De kreeg ik in een swap van iemand, had ze zelf gemaakt! Maar zo'n ienieminie bloemetje maken kan ik ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een leuk hangertje aan het einde?? waar haal je die vandaan
ok super dank je wel!!! dus als je in stokjes moet haken ga je altijd in dat gat super!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef Tyler-Girl het volgende:
In gat 1 moet je haaknaald komensucces
Nee ik haak dit http://crealientje.blogsp(...)roon-omslagdoek.htmlquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef Mirjam het volgende:
je haakt toch een granny square? zou je dan niet eerst deze toer afmaken voordat je aan de neiwue begint..?
Ja ben zoekende granny kan ik wel haken;) maar wil meer en dat lijkt me niet te lukken................quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
Een stokje haken in de laatste losse, vind ik ook altijd lastig. Je moet even goed kijken, maar als het goed is moet je je rij losse wel kunnen zien, dan moet je daar eigenlijk de laatste van pakken en in principe maakt het dan niet echt uit waar je hem dan insteekt...als het maar redelijk boven aan is.
Mirjam, volgens mij heeft ze zich alweer bedacht en is ze aan een sjaal bezig....patroon op pagina 1 vindbaar
dit is eigenlijk hetzelfde principe hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef dapmar het volgende:
[..]
Ja ben zoekende granny kan ik wel haken;) maar wil meer en dat lijkt me niet te lukken................
Haha. Tja, ik ben een muggenzifter. Eigenlijk had ik het weer helemaal eraf willen knippen, maar dat leek me toch wat al te gek.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:51 schreef kirsten. het volgende:
Claudia, ik moest 3x kijken voordat ik doorhad wat je bedoelde met het rimpelen! (het valt dus niet echt op hoor, hij ziet er juist turboschattig uit)
maar bij een granny haak je er tussen en zo staat het nu niet aangegeven toch op dat plaatje getekend. Tekst wel....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:57 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
dit is eigenlijk hetzelfde principe hewaar haak jij je clusters in een grannysquare? dat is dezelfde plek als je nu ook moet haken (op het begin en eind na natuurlijk, maar dat had je al) dus tussen 2 clusters van stokjes in.
ben het wel met TG eens dat het handig is om ook lekker te oefenen met haken in een ketting en lapjes van vasten en stokjes etc te haken.
klopt dat dat zo lijkt, maar volgens mij mag je er gewoon omheen haken hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:17 schreef dapmar het volgende:
[..]
maar bij een granny haak je er tussen en zo staat het nu niet aangegeven toch op dat plaatje getekend. Tekst wel....
Misschien inderdaad eerst eens wat grannys oefenen die lukken wel.... Maar wil zo graag hihi.
jeee waar je aan begint :-)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:39 schreef trovey het volgende:
Ik heb net een boekenlegger zitten te haken met muzieknoten....heb het bij de onderste muzieknoot opgegeven...wat een grafbeschrijving.![]()
Het is nu dit.![]()
[ afbeelding ]
Aan de onderkant zou ook een muzieknoot moeten zitten maar toen was ik de weg allang kwijt, had de foto als nodig om uberhaupt de eerste te kunnen maken.
De noot en de uh...dinges ben ik nu wat stijver aan het maken met stijfselspray van de Action, eens kijken of dat wat is als het droog is.
is het niet eventueel mogelijk om met een magic loop te haken? ik weet niet wat je patroon precies vraagt verder maar daarbij weet je zeker dat je er 13 in krijgtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:00 schreef Claudia_x het volgende:
Vraagje!
Ik probeer het altijd te vermijden omdat ik niet precies weet hoe het moet, maar hoe ga je nou precies verder als je een ring hebt gemaakt van lossen?
Eerst volg ik onderstaand filmpje, maar hoe verder? Ik moet nu bijvoorbeeld 13 lossen opzetten, met een slipsteek een ring maken en dan 13 vasten erin haken (niet in de ring, maar in de lossen). Op een of andere manier kom ik steevast op 12 uit.
Gewoon doorgaan...tot je het gaat opgeven en denkt...barst maar met je patroon.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan...tot je het gaat opgeven en denkt...barst maar met je patroon.Ik was niet de enige die het patroon blijkbaar niet snapte als ik kijk wie het allemaal nog gemaakt hadden.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef dapmar het volgende:
Hier de foto met getallen 1 of 2 welke is het, ga ook zeker even het linkje opslaan maar dan weet ik het hier ook zeker, ben een controlfreakje hihihi.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |