Heb je er nog meer niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
hertog ijs, kip tandoori, nasi speciaal en zilvervliesrijst hebben we nog niet. Past dat door de brievenbus? Zo ja, dan heb ik wel interesse!
PMquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
hertog ijs, kip tandoori, nasi speciaal en zilvervliesrijst hebben we nog niet. Past dat door de brievenbus? Zo ja, dan heb ik wel interesse!
Als je supermarktacties onzin vindt, prima, maar ga daar ergens anders maar over klagen. Dit topic is bedoeld om mini's te ruilen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:19 schreef Deetch het volgende:
oplichterij is het: http://www.wiskundemeisje(...)jn-over-spaaracties/
Bôh, rekenkundig klopt het vast wel hoor. Alleen moet men inderdaad niet zeuren om supermarktacties dat het onmogelijk is om alles compleet te krijgen. Dat is juist het hele idee, niet dat je halverwege de actie denkt "Zo, die is compleet. Nu weer naar de Aldi"quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:36 schreef Scissor het volgende:
[..]
Als je supermarktacties onzin vindt, prima, maar ga daar ergens anders maar over klagen. Dit topic is bedoeld om mini's te ruilen.
En dat artikel klopt trouwens niet eens![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:11 schreef Mark het volgende:
Zag thuis op de kassabon pas dat die actie weer liep en ik er 8 had moeten krijgen![]()
Zal er op letten de komende tijd
Kun je doorgeven welke je niet hebt, ik heb er hier nog wel liggen, maar ook een boel dubbele dus vandaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Poeh, we hebben er niet zo veel, heb je er nog meer over dan?
Zeg het eens?quote:
Je kan er een stapel ophalen hier in Utrecht.quote:Op zondag 31 maart 2013 08:39 schreef Funkel het volgende:
Wie heeft er nog mini's? Liefst per heleboel! Mn vriendin heeft een eigen kleuterklas dus wil er heel veel hebben. Dubbele maakt niet uit
Ik heb een tomaat,quote:Op zondag 31 maart 2013 08:39 schreef Funkel het volgende:
Wie heeft er nog mini's? Liefst per heleboel! Mn vriendin heeft een eigen kleuterklas dus wil er heel veel hebben. Dubbele maakt niet uit
Thanks! Maar Utrecht is nogal ver.. Hoeveel kun je er in een envelop proppen? (Mits je wilt verzenden uiteraardquote:Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Je kan er een stapel ophalen hier in Utrecht.
Het is de inhoud van drie AH-enveloppen (gekregen bij een bezorging), en dat zijn al vrij grote enveloppen. Ik zal eens kijken, anders wordt het een pakketje.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:38 schreef Funkel het volgende:
[..]
Thanks! Maar Utrecht is nogal ver.. Hoeveel kun je er in een envelop proppen? (Mits je wilt verzenden uiteraard)
Wat je zou kunnen doen is een doos pakken met een bodem van maximaal 38 bij 26.5 cm, en om die doos vervolgens 3.2cm hoog te maken. Met die afmetingen kun je nog frankeren voor het brievenbus tarief (NL ¤ 0,54(1) max 20gram, ¤ 1,08 (2) max 50 gram, ¤ 1,62 (3) max 100 gram, ¤ 2,16 (4), max 250 gram, ¤ 2,70 (5), max 500 gram ¤ 3,24 (6), max 2kg).quote:Op zondag 31 maart 2013 18:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is de inhoud van drie AH-enveloppen (gekregen bij een bezorging), en dat zijn al vrij grote enveloppen. Ik zal eens kijken, anders wordt het een pakketje.
Samen doen??quote:Op zondag 31 maart 2013 18:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is de inhoud van drie AH-enveloppen (gekregen bij een bezorging), en dat zijn al vrij grote enveloppen. Ik zal eens kijken, anders wordt het een pakketje.
Vind ik een prima idee.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:57 schreef Scissor het volgende:
[..]
Samen doen??Hier ook Utrecht met nog een stapeltje mini's waar ik van af moet wil
Knoflook / pompoen passen sowieso niet door de brievenbus...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Vind ik een prima idee.
Lijkt me het handigste als je die mini's hier eventjes langs komt brengen in de loop van de week en dat we ze dan in een doos/grote envelop mikken.
o_O... ik weet niet eens precies wat ik heb, moet ik eerst nog uitzoeken.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Knoflook / pompoen passen sowieso niet door de brievenbus...
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Vind ik een prima idee.
Lijkt me het handigste als je die mini's hier eventjes langs komt brengen in de loop van de week en dat we ze dan in een doos/grote envelop mikken.
Ik zie dat je de campina en de blue band hebt! Heb je die nog? zou er eventueel wel wat voor willen geven, maar heb zelf geen mini's, is cash ook goed?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:10 schreef ausweiss het volgende:
Ik heb er een stuk of 17.
Heb der een foto van gemaakt.
Doe der verders niks mee.
Dus wie kan ik er blij mee maken?.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |