SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Inmiddels ook in mn nest.. Ff tv kijken en dan ook maar eens pitten.. Morgen werken
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Mogguh. Ik heb weekend
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Goedemorgen lolaquote:![]()
. Dank je
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Mogge. Heerlijk ontbijt van brood en antibiotica....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jup, en hier had de apotheek nog ruim voldoende van, hagelslag hadden ze er niequote:
(en dan ook van die akelig grote gevallen...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
bahquote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup, en hier had de apotheek nog ruim voldoende van, hagelslag hadden ze er nie
(en dan ook van die akelig grote gevallen...)
maar goed, als het maar helpt, moet je maar denkenNIEUW: Foto's!![]()
Jups. Assistente is mijn buurvrouw, dus toen ik om 8:00 belde voor een afspraak kon ik -meteen- terecht, da's wel luxequote:Op maandag 4 februari 2013 08:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
bah
maar goed, als het maar helpt, moet je maar denken(spreekuur begint 8:30, ik zat er dus al voor die tijd).
Maar minder leuk is dat het bronchitis is dus moet even goed oppassen (geen zin dat het een longontsteking wordt..)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 08:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jups. Assistente is mijn buurvrouw, dus toen ik om 8:00 belde voor een afspraak kon ik -meteen- terecht, da's wel luxe(spreekuur begint 8:30, ik zat er dus al voor die tijd).
Maar minder leuk is dat het bronchitis is dus moet even goed oppassen (geen zin dat het een longontsteking wordt..)Lekker binnen blijven dus, voor zover mogelijk
NIEUW: Foto's!![]()
Jup. Mijn dochtertje heeft dezelfde kwaal... en die ligt nu nog heerlijk te tukkenquote:Op maandag 4 februari 2013 08:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]Lekker binnen blijven dus, voor zover mogelijk
![]()
Soms zijn kinderen gewoon lief voor hun ouders
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
slapend zijn het altijd schatjesquote:Op maandag 4 februari 2013 09:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup. Mijn dochtertje heeft dezelfde kwaal... en die ligt nu nog heerlijk te tukken![]()
Soms zijn kinderen gewoon lief voor hun ouders![]()
Ja ik zoek nog naar een schadeloos gas en een mooie 2e hands menginstallatie om in te bouwen *grinnik*. Dat je met een druk op de knop de nacht wat kunt verlengenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ik zoek nog naar een schadeloos gas en een mooie 2e hands menginstallatie om in te bouwen *grinnik*. Dat je met een druk op de knop de nacht wat kunt verlengendat zou briljant zijn
![]()
ik zat te denken aan de rubber hamer. Maar dat schijnt niet helemaal kindvriendelijk te zijnNIEUW: Foto's!![]()
Krijg je weer van die lastige vragen op school / consternatiebureau en als ze erover gaan kletsen enzo....quote:Op maandag 4 februari 2013 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]dat zou briljant zijn
![]()
ik zat te denken aan de rubber hamer. Maar dat schijnt niet helemaal kindvriendelijk te zijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je hebt zo'n scene in The Simpsons, dat Homer iedereen in z'n nek knijpt, en die vallen dan direct in slaap. Maar ja, duurd natuurlijk jaren voor je die techniek onder de knie hebtquote:Op maandag 4 februari 2013 09:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Krijg je weer van die lastige vragen op school / consternatiebureau en als ze erover gaan kletsen enzo....
Hmmmm es googlen.. toch tijd zatquote:Op maandag 4 februari 2013 09:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je hebt zo'n scene in The Simpsons, dat Homer iedereen in z'n nek knijpt, en die vallen dan direct in slaap. Maar ja, duurd natuurlijk jaren voor je die techniek onder de knie hebt
quote:
Hmmmm zodra "alle eendjes zwemmen in het water" min of meer gebruld wordt moet ik er maar eens heen denk ik....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Onze jongste zingt op de wc... das ook wel schattig.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:27 schreef fietsie het volgende:
Hmmmm zodra "alle eendjes zwemmen in het water" min of meer gebruld wordt moet ik er maar eens heen denk ik....quote:
Na een kwartier zoeken op de site eindelijk een telefoonnr gevonden...
* LovelyLady gaat even bellen en rellen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 09:34:44 ]![]()
0900-Nummer: 0900 1884 (¤ 0.10 per minuut)quote:Op maandag 4 februari 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
Na een kwartier zoeken op de site eindelijk een telefoonnr gevonden...
* LovelyLady gaat even bellen en rellen
0900-Alternatief: 088 7170000.
Ik had het al gevondenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
0900-Nummer: 0900 1884 (¤ 0.10 per minuut)
0900-Alternatief: 088 7170000.![]()
quote:Jaquote:
Was een goed weekend, zaterdag nog lekker uit mijn dak gegaan in de Melkweg en nog ff een weeksalaris verdiend met de verkoop van een blok![]()
![]()
Kijk, da's altijd mooi natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ja
Was een goed weekend, zaterdag nog lekker uit mijn dak gegaan in de Melkweg en nog ff een weeksalaris verdiend met de verkoop van een blok. Was er nog iets speciaals in de Melkweg?
![]()
Alweerquote:?
"Encore"quote:Op maandag 4 februari 2013 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, da's altijd mooi natuurlijk. Was er nog iets speciaals in de Melkweg?
1 zaal hiphop en in de andere zaal wat house, dubstep en drum&bass achtige dingen door elkaar.. daar was ik voornamelijk
lag om 8 uur in bed![]()
![]()
Mijn weekend is pas net begonnenquote:, zo maar eens mijn bed in
.
Wel jammer dat ik heel de carnaval moet werken, ook al heb ik niets met carnaval vind ik dat wel jammer.
Whehe, wel naar je zin gehad dusquote:Op maandag 4 februari 2013 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
"Encore"
1 zaal hiphop en in de andere zaal wat house, dubstep en drum&bass achtige dingen door elkaar.. daar was ik voornamelijk
lag om 8 uur in bed![]()
![]()
Zow.... pindakaas en roosvicee... Hoe ze de combi lekker kan vinden kan ik alleen maar naar gissen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mjah maar als je niets met carnaval hebt, dan ga je er toch ook niets aan -doen- ?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn weekend is pas net begonnen, zo maar eens mijn bed in
.
Wel jammer dat ik heel de carnaval moet werken, ook al heb ik niets met carnaval vind ik dat wel jammer.
Dus dan maakt het toch niet uit?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
zoet + zoet doet t altijd goedquote:Op maandag 4 februari 2013 09:49 schreef fietsie het volgende:
Zow.... pindakaas en roosvicee... Hoe ze de combi lekker kan vinden kan ik alleen maar naar gissen...NIEUW: Foto's!![]()
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn weekend is pas net begonnen, zo maar eens mijn bed in
.
Zaterdag ben ik in landgraaf Carnaval vieren![]()
![]()
??quote:Op maandag 4 februari 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
heel hard huilen dit
kneus
ik ben niet domProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mjah als ik dan eenmaal ben geweest is het toch wel gezelligquote:Op maandag 4 februari 2013 09:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah maar als je niets met carnaval hebt, dan ga je er toch ook niets aan -doen- ?
Dus dan maakt het toch niet uit?. Ach ja ik zie wel hoe ik de carnaval door ga komen
. Ga zaterdag iig wel, de zondag en maandag zijn nog te beslissen, moet die 2 dagen werken tot 23 uur
.
vertel?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
heel hard huilen dit
kneus
ik ben niet domNIEUW: Foto's!![]()
Productie, dommelsche bierbrouwerij.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?
Zaterdag ben ik in landgraaf Carnaval vierenThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Neuh, alleen zaterdagavond even gegamed met C_A en Viroquote:Op maandag 4 februari 2013 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zeer
Heb je nog wat bijzonders gedaan?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, alleen zaterdagavond even gegamed met C_A en Virowelke game?
he bahquote:Op maandag 4 februari 2013 09:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Productie, dommelsche bierbrouwerij.![]()
![]()
Horizon?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, alleen zaterdagavond even gegamed met C_A en Viro![]()
![]()
Hmz.... en in het vulstation is geen aftapje te maken om te carnavallen tijdens het werk?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Productie, dommelsche bierbrouwerij.
Ik zie bier genoeg tijdens carnaval, maar dan op een andere manierquote:. Ik zorg dat iedereen genoeg te drinken heeft
en ik zelf een beetje uiteraard
.
Ow, genoeg plekken, maar dat lijkt me niet verstandigquote:Op maandag 4 februari 2013 09:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz.... en in het vulstation is geen aftapje te maken om te carnavallen tijdens het werk?.
Dat volk van die klantenservice hebben altijd het IQ van een goudvisquote:Op maandag 4 februari 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
staat de decoder aan
tv op de juiste zender
KNEUSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
-Kijkt u richting de televisie?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
staat de decoder aan
tv op de juiste zender
KNEUSSSSSSSSSSSSSSSSSS
-Heeft u de tussendeur dicht ivm de toch?
-Ziet u minimaal 3 open ramen bij u in de straat?
-Is het al na 10 uur?
-Draagt u een paarse slip?
Heerlijk, die helpdesksNIEUW: Foto's!![]()
nee dat volk denkt dat de klant een iq heeft van een goudvisquote:Op maandag 4 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat volk van die klantenservice hebben altijd het IQ van een goudvis![]()
Dat ook jaquote:Op maandag 4 februari 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat volk denkt dat de klant een iq heeft van een goudvis![]()
![]()
Gut de tv-provider?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
staat de decoder aan
tv op de juiste zender
KNEUSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Die beweert ook al dat het aan mijn huis installatie ligt dat TLC en BBC HD het af en toe niet doen (en op andere momenten totaal super...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het probleem is vaak dat ze een vast patroon aan vragen moeten stellen, en zelf niet na mogen denken omdat hun helpdesk-systeem daar niet op berekend is.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat volk van die klantenservice hebben altijd het IQ van een goudvis
Als ze dat toch eens af zouden schrappenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat ze een vast patroon aan vragen moeten stellen, en zelf niet na mogen denken omdat hun helpdesk-systeem daar niet op berekend is., dat vaste patroon, dan zou 9 op de 10 mensen eens nuttig geholpen worden
.
Ja, alleen zou de 10de nooit z'n probleem opgelost zien, omdat hij simpelweg de stekker niet in de decoder heeft zitten, en dat is hem nooit gevraagdquote:Op maandag 4 februari 2013 09:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze dat toch eens af zouden schrappen, dat vaste patroon, dan zou 9 op de 10 mensen eens nuttig geholpen worden
.
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben net tegen hem uitgevallen
Oow niet stroop-smeren-tot-je-er-bij-neervalt?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben net tegen hem uitgevallenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
goede secundaire voorwaarden gok ik zoquote:Op maandag 4 februari 2013 09:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie bier genoeg tijdens carnaval, maar dan op een andere manier. Ik zorg dat iedereen genoeg te drinken heeft
en ik zelf een beetje uiteraard
.
![]()
![]()
Die persoon zou helemaal geen decoder mogen hebben.....quote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, alleen zou de 10de nooit z'n probleem opgelost zien, omdat hij simpelweg de stekker niet in de decoder heeft zitten, en dat is hem nooit gevraagdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, dat krijg je als je onopgeleid volk achter een pc en een telefoon zetquote:Op maandag 4 februari 2013 09:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat ze een vast patroon aan vragen moeten stellen, en zelf niet na mogen denken omdat hun helpdesk-systeem daar niet op berekend is.Whahaquote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben net tegen hem uitgevallen![]()
![]()
sommige kunnen het ook echt niet hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 09:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat ze een vast patroon aan vragen moeten stellen, en zelf niet na mogen denken omdat hun helpdesk-systeem daar niet op berekend is.![]()
![]()
![]()
Juist. iedereen denkt maar dat ze overal recht op hebben. mensen zouden van te voren getoetst moeten wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die persoon zou helemaal geen decoder mogen hebben.....![]()
![]()
Daar heb je ook weer een puntquote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, alleen zou de 10de nooit z'n probleem opgelost zien, omdat hij simpelweg de stekker niet in de decoder heeft zitten, en dat is hem nooit gevraagd.
Mogguh
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
- Internet rijbewijsquote:Op maandag 4 februari 2013 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Juist. iedereen denkt maar dat ze overal recht op hebben. mensen zouden van te voren getoetst moeten worden
- Digitale tv rijbewijs
- Mobiele telefoon rijbewijs
- Creditcard rijbewijs
en de belangrijkste
- Voortplantings rijbewijsProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Hoiquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Huppeltaxi!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mwah we mogen 0,0% alcohol drinken onder werktijd, logisch ook wel, maar na werktijd ga ik er misschien nog op uit. Zaterdag iig, zondag en maandag weet ik nog niet zekerquote:Op maandag 4 februari 2013 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
goede secundaire voorwaarden gok ik zo.
En het ergste is nog dat dat internet-rijbewijs nog bestaat ook geloof ikquote:Op maandag 4 februari 2013 10:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
- Internet rijbewijs
- Digitale tv rijbewijs
- Mobiele telefoon rijbewijs
- Creditcard rijbewijs
en de belangrijkste
- Voortplantings rijbewijs
Hoiquote:
Voorlopig ff niet meer!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Had de 50-plus-partij niet zoiets georganiseerd?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En het ergste is nog dat dat internet-rijbewijs nog bestaat ook geloof ikProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Was ik goed op weg om flink uit te slapen besluiten mensen om mij te appen
[b]AirwiN schreef [/b]
nee, ik kreeg t ooit op schoolquote:Op maandag 4 februari 2013 10:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Had de 50-plus-partij niet zoiets georganiseerd?![]()
Maar ik zie dat dat het computerrijbewijs was, niet het internetrijbewijs.
http://www.studieplan.nl/(...)ymnLUCFYVZ3godDmIAjAMaar is het probleem opgelost?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Flikker op met je groetjes
sinds wanneer beeindig je zo een gesprekNIEUW: Foto's!![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 4 februari 2013 10:04 schreef LovelyLady het volgende:
Flikker op met je groetjes
sinds wanneer beeindig je zo een gesprek
[b]AirwiN schreef [/b]
Telefoon uitzettenquote:Op maandag 4 februari 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
mogguh![]()
Ik was het niet !quote:Op maandag 4 februari 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb je nummer dan ook niet.
Nee, dan ben ik mn klok ook kwijt. Was vergeten geluid uit te zettenquote:![]()
VIN!!! Hoe is het met je stiefpa? Nacht goed doorgekomen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Verkapte ik-wil-hups-dr-nummer-postquote:Op maandag 4 februari 2013 10:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was het niet !
Ik heb je nummer dan ook niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Flight-modequote:Op maandag 4 februari 2013 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik mn klok ook kwijt. Was vergeten geluid uit te zetten![]()
VIN!!! Hoe is het met je stiefpa? Nacht goed doorgekomen?NIEUW: Foto's!![]()
Ik heb je adres al, nummer is overbodigquote:Op maandag 4 februari 2013 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-hups-dr-nummer-post. Geen verkapte aanvraag dus
. Maar als je hem kwijt moet geef je hem maar
.
Nog niks van gehoord. M'n ma is nog niet in het ziekenhuis geweest.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik mn klok ook kwijt. Was vergeten geluid uit te zetten![]()
VIN!!! Hoe is het met je stiefpa? Nacht goed doorgekomen?![]()
Ik snap niet eens wat dat isquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmz zo alle knuffels ook maar eens in de wasmachine douwen... grote kans dat die ook vol bacterieen zitten nu met al dat gehoest van uk,...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ohquote:Op maandag 4 februari 2013 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog niks van gehoord. M'n ma is nog niet in het ziekenhuis geweest.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb je adres al, nummer is overbodig. Geen verkapte aanvraag dus
. Maar als je hem kwijt moet geef je hem maar
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Die zet ik zelf tijdens een "flight" niet eens aanquote:. Dan zet ik alleen wifi en 3g uit
.
Dan gaat je toestel dus op de GSM band liggen loeien zo hard ie kan omdattie geen zenders ziet....quote:Op maandag 4 februari 2013 10:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die zet ik zelf tijdens een "flight" niet eens aan. Dan zet ik alleen wifi en 3g uit
.
Het zou je een bad kunnen opleverenquote:.
Zoals Vinnie al zegt, geen verbinding met je telefoonnetwerk.quote:
Dus dan kan je niet bellen of gebeld worden, en geen dataverbinding.
Alleen wifi zou je aan kunnen zetten.
Verder kun je je telefoon gewoon blijven gebruiken.NIEUW: Foto's!![]()
Die ook uitquote:Op maandag 4 februari 2013 10:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan gaat je toestel dus op de GSM band liggen loeien zo hard ie kan omdattie geen zenders ziet.....
Maar flightmode zet ook je gps uit, net datgene dat niet uit hoeft.
Je hebt mijn nummer niet nodig om mij op te komen halen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 10:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het zou je een bad kunnen opleveren.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
Sorry trouwens Hups, ik bedenk me net dat ik het was
Groepsapp, jij, nog iemand en nog iemand.
Zal je zien dat ik de hele dag niet meer populair ben
[b]AirwiN schreef [/b]
Je blijft bij het ophalen hequote:Op maandag 4 februari 2013 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer niet nodig om mij op te komen halen hoor![]()
.
Want jij navigeert tijdens een vlucht in een verkeerstoestel zelf?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die ook uit.
Maar flightmode zet ook je gps uit, net datgene dat niet uit hoeft.
Ja, ik stuurde iets in groepsapp en los van elkaar dusquote:Op maandag 4 februari 2013 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
Groepsapp, jij, nog iemand en nog iemand.
Zal je zien dat ik de hele dag niet meer populair ben![]()
![]()
Ik vlieg bijna nooit in een verkeerstoestelquote:Op maandag 4 februari 2013 10:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Want jij navigeert tijdens een vlucht in een verkeerstoestel zelf?.
Lastig ding jijquote:Op maandag 4 februari 2013 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik stuurde iets in groepsapp en los van elkaar dus
Ghehe goed hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Voor prive toestellen die niet fly-by-wire zijn boeit het aanhebben van een gsm ook flink minder....quote:Op maandag 4 februari 2013 10:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vlieg bijna nooit in een verkeerstoestel.
We hebben recent (ik werk in een ziekenhuis) nog een onderzoek gedaan naar de effecten van moderne smartphones (en met name hun zendvermogen).
Grootste problemen ontstaan bij de combinatie van slechte dekking en apparatuur die niet gekoppeld is aan een aardleiding...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je antwoord op vin is wat ik nu denkquote:Op maandag 4 februari 2013 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig ding jij
[..]
Ghehe goed he.
Goedemorgen huppelquote:Op maandag 4 februari 2013 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig ding jij
[..]
Ghehe goed he
En de rest natuurlijk ook een hele goedemorgen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Heldeskhufter, die mag wel in de van Dale
[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 10:14:46 ]![]()
Stoort op de communicatie, dus opzich wel boeiendquote:Op maandag 4 februari 2013 10:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor prive toestellen die niet fly-by-wire zijn boeit het aanhebben van een gsm ook flink minder..... Een toren 3x vragen of je nu mag landen is not done en dat met alle comms eigenlijk
.
Sorryquote:Op maandag 4 februari 2013 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lastig ding jij
[..]
Ghehe goed he![]()
![]()
Maar is het probleem nu opgelost?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
Heldeskhufter, die mag wel in de van DaleProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ben heul niet lastigquote:Op maandag 4 februari 2013 10:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je antwoord op vin is wat ik nu denk.
[b]AirwiN schreef [/b]
Neuuuujquote:.
Geen idee, tijd zal het uitwijzen denk ik...quote:
Mag wel fijn alle kanalen weer in de favorieten zetten
En de purno blokkeren![]()
Wees blij dat je een favorietenfunctie hebt... mijn ziggo-doos kent alleen de ziggo-volgorde...quote:Op maandag 4 februari 2013 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, tijd zal het uitwijzen denk ik...
Mag wel fijn alle kanalen weer in de favorieten zetten
En de purno blokkerenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ach, doe ik vanavond wel hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, tijd zal het uitwijzen denk ik...
Mag wel fijn alle kanalen weer in de favorieten zettenDat was er maar 1... en zelfs die isquote:En de purno blokkeren
Morgen ? Of overmorgen ?quote:.
Maar toch wil je die niet "toevallig" tegenkomenquote:Op maandag 4 februari 2013 10:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, doe ik vanavond wel hoor.
[..]
Dat was er maar 1... en zelfs die is![]()
Of 1 vd kinderen![]()
Gheghe slecht geacteerde inleidingen gevolgd door "Als je wilt zien hoe hij haar uitwoont, koop dan een abonnement van 15 euro in de maand!"quote:
Morgenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, die... of van die vrouwen die 10 minuten lang een beetje moeilijk hun balans proberen te behouden op hoge hakken, en dat gewiebel proberen te maskeren door raar te bukken en over hun dijen en buik te aaienquote:Op maandag 4 februari 2013 10:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gheghe slecht geacteerde inleidingen gevolgd door "Als je wilt zien hoe hij haar uitwoont, koop dan een abonnement van 15 euro in de maand!"
Ghehe zo ergquote:Op maandag 4 februari 2013 10:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar toch wil je die niet "toevallig" tegenkomen![]()
Of 1 vd kinderen
[b]AirwiN schreef [/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik dacht eerst ook dat het een documentairekanaal voor schoenen was....quote:Op maandag 4 februari 2013 10:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, die... of van die vrouwen die 10 minuten lang een beetje moeilijk hun balans proberen te behouden op hoge hakken, en dat gewiebel proberen te maskeren door raar te bukken en over hun dijen en buik te aaienProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
WhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 4 februari 2013 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
das geen beftekkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat het een documentairekanaal voor schoenen was....![]()
Pfff mijn werk aan de telefoon. "Wie gaat de nieuwe medewerker inwerken nu jij ziek bent?"
Euhwm.... "Waarom bel je mij als ik ziek ben?" ...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__!!
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Maar ik breng je niet terug hequote:.
Ghehe okquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Old Amsterdam is lekkerquote:. Stinkt ook niet echt
.
Jij ziet een overnachting voor je ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Kaasquote:Op maandag 4 februari 2013 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady is een kaaskop....
kaas.
Neequote:Op maandag 4 februari 2013 10:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij ziet een overnachting voor je ?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik twijfel nog wat ik moet doenquote:.
Zuurstof
Logischquote:![]()
Zou ik ook doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Trutquote:.
Ik doe er een moord voor op het moment...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
zit jij in een isoleercel?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik doe er een moord voor op het moment...
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
*grinnik* onbetamelijkheden naar een dame...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:.
Ik ga slapen, tot vanavond liefjes
![]()
.
Alvast een fijn weekendquote:
Ik ben geen damequote:Op maandag 4 februari 2013 10:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* onbetamelijkheden naar een dame...
Slaap lekkerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
*zucht* definities...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Mooi zo!!quote:
Ik ben nog niet helemaal wakker
[b]AirwiN schreef [/b]
Damn zonder JimJam had ik nu echt een probleem....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef fietsie het volgende:
Damn zonder JimJam had ik nu echt een probleem....![]()
Thomas de Trein?
Ze wilde graag 2 zoons
De Jarmiesquote:Op maandag 4 februari 2013 10:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Thomas de Trein?
[ afbeelding ]
Ze wilde graag 2 zoons
Pfff je moet die bijsluiter van de apotheek ook gewoon niet lezen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
sowieso nooit iets lezen wat bij een product zit, je bent toch een manquote:Op maandag 4 februari 2013 10:59 schreef fietsie het volgende:
Pfff je moet die bijsluiter van de apotheek ook gewoon niet lezen...![]()
![]()
Moet je ook niet doen....pas als je dood gaatquote:Op maandag 4 februari 2013 10:59 schreef fietsie het volgende:
Pfff je moet die bijsluiter van de apotheek ook gewoon niet lezen...![]()
Je bent wel graties van een hele hoop andere aandoeningen af, mocht je die stiekum gehad hebben, na zo'n kuurquote:Op maandag 4 februari 2013 10:59 schreef fietsie het volgende:
Pfff je moet die bijsluiter van de apotheek ook gewoon niet lezen...
Of je hebt er nieuwe dingen bijquote:Op maandag 4 februari 2013 11:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bent wel graties van een hele hoop andere aandoeningen af, mocht je die stiekum gehad hebben, na zo'n kuur
[b]AirwiN schreef [/b]
Euhw dat zijn wel gelijk -hele enge- dingen hoor... hoop dat je me die niet toewenst...quote:Op maandag 4 februari 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je hebt er nieuwe dingen bijProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als u dit medicijn slikt is de kans groot dat u een shitload aan vrouwelijke hormonen krijgt?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euhw dat zijn wel gelijk -hele enge- dingen hoor... hoop dat je me die niet toewenst...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Pfoei als dat het is wat jij me toewenst....quote:Op maandag 4 februari 2013 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als u dit medicijn slikt is de kans groot dat u een shitload aan vrouwelijke hormonen krijgt?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pfoei als dat het is wat jij me toewenst....
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, gedoucht, geschoren, aangekleed. I'm readysucces
![]()
Uk komt woonkamer binnen, wandelt richting iPad, neemt hem onder de arm, klimt op de bank onder tussen mompelend " ik ga lekker op de bank ", en begint een taart te maken in haar taart-app.
Dan komt er uit: "Pappa, pak jij vast een pamper. Ik heb geen zin in de wc"Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Solliciteersequote:Op maandag 4 februari 2013 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, gedoucht, geschoren, aangekleed. I'm ready
quote:
Nee, nog nietquote:Op maandag 4 februari 2013 11:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oei moet je nu weg. Succes danMaar bedankt
![]()
![]()
Leuk voor later.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:12 schreef fietsie het volgende:
"Pappa, pak jij vast een pamper. Ik heb geen zin in de wc"Rustig aan.![]()
Juh dan is het dr eigen probleem. Tot ze een jaar of 3,5 is tolereer ik het nog een beetje...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik bedoel meer als verhaal voor bij verjaardagenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh dan is het dr eigen probleem. Tot ze een jaar of 3,5 is tolereer ik het nog een beetje...
Rustig aan.![]()
Zuigsequote:Op maandag 4 februari 2013 11:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hmm nog eventjes wat stofzuigen hier boven.![]()
![]()
Het is echt genant als paps en mams vertellen dat je de snorharen van de kat hebt geknipt hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 11:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als verhaal voor bij verjaardagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ja we hebben al een boek met daarop de werktitel " Het grote boek der vernedering " met daarin allerlei uitspraken en tekeningen e.d., voor "later"quote:Op maandag 4 februari 2013 11:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als verhaal voor bij verjaardagen
Tegen de tijd dat ze kan lezen moet er alleen nog even een nieuwe titel op
Mn dirty mind is wakkerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En grondig?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is echt genant als paps en mams vertellen dat je de snorharen van de kat hebt geknipt hoorArme katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.![]()
Ik vertel alles over mn broertje en zusje aan hun vriendenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah ja we hebben al een boek met daarop de werktitel " Het grote boek der vernedering " met daarin allerlei uitspraken en tekeningen e.d., voor "later"
Tegen de tijd dat ze kan lezen moet er alleen nog even een nieuwe titel op![]()
Vooral mn broertje heeft leuke dingen gedaan vroeger
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik was 3quote:
Anti-depri pillen slikken waren spannender![]()
Is maar goed dat ze er op tijd achter kwamen anders zat lola hier niet![]()
![]()
Zo'n boek is wat ehm, onpartijdigerquote:Op maandag 4 februari 2013 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vertel alles over mn broertje en zusje aan hun vrienden![]()
Vooral mn broertje heeft leuke dingen gedaan vroeger
Na alle shit die mijn broertje mij heeft aangedaan toen hij klein was mag ik hem gewoon openlijk vernederen!!quote:Op maandag 4 februari 2013 11:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n boek is wat ehm, onpartijdiger
[b]AirwiN schreef [/b]
Gheghe broer <--> zus is nog altijd anders dan ouder <--> kind he.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na alle shit die mijn broertje mij heeft aangedaan toen hij klein was mag ik hem gewoon openlijk vernederen!!
Ik wil in de pubertijd nog wel enige illusie van contact houden
zo niet waar dit.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na alle shit die mijn broertje mij heeft aangedaan toen hij klein was mag ik hem gewoon openlijk vernederen!!
als kind besef je vrij weinig, nu zou je beter moeten weten.![]()
Mjah en mn broertje is 14 jaar jonger dan ik dus ik weet alles nogquote:Op maandag 4 februari 2013 11:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gheghe broer <--> zus is nog altijd anders dan ouder <--> kind he.
Ik wil in de pubertijd nog wel enige illusie van contact houden![]()
Broertje weet niks over mijn jeugd
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet straks lijn 5 hebben in Arnhem.. nu weet ik dat er 2 verschillende lijn 5'en zijnVorige keer had ik de verkeerde
![]()
![]()
Ik vraag altijd eerst of ik iets mag vertellenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
zo niet waar dit.
als kind besef je vrij weinig, nu zou je beter moeten weten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hallo meisje!!quote:
Las ik nou dat je fliefd bent?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
meestal 2 kanten op jaquote:Op maandag 4 februari 2013 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet straks lijn 5 hebben in Arnhem.. nu weet ik dat er 2 verschillende lijn 5'en zijnVorige keer had ik de verkeerde
![]()
![]()
Gaat goed komen johquote:Op maandag 4 februari 2013 11:27 schreef Vinniiee het volgende:
[b]AirwiN schreef [/b]
Verliefd nog niet. Maar het gaat wel die kant opquote:Op maandag 4 februari 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo meisje!!
Las ik nou dat je fliefd bent?![]()
Hellooquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:
Daaromquote:Vorige keer wist ik niet welke richting ik op moest hebben, nu weet ik dat wel, dus dat komt wel goedquote:![]()
![]()
![]()
Vast nietquote:Op maandag 4 februari 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag altijd eerst of ik iets mag vertellen![]()
![]()
We gaan nog een andere datum prikken. Gaan we echt doen! Want ik moet en zal met Hups uitgaan in A'dam!!quote:Op maandag 4 februari 2013 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
Nu heb ik niks meer om naar toe te levenWhat you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
succes iig manquote:Op maandag 4 februari 2013 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom
[..]
Vorige keer wist ik niet welke richting ik op moest hebben, nu weet ik dat wel, dus dat komt wel goed![]()
![]()
![]()
Vin, mag ik het supercow verhaal vertellen?quote:
- Uhm ja doe maar want ik weet dat niet meer!!
Na het verhaal:
TRUT GEMEEN KRENG STOMME ZUS!!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We gaan nog een andere datum prikken. Gaan we echt doen! Want ik moet en zal met Hups uitgaan in A'dam!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Whahaquote:Op maandag 4 februari 2013 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin, mag ik het supercow verhaal vertellen?
- Uhm ja doe maar want ik weet dat niet meer!!
Na het verhaal:
TRUT GEMEEN KRENG STOMME ZUS!!![]()
![]()
![]()
Snoepjes?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik was 3
Anti-depri pillen slikken waren spannender
Is maar goed dat ze er op tijd achter kwamen anders zat lola hier niet
Ja daar ben ik blij om.Rustig aan.![]()
Nee oke dan is het goedquote:Op maandag 4 februari 2013 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We gaan nog een andere datum prikken. Gaan we echt doen! Want ik moet en zal met Hups uitgaan in A'dam!!![]()
![]()
Bonner op skol #swakvroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
En dan kunnen we nog steeds bij jou pitten?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja lekker johquote:Op maandag 4 februari 2013 11:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snoepjes?
Ja daar ben ik blij om.geen idee hoe wat waarom ... ik weet alleen dat mijn moeder het een keer verteld had, dagje ziekenhuis, maagje leeggepompt en wel ...
Ik ook![]()
![]()
Dat is dus altijd een van mijn grote angsten... dingen opduikelen die worden opgegeten en dan ellende....quote:Op maandag 4 februari 2013 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja lekker johgeen idee hoe wat waarom ... ik weet alleen dat mijn moeder het een keer verteld had, dagje ziekenhuis, maagje leeggepompt en wel ...
Ik ookProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn zoon heeft wel een keer hondenvoer gegeten. Verder niks raarsIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zijn ook volwassenen zat die dat doen... of dingen die er vreselijk op lijken... en dan nog betalen ook...quote:Op maandag 4 februari 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon heeft wel een keer hondenvoer gegeten. Verder niks raarsProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hondenbrokken zeker?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon heeft wel een keer hondenvoer gegeten. Verder niks raars
Niet te verwarren met pepernotersvroeger was alles beter
Hoe oud was hij?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon heeft wel een keer hondenvoer gegeten. Verder niks raars
Rustig aan.![]()
Goed opbergen... wees dan blij dat je die richtlijnen van de GGD hebtquote:Op maandag 4 februari 2013 11:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is dus altijd een van mijn grote angsten... dingen opduikelen die worden opgegeten en dan ellende....![]()
Juh en de geplastificeerde spoed-eerstehulp-aanwijzer, de voorgeschreven kastdeur-sluitertjes, de sleutel afgesloten medicijnkast, het branddeken.........(...)quote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed opbergen... wees dan blij dat je die richtlijnen van de GGD hebt
En sinds kort een AED ook nog (maar die is "voor het dorp")Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Etcetera ...quote:Op maandag 4 februari 2013 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh en de geplastificeerde spoed-eerstehulp-aanwijzer, de voorgeschreven kastdeur-sluitertjes, de sleutel afgesloten medicijnkast, het branddeken.........(...)![]()
![]()
![]()
Thuiszitten is wel een ideaal moment voor huizenjacht...
Binnenkort ook nog cursus Kinder-AED geven.. zometeen de theorie nog es doornemen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Uhm 4 maanden geleden ging hij nog bacon koekjes van de hond proevenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Held.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm 4 maanden geleden ging hij nog bacon koekjes van de hond proeven
Rustig aan.![]()
Ik had baconstrips voor de hond gehaald. Staat op de verpakking "met echte bacon smaak" dus mijn zoon wilde dat niet geloven.quote:
Ik: dan proef je het om erachter te komen
Hij: ok. Maar je mag geen foto maken en het op FB zetten![]()
Ik: ok, maar ik vertel het wel!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ken jij mannen die 2 blondjes weigeren?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan kunnen we nog steeds bij jou pitten?![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ken jij mannen die 2 blondjes weigeren?
[b]AirwiN schreef [/b]
Smoothquote:Op maandag 4 februari 2013 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ken jij mannen die 2 blondjes weigeren?![]()
![]()
Dan ontvang je een PM: Zein dat uw toeters
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan ontvang je een PM: Zein dat uw toeters![]()
![]()
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegvroeger was alles beter
Leg hem eens uit aan mij danquote:Op maandag 4 februari 2013 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Tegen die tijd kunnen jullie ook in de logeerkamer
oh wacht, nu snap ik em
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehequote:Op maandag 4 februari 2013 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie wachten tot de logeerkamer er klaar voor is
[b]AirwiN schreef [/b]
Leer Nederlands of rot op uit mn PMquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Problemen gertje?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leer Nederlands of rot op uit mn PMvroeger was alles beter
Niet allebei?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leer Nederlands of rot op uit mn PM![]()
Dat ook eigenlijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, deze vanwege mn UIquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De 18-check op KPD lijkt behoorlijk lek... (of 18+ers kunnen echt niet meer schrijven...)quote:Op maandag 4 februari 2013 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan ontvang je een PM: Zein dat uw toetersProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hier niet hoor op de bananusschool in assenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In de zon is het lekkerNu zit er alleen een grote wolk voor
vroeger was alles beter
Niks aan te doen
vroeger was alles beter
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:57 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Hier niet hoor op de bananusschool in assen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: