OPA OPA OPAquote:Op zondag 3 februari 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Opa mag niet meer hè, daar krijgt Gert vlekken van
"Gert" is dat die racist? Goede gozer danquote:Op zondag 3 februari 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Opa mag niet meer hè, daar krijgt Gert vlekken van
volgend jaar met de nieuwe sponsor fatsoenlijke imports halen en meedraaien in de middenmootquote:Op zondag 3 februari 2013 23:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Joh ik zie nog maar weinig wedstrijden van ze, maar ik rag zelf m'n rondjes nog wel langs de vlaggen elke week..
coolquote:Op zondag 3 februari 2013 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ben er nog. Moest ff die fishingmails updaten. Zaten spelfouten in.
slaap lekkerquote:Op zondag 3 februari 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgend jaar met de nieuwe sponsor fatsoenlijke imports halen en meedraaien in de middenmoot
dan kom ik zeker weer kijken want Jaap Eden =
ik ga slapen, ik laat jullie van de week wel weten wat de Blues gedaan hebben want jullie zijn geinteresseert
Shit watjequote:Op zondag 3 februari 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgend jaar met de nieuwe sponsor fatsoenlijke imports halen en meedraaien in de middenmoot
ik ga slapen, ik laat jullie van de week wel weten wat de Blues gedaan hebben want jullie zijn geinteresseert
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Gert" is dat die racist? Goede gozer dan
Jottumquote:Op zondag 3 februari 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb meer met Yvonne dan die neger ooit zal krijgen met z'n knuffelreisjes naar Benidorm aan haar zijquote:Op zondag 3 februari 2013 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Cool! Ik ga zo naar m'n nest, kun jij hier nog wat notes uitdelen, vooral aan bolle slavendrijvers die over opa beginnen? Toppie!
Hoe dan? Ik heb niks met niemand. Net zo makkelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 23:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik heb meer met Yvonne dan die neger ooit zal krijgen met z'n knuffelreisjes naar Benidorm aan haar zij
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik heb meer met Yvonne dan die neger ooit zal krijgen met z'n knuffelreisjes naar Benidorm aan haar zij
Yvonne vraagt altijd naar die bolle als ze er is, ik snap er geen bal van, hij kan z'n snikkel niet eens zien met die dikke pens van 'mquote:Op zondag 3 februari 2013 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb niks met niemand. Net zo makkelijk
Ja, die.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]die met die witte kap met ooggaten en dat brandende kruis!
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Yvonne vraagt altijd naar die bolle als ze er is, ik snap er geen bal van, hij kan z'n snikkel niet eens zien met die dikke pens van 'm
heb jij ook wel eens gepeanimunust of zoietsquote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, die.
Ik hoorde van de dierenarts dat jij ook een brandend kruis moet hebben. Die rotweiler zit aan de antibiotica sinds jij bij m'n zus de boel afbrak etc.![]()
ik heb ook wel rare dingen gedaan vroeger, maar jij slaat alles.
Die witte kap is alleen vanwege die vlekken. Ik heb niks tegen negerts. Zolang ze geen moslim zijn uiteraard.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]die met die witte kap met ooggaten en dat brandende kruis!
Het was die rotweiler of jouw zuster en ik ben niet gek natuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, die.
Ik hoorde van de dierenarts dat jij ook een brandend kruis moet hebben. Die rotweiler zit aan de antibiotica sinds jij bij m'n zus de boel afbrak etc.![]()
ik heb ook wel rare dingen gedaan vroeger, maar jij slaat alles.
Moslims? Er is nog niet zo lang geleden een topic geloten over Moslims.. is er wat met ze?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die witte kap is alleen vanwege die vlekken. Ik heb niks tegen negerts. Zolang ze geen moslim zijn uiteraard.
suvio!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij ook wel eens gepeanimunust of zoiets
verdomme help me eens jongens hoe was dat woord ook weer![]()
Ze sponsort mijn forum. Zal wel zijn omdat ze respect heeft voor de journalistieke bijdragen van nowlive.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb niks met niemand. Net zo makkelijk
Hahahha poelifinarioquote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ben 30 kilo afgevallen sinds ik jou de laatste keer nam.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Yvonne vraagt altijd naar die bolle als ze er is, ik snap er geen bal van, hij kan z'n snikkel niet eens zien met die dikke pens van 'm
Zat jij ook niet bij op het forum?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh vertel, dat lijkt me wel een rede om Jian te nemenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ben 30 kilo afgevallen sinds ik jou de laatste keer nam.
Dat wilde ik in dat topic zetten maar dat kan niet meer.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moslims? Er is nog niet zo lang geleden een topic geloten over Moslims.. is er wat met ze?
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Die witte kap is alleen vanwege die vlekken. Ik heb niks tegen negerts. Zolang ze geen moslim zijn uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |