quote:Mirjam Timmer, voormalige zangeres van het Friese duo Twarres, heeft zaterdagochtend een auto-ongeluk gehad in Leeuwarden. De 30-jarige zangeres reed over een rotonde toen ze uit de bocht vloog en met haar auto tegen een lantaarnpaal botste.
Een toevallig passerende verpleegkundige heeft eerste hulp geboden in afwachting van ambulance en politie. Mirjam kon uiteindelijk op eigen kracht uit de auto stappen en is per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.
De artieste knalde met haar hoofd tegen het stuur, waardoor ze gewond raakte aan haar gezicht. Haar trouwe viervoeter, die bij de zangeres in de auto zat, bleef ongedeerd. Mirjam schrijft op haar Facebookpagina dat ze zaterdagavond ondanks het ongeluk toch kon optreden met Motel Westcoast, een muziekgezelschap met onder andere Syb van der Ploeg.
http://www.telegraaf.nl/p(...)geres_Twarres__.html
Huidige leden: Mirjam Timmerquote:Op maandag 4 februari 2013 06:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Twarres niet kennen![]()
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Twarres
Weet ik niet, wel dat ik hem een razende hommo vond.quote:Op maandag 4 februari 2013 06:34 schreef Adelante het volgende:
Die ander is zieker toch van het duo: Johan![]()
Of guncontrol want Twarres.quote:Op maandag 4 februari 2013 06:48 schreef Specularium het volgende:
Of guncontrol om vrouwen achter het stuur vandaan te houden.
Denk gewoon aan dat bijna-hitje van Eddy Zoey, bijna raak...oftewel, helemaal mis.quote:
Wij allemaal. Maar voor Johan is de termijn hoogstwaarschijnlijk een stuk korter, ja.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 06:48 schreef Specularium het volgende:
Of guncontrol om vrouwen achter het stuur vandaan te houden.
Genoeg bochten in een rotonde.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:11 schreef zarGon het volgende:
Hoe kun je uit de bocht vliegen bij een rotonde?.
Mijn hemel.
Inschattingsfout.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:11 schreef zarGon het volgende:
Hoe kun je uit de bocht vliegen bij een rotonde?.
Mijn hemel.
aka MIRquote:Op maandag 4 februari 2013 06:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huidige leden: Mirjam Timmer
Theo The King..quote:Op maandag 4 februari 2013 07:12 schreef Jareth het volgende:
[..]
Denk gewoon aan dat bijna-hitje van Eddy Zoey, bijna raak...oftewel, helemaal mis.
Piet Paulusma.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:29 schreef SpecialK het volgende:
Hoe zeg je "schaamteloze publiciteitsstunt" in het Fries?
Weer eens wat anders dan 'artistieke meningsverschillen'quote:Echter, op 25 maart 2011 maakt Mirjam bekend afscheid te hebben genomen van Joost, om de simpele reden dat ze er niet mee kan leven een vervanger voor Johan in Twarres te zien. Daarom besluit zij in haar eentje verder te gaan onder dezelfde bandnaam.
Ja. Het is ook maar bij 1 'hit' gebleven, wie had dat gedacht.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Twarres? Dat was toch die verschrikkelijk slechte jengelmuziek in een onverstaanbaar brabbeltaaltje van 10 jaar geleden?
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:39 schreef MrBadGuy het volgende:
De ambulancebroeder kwam bij de lege auto en riep "wêr bisto???".
Ze hadden nog een tweede hit met een nummer dat nu wel redelijk toepasselijk is, qua titel: She Couldn't Laugh.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Het is ook maar bij 1 'hit' gebleven, wie had dat gedacht.
Ben je niet in de war met Treble?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Twarres? Dat was toch die verschrikkelijk slechte jengelmuziek in een onverstaanbaar brabbeltaaltje van 10 jaar geleden?
... Dat zal ik dan met succes verdrongen hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:44 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ze hadden nog een tweede hit met een nummer dat nu wel redelijk toepasselijk is, qua titel: She Couldn't Laugh.
Kennelijk, want dat werd toch ook redelijk stukgedraaid destijds.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:48 schreef OProg het volgende:
[..]
... Dat zal ik dan met succes verdrongen hebben.
Ik ga dit niet aanklikken.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:51 schreef Jareth het volgende:
[..]
Kennelijk, want dat werd toch ook redelijk stukgedraaid destijds.
Dit dus:
Of misschien had ze haar ontbijt weer eens door de neus ingenomen.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:24 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Inschattingsfout.
Er zijn veel mensen die echt geen enkel gevoel voor snelheid hebben.
Verdommequote:Op maandag 4 februari 2013 09:39 schreef MrBadGuy het volgende:
De ambulancebroeder kwam bij de lege auto en riep "wêr bisto???".
Deze is wel goed hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 09:51 schreef Jareth het volgende:
[..]
Kennelijk, want dat werd toch ook redelijk stukgedraaid destijds.
Dit dus:
Het gunnen begint bij jou, bij eind 30, begin 40?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:03 schreef Boldface het volgende:
I
Nou vond ik Twarres ook geen bal aan, maar mensen die begin 30 zijn, gun ik echt geen dodelijke ziektes.
Staat er niet. Johan is geboren in 1981, dus op dit moment 31.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Het gunnen begint bij jou, bij eind 30, begin 40?
Er staat dat jij mensen die begin 30 zijn geen dodelijke ziekte gunt, die leeftijd noem je zo expliciet, dat ik me afvroeg of je dat mensen van een andere leeftijd wel wel gunt meer niet?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:22 schreef Boldface het volgende:
[..]
Staat er niet. Johan is geboren in 1981, dus op dit moment 31.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |