quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ik ben Bijou, en ik ben verslaafd aan haken"
In koor: Haallooo Bijou.
En dan een dramatisch verhaal dat je hele leven verwoest raakt omdat al je geld opgaat aan drugs wol.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ai, geel zal nog wel even duren denk ik, daar heb ik vorig jaar ook maanden op gewacht voor ze dat weer hadden. Ik heb nu nog maar voor 1 deken op voorraad, dus zit er ook weer om te springenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
rsspect, wat ga jij hard zeg! Ik wil een poging met je deken wagen als de wibra weer geel en wit verkoopt, ik hoop snel
En dan allemaal meevoelend knikken en daarna gezellig kringhakenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En dan een dramatisch verhaal dat je hele leven verwoest raakt omdat al je geld opgaat aan drugs wol.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En dan een dramatisch verhaal dat je hele leven verwoest raakt omdat al je geld opgaat aan drugs wol.
niet bijgelezen hyperpost/quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:57 schreef kirsten. het volgende:
En voor de mensen die graag kleding haken;
[ afbeelding ]
http://pinterest.com/pin/182395853630674087/
nee is gewoon een winkeltje met garen o.a. en echt scheepjes enzo, veel bolletjes katoen en wol 10 voor een tien euro en anders 1.25 per bolletje. lag ook katoen voor 2.25 maar dat was dikker katoen, de meneer van de winkel vertelde wel de website komt nog niet echt van de grond.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:10 schreef CREADO het volgende:
[..]
Wow is dat die website die je gaf? want daar zie ik dure prijzen? of haal ik iets door elkaar?
Ik dacht dan kan ik wellicht bestellen
interestingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee is gewoon een winkeltje met garen o.a. en echt scheepjes enzo, veel bolletjes katoen en wol 10 voor een tien euro en anders 1.25 per bolletje. lag ook katoen voor 2.25 maar dat was dikker katoen, de meneer van de winkel vertelde wel de website komt nog niet echt van de grond.
https://www.facebook.com/(...)kman/162032383816627
geel komt in het voorjaar volgens wibra, dus iedereen opgelet :-)...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:49 schreef Bijou het volgende:
[..]
Ai, geel zal nog wel even duren denk ik, daar heb ik vorig jaar ook maanden op gewacht voor ze dat weer hadden. Ik heb nu nog maar voor 1 deken op voorraad, dus zit er ook weer om te springenRegelmatig gaan kijken dus en als het er is meteen ruim inslaan want het wordt al snel voor herfstkleuren vervangen.
Mooiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:09 schreef CREADO het volgende:
geel komt in het voorjaar volgens wibra, dus iedereen opgelet :-)...
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef CREADO het volgende:
Poehhh deken bijna klaar![]()
nu nog de laatste draden en de rand
Waar heb jij dat Micro van Schachenmayr gekocht? Ik kan het bij div online shops niet vinden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:58 schreef MQBM het volgende:
[..]
Echt, alle kleuren zijn goed, maar géén zwartRood zat ik zelf ook al aan te denken voor de volgende keer als ik 'm maak. Ben heel benieuwd hoe die van jou gaat worden!
Ik heb gewerkt met Micro, van Schachenmayr. Daar heb ik een partijtje van 21 bolletjes van op de kop getikt op marktplaatsVoor 20 euro
Het is een wat apart soort garen, vrij glad, en dun, maar het "valt" echt heel erg mooi, bij dat jurkje. Ik heb gehaakt met haaknaald 4. Maar volgens mij kan je bijna elk soort garen wel gebruiken wat voor haaknaald 4 geschikt is.
wat is tie leuk!!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mijn versie van de munch time hagedisbeest:
[ afbeelding ]
Op Marktplaats! Daar is een handelaar die er partijen van zo'n 15 tot 20 bolletjes per keer van verkoopt in verschillende kleurenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Waar heb jij dat Micro van Schachenmayr gekocht? Ik kan het bij div online shops niet vinden.
Tot nu toe alleen één in Duitsland gevonden, maar ik vind het een beetje een rare site.
KLOPT! Ik heb me daar ook zo aan geergerd!!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:17 schreef DonnaRush het volgende:
Hmmppff Scheepjes Isis is echt rot garen. Het rolt zichzelf op tijdens het haken.
Wat een ergernis!
heel mooi en leuk die verschillen. Uiltjes en rondje etc. Mooie voering ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
KLOPT! Ik heb me daar ook zo aan geergerd!!
Ik heb een uilentasje gemaakt:
[ afbeelding ]
Voering is eigenlijk het leukst:
[ afbeelding ]
gewoon beginnenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:09 schreef CREADO het volgende:
Dank voor de motivatie ladies! Mijn man zei gister dat ik nu dan maar ons 2 persoonbed moest beginnen van 210 cm :-(. Pfffff....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |