SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Inmiddels ook in mn nest.. Ff tv kijken en dan ook maar eens pitten.. Morgen werken
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Mogguh. Ik heb weekend
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Goedemorgen lolaquote:![]()
. Dank je
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Mogge. Heerlijk ontbijt van brood en antibiotica....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jup, en hier had de apotheek nog ruim voldoende van, hagelslag hadden ze er niequote:
(en dan ook van die akelig grote gevallen...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
bahquote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup, en hier had de apotheek nog ruim voldoende van, hagelslag hadden ze er nie
(en dan ook van die akelig grote gevallen...)
maar goed, als het maar helpt, moet je maar denkenNIEUW: Foto's!![]()
Jups. Assistente is mijn buurvrouw, dus toen ik om 8:00 belde voor een afspraak kon ik -meteen- terecht, da's wel luxequote:Op maandag 4 februari 2013 08:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
bah
maar goed, als het maar helpt, moet je maar denken(spreekuur begint 8:30, ik zat er dus al voor die tijd).
Maar minder leuk is dat het bronchitis is dus moet even goed oppassen (geen zin dat het een longontsteking wordt..)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 08:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jups. Assistente is mijn buurvrouw, dus toen ik om 8:00 belde voor een afspraak kon ik -meteen- terecht, da's wel luxe(spreekuur begint 8:30, ik zat er dus al voor die tijd).
Maar minder leuk is dat het bronchitis is dus moet even goed oppassen (geen zin dat het een longontsteking wordt..)Lekker binnen blijven dus, voor zover mogelijk
NIEUW: Foto's!![]()
Jup. Mijn dochtertje heeft dezelfde kwaal... en die ligt nu nog heerlijk te tukkenquote:Op maandag 4 februari 2013 08:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]Lekker binnen blijven dus, voor zover mogelijk
![]()
Soms zijn kinderen gewoon lief voor hun ouders
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
slapend zijn het altijd schatjesquote:Op maandag 4 februari 2013 09:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup. Mijn dochtertje heeft dezelfde kwaal... en die ligt nu nog heerlijk te tukken![]()
Soms zijn kinderen gewoon lief voor hun ouders![]()
Ja ik zoek nog naar een schadeloos gas en een mooie 2e hands menginstallatie om in te bouwen *grinnik*. Dat je met een druk op de knop de nacht wat kunt verlengenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ik zoek nog naar een schadeloos gas en een mooie 2e hands menginstallatie om in te bouwen *grinnik*. Dat je met een druk op de knop de nacht wat kunt verlengendat zou briljant zijn
![]()
ik zat te denken aan de rubber hamer. Maar dat schijnt niet helemaal kindvriendelijk te zijnNIEUW: Foto's!![]()
Krijg je weer van die lastige vragen op school / consternatiebureau en als ze erover gaan kletsen enzo....quote:Op maandag 4 februari 2013 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]dat zou briljant zijn
![]()
ik zat te denken aan de rubber hamer. Maar dat schijnt niet helemaal kindvriendelijk te zijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je hebt zo'n scene in The Simpsons, dat Homer iedereen in z'n nek knijpt, en die vallen dan direct in slaap. Maar ja, duurd natuurlijk jaren voor je die techniek onder de knie hebtquote:Op maandag 4 februari 2013 09:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Krijg je weer van die lastige vragen op school / consternatiebureau en als ze erover gaan kletsen enzo....
Hmmmm es googlen.. toch tijd zatquote:Op maandag 4 februari 2013 09:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je hebt zo'n scene in The Simpsons, dat Homer iedereen in z'n nek knijpt, en die vallen dan direct in slaap. Maar ja, duurd natuurlijk jaren voor je die techniek onder de knie hebt
quote:
Hmmmm zodra "alle eendjes zwemmen in het water" min of meer gebruld wordt moet ik er maar eens heen denk ik....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Onze jongste zingt op de wc... das ook wel schattig.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:27 schreef fietsie het volgende:
Hmmmm zodra "alle eendjes zwemmen in het water" min of meer gebruld wordt moet ik er maar eens heen denk ik....quote:
Na een kwartier zoeken op de site eindelijk een telefoonnr gevonden...
* LovelyLady gaat even bellen en rellen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 09:34:44 ]![]()
0900-Nummer: 0900 1884 (¤ 0.10 per minuut)quote:Op maandag 4 februari 2013 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
Na een kwartier zoeken op de site eindelijk een telefoonnr gevonden...
* LovelyLady gaat even bellen en rellen
0900-Alternatief: 088 7170000.
Ik had het al gevondenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
0900-Nummer: 0900 1884 (¤ 0.10 per minuut)
0900-Alternatief: 088 7170000.![]()
quote:Jaquote:
Was een goed weekend, zaterdag nog lekker uit mijn dak gegaan in de Melkweg en nog ff een weeksalaris verdiend met de verkoop van een blok![]()
![]()
Kijk, da's altijd mooi natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Ja
Was een goed weekend, zaterdag nog lekker uit mijn dak gegaan in de Melkweg en nog ff een weeksalaris verdiend met de verkoop van een blok. Was er nog iets speciaals in de Melkweg?
![]()
Alweerquote:?
"Encore"quote:Op maandag 4 februari 2013 09:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, da's altijd mooi natuurlijk. Was er nog iets speciaals in de Melkweg?
1 zaal hiphop en in de andere zaal wat house, dubstep en drum&bass achtige dingen door elkaar.. daar was ik voornamelijk
lag om 8 uur in bed![]()
![]()
Mijn weekend is pas net begonnenquote:, zo maar eens mijn bed in
.
Wel jammer dat ik heel de carnaval moet werken, ook al heb ik niets met carnaval vind ik dat wel jammer.
Whehe, wel naar je zin gehad dusquote:Op maandag 4 februari 2013 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
"Encore"
1 zaal hiphop en in de andere zaal wat house, dubstep en drum&bass achtige dingen door elkaar.. daar was ik voornamelijk
lag om 8 uur in bed![]()
![]()
Zow.... pindakaas en roosvicee... Hoe ze de combi lekker kan vinden kan ik alleen maar naar gissen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mjah maar als je niets met carnaval hebt, dan ga je er toch ook niets aan -doen- ?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn weekend is pas net begonnen, zo maar eens mijn bed in
.
Wel jammer dat ik heel de carnaval moet werken, ook al heb ik niets met carnaval vind ik dat wel jammer.
Dus dan maakt het toch niet uit?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
zoet + zoet doet t altijd goedquote:Op maandag 4 februari 2013 09:49 schreef fietsie het volgende:
Zow.... pindakaas en roosvicee... Hoe ze de combi lekker kan vinden kan ik alleen maar naar gissen...NIEUW: Foto's!![]()
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn weekend is pas net begonnen, zo maar eens mijn bed in
.
Zaterdag ben ik in landgraaf Carnaval vieren![]()
![]()
??quote:Op maandag 4 februari 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
heel hard huilen dit
kneus
ik ben niet domProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mjah als ik dan eenmaal ben geweest is het toch wel gezelligquote:Op maandag 4 februari 2013 09:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah maar als je niets met carnaval hebt, dan ga je er toch ook niets aan -doen- ?
Dus dan maakt het toch niet uit?. Ach ja ik zie wel hoe ik de carnaval door ga komen
. Ga zaterdag iig wel, de zondag en maandag zijn nog te beslissen, moet die 2 dagen werken tot 23 uur
.
vertel?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
heel hard huilen dit
kneus
ik ben niet domNIEUW: Foto's!![]()
Productie, dommelsche bierbrouwerij.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk?
Zaterdag ben ik in landgraaf Carnaval vierenThe only easy day, was yesterday. (USMC)
Neuh, alleen zaterdagavond even gegamed met C_A en Viroquote:Op maandag 4 februari 2013 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zeer
Heb je nog wat bijzonders gedaan?![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, alleen zaterdagavond even gegamed met C_A en Virowelke game?
he bahquote:Op maandag 4 februari 2013 09:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Productie, dommelsche bierbrouwerij.![]()
![]()
Horizon?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, alleen zaterdagavond even gegamed met C_A en Viro![]()
![]()
Hmz.... en in het vulstation is geen aftapje te maken om te carnavallen tijdens het werk?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Productie, dommelsche bierbrouwerij.
Ik zie bier genoeg tijdens carnaval, maar dan op een andere manierquote:. Ik zorg dat iedereen genoeg te drinken heeft
en ik zelf een beetje uiteraard
.
Ow, genoeg plekken, maar dat lijkt me niet verstandigquote:Op maandag 4 februari 2013 09:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmz.... en in het vulstation is geen aftapje te maken om te carnavallen tijdens het werk?.
Dat volk van die klantenservice hebben altijd het IQ van een goudvisquote:Op maandag 4 februari 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
staat de decoder aan
tv op de juiste zender
KNEUSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
-Kijkt u richting de televisie?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
staat de decoder aan
tv op de juiste zender
KNEUSSSSSSSSSSSSSSSSSS
-Heeft u de tussendeur dicht ivm de toch?
-Ziet u minimaal 3 open ramen bij u in de straat?
-Is het al na 10 uur?
-Draagt u een paarse slip?
Heerlijk, die helpdesksNIEUW: Foto's!![]()
nee dat volk denkt dat de klant een iq heeft van een goudvisquote:Op maandag 4 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat volk van die klantenservice hebben altijd het IQ van een goudvis![]()
Dat ook jaquote:Op maandag 4 februari 2013 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee dat volk denkt dat de klant een iq heeft van een goudvis![]()
![]()
Gut de tv-provider?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
staat de decoder aan
tv op de juiste zender
KNEUSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Die beweert ook al dat het aan mijn huis installatie ligt dat TLC en BBC HD het af en toe niet doen (en op andere momenten totaal super...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Het probleem is vaak dat ze een vast patroon aan vragen moeten stellen, en zelf niet na mogen denken omdat hun helpdesk-systeem daar niet op berekend is.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat volk van die klantenservice hebben altijd het IQ van een goudvis
Als ze dat toch eens af zouden schrappenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat ze een vast patroon aan vragen moeten stellen, en zelf niet na mogen denken omdat hun helpdesk-systeem daar niet op berekend is., dat vaste patroon, dan zou 9 op de 10 mensen eens nuttig geholpen worden
.
Ja, alleen zou de 10de nooit z'n probleem opgelost zien, omdat hij simpelweg de stekker niet in de decoder heeft zitten, en dat is hem nooit gevraagdquote:Op maandag 4 februari 2013 09:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ze dat toch eens af zouden schrappen, dat vaste patroon, dan zou 9 op de 10 mensen eens nuttig geholpen worden
.
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben net tegen hem uitgevallen
Oow niet stroop-smeren-tot-je-er-bij-neervalt?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben net tegen hem uitgevallenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
goede secundaire voorwaarden gok ik zoquote:Op maandag 4 februari 2013 09:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie bier genoeg tijdens carnaval, maar dan op een andere manier. Ik zorg dat iedereen genoeg te drinken heeft
en ik zelf een beetje uiteraard
.
![]()
![]()
Die persoon zou helemaal geen decoder mogen hebben.....quote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, alleen zou de 10de nooit z'n probleem opgelost zien, omdat hij simpelweg de stekker niet in de decoder heeft zitten, en dat is hem nooit gevraagdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, dat krijg je als je onopgeleid volk achter een pc en een telefoon zetquote:Op maandag 4 februari 2013 09:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat ze een vast patroon aan vragen moeten stellen, en zelf niet na mogen denken omdat hun helpdesk-systeem daar niet op berekend is.Whahaquote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben net tegen hem uitgevallen![]()
![]()
sommige kunnen het ook echt niet hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 09:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat ze een vast patroon aan vragen moeten stellen, en zelf niet na mogen denken omdat hun helpdesk-systeem daar niet op berekend is.![]()
![]()
![]()
Juist. iedereen denkt maar dat ze overal recht op hebben. mensen zouden van te voren getoetst moeten wordenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die persoon zou helemaal geen decoder mogen hebben.....![]()
![]()
Daar heb je ook weer een puntquote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, alleen zou de 10de nooit z'n probleem opgelost zien, omdat hij simpelweg de stekker niet in de decoder heeft zitten, en dat is hem nooit gevraagd.
Mogguh
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
- Internet rijbewijsquote:Op maandag 4 februari 2013 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Juist. iedereen denkt maar dat ze overal recht op hebben. mensen zouden van te voren getoetst moeten worden
- Digitale tv rijbewijs
- Mobiele telefoon rijbewijs
- Creditcard rijbewijs
en de belangrijkste
- Voortplantings rijbewijsProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Hoiquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Huppeltaxi!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mwah we mogen 0,0% alcohol drinken onder werktijd, logisch ook wel, maar na werktijd ga ik er misschien nog op uit. Zaterdag iig, zondag en maandag weet ik nog niet zekerquote:Op maandag 4 februari 2013 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
goede secundaire voorwaarden gok ik zo.
En het ergste is nog dat dat internet-rijbewijs nog bestaat ook geloof ikquote:Op maandag 4 februari 2013 10:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
- Internet rijbewijs
- Digitale tv rijbewijs
- Mobiele telefoon rijbewijs
- Creditcard rijbewijs
en de belangrijkste
- Voortplantings rijbewijs
Hoiquote:
Voorlopig ff niet meer!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |