Ik eet het ook zonder suiker.. met suiker vind ik het juistquote:Op maandag 4 februari 2013 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Noh! Brinta is heerlijk!![]()
Maar dan wel zonder suiker of andere zooi erdoor he.
Klein bakje yoghurt of iets anders zuiveligs als toetje? Of nog een lekker drankje als een cappuccino ergens toevoegen?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: 250 gr. optimel yogurt met 3 lepels muesli
T: Snack a Jack caramel
L: 3 boterhammen met 30 + kaas en kipfilet met tomaatjes en een cup a soup
T: Fruit
D: Aardappelpuree met spinazie a la creme en een kipsnitzel.
Kom nog punten te kort, maar naar mijn idee is het wel een goed lijstje.. Misschien hebben jullie tips
Heb je iets anders waar je dat in kan uiten? Ik probeer nu zelf op zulke momenten muziek te maken, om er op die manier iets mee te doen...quote:Op maandag 4 februari 2013 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht altijd dat het wel mee viel maar steeds vaker valt me op dat ik idd de neiging heb te gaan eten als ik ergens tegenaan hik of me even gefrustreerd voel ofzo.
Gelukkig herken ik het wel, maar ik moet er nog wel tegenin gaan dan natuurlijk. Vandaag gaat me dat wel aardig af, maar ik blijf het allemaal een stom ongrijpbaar gebeuren vinden hoor. Maandenlang gaat het goed, die 15 kilo vorig jaar gingen echt fluitend, toen het uiteindelijk ging. En dan zie je geen vuiltje aan de lucht, ik was er heilig van overtuigd dat ik de volgende 15 er ook wel 'eventjes' vanaf zou halen en dan ga ik toch weer onderuit en kom dus niet meer overeind...
Ik eet het ook zonder suiker (of zoetstof of honing), op alle werkdagen. In het weekend mag ik wat anders / lekkerders / ongezonders.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:47 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik eet het ook zonder suiker.. met suiker vind ik het juist
Als kind kreeg ik het ook altijd al, misschien dat ik het daarom zo lekker vindToen wilde ik er ook al geen suiker in.
Op zich wel een goed idee, maar ik zit op mijn werk.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb je iets anders waar je dat in kan uiten? Ik probeer nu zelf op zulke momenten muziek te maken, om er op die manier iets mee te doen...
Gelukkig maarquote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ja sorry, ik vind het echt héél vies en dit is voor mij de meest accurate beschrijving!Er zijn niet veel dingen die ik niet lust, maar als ik iets niet lust dan vind ik het ook wel direct écht heel vies
. Maar jij mag het gerust heerlijk vinden en hoeft je totaal niet te herkennen in mijn beschrijving.
Ow ja, dan is het niet heel handig om dan ineens iets anders te gaan doen.... Hmmmm. Maakt het wel een stuk lastiger.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op zich wel een goed idee, maar ik zit op mijn werk.
Het lijkt ook bijna wel een soort van werkontwijkend gedrag te zijn ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |