Ik eet het ook zonder suiker.. met suiker vind ik het juistquote:Op maandag 4 februari 2013 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Noh! Brinta is heerlijk!![]()
Maar dan wel zonder suiker of andere zooi erdoor he.
Klein bakje yoghurt of iets anders zuiveligs als toetje? Of nog een lekker drankje als een cappuccino ergens toevoegen?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: 250 gr. optimel yogurt met 3 lepels muesli
T: Snack a Jack caramel
L: 3 boterhammen met 30 + kaas en kipfilet met tomaatjes en een cup a soup
T: Fruit
D: Aardappelpuree met spinazie a la creme en een kipsnitzel.
Kom nog punten te kort, maar naar mijn idee is het wel een goed lijstje.. Misschien hebben jullie tips
Heb je iets anders waar je dat in kan uiten? Ik probeer nu zelf op zulke momenten muziek te maken, om er op die manier iets mee te doen...quote:Op maandag 4 februari 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht altijd dat het wel mee viel maar steeds vaker valt me op dat ik idd de neiging heb te gaan eten als ik ergens tegenaan hik of me even gefrustreerd voel ofzo.
Gelukkig herken ik het wel, maar ik moet er nog wel tegenin gaan dan natuurlijk. Vandaag gaat me dat wel aardig af, maar ik blijf het allemaal een stom ongrijpbaar gebeuren vinden hoor. Maandenlang gaat het goed, die 15 kilo vorig jaar gingen echt fluitend, toen het uiteindelijk ging. En dan zie je geen vuiltje aan de lucht, ik was er heilig van overtuigd dat ik de volgende 15 er ook wel 'eventjes' vanaf zou halen en dan ga ik toch weer onderuit en kom dus niet meer overeind...
Ik eet het ook zonder suiker (of zoetstof of honing), op alle werkdagen. In het weekend mag ik wat anders / lekkerders / ongezonders.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:47 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik eet het ook zonder suiker.. met suiker vind ik het juist
Als kind kreeg ik het ook altijd al, misschien dat ik het daarom zo lekker vindToen wilde ik er ook al geen suiker in.
Op zich wel een goed idee, maar ik zit op mijn werk.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb je iets anders waar je dat in kan uiten? Ik probeer nu zelf op zulke momenten muziek te maken, om er op die manier iets mee te doen...
Gelukkig maarquote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ja sorry, ik vind het echt héél vies en dit is voor mij de meest accurate beschrijving!Er zijn niet veel dingen die ik niet lust, maar als ik iets niet lust dan vind ik het ook wel direct écht heel vies
. Maar jij mag het gerust heerlijk vinden en hoeft je totaal niet te herkennen in mijn beschrijving.
Ow ja, dan is het niet heel handig om dan ineens iets anders te gaan doen.... Hmmmm. Maakt het wel een stuk lastiger.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op zich wel een goed idee, maar ik zit op mijn werk.
Het lijkt ook bijna wel een soort van werkontwijkend gedrag te zijn ofzo.
Ligt eraan wat je D precies is maar je mag denk ik wel iets meer etenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:03 schreef BananaPancake het volgende:
Goed plan. Hier mijn lijst voor morgen:
O: magere yoghurt met muesli
T: een fruitstuk naar keuze
L: 2 meergranen boterhammen met philadelphia light, 1 gekookt ei
T: 1 rijstwafel, 1 fruitstuk
D: avondeten bij ouders
S: hardlopen
Dat weet ik dus ook nog niet, maar voeg bij me ochtend T nog wel een cracker met iets van beleg toe en misschien ´s avonds nog iets.. Is ff lastig, want ik weet niet precies hoe laat ik wegga hier en wat er bij m´n ouders in huis is..quote:Op maandag 4 februari 2013 19:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je D precies is maar je mag denk ik wel iets meer etenzeker als je gaat hardlopen
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de prestaties over 5 jaarquote:Op maandag 4 februari 2013 19:14 schreef BananaPancake het volgende:
Wie heeft er trouwens zondag nog meer Obese gezien?
Hoewel ik het een slecht in elkaar stekend programma vind, met ontzettend veel herhaling.. vind ik de prestaties van de kandidaten echt zo überinspirerend![]()
Ik ga dat elke week kijken
Dat dus vooralquote:Op maandag 4 februari 2013 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de prestaties over 5 jaarAfvallen kan iedereen wel en zeker met zoveel begeleiding als in de tv-programma's. Het er af houden, daar wordt het pas echt moeilijk.
Er zijn ook genoeg mensen die al huiveren bij de gedachte van appelmoes met slagroomquote:
en erg enthousiast eroverquote:
Alles is toch lekker met appelmoes?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die al huiveren bij de gedachte van appelmoes met slagroom
Snap ikquote:Op maandag 4 februari 2013 19:27 schreef Danny het volgende:
en erg enthousiast erovervandaar dat ik nu pas meld. Wilde wel eerst weten dat ik het echt vol ging houden
Ja klopt, dat vind ik ook een van de mindere punten van het programma.. Je ziet ook dat zodra die man even een week ´los werd gelaten´ van de begeleiding, hij gelijk in oude gewoonten terugraakte.. Aan het eind zou hij ook nog een buikwandcorrectie krijgen. De resultaten daarvan krijg je ook niet meer te zien.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de prestaties over 5 jaarAfvallen kan iedereen wel en zeker met zoveel begeleiding als in de tv-programma's. Het er af houden, daar wordt het pas echt moeilijk.
Seriously?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mensen die al huiveren bij de gedachte van appelmoes met slagroom
Volgens mij was dat ook Obese hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet meer welk programma het was, maar daar was een man die via een tv-programma echt megaveel was afgevallen. Echt een held in dat programma. Kreeg een baan als personal trainer, kreeg een leuke vriendin (voor het eerst) etc. En was ook nog eens echt heel aantrekkelijk geworden. En toen kwam hij alles en meer weer aan... Verloor zijn baan, gelukkig niet zijn vriendin. En ging nu een nieuwe start maken via een tv-programma. Geen idee of dat wat is geworden, maar ik leefde enorm met hem mee. De teleurstelling, de wanhoop
Dat mensen inderdaad ook hun baan verliezen door gewichtstoenamequote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet meer welk programma het was, maar daar was een man die via een tv-programma echt megaveel was afgevallen. Echt een held in dat programma. Kreeg een baan als personal trainer, kreeg een leuke vriendin (voor het eerst) etc. En was ook nog eens echt heel aantrekkelijk geworden. En toen kwam hij alles en meer weer aan... Verloor zijn baan, gelukkig niet zijn vriendin. En ging nu een nieuwe start maken via een tv-programma. Geen idee of dat wat is geworden, maar ik leefde enorm met hem mee. De teleurstelling, de wanhoop
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef ejiraM het volgende:
Volgens mij was dat ook Obese hoorHet verhaal lijkt in elk geval enorm veel op dat van Danny..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha dat lijkt mij inderdaad helemaal niksquote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef motorbloempje het volgende:
Als toetje! Verse (afgekoelde) appelmoes met versgeklopte dikke slagroom. Omnomnomnomnom.
Hij heeft het er toch juist af weten te houden?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook Obese hoorHet verhaal lijkt in elk geval enorm veel op dat van Danny..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was wel personal trainer hèquote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef BananaPancake het volgende:
Dat mensen inderdaad ook hun baan verliezen door gewichtstoenamedat is gewoon iets waar ik nog nooit over nagedacht had. Die Ruben van Obese van gisteren was dat ook overkomen.
Ze moeten die mensen ook wat handvaten geven om het eraf te houden eigenlijk.. Ze leren niet om zichzelf te motiveren lijkt wel.
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hij heeft het er toch juist af weten te houden?
Mijn vriend is in het eerste jaar dat we samen woonden ook meer dan 10 kilo aangekomenquote:
Ja dan is het wel logisch, dacht alleen dat ie daarvoor ook een andere baan was verloren..quote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij was wel personal trainer hèEn niet echt een lichtend voorbeeld meer, want daarom had hij die baan gekregen. Zodat hij anderen kon inspireren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |