Mooiquote:Op zaterdag 9 februari 2013 11:09 schreef CREADO het volgende:
geel komt in het voorjaar volgens wibra, dus iedereen opgelet :-)...
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:40 schreef CREADO het volgende:
Poehhh deken bijna klaar![]()
nu nog de laatste draden en de rand
Waar heb jij dat Micro van Schachenmayr gekocht? Ik kan het bij div online shops niet vinden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:58 schreef MQBM het volgende:
[..]
Echt, alle kleuren zijn goed, maar géén zwartRood zat ik zelf ook al aan te denken voor de volgende keer als ik 'm maak. Ben heel benieuwd hoe die van jou gaat worden!
Ik heb gewerkt met Micro, van Schachenmayr. Daar heb ik een partijtje van 21 bolletjes van op de kop getikt op marktplaatsVoor 20 euro
Het is een wat apart soort garen, vrij glad, en dun, maar het "valt" echt heel erg mooi, bij dat jurkje. Ik heb gehaakt met haaknaald 4. Maar volgens mij kan je bijna elk soort garen wel gebruiken wat voor haaknaald 4 geschikt is.
wat is tie leuk!!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mijn versie van de munch time hagedisbeest:
[ afbeelding ]
Op Marktplaats! Daar is een handelaar die er partijen van zo'n 15 tot 20 bolletjes per keer van verkoopt in verschillende kleurenquote:Op zondag 10 februari 2013 11:12 schreef phluphy het volgende:
[..]
Waar heb jij dat Micro van Schachenmayr gekocht? Ik kan het bij div online shops niet vinden.
Tot nu toe alleen één in Duitsland gevonden, maar ik vind het een beetje een rare site.
KLOPT! Ik heb me daar ook zo aan geergerd!!quote:Op zondag 10 februari 2013 12:17 schreef DonnaRush het volgende:
Hmmppff Scheepjes Isis is echt rot garen. Het rolt zichzelf op tijdens het haken.
Wat een ergernis!
heel mooi en leuk die verschillen. Uiltjes en rondje etc. Mooie voering ook.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
KLOPT! Ik heb me daar ook zo aan geergerd!!
Ik heb een uilentasje gemaakt:
[ afbeelding ]
Voering is eigenlijk het leukst:
[ afbeelding ]
gewoon beginnenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:09 schreef CREADO het volgende:
Dank voor de motivatie ladies! Mijn man zei gister dat ik nu dan maar ons 2 persoonbed moest beginnen van 210 cm :-(. Pfffff....
Dankje!quote:
100 lossen gehaakt en dan met slip stitch weer terug. Nieuwe kleur aan hetzelfde begin en weer slipstitch. Dus de truc is om elke kleur van rechts naar links te doen en niet heen en weer te haken zoals je gewend bent.quote:
prachtig!quote:Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
KLOPT! Ik heb me daar ook zo aan geergerd!!
Ik heb een uilentasje gemaakt:
[ afbeelding ]
Voering is eigenlijk het leukst:
[ afbeelding ]
Ik heb die handelaar niet gevonden. Wel deze : http://www.langbroekertje(...)f2avl3e90hppop463eu3quote:Op zondag 10 februari 2013 12:29 schreef MQBM het volgende:
[..]
Op Marktplaats! Daar is een handelaar die er partijen van zo'n 15 tot 20 bolletjes per keer van verkoopt in verschillende kleurenIk heb het verder inderdaad nog niet in winkels of online winkels gevonden, alleen op Marktplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |