Kijk zelf gewoon in deze reeks en post het op sport als je het interessant genoeg vind zou ik zeggen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef franklop het volgende:
Zoals jullie misschien wel hadden gezien heeft Peterselieman zijn rol als Eindredacteur neergelegd bij FOK!sport en is ook gestopt als redacteur. Dit laat een gat bij ons achter, vooral bij de Formule 1-nieuwsvoorziening. Nu zijn we dus op zoek naar vervangers die regelmatig Formule 1 of ander (auto)sport nieuws willen plaatsen. En waar doen we dat beter dan op het forum
Mocht je geinteresseerd zijn; stuur een PM/DM/mail (sport@fok.nl) of laat het hier weten!
De Ferrari ook? Die vind ik juist het mooist.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef Wombcat het volgende:
Yuck, De Ferrari en Red Bull zijn écht lelijk op deze foto's.
Even zakelijk, schuuft het wat? En wat zijn de werkzaamheden?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef franklop het volgende:
Zoals jullie misschien wel hadden gezien heeft Peterselieman zijn rol als Eindredacteur neergelegd bij FOK!sport en is ook gestopt als redacteur. Dit laat een gat bij ons achter, vooral bij de Formule 1-nieuwsvoorziening. Nu zijn we dus op zoek naar vervangers die regelmatig Formule 1 of ander (auto)sport nieuws willen plaatsen. En waar doen we dat beter dan op het forum
Mocht je geinteresseerd zijn; stuur een PM/DM/mail (sport@fok.nl) of laat het hier weten!
alleen als JJDJ ook terug komtquote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef franklop het volgende:
Ik ben niet wegquote:
DIe is nog steeds crewlidquote:
het is compleet op vrijwillige basis (ja ook het eindredacteursschap) en de werkzaamheden; het plaatsen van een x aantal berichten per dag/week over de Formule 1 en andere autosporten c.q. maken van raceverslagen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Even zakelijk, schuuft het wat? En wat zijn de werkzaamheden?
Nee een zwart kleurtje hoeft niet te zeggen dat ik de crew uit benquote:
oh!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee een zwart kleurtje hoeft niet te zeggen dat ik de crew uit ben
lees;quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef franklop het volgende:
[..]
de werkzaamheden; het plaatsen van een x aantal berichten per dag/week over de Formule 1 en andere autosporten c.q. maken van raceverslagen.
raceverslagen zijn mij te veel werkquote:
De neus vind ik echt superlelijk. Zo hoog en ziet er lomp uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
De Ferrari ook? Die vind ik juist het mooist.
Raceverslagen moeilijk ? valt wel meequote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
raceverslagen zijn mij te veel werkHerschrijven kan wel, deels.
twitter:adamcooperf1 twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 09:56:40#F1 A look at @NicoHulkenberg in the Sauber C32 with its skinny sidepods http://t.co/8vbGwYMV reageer retweet
het lijkt net alsof die auto een stuk langer is dan de restquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind de Marussia mooi van de zijkant.. Serieus en profil 1 van de mooiste cleanste F1 wagens van de laatste 10-20 jaar..
[ afbeelding ]
Ik heb misschien wel interesse, moet er ff over nadenken.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef franklop het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 11:10:52Nice shot of the flaming Mercedes of Nico Rosberg in here now http://t.co/q4ECX7s9. Reports that it was an electrical fire reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:35 schreef King_Merc het volgende:
Inmiddels ook de eerste foto van de nieuwe Marussia verschenen
[ afbeelding ]
Het ding ziet er zelfs traag uit inderdaad...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:39 schreef nils7 het volgende:
Ik dacht dat ze niet met een GP2 wagen mochten rijden....
Aon komt er in ieder geval bij (geldschieter van Chilton, wiens vader in de raad van bestuur zit).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:17 schreef ElmarO het volgende:
Marussia heeft alleen wel erg weinig sponsoren op die wagen staan. Mag hopen voor ze dat dat er nog wat meer gaan worden.
Dat scheelt dan in ieder geval wat. Maar zo zie je wel heel duidelijk waarom Glock niet kon blijven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Aon komt er in ieder geval bij (geldschieter van Chilton, wiens vader in de raad van bestuur zit).
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:55 schreef MK84 het volgende:
Button de hele ochtend al in de garage. Geen goed begin voor McLaren.
twitter:SkySportsF1 twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 11:26:49McLaren confirm that Jenson Button's car has suffered a fuel pump failure and will be out of action for "some time" #skyf1 reageer retweet
twitter:autorace_f1 twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 13:45:47Toro Rosso to switch from Ferrari to Renault engines in 2014. Now on http://t.co/ADEHyRrD #gp #motorsport #auto #racing reageer retweet
twitter:alanbaldwinf1 twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 14:57:49Mercedes have ended testing for the day after a problem with the wiring loom on Rosberg's car. reageer retweet
Ze zijn de draad kwijt daar bij Mercedes?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:00 schreef Tarado het volgende:
twitter:alanbaldwinf1 twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 14:57:49Mercedes have ended testing for the day after a problem with the wiring loom on Rosberg's car. reageer retweet
Uiterlijk misschien niet, maar ze hebben onder andere de uitlaatconfiguratie aangepast naar het Coanda systeem.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:51 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik heb het gevoel dat de Lotus het minste geüpgraded is tov vorig jaar
[ afbeelding ]
twitter:Olav_Mol twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 12:36:16Lewia Hamilton over het niet rijden van Kovalainen: ....I think whoever gave them the seats are crazy to think they are better than Heikki reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 16:25:36F1 test Jerez VD Garde nu al 0,5 sneller dan Kovalainen was in 2012 1e test met Caterham reageer retweet
och, de tijden van de tests geven een indicatie, maar zeggen voor de rest geen drolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:37 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 12:36:16Lewia Hamilton over het niet rijden van Kovalainen: ....I think whoever gave them the seats are crazy to think they are better than Heikki reageer retweet
twitter:Olav_Mol twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 16:25:36F1 test Jerez VD Garde nu al 0,5 sneller dan Kovalainen was in 2012 1e test met Caterham reageer retweet
Wat een onzin weer van Olavquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, de tijden van de tests geven een indicatie, maar zeggen voor de rest geen drol
Hier nog 1. Vandaag de eerste RTL GP magazine van dit jaar.quote:
twitter:Olav_Mol twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 17:20:16Pic receives a carrot canal treatment according to VD Garde reageer retweet
root canal treatmentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef vosss het volgende:
Ik zou bij god niet weten wat daar de Engelse benaming voor is en ik spreek redelijk goed Engels
rootcanalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef vosss het volgende:
Ik zou bij god niet weten wat daar de Engelse benaming voor is en ik spreek redelijk goed Engels
Want tijden van vandaag en die van een jaar geleden in een andere auto en met een andere coureur zijn niet te vergelijken.quote:
Hij zegt ook niet dat het te vergelijken is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Want tijden van vandaag en die van een jaar geleden in een andere auto en met een andere coureur zijn niet te vergelijken.
Sterker nog, tijden die de ene coureur vandaag rijdt en de andere coureur morgen met dezelfde auto zijn vaak niet te vergelijken wegens hele andere programma's die afgewerkt worden
Nee, sterker nog; hij maakt de vergelijking :/quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zegt ook niet dat het te vergelijken is.
Dit zegt hij niet echt....... wel? (dan is het nog erger met hem gesteld dan ik dacht).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 17:20:16Pic receives a carrot canal treatment according to VD Garde reageer retweet
Ja oké, maar hij verbindt er geen conclusies aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, sterker nog; hij maakt de vergelijking :/
Die hele tweet is nep.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wacht even, is het nou Olav of van der Garde die die achterlijke taalfout maakt?
twitter:GvanderGarde twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 11:19:56I have done 12 laps until now #JerezF1 #testing #f1 http://t.co/2FGwvpDN reageer retweet
Ik weet niet wat 'ie will, maar goed.twitter:GvanderGarde twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 17:54:40After debrief I will on the #3FM #CSSHOW cool!! reageer retweet
RTLGP Magazinequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier nog 1. Vandaag de eerste RTL GP magazine van dit jaar.
Jaarabonnement gekregen van Brennie voor mn verjaardag![]()
Zo maar eens doorlezen
Hij zal wel in de Coen en Sandershow op 3fm komenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:55 schreef Gramulanion het volgende:
Ik weet niet wat 'ie will, maar goed.twitter:GvanderGarde twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 17:54:40After debrief I will on the #3FM #CSSHOW cool!! reageer retweet
Dit is niet sarcastisch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:13 schreef Fiorano het volgende:
Man daar staat zoveel in, en niet alleen F1 gewoon alles. Heel veel verhalen die je niet op internet kunt vinden, gewoon echt goed research etc. etc.
Nope, 100% gemeend. Enigste automotive blad waar je waar voor je geld krijgtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Dit is niet sarcastisch?
Blad nog nooit gelezen namelijk
//makethathecatwisetwitter:GvanderGarde twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 11:19:56Thanks to my cleanfather I have a seat! reageer retweet
Ik zal er eens over gaan denken.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef franklop het volgende:
quote:
Top! Ik hoor het wel of zal jullie binnenkort even benaderenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:43 schreef caspervc het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel interesse, moet er ff over nadenken.
Persoonlijk vind ik het zeer de moeite waardquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Dit is niet sarcastisch?
Blad nog nooit gelezen namelijk
Ok, dan koop ik er binnenkort eentje!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het zeer de moeite waard
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:36 schreef Meike26 het volgende:
Nadeel van RTLGP vind ik dat de auto/F1 historie die er in staat, gelijk ook minimaal 20/25 jaar teruggaat in de tijd.
Soms blader ik het blad nog wel eens door in de winkel, maar een special over een rijder/team/ander onderwerp uit de 90's is sporadisch te vinden. Onderwerpen uit de jaren 80 vind ik soms nog wel interessant, maar jaren 20 tot eind 70 kan mij niet boeien.
Waarschijnlijk omdat je zelf toen opgroeide denk ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:33 schreef Meike26 het volgende:
Geschiedenis vind ik sowieso niet boeiend, auto's van voor 1980 kunnen ook zeker wel mooi zijn, maar mijn interesse ligt wat auto's en autosport echt in de jaren 80/90. Geen idee hoe en waarom, het is eenmaal zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |