Ik schaam me niet om te zeggen: herkenbaar +1quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
![]()
Zul je zien dat ik dan ineens op 14 uitkom.
na je halve vaste om rondje dicht te maken.. eerst een losse en dan in diezelfde halve vaste een vaste haken, dan de resterende 12v = 13quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
Soempie, wat een geweldige uitleg!Die kan wat mij betreft zo in de OP. Heel duidelijk.
Alleen: precies het punt daarna is volgens mij het punt waarop het bij mij fout is gegaan. Je zet dat je steek 13 niet meehaakt omdat het de eerste is van de nieuwe toer, maar dan haak je die dus uiteindelijk wel mee (maar dan dus als eerste van de nieuwe toer)? Ik heb even wat garen en een haaknaald geprobeerd om het te testen, maar ik kom anders weer op 12 uit.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
Joe, ik heb 'em!Ik zie nu ook dat het bij de 12/13e steek ongeveer fout ging. Ik werk met dun draad en een fijne naald en je ziet al gauw een steek over het hoofd. Markeren helpt ontzettend!
ik kom er wel aan uit, maar ik vind het gewoon nooit zo een mooi resultaatquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik haak ook zoveel mogelijk rond en in spiralen....ik kom er met die halve vaste ook echt nooit uit! Dus ook erg herkenbaar....
ik moet echt weer meer gaan hakenkom nergens meer aan toe
![]()
Dat ook inderdaad.....daarom negeer ik die stukken van het patroon altijd gewoon en haak ik gewoon in het rondquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik kom er wel aan uit, maar ik vind het gewoon nooit zo een mooi resultaat
Je schiet lekker op met je reuzenproject.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:37 schreef Lijnloos het volgende:
Leuke dingen weer! Trovey, ik vind je muzieknoot wel geinig hoor
Oh, die pinguin is leuk CLaudia! (had al meteen wat collega's achter me staan gisteren die hem zo leuk vonden dat ze hadden bedacht dat dat mijn volgende project ging worden...
Mijn updateje:
[ afbeelding ]
Nog precies 200 vlakjes aan te haken, waarvan er al 30 klaar liggen. Ik hoef nog maar 8 roze vlakjes te maken en dan helemaal geen roze meer. En nog maar een paar zwarte... oh en nog bijna 100 witte![]()
Ondertussen ook steeds zebra-onderdelen aan het maken en mijn huge-ass-giraf (eerst aan de toekomstige ontvanger van de week effe checken of er meer bolletjes gehaald kunnen worden, want ben nu bij de hals en nu al zitten er bijna 4 bollen van die catania in..
Wat schattig. Heb je de sjaal ook echt vast moeten maken aan de pinguin? of zit die los? Zal je dochter blij mee zijn (toch?)quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
Dankzij Soempie, het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Het was dus nodig voor het beginnetje van de sjaal! Je ziet het niet goed aan de foto, maar die is rondgehaakt.
Hij zit niet vast aan de pinguïn zelf, maar de twee overlappende stukken heb ik wel aan elkaar genaaid. Dat staat ook zo in het patroon. Daardoor blijft het goed zitten!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Wat schattig. Heb je de sjaal ook echt vast moeten maken aan de pinguin? of zit die los? Zal je dochter blij mee zijn (toch?)
Nee, vind het wel goed zoquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:53 schreef trui het volgende:
ah dus je gaat 'm nog wel geven die muzieknoot! ik dacht al, waarom al die moeite als je 'm als mislukt beschouwt. maar kun je niet nog een tweede maken, en die dan met een draadje verbinden aan de eerste, zonder het aanhangsel-ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |