quote:Vanavond:
- Prem Radhakishun en Sweder van Wijnbergen over de nationalisatie van SNS. Was het debacle te voorkomen?
- De bijna 60-jarige Huub van der Lubbe is al 33 jaar frontman van De Dijk en vond het tijd worden voor een solo-project: 'Simpel Verlangen'
- Giel Beelen houdt zijn carnavalshit van het jaar-verkiezing. Wie wint dit jaar? Stem hier: http://ow.ly/hoWP5
- Muziek is er van Vox Von Braun, tafelheer is Jan Mulder
Jij komt ook van boven de rivier en dan is het niet de bedoeling dat we hier aan meedoen.quote:
Jazeker de carnavalsliedjes van vroeger waren beter en leukerquote:Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef Karina het volgende:
Die oude carnavalsliedjes vond ik nog best leuk eigenlijkWorstjes op mijn borstjes en Zak es effe door.
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:50 schreef Stofje het volgende:
Wat een onaantrekkelijke line-up vanavond, echt niets interessants.
Daar lekker over klagen kan ook wel fijn zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:50 schreef Stofje het volgende:
Gewoon een gewaardeerd econoom, niet elitair. Laatst nog bij een soort openbaar interview van hem geweest @ UvA, interessant voor wie van die materie houdt.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef Specularium het volgende:
Sweder, zal wel zo'n vuige semi-elitaire aap zijn.
Jawel joh, het schijnt dat de tv draait door vanavond ook komt.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:50 schreef Stofje het volgende:
VIquote:Op maandag 4 februari 2013 18:43 schreef Specularium het volgende:
Het blijft op maandag natuurlijk een warmup voor de schijtlolligheid erna.
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
Ik ga vanavond na DWDD eerst dat nieuwe programma checken, de nieuwe vrouwelijk DJ
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef alors het volgende:
[..]Dat lijkt me echt zo'n dom programma.
Mij ook.quote:In Beauty and the Beat zoekt Valerio samen met bekende dj's als Tiësto, Chucky en Ferry Corsten naar talent. Vanaf maandag 4 februari gaan dertien vrouwen met elkaar de strijd aan om de overwinning. Welke vrouwelijke dj draait haar platen het beste en wie valt er buiten de boot, of eigenlijk beat? Onder de kandidaten van Beauty and the Beat bevinden zich onder andere een eeneiige tweeling, een Brabrantse kroegtijger, een stoere lesbienne en een deelneemster van Arab's Got Talent.
Eerste aflevering wil ik altijd even checken. Dom of niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef alors het volgende:
[..]Dat lijkt me echt zo'n dom programma.
Ik hoorde ook al een aantal geluidsfragmentjes op de radioreclame ervoor en die mokkels klonken echt als typische wannabe's die graag met hun kop op tv willen. Waarom moet dit op de publieke omroep? Typisch sbs6 dit.quote:
Ik wilde dat net al zeggen. Ze hebben weer een blik ongehoorde dozen open getrokken.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoorde ook al een aantal geluidsfragmentjes op de radioreclame ervoor en die mokkels klonken echt als typische wannabe's die graag met hun kop op tv willen. Waarom moet dit op de publieke omroep? Typisch sbs6 dit.
quote:
En net doen of jij vrolijk bent.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Ik zie het al, we zijn allemaal goed in de stemming
Ik doe tenminste nog net alsof.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
En net doen of jij vrolijk bent.
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
Deze reclame.
Ik pak er zelfs een andere PI voor.
Nee, Leontien.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:21 schreef alors het volgende:
SBS bank, is Patty Brard daar directeur?
Ik wil dit niet weten.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Ik draag een kuisheidsgordel dus als je dat flikt dan breek je je hand.
Nein. En kan best sexy zijn trouwens.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:28 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij draag je gewoon een vuige tuinbroek.
Ja, als je komkommers gaat planten.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nein. En kan best sexy zijn trouwens.
Terwijl het niet zo ingewikkeld is.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Een collega probeerde de regels uit de leggen. verspilde moeite helaas.
quote:
Wat ik begreep was het veel stoppen en overleggen tussendoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Terwijl het niet zo ingewikkeld is.
Klopt, 1 uur zuivere speeltijd, ze zijn van half 1 tot half 5 bezig geweest. Maar dat heeft verder weinig met spelregels te maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik begreep was het veel stoppen en overleggen tussendoor.
Ik zal Sp3c vragen ook naar de meet te komen.....quote:
En je hebt autisme en een Xbox.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan ben je volgens Jan een potentiële massamoordenaar.
Vast een meet van een andere sitequote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef Pedroso het volgende:
Wat zitten er voor tokkies op de 1e rij ? Heb de aankondiging gemist ?
lolquote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Vast een meet van een andere site
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik ben ook bang.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Marcodej.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Ik heb Sweder van Wijnbergen nog nooit zien lachen. Nu uitkomt dat hij gelijk had, lacht ie honderduit.
Dan zijn het vrouwen of nichten.quote:
of paardenquote:
Nee, ik stem geen CDA.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Die in dat blauwe shirt is Speculaasje.
De rode baron heeft het goed gezien.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Ik heb Sweder van Wijnbergen nog nooit zien lachen. Nu uitkomt dat hij gelijk had, lacht ie honderduit.
Yep. Niet dat verder ook maar iemand er iets aan heeft, maar toch.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:37 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dus dit item gaat erover dat Prem het al wist.
Misschien zijn sommige op voorverkenning.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:37 schreef Pedroso het volgende:
Er was toch ook sprake van dat er enkele Fokkers naar DWDD zouden gaan ? Zou best kunnen dat Tong een van die tokkies is.
Ik was altijd banger voor Frankenstein.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Er zit daar ergens achterin ook een man die lijkt net Dracula.
Kan je nagaan, dit is het beste onderwerp dat er vandaag bij zal zitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:37 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dus dit item gaat erover dat Prem het al wist.
Zo leuk zeg, een kwartier besteden aan dit
Misschien is het een uitje van de Vriendinquote:
Ja, olijk snoetje.quote:
Die is druk bezig met voldaan te zijn.quote:
En terecht zo'n wollige hoogleraar die een uur in de ruimte lult. Prik er doorheen Janquote:
Ik zie alleen een oude tang.quote:
Dat is het bij banken per definitie toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef OProg het volgende:
Wanneer is het de schuld van de witte mannen?
Altijd!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef OProg het volgende:
Rond Sinterklaas.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef OProg het volgende:
Klopt. Alleen ik wil graag de bevestiging van Prem. Dat klinkt leuk.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is het bij banken per definitie toch?
Oh zo, dan komt ie daar nog wel meequote:Op maandag 4 februari 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt. Alleen ik wil graag de bevestiging van Prem. Dat klinkt leuk.
quote:
ik las tong.quote:
Hij is net klaar met houthakken.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:45 schreef marcodej het volgende:
Goed shirt heeft Mathijs aan. Heb ik ook volgens mij.
Ik denk dat-ie gelijk heeft.quote:
Dat hoop je dan maar.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Prem wordt vanavond nog geliquideerd
Standaard C&A shirtquote:Op maandag 4 februari 2013 19:45 schreef marcodej het volgende:
Goed shirt heeft Mathijs aan. Heb ik ook volgens mij.
Genoten van 'm.quote:
Die hebben alleen geen status.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
Journalisten van VI hadden toch ook een heel onderzoek hiernaar gedaan?
Van Seggelenquote:
Beter dan een loempiakraam denk ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
Zou dat een beetje verdienen, dat belchinezen?
Ja, held.quote:
Wel verschillig.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef marcodej het volgende:
Slecht jasje heeft Huub aan. Heb ik niet.
Dacht ik ook al. Net 2 bloemblaaden.quote:
Dan hadden er allemaal olifantjes en bloemkooltjes op moeten staan.quote:
Ik vraag me af hoe dan de jasjes van Specularium er uit zienquote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef iFok. het volgende:
Zo'n chagrijnige kop met zo'n vrolijk jasje...
Doe eens effe normaal man.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dan de jasjes van Specularium er uit zien
Derksen komt daar niet meerquote:Op maandag 4 februari 2013 19:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Waarom is metsjefiksing geen item. Was leuk geweest als Johan Derksen was aangeschoven
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe Specularium er zelf uit ziet...quote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn 300 euro ofzo voor die lelijkheidquote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef Martinello het volgende:
Het zou weleens een prijzig Hans Ubbink-jasje kunnen zijn
Nee natuurlijk niet. Ik heet geen marcodej.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb gelijk he? Jij hebt ook zulke jasjes
Leen er eentje en ga vooraan zitten. Lachen man.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik heet geen marcodej.
quote:
Denk dat ie de royalties voortaan voor zichzelf wil houden. Cassettebandje er bij en zingen maar.quote:
Toch een beetje jaloers?quote:
Zekers!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef Pedroso het volgende:
Alle gekheid op een stokje, het is wel een goede band (geweest).
Hij heeft jasjes van Bas Kosters.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
quote:
Iddquote:Op maandag 4 februari 2013 20:02 schreef iFok. het volgende:
Ik wil Yolanthe weer bij 'mijn papa is de beste'.
met d'r vol geschminkte smoelquote:Op maandag 4 februari 2013 20:02 schreef iFok. het volgende:
Ik wil Yolanthe weer bij 'mijn papa is de beste'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |