Heb nu ook nummer 1, 32 & 40 erbij.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef allroms het volgende:
ik heb hier nummer 29 (pastasaus) iemand die het wilt hebben?
ik stuur het gratis op
Allroms
Ja sorry liesje1979.quote:
Ik spaar ze !quote:Op maandag 25 februari 2013 03:10 schreef ausweiss het volgende:
Ik heb er een stuk of 17.
Heb der een foto van gemaakt.
Doe der verders niks mee.
Dus wie kan ik er blij mee maken?.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sorry ik zie nu pas waar ik zit![]()
ik dacht dat ik in onzin zat ofzo![]()
excuses
Ik ben 20 en spaar ze ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:38 schreef swoopie het volgende:
Wat zou eigenlijk de gemiddelde leeftijd zijn van mensen die mini's voor zichzelf sparen? Ik ben 31
Ik bij de AH, uitzoeken bij de zelfscanbalie, oudere dame zegt tegen me "Is toch leuk he, voor de kinderen"...
"Die heb ik niet, mevrouw, ik vind ze zelf leuk ..."![]()
Haha gelukkig, dan voel ik me iets minder alleen tussen de mensen die ze voor hun kinderen sparenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik ben 20 en spaar ze ook
Ofja, de dingetjes waar je gezichtjes op kan tekenen, dingetjes als kip tandoori en celavita enzo waar merkjes op staan, gaan naar m'n zusjes.
hertog ijs, kip tandoori, nasi speciaal en zilvervliesrijst hebben we nog niet. Past dat door de brievenbus? Zo ja, dan heb ik wel interesse!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:05 schreef Scissor het volgende:
Zijn er nog mensen die hun verzameling compleet willen maken? Anders ga ik ze van het weekend toch maar in de vuilnisbak gooien.
Ik heb nog: sla, tomaat, kaas, pizza, hertog ijs, kip tandoori, pollepel, nasi speciaal en zilvervliesrijst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |