harte!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Blur niet zo heel groot is hier in Nederland. Maar misschien heb ik het mis. Maar denk dat veel "Lowlanders" niet veel meer kennen dan Song 2.
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat Blur niet zo heel groot is hier in Nederland. Maar misschien heb ik het mis. Maar denk dat veel "Lowlanders" niet veel meer kennen dan Song 2.
Puur wat nu kaarten heeft gekocht? Denk wel dat er veel mensen gaan kijken. En daarom een prima afsluiter. Maar ze zijn niet groter dan bijvoorbeeld een Foo Fighters wat er vorig jaar ook stond.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar behoorlijk in vergist.
Dat verwacht ik ook ja, zie ik ze helaas maar 1x die weekquote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef indiaantje89 het volgende:
SOAD ook op Reading/Leeds Festival dit jaar. Maar ik verwacht toch dat hun show in Ziggodome de enige show in NL zal zijn.
All right. Vanavond gaan er twee dagen af.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Sum41quote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zijn er nog echt ouderwetse 'alto-bands' die jullie willen zien? Ik heb eigenlijk alleen SOAD in m'n hoofd. De rest is al een keer gelukt.
Oh en Sum 41!
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ze staan op Groezrock dit jaar of vorig jaarFred Durst slikt AIDSremmers en Linkin' Park treedt nog regelmatig op.
Donderdag is over het algemeen een van de gezelligste dagen inderdaad!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Moesten jullie er niet 12?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:05 schreef SpauldingPF het volgende:
Yay, ik gaat ook weer, 10 kaarten weten te bemachtigenNu alweer zin in. Groep groeit iedere keer weer
Tijdens het kaarten kopen?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:08 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ja, maar 2 afhakers op het einde
Ah, je broertje melde 12quote:Op maandag 4 februari 2013 23:09 schreef SpauldingPF het volgende:
uur daarvoor al, moeite om erdoorheen te komen man! Jij niet
Hmm door de stress waar hij toen in verkeerde moet hij een verkeerd getal genoemd hebben dan denk ik. Met hoeveel ga jij ?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ah, je broertje melde 12![]()
Ja ik had ze na een kwartiertje binnen
In ieder geval weer met de twee kerels waar ik vorig jaar mee was als we allemaal besluiten te gaan uiteindelijk. Moet nog even zien hoe het gaat zitten met afstuderenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:10 schreef SpauldingPF het volgende:
door de stress waar hij toen in verkeerde moet hij een verkeerd getal genoemd hebben dan denk ik. Met hoeveel ga jij ?
Natuurlijk gaan jullie. Afstuderen kan ook wel een paar dagen vertraging oplopen toch.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
In ieder geval weer met de twee kerels waar ik vorig jaar mee was als we allemaal besluiten te gaan uiteindelijk. Moet nog even zien hoe het gaat zitten met afstuderen
Nee niet echt, als ik voor september klaar wil zijn (wat financieel eigenlijk een keiharde deadline is) dan moet m'n scriptie (concept) voor 1 augustus ingeleverd zijn. Verwacht ook wel dat ik ga, ik hou het alleen even onder voorbehoudquote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef SpauldingPF het volgende:
gaan jullie. Afstuderen kan ook wel een paar dagen vertraging oplopen
Voor 1 augustus? lowlands is 2 weken later, dus dat is geen excuus natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee niet echt, als ik voor september klaar wil zijn (wat financieel eigenlijk een keiharde deadline is) dan moet m'n scriptie (concept) voor 1 augustus ingeleverd zijn. Verwacht ook wel dat ik ga, ik hou het alleen even onder voorbehoud
Verbetering van concept ligt in die twee/drie weken daarnaquote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef SpauldingPF het volgende:
augustus? lowlands is 2 weken later, dus dat is geen excuu
Oja, had dat stukje van concept niet gelezen, haha nou ik zie je sws wel op de dijk dan zoals altijdquote:Op maandag 4 februari 2013 23:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Verbetering van concept ligt in die twee/drie weken daarna
Blink 182 of the Offspring, ook al zijn die live verschrikkelijk. Oh en Jimmy Eat World lijkt me ook wel vet.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zijn er nog echt ouderwetse 'alto-bands' die jullie willen zien? Ik heb eigenlijk alleen SOAD in m'n hoofd. De rest is al een keer gelukt.
Oh en Sum 41!
Alle drie meegepakt op een festival (Blink en Offspring op LL) leuk om eens gezien te hebben, maar meer voor het feestje (der herkenning) dan voor muzikale hoogstandjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blink 182 of the Offspring, ook al zijn die live verschrikkelijk. Oh en Jimmy Eat World lijkt me ook wel vet.
Chemical Brothers en Mobyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:36 schreef Junkie het volgende:
Deftones, System of a Down, Grimes, Boys Noize, Blur, Chemical Brothers, Deadmau5, How to Destroy Angels (Trent Reznor's nieuwe bandje), Tegan and Sara, Moby,
* Droomt even verder.. *
Ik ben NIET voor How to destroy angelsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:36 schreef Junkie het volgende:
Deftones, System of a Down, Grimes, Boys Noize, Blur, Chemical Brothers, Deadmau5, How to Destroy Angels (Trent Reznor's nieuwe bandje), Tegan and Sara, Moby,
* Droomt even verder.. *
Denk dan eerder aan Fortarock ofzo. MM rockt nog lekker door, op Lowlands verwacht ik ze niet zo snel meer. Maarja NOFX, the Offspring stonden er ook gewoon weer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:39 schreef Basp1 het volgende:
Ik wil wel weer een keertje monster magnet dat is al weer een hele tijd geleden dat ik ze op LL gezien heb.
MM stond trouwens dit jaar op een speedfest in eindhoven, maar daar kwam ik te laat achter.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:35 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Denk dan eerder aan Fortarock ofzo. MM rockt nog lekker door, op Lowlands verwacht ik ze niet zo snel meer. Maarja NOFX, the Offspring stonden er ook gewoon weer.
Vanaf 5.15?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Don't ask.
Gisteren geen resultaten van tentamens gekregen, dus maar braaf wachten.
vorig jaar ook al geweestquote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
C2C kunnen we ook wel verwachten lijkt me.
was heel tofquote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Jammer dat ik die vorig jaar gemist heb. Hoorde er echt hele goede dingen over.
kabelkubus = ziggo dome? Da's de woensdag na Lowlands.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:40 schreef lunko1979 het volgende:
System of a down staan 3 dagen voor Lowlands in de kabelkubus. Soms is 1+1 gewoon 2.
De Kraaien lijken me ook een zekerheidje!
Het feit dat SOAD kort na Lowlands al een show geeft in Nederland verkleind juist de kans dat ze op Lowlands staan...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:40 schreef lunko1979 het volgende:
System of a down staan 3 dagen voor Lowlands in de kabelkubus. Soms is 1+1 gewoon 2.
De Kraaien lijken me ook een zekerheidje!
Want?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef iAvani het volgende:
[..]
Het feit dat SOAD kort na Lowlands al een show geeft in Nederland verkleind juist de kans dat ze op Lowlands staan...
Oh, ik had zoiets opgevangen. klok, klepel-verhaal, excuus!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
kabelkubus = ziggo dome? Da's de woensdag na Lowlands.
onderhandelingen kunnen nog lopen. Het kan handiger zijn om eerst kaarten voor hun eigen concert te verkopen. Als dat vol is dan pas Lowlands bekend maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:05 schreef JaimyLee het volgende:
SOAD is de laatste weken bezig geweest met concerten bekend maken, waaronder dus Ziggo Dome, zouden ze dan niet bij het eerste lijstje LL namen gezeten hebben?
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onderhandelingen kunnen nog lopen. Het kan handiger zijn om eerst kaarten voor hun eigen concert te verkopen. Als dat vol is dan pas Lowlands bekend maken.
Lijkt me sterk? Nergens iets opgevangen over een tour o.i.d.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:12 schreef JaimyLee het volgende:
Zou Rage Against the Machine een mogelijkheid kunnen zijn?
Ik ook niet, maar zat net Killing in the name of te luisteren en toen leek het me ineens heel tof hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lijkt me sterk? Nergens iets opgevangen over een tour o.i.d.
Vorig jaar al gezegd: FF niet als ijkpunt gaan nemen voor Lowlandsheadliner. Ze wilden zelf graag spelen, daarom was het financieel wel te doen, maar in principe gewoon een te grote band.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar ze zijn niet groter dan bijvoorbeeld een Foo Fighters wat er vorig jaar ook stond.
Daar worden geen verschillen in gemaakt per land.quote:En ik denk dat ze hier ook wel wat minder vragen dan in de UK.
In de Echo ? Pick of Destinyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef Basp1 het volgende:
Aangezien RRB hier ook meeleest, ik wil nog steeds wel een keer tenacious D zien.
Wordt de nieuwe tour nog aangekondigd? Na maart zie ik niets van ze. Zou lachen zijn ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef Basp1 het volgende:
Aangezien RRB hier ook meeleest, ik wil nog steeds wel een keer tenacious D zien.
Nou de drummer is bezig bij Black Sabbath. Hij drumt op hun nieuwe album, en de bassist van BS heeft aangegeven dat ze nog niet weten of hij wel mee kan op tour. Wat dus zou kunnen inhouden dat hij met RATM op pad gaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lijkt me sterk? Nergens iets opgevangen over een tour o.i.d.
Goed dat je me aan de Echo laat denken.quote:
Vorige die ik zag was best slecht. Weet niet meer welke. Was in een woestijn volgens mij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:06 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Goed dat je me aan de Echo laat denken.
RRB! Ik wil weer een zaterdagavond-Alpha-film!
Dat het in 40 minuten uitverkoopt is puur de verdienste van RRB.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij doet RRB geen boekingen, alleen promotie/marketing/imagebuilding.
Aangezien LL in 40 minuten uitverkoopt, doet RRB dus eigenlijk helemaal niks.
Kan ie idd beter gaan boeken.
Conan the Barbarian was de laatste volgens mijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:10 schreef µ het volgende:
[..]
Vorige die ik zag was best slecht. Weet niet meer welke. Was in een woestijn volgens mij.
Die ja. Vond 't niets, hoewel het aardig begon.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Conan the Barbarian was de laatste volgens mij
Ik vond hem tofquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:16 schreef µ het volgende:
[..]
Die ja. Vond 't niets, hoewel het aardig begon.
Mensen, RRB heeft hier idd een account!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat het in 40 minuten uitverkoopt is puur de verdienste van RRB.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mensen, RRB heeft hier idd een account!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zover ik weet gaat hij zelf wel af en toe op pad om naar acts te kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij doet RRB geen boekingen, alleen promotie/marketing/imagebuilding.
Aangezien LL in 40 minuten uitverkoopt, doet RRB dus eigenlijk helemaal niks.
Kan ie idd beter gaan boeken.
Zover ik weet, doe ik dat zelf ook wel eensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zover ik weet gaat hij zelf wel af en toe op pad om naar acts te kijken
Van Eerdernburg heeft zelfs letterlijk gezegd dat hij de FF eigenlijk niet eens meer zou boeken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorig jaar al gezegd: FF niet als ijkpunt gaan nemen voor Lowlandsheadliner. Ze wilden zelf graag spelen, daarom was het financieel wel te doen, maar in principe gewoon een te grote band.
[..]
Daar worden geen verschillen in gemaakt per land.
Ik kan mezelf wel heel snel scherenquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:35 schreef friekin_ het volgende:
Wat een elende, mijn eerste keer lowlands.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mijn gezicht toen ik zag dat ze 32 is:² twee kilo vlees overhield
Jaquote:
Dingen tekenen op de stoepquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:41 schreef fathank het volgende:
"Ja ik heb wel houtskool bij me maar ik ga heus niet bbq' en hoor"x infinty
Achterin de zaterdagnacht, primaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:46 schreef fathank het volgende:
Ik hoop trouwens op een dikke hardcore act zoals Promo in 2008. The Outside Agency ofzo. Word ik nu gekielhaald..?
Promo was best grappig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:46 schreef fathank het volgende:
Ik hoop trouwens op een dikke hardcore act zoals Promo in 2008. The Outside Agency ofzo. Word ik nu gekielhaald..?
Het is wel weer goede reclame voor 3FM.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:48 schreef Basp1 het volgende:
Waarom deelt 3fm eigenlij nog steeds tickets voor LL uit als het zo snel uitverkoopt hoeft de organisaite dat toch ook niet eens meer te doen.
promotie, 3FM zal ook wat willen voor alles wat ze doen op/voor Lowlands.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:48 schreef Basp1 het volgende:
Waarom deelt 3fm eigenlij nog steeds tickets voor LL uit als het zo snel uitverkoopt hoeft de organisaite dat toch ook niet eens meer te doen.
Klik even op het plaatje en voeg jezelf toe:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:48 schreef Operc het volgende:
[..]
Kun je mij er ook bij zetten?
3e keer als bezoeker, 4e keer totaal.
Jij bent wel echt de LL diehard dino of niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk stom dat Bastian of Seymour Bits nooit solo op LL stond.
Ik heb me via de wiki toegevoegd als het goed isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:51 schreef µ het volgende:
[..]
Klik even op het plaatje en voeg jezelf toe:
[ link | afbeelding ]
Tja...Wmb hoeft dat 3FM i.s.m LL niet, nergens voor nodig..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
promotie, 3FM zal ook wat willen voor alles wat ze doen op/voor Lowlands.
6 keer gelezen en snap nog niet fatsoenlijk wat er staat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:11 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja...Wmb hoeft dat 3FM i.s.m LL niet, nergens voor nodig..
Vandaag ff een 10 gehaalt voor me nederlandsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
6 keer gelezen en snap nog niet fatsoenlijk wat er staat.
Boiii doenie zo. Somzdan heb ik daar gewoon da ik da moilijk vindt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vandaag ff een 10 gehaalt voor me nederlands
Dacht dat het topic uit 2012 was ipv 2002, dus ik ga met jou mee inderdaad.quote:
Jezusbus?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:45 schreef Tism het volgende:
Staat die rode dubbeldekker neuk bus de laatste jaren nog op het terrein?..
Nee, er stond een aantal jaren geleden zo'n dubbeldekker bus helemaal opgedeeld met van die peeskamertjes erin, ergens op het festivalterrein, kan ik me nog herinneren..quote:
Zoiets was dat geloof ik ja...in een bus..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Van die krikcontainers waren dat toch? Net genoeg ruimte om er bovenop elkaar in te kunnen liggen oid?
Bedoel je niet die vage shit op solar met die nagebouwde sloppenwijk met vage doucheruimtes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, er stond een aantal jaren geleden zo'n dubbeldekker bus helemaal opgedeeld met van die peeskamertjes erin, ergens op het festivalterrein, kan ik me nog herinneren..Vroeg me af of die er nog was..
Nee..kon je daar dan ook sexen?..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bedoel je niet die vage shit op solar met die nagebouwde sloppenwijk met vage doucheruimtes.
Als je wilt kun je overal sexen als je een partner hebt die een beetje exobitionistisch aangelegd is.quote:
Ja dat kan..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je wilt kun je overal sexen als je een partner hebt die een beetje exobitionistisch hygiënisch aangelegd is.
Dat het op de laatste dag meer lijkt op een hot sandwich die je aan het spit aan het rijgen bent, wil natuurljk niet zeggen dat t niet kán.quote:
Niet douchen, wel of geen sex op LL?..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef Der_Rudi het volgende:
Dit gaat weer hard richting een douchen of niet douchen discussie zeker?![]()
Let op, vast nog een paar keer deze editie. Het gaat vroeg losssssquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef Llotyhy het volgende:
Haha, elk jaar dezelfde discussie, prachtig.
Douchen op Lowlands? Wat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef Der_Rudi het volgende:
Dit gaat weer hard richting een douchen of niet douchen discussie zeker?![]()
Snap gelijk waar je usernaam vandaan komtquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef TAV74 het volgende:
Zonder douchen sex op lowlands met je bandje van 2006 nog om, als je dan niet terplekke dood neervalt...
Deo wordt niet voor niets shower in a can genoemd. M'n one night stand op de zaterdagnacht klaagde ook niet, trouwens.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Snap gelijk waar je usernaam vandaan komt
Tot pakweg 1900 was vrijwel al het menselijk leven op aarde smeriger dan seks zonder te douchen met een polsbandje van 2006 om je arm.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik denk dat het leven in Amsterdam aan het begin van de 20e eeuw een stuk smeriger was dan nu na vijf dagen niet douchen op LL.
True, true!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Tot pakweg 1900 was vrijwel al het menselijk leven op aarde smeriger dan seks zonder te douchen met een polsbandje van 2006 om je arm.
Omdat ze haar adem inhield.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Deo wordt niet voor niets shower in a can genoemd. M'n one night stand op de zaterdagnacht klaagde ook niet, trouwens.
qftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Fuszy het volgende:
Douchen is fucking chill. Als man zijnde helemaal op Lowlands. Snap echt niet dat je het niet doet.
Je hebt em flink hangen en dan ff onder die douche gaan staan. Geen rij bij de mannen. Is toch prima.
Ik wil toch echt wel iets anders daarover beweren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat ze haar adem inhield.
Dan ben je flink van het padje af als je zover doorgezwalkt bentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
's nachts kan je prima douchen in de 24-uurs douches en dan hoef je niet in de rij te staan. Ik neem het me altijd wel voor maar ik neem uiteindelijk hooguit een duik in het Veluwemeer op de terugweg.
Dan lig ik toch heul kei schattig met de buurvrouw en een teddybeer te ronken!quote:
het zweet van de Bravo afdruppelt bedoel je?quote:
Into bears, aren't youquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan lig ik toch heul kei schattig met de buurvrouw en een teddybeer te ronken!
Ojaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zweet van de Bravo afdruppelt bedoel je?
Dat je biertje zich vanzelf bijvult en zo?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zweet van de Bravo afdruppelt bedoel je?
quote:
Bierdrinkers in de Bravo 's nachts?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je biertje zich vanzelf bijvult en zo?
O jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bierdrinkers in de Bravo 's nachts?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
was jij dat aan die paal?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja
Nou, ik bijvoorbeeld! Al stond ik vorig jaar laat meer in de Titty Twister dan in de Bravo.
Ja, ik mag wel zeggen dat als ik daar dan nog kan staan, dat ik daar dan één van ben..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oooh jah dat heb ik vaker gehoord. Dat schijnt dus allemaal niet meer aan de hand te zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Tism het volgende:
Laatste keer dat ik wilde gaan douche op LL was '94, toen hadden die douches daar een zeikstraaltje waar je na 2 uur er onder staan nog niet nat echt van werd, en mijn eikel kwam net onder het douche-gordijntje door koekeloeren, en veel zwart haar in de afvoer putjens enzo...nooit meer in de douches geweest sinds dien..
Nee, dat je poeder nat wordtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je biertje zich vanzelf bijvult en zo?
BravoBierteam reporting!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, ik mag wel zeggen dat als ik daar dan nog kan staan, dat ik daar dan één van ben..
Dat geloof ik wel van mensen die sinds 1994 niet meer gedouched hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, ik mag wel zeggen dat als ik daar dan nog kan staan, dat ik daar dan één van ben..
Whaha, nee dat was een echte vrouwquote:
Op Lowlands..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel van mensen die sinds 1994 niet meer gedouched hebben
Ik alleen tijdens Nightwriterscafé. Wel nog een paaldanseres/comediènne gezien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef µ het volgende:
Ben nog nooit in de TT geweest. Te lange rijen altijd.
Jij hebt dit topic notabene geopend! Niet zeuren dan hèquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef µ het volgende:
ja dat zal wel, pas als ze met een 6-koppige massagedouche op de proppen komen ga ik weer..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Oooh jah dat heb ik vaker gehoord. Dat schijnt dus allemaal niet meer aan de hand te zijn.
In deze reeks betekent TT wat andersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Jij hebt dit topic notabene geopend! Niet zeuren dan hè![]()
maar die gaan altijd supersnel. Snap er niks van want in het tempo waarop er mensen ingaan gaan ze er nooit uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef µ het volgende:
Herkende de toon van de post niet. Geen PIquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Weet ik, het was een poging tot slechte humor
Goed punt, ik zal er in het vervolg op lettenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef µ het volgende:
[..]
Herkende de toon van de post niet. Geen PI.
ID<100k, dus je moet weten hoe het moetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Goed punt, ik zal er in het vervolg op letten
Same. Wat maten van me wilden wel in de rij staan, maar ik vond chillen in de zon een beter idee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef µ het volgende:
Lekker rondstruinen en leuke bandjes opzoeken vind ik leuker.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Same. Wat maten van me wilden wel in de rij staan, maar ik vond chillen in de zon een beter idee.
Ik schaam mij diep.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef µ het volgende:
[..]
ID<100k, dus je moet weten hoe het moet.
Op dat moment was er niets boeiends op het programma, dus je moet wat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef µ het volgende:
[..]
Lekker rondstruinen en leuke bandjes opzoeken vind ik leuker.
ik ook..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef µ het volgende:
[..]
Lekker rondstruinen en leuke bandjes opzoeken vind ik leuker.
All right, all right. Maar voor mijn gevoel blijven mensen er uren zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:27 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Op dat moment was er niets boeiends op het programma, dus je moet wat.
Eerste jaar wel, duurde lang, uit de rij gestapt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef µ het volgende:
Gaat nog wel even duren heb ik het idee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef µ het volgende:
Wanneer krijgen we de volgende lichting nieuwe namen? Wat denken jullie?
Zal wel ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Misschien dat er bands zijn die zelf nog iets bij hun tourdata zetten maar anders minstens een maand denk ik?
Als het een echte TT zou zijn, dan zou een groot gedeelte ook achter de schermen verdwijnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef µ het volgende:
[..]
All right, all right. Maar voor mijn gevoel blijven mensen er uren zitten.
Wagner? Reinhardt?quote:
Ik wacht nog steeds op Salma met een slangquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als het een echte TT zou zijn, dan zou een groot gedeelte ook achter de schermen verdwijnen.
Of gewoon hun samenwerkingsverband, Django Djangoquote:
Django Django stond er vorig jaar alquote:
Terechte opmerking.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:37 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Niet heel handig om een kaartje met barcode hier te posten.
HAHA BEDANKT VOOR DE 185 EUROquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
In België zijn ze daar dan ook superawesome in.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef Basp1 het volgende:
Wat wel bizar is dat je bij werchter steeds opnieuw een ticket kan uitprinten en ze bij elke keer printen een nieuwe ticket met unieke nummers maken waardoor de eerder geprinte komen te vervallen, maar bij ticketservice NL dat blijkbaar nog niet kunnen.
Niemand, want al wij Lowlanders zijn vrinden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eens kijken wie hier gebruik van gaat maken
Er lezen genoeg struikrovers mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niemand, want al wij Lowlanders zijn vrinden.
Laten we maar hopen dat alle Lowlanders zo zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niemand, want al wij Lowlanders zijn vrinden.
Ik dacht dat ie er net afvielquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:46 schreef fathank het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat iemand hier een screendump van z'n ticket inclusief barcode neerplempt?
![]()
Oude verkopenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef leeell het volgende:
hoppa, code gemailed naar ticketmasters, onklaargemaakt en heb een nieuwe PDF terug
heb nog een maatje die mee wil, komt mooi uitquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:47 schreef leeell het volgende:
hoppa, code gemailed naar ticketmasters, onklaargemaakt en heb een nieuwe PDF terug
we hebben al grote namen nu.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vorig jaar werden binnen twee weken na de vvk The Black Keys en Skrillex bevestigd. Volgende week nieuwe, grote namen?
Die van mij komen net warm uit de printerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:52 schreef AMDB het volgende:
Hopen dat de papieren kaartjes snel binnen zijn
Why?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:51 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op mijn kaartje.
Dealquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vorig jaar werden binnen twee weken na de vvk The Black Keys en Skrillex bevestigd. Volgende week nieuwe, grote namen?
Maar waarom wacht je nog? Ligt-ie nog bij vrinden in de inbox? Is er wat misgegaan? Niet gekocht?quote:
Met cadeauverpakking krijg je ze via slakkenpostquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:29 schreef µ het volgende:
[..]
Maar waarom wacht je nog? Ligt-ie nog bij vrinden in de inbox? Is er wat misgegaan? Niet gekocht?
Zonder cadeauverpakking en met aangetekende post heb ik ze ook nog niet hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Met cadeauverpakking krijg je ze via slakkenpost
Die van mij staan op m'n desktop.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zonder cadeauverpakking en met aangetekende post heb ik ze ook nog niet hoor.
5 dagen geleden nog namen bekend gemaaktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ja waar blijven zefebruari is al begonnen
Dan ga ik mijzelf maar eens op die kankersite van Lowlands wagenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
5 dagen geleden nog namen bekend gemaakt
Hij is in ieder geval beter dan vorig jaar, maar nog steeds ongelooflijk kutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dan ga ik mijzelf maar eens op die kankersite van Lowlands wagen
Die mogen van mij sowieso op herhaling dit jaar. Vond ze afgelopen jaar ook erg goed, maar toen kende ik de CD nog een stuk minder goed dan nu.quote:
Ja, op 't allerlaatste moment voor de kaartverkoop.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
5 dagen geleden nog namen bekend gemaakt
We moeten nog tot augustusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, op 't allerlaatste moment voor de kaartverkoop.
Ik vind dat nummer wel grappig, maar lijkt me dat er wel wat beters te vinden is in die hoek.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar om al in de stemming te komen:
Laat maar komen
Maakt voor de verkoop geen ruk uit of ze wel of geen namen voor de VVK bekend maken. Ze zijn niet eerder of later dan vroeger (de bulk wordt altijd pas ergens rond Pinkpop bekend) alleen tegenwoordig is het bizar snel uitverkocht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, op 't allerlaatste moment voor de kaartverkoop.
Soms is het wel commedy wat ze plaatsen hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:26 schreef AMDB het volgende:
Oh god Lowlands Camping, droeftoeters![]()
Ik neem aan dat er een verbod komt op het plaatsen van Tweets van die gasten hier?
Suggesties mogen altijd geplaatst wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer wel grappig, maar lijkt me dat er wel wat beters te vinden is in die hoek.
Vroeger, toen de line-up van Lowlands bekend werd gemaakt door de posters op PinkPopquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Maakt voor de verkoop geen ruk uit of ze wel of geen namen voor de VVK bekend maken. Ze zijn niet eerder of later dan vroeger (de bulk wordt altijd pas ergens rond Pinkpop bekend) alleen tegenwoordig is het bizar snel uitverkocht.
Tinie Tempah natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Suggesties mogen altijd geplaatst worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |