Ik vind dat je het bij catania juist goed ziet, omdat het een gladde draad is die niet splijt of wollig is. Ik heb 1x een omslagdoek van catania gehaakt en toen ook naald 4,0 gebruikt:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:59 schreef dapmar het volgende:
Ja klopt maar zou het lastig te zien zijn dat stokje waar je in moet door de Catania? Patroon op zich niet moeilijk maar wel lastig te zien tijdens haken...
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:36 schreef MizzEnroe het volgende:
Het heeft even geduurd (meer dan 2 mnd), maar dan heb ik ook iets:
[ afbeelding ]
Wow, die is mooi! Ik ben het trouwens met je eens, bij Catania zie je het juist goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:42 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik vind dat je het bij catania juist goed ziet, omdat het een gladde draad is die niet splijt of wollig is. Ik heb 1x een omslagdoek van catania gehaakt en toen ook naald 4,0 gebruikt:
[ afbeelding ]
Het is de "Tranquility" van Drops, beetje Elise-achtigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:18 schreef Dottey het volgende:
een mooie zeg! en heb je daar ook een patroon van
oh wat een schatje, en de haaksels vind ik ook leuk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:36 schreef MizzEnroe het volgende:
[ afbeelding ]
wat een leuk hangertje aan het einde?? waar haal je die vandaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:42 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik vind dat je het bij catania juist goed ziet, omdat het een gladde draad is die niet splijt of wollig is. Ik heb 1x een omslagdoek van catania gehaakt en toen ook naald 4,0 gebruikt:
[ afbeelding ]
Ja, ik ben gek, dat wist ik al.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:42 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, weer veel om op te reageren! Sjaak, wat een lieve mutsen. Ik moet ook eens een muts gaan haken, dat is er nog steeds niet van gekomen.
Trui.Het leukst vind ik de leeuw!
MissEnroe, je bent gek!![]()
Wauw!
Mooi, Serinde. Ik sla het patroon ook even op. Misschien een leuk cadeau ooit!
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:28 schreef sjaakspark het volgende:
Gehaakt voor mijn eerste kleinkind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu kom je die nog jaren tegen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:36 schreef MizzEnroe het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er dan mis meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben bezig met Snuggles. Ik wou er eigenlijk twee maken, maar het aannaaien van het witte buikje is een rotklus en het resultaat is niet helemaal naar mijn smaak. In de fototutorial staat dat probleem ook vermeld. Is het altijd lastig om een ovaal op een ronde basis te naaien?
[ afbeelding ]
Het zou wel een deel van de oplossing kunnen zijn, er in ieder geval voor zorgen dat er iets minder steken overblijven aan de zijkanten. Ik denk eigenlijk dat ik een nieuwe patroon voor de ovaal zou moeten maken. Deze is bedoeld om op te vullen, en het werkt gewoon niet lekker.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:39 schreef B.ertha het volgende:
Kun je niet één rij eraf halen en dan het ovaal oprekken zodat het toch even groot is, maar dan met de juiste ronding erin? Dus dat je niet overal even hard aan trekt?
Dank je zie daar meerdere gaten jammer genoeg kan ik geen pijltje zetten.... Oh wat erg dit hihi.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:34 schreef Tyler-Girl het volgende:
Je moet nu 3 losse maken, zodat je omhoog gaat...Je begint nu als het goed is aan ronde 2. Na die 3 losse haak je nog 2 stokjes in het laatste stokje wat je gemaakt het (op de foto dus, waar je lusje uit komt...) (op je laatste foto zie je in je laatste stokje een "gat" daar moet je dadelijk je stokjes in maken)
Is het een beetje duidelijk zo???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |