Ja ik was effe SV aan het kijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert je bent terug, laat jezelf gelden en stuur die badmuts weg, hij hoort hier niet en hij is bovendien niet rechtvaardig, ..... jij wel
ik kwam er regelmatig maar Amsterdam G's zijn stom en ze verliezen altijd met dikke cijfers van Den Haag dus blaquote:
Maar spekkie, wat en hoe kom je hierquote:
shit, het kreng wordt dus nog beschermd door de wet ookquote:Op zondag 3 februari 2013 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik was effe SV aan het kijken.![]()
Ben het voor een groot deel met je post eens, alleen voor dat wegsturen zie ik geen juridische mogelijkheden of morele gronden.
ben niet zo van het ijshockey, eerlijk gezegd kijk ik alleen ijshockey met de OS, en vooral Amerika-rusland of Canadaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kwam er regelmatig maar Amsterdam G's zijn stom en ze verliezen altijd met dikke cijfers van Den Haag dus bla
volgend jaar weer een fatsoenlijke ploeg hoop ik of terug naar de eerste divisie want dit is niet leuk
mooie hal wel
zag een kuttopic in NWS, vroeg me af waar het vandaan kwam en na een korte speurtocht kwam ik hier uitquote:
Het enige wat zou kunnen is hem subtiel wegpesten. Maar je hebt het niet van mij hè.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
shit, het kreng wordt dus nog beschermd door de wet ook
Hee ouwe.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
O god, het kan niet op vanavond, heej bolle
OK, welkom, soms gaat het er harder aan toequote:Op zondag 3 februari 2013 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
zag een kuttopic in NWS, vroeg me af waar het vandaan kwam en na een korte speurtocht kwam ik hier uit
ik vind het gezellig en ik heb al gelijk een naamtopic dus ik blijf
quote:
Joh ik zie nog maar weinig wedstrijden van ze, maar ik rag zelf m'n rondjes nog wel langs de vlaggen elke week..quote:Op zondag 3 februari 2013 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet, die foto is iig van hun enige overwinning tot nu toe
Jaap Edenhallen
Amsterdam G's
Opa mag niet meer hè, daar krijgt Gert vlekken vanquote:Op zondag 3 februari 2013 23:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hee ouwe.
Is hier een stuk 'gezelliger' nadat opa met pensioen is.
Ik vind hem wel leukquote:Op zondag 3 februari 2013 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet aanmoedigen soury, alsjeblieft niet aanmoedigen
Nee, ben er nog. Moest ff die fishingmails updaten. Zaten spelfouten in.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:45 schreef Jian het volgende:
Waar is die bolle nou, natuurlijk weer stiekem ingelogd omdat zijn vrouw de hond aan het uitlaten was, maar die kwam onverwacht terug, man, man treurig hoor, sissy!
Cool! Ik ga zo naar m'n nest, kun jij hier nog wat notes uitdelen, vooral aan bolle slavendrijvers die over opa beginnen? Toppie!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
zag een kuttopic in NWS, vroeg me af waar het vandaan kwam en na een korte speurtocht kwam ik hier uit
ik vind het gezellig en ik heb al gelijk een naamtopic dus ik blijf
Ik zag dat mijn account nog werkte...na al die jaren!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hee ouwe.
Is hier een stuk 'gezelliger' nadat opa met pensioen is.
OPA OPA OPAquote:Op zondag 3 februari 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Opa mag niet meer hè, daar krijgt Gert vlekken van
"Gert" is dat die racist? Goede gozer danquote:Op zondag 3 februari 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Opa mag niet meer hè, daar krijgt Gert vlekken van
volgend jaar met de nieuwe sponsor fatsoenlijke imports halen en meedraaien in de middenmootquote:Op zondag 3 februari 2013 23:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[..]
Joh ik zie nog maar weinig wedstrijden van ze, maar ik rag zelf m'n rondjes nog wel langs de vlaggen elke week..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |