SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Fera, het duurde lang. Ik nam aan omdat je onderweg bent!Nee, maar daar heb ik mijn loopjongen voor!! Oftewel huppelkindquote:Op zondag 3 februari 2013 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bezorgt die snackbar ook in een straal van 50 meter?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Is dat heerschen?quote:
Gefeliciteerd dan, meid.
Je was dan wel bijzonderder voor mij dan ik voor jou.
Ik moet dit soort dingen niet zo analyseren, denk ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kinderarbeid!!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Fera, het duurde lang. Ik nam aan omdat je onderweg bent!
[..]
Nee, maar daar heb ik mijn loopjongen voor!! Oftewel huppelkind![]()
Ze staat te blauwbekken ergens bij een bushalte ofzo!!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, ik geef er niks om.
--
Ik heersch in de lapo zetten en dan geen nieuw topic openen.
Dan mag dat
[b]AirwiN schreef [/b]
Zwaar voorstander vanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze staat te blauwbekken ergens bij een bushalte ofzo!!
Dan mag dat![]()
Nee, maar ben wel mobiel. Kaap dan gerust.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Fera, het duurde lang. Ik nam aan omdat je onderweg bent!
[..]
Nee, maar daar heb ik mijn loopjongen voor!! Oftewel huppelkind
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ook mobiel kan je nieuw topic openen hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel mobiel. Kaap dan gerust.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat heerschen?
Gefeliciteerd dan, meid.
Ik moet dit soort dingen niet zo analyseren, denk ik.
JE WIL HEM, IK VOEL HET!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wait, whut?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat heerschen?
Gefeliciteerd dan, meid.
Ik moet dit soort dingen niet zo analyseren, denk ik.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Niet bij mij thuisquote:![]()
Is niks met kat en hond.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Truequote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet bij mij thuis![]()
Is niks met kat en hond.. Opsluiten bij Huppelkind
![]()
![]()
Weet ik. Maar ik ben traag met handschoenen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook mobiel kan je nieuw topic openen hoorA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dus?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben dan ook niet sexy.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
aneel, over analyseren is niet sexy..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik snap niet wat dat met bijzonderheid te maken heeft.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Ik ging dat analyseren en dat is dom.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is waar ookquote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He pik. Krijg nog 13 euro van je.
Rustig aan.![]()
13 euro, kan ik een retourtje Delft mee betalen.quote:
Of 2 biertjes en een broodje gyros.Ik ook niet meer.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat met bijzonderheid te maken heeft.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oké. Anders zat je er behoorlijk naast.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
13 euro, kan ik een retourtje Delft mee betalen.
Of 2 biertjes en een broodje gyros.
[..]
Ik ook niet meer.
Bier en Gyrosquote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
13 euro, kan ik een retourtje Delft mee betalen.
Of 2 biertjes en een broodje gyros.
[..]
Ik ook niet meer.![]()
![]()
Aan het downloaden nu![]()
Met grabit enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Liever niet natuurlijk!!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kontjes en tieten mogen ook zonder bier.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppelquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Hallo daarquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Aan het downloaden nu![]()
Met grabit enz![]()
![]()
goede combo... kapsalon bij doen?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tralalala...
Bier en Gyros... lalaalaa![]()
Dat weet ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Anders zat je er behoorlijk naast.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
OK IK MOET ECHT SNEL EEN SHITLOAD AAN HORRORFILMS DOWNLOADEN WANT DE TV GAAT EXPLODEREN DOOR VALENTIJNFILMS
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
OK IK MOET ECHT SNEL EEN SHITLOAD AAN HORRORFILMS DOWNLOADEN WANT DE TV GAAT EXPLODEREN DOOR VALENTIJNFILMS![]()
![]()
![]()
neeeeee..... dan liever HOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRORRRRRquote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
OK IK MOET ECHT SNEL EEN SHITLOAD AAN HORRORFILMS DOWNLOADEN WANT DE TV GAAT EXPLODEREN DOOR VALENTIJNFILMS![]()
Ohja, bed maar eens opzoeken.. 7 uur opstaan en de hele dag cursus
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oh ja dat is weer bijnaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
En een nieuw toersenbord kopen, je caps blijft hangen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
OK IK MOET ECHT SNEL EEN SHITLOAD AAN HORRORFILMS DOWNLOADEN WANT DE TV GAAT EXPLODEREN DOOR VALENTIJNFILMSAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Kapsalon.quote:
Is toch zoquote:
Sowieso altijd liever horrorquote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neeeeee..... dan liever HOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRORRRRR
Erg hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet op hoor Engel... Volgende keer?![]()
![]()
Bijdehand doen doe je maar tegen de brandingquote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En een nieuw toersenbord kopen, je caps blijft hangen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Weltrusten.quote:
Ja, is alleen leuk als je verliefd bent.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch zo
[..]
Sowieso altijd liever horror
[..]
Erg he![]()
trusten joofquote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, bed maar eens opzoeken.. 7 uur opstaan en de hele dag cursus![]()
![]()
![]()
Horrorfilms![]()
Ik lig weer te spoken maar het is te doen.*gaap maal 10000*
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Zooooo jij bent echt snel! Je hebt nu al een nieuw toetsenbord waar de caps van normaal werkt!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijdehand doen doe je maar tegen de brandingAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja, ik heb er ook een grafhekel aanquote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch zo
[..]
Sowieso altijd liever horror
[..]
Erg he. Maar ik kijk nooit tv dus dat scheelt
![]()
![]()
A Good Day To Die Hard komt dan uitquote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neeeeee..... dan liever HOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRORRRRR
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zelfs dan heb ik er een hekel aanquote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, is alleen leuk als je verliefd bent.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan vind ik het nog wel leuk, romanticus die ik ben.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs dan heb ik er een hekel aan![]()
Ghehequote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog wel leuk, romanticus die ik ben.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, van die "ik hou van jou, ik blijf je trouw, totdat ik van een ander hou" filmsquote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
Valentijnfilms?
Ander woord voor wijvenfilms?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zijn de enige films die ik niet afkijk..quote:Op zondag 3 februari 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, van die "ik hou van jou, ik blijf je trouw, totdat ik van een ander hou" filmsRustig aan.![]()
Dat is carnaval!!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal balen, dan is het weekend er voor ook al alles in valentijn stijlIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ligt eraan.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zijn de enige films die ik niet afkijk..
[b]AirwiN schreef [/b]
mwah ik vind het meestal meevallen behalve vorig jaar.... toen was ik op 14-2 in de buurt van een stel die het ff grooooooots aanpakte .... speciaal werden bloemen en kadootjes bezorgd... en iedereen elkaar wensen in Papiaments.... ook kaartjes and such... man geef mij dan maar mijn dorpje.... dan valt het veel minder opquote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, is alleen leuk als je verliefd bent.![]()
Kijk dat is pas een film naar mijn hartquote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
A Good Day To Die Hard komt dan uit![]()
![]()
hehe si meneerquote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
Valentijnfilms?
Ander woord voor wijvenfilms?![]()
Yippie ka jay motherfuckerquote:Op zondag 3 februari 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kijk dat is pas een film naar mijn hart![]()
Nee want dat is carnaval....quote:Op zondag 3 februari 2013 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal balen, dan is het weekend er voor ook al alles in valentijn stijl![]()
![]()
The deeerhunter.... die schijnt pas in de 2de helft goed te wordenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer films die ik niet afkijk inderdaad.![]()
![]()
oooooohquote:Op zondag 3 februari 2013 23:20 schreef Ishimaru het volgende:
* Viro trekt zich terug in zijn hok met Unpredictable van Jamie Foxx en goede ouwe herinneringen![]()
![]()
![]()
Die is met de Niro toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
The deeerhunter.... die schijnt pas in de 2de helft goed te worden![]()
Fijn album wel!!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:20 schreef Ishimaru het volgende:
* Viro trekt zich terug in zijn hok met Unpredictable van Jamie Foxx en goede ouwe herinneringen
Veel seks op gehad ook
[b]AirwiN schreef [/b]
Eens kijken of Chrome Fok! nu wel kan handelen![]()
So far so good
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
far and wide?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Eens kijken of Chrome Fok! nu wel kan handelen![]()
So far so goodWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Kenners van geile muziekquote:Op zondag 3 februari 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn album wel!!
Veel seks op gehad ook![]()
![]()
Braveheart heb ik al tig keer gezien maar nog nooit van begin tot eind aan 1 stuk door
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Schandaligquote:Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Braveheart heb ik al tig keer gezien maar nog nooit van begin tot eind aan 1 stuk door![]()
Hij is weer helemaal naar het begin gezet. Alsof 'ie net uit de fabriek komt. En daarmee ook compleet geformatteerd uiteraardquote:![]()
En helemaal losgehaald. Stof, voor zover we daarbij konden, weggehaald.What you forget, you are gonna repeat.
THEY MAY TAKE OUR LIVES, BUT THEY WILL NEVER TAKE OUR FREEDOM!quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ah oke, verse installatie scheelt wel vaak.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij is weer helemaal naar het begin gezet. Alsof 'ie net uit de fabriek komt. En daarmee ook compleet geformatteerd uiteraard![]()
En helemaal losgehaald. Stof, voor zover we daarbij konden, weggehaald.![]()
nog nooit gezienquote:Op zondag 3 februari 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Braveheart heb ik al tig keer gezien maar nog nooit van begin tot eind aan 1 stuk doorkutfilm
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Yesh. Laptop is al 6 jaar oud, dus was ook wel een keer nodigquote:Op zondag 3 februari 2013 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah oke, verse installatie scheelt wel vaak.
Nog nooit gezienquote:Op zondag 3 februari 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
Het is wel weer hoog tijd voor mijn jaarlijkse the godfather marathon![]()
Wanneer kom je die marathon doen dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef Faxie het volgende:
Ik ga zo nog een of andere obscure horror aanzettenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb nog films liggen die ik pas gekocht heb maar nog niet gezien
Paranormal Activity lijkt me wel leuk.Werewolf
Wat!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit gezien![]()
Wanneer kom je die marathon doen dan?
Jij hebt nog nooit the Godfather gezien?
Dan kom ik dat eens heel snel doen ja.![]()
Heb tot nu toe 1 en 2 gezien. En die zijn freaky!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef sararaats het volgende:
Ik heb nog films liggen die ik pas gekocht heb maar nog niet gezien
Paranormal Activity lijkt me wel leuk.What you forget, you are gonna repeat.
Je zegt dan toch wel weer afquote:Op zondag 3 februari 2013 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat!!!!!!!!!!!
Jij hebt nog nooit the Godfather gezien?
Dan kom ik dat eens heel snel doen ja.
[b]AirwiN schreef [/b]
hehe...... bloedddddddddddddddddd...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef Faxie het volgende:
Ik ga zo nog een of andere obscure horror aanzetten![]()
goede vraagquote:Op zondag 3 februari 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit gezien![]()
Wanneer kom je die marathon doen dan?![]()
![]()
![]()
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Ik moest lachen, hele saga is te slecht om horror te noemenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb tot nu toe 1 en 2 gezien. En die zijn freaky!![]()
![]()
freaky? Sorry wat?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb tot nu toe 1 en 2 gezien. En die zijn freaky!
Eerst Cassadaga, maar vermoed dat ik die snel af ga zetten...quote:
'k Heb nog een hele lijst die afgewerkt moet worden.![]()
engelquote:
pupquote:
2 Vond ik al een stuk minder sterk, 3 heb ik hier nog liggen maar moet ik nog kijken. 4 Is alweer uit ondertussen...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ishimaruquote:
Sloerie in het topic
[b]AirwiN schreef [/b]
roodharige sloeriequote:
Hoe meer freaky hoe beterquote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso in het paranormale
Werewolf
Ik zag een alu-hoedje voorbij komenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
'k Ben meer van de thrillers/spokenfilms/schokkende dingen dan gorefests. Slashers ben ik niet zo van... die hangen vaak teveel van cliches en stereotypes aan elkaar.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehe...... bloedddddddddddddddddd...![]()
roodheid staat er ook al opquote:Op zondag 3 februari 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag een alu-hoedje voorbij komen
quote:![]()
Ff kijken!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik geloof er niet in, maar het fascineert me wel op zich.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hoe meer freaky hoe beter![]()
Ik geloof sowieso in het paranormale![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:35 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik moest lachen, hele saga is te slecht om horror te noemenHaters gonna hate.quote:3 en 4 moet ik ook nog kijken. Als het goed is gaat dat morgenavond gebeuren. Ik heb bij beide me echt constant kapot geschrokken en met een kussen in mn armen gezeten. Ik was echt freaked out.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Vond ik al een stuk minder sterk, 3 heb ik hier nog liggen maar moet ik nog kijken. 4 Is alweer uit ondertussen...Ik ookquote:Op zondag 3 februari 2013 23:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hoe meer freaky hoe beter![]()
Ik geloof sowieso in het paranormale![]()
De haters hierboven waarschijnlijk niet, vandaar dat ze het niet zo freaky vinden.
Ik zal je 1 ding zeggen. Alles gebeurd rond 3.14. Ik werd 2 weken nadat ik de film had gezien, 2 nachten achter elkaar precies om 3.14 wakker. Daarna ruim een maand met licht aan geslapen
Huh?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
in het echie is het knallerquote:
ik hou zeker niet van Gorefests..... meer van thrillers of van die films van hee huh heequote:Op zondag 3 februari 2013 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
'k Ben meer van de thrillers/spokenfilms/schokkende dingen dan gorefests. Slashers ben ik niet zo van... die hangen vaak teveel van cliches en stereotypes aan elkaar.![]()
Ik heb zo'n aanraaklamp in m'n slaapkamer... laatste week was dat ding vanzelf aangegaan als ik in m'n kamer kwam. Heb de stekker er maar uitgetrokkenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Haters gonna hate.
[..]
3 en 4 moet ik ook nog kijken. Als het goed is gaat dat morgenavond gebeuren. Ik heb bij beide me echt constant kapot geschrokken en met een kussen in mn armen gezeten. Ik was echt freaked out.
[..]
Ik ook![]()
De haters hierboven waarschijnlijk niet, vandaar dat ze het niet zo freaky vinden.
Ik zal je 1 ding zeggen. Alles gebeurd rond 3.14. Ik werd 2 weken nadat ik de film had gezien, 2 nachten achter elkaar precies om 3.14 wakker. Daarna ruim een maand met licht aan geslapenZal wel defect zijn.
![]()
Ohquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n aanraaklamp in m'n slaapkamer... laatste week was dat ding vanzelf aangegaan als ik in m'n kamer kwam. Heb de stekker er maar uitgetrokkenZal wel defect zijn.
Ik heb last van mn schouders
[b]AirwiN schreef [/b]
Een slasher op zijn tijd is ook wel leukquote:Op zondag 3 februari 2013 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik hou zeker niet van Gorefests..... meer van thrillers of van die films van hee huh hee![]()
Ja echt. Kom je je kamer is, staat ie aan. Zet je 'm uit, kom je later terug, is ie weer aanquote:![]()
Tijdens slapen niet vanzelf aangegaan in ieder geval.
Wel vreemd maarja. Kijk d'r nog wel eens naar.![]()
Het gaat om hoe lief ze haar kindjes vasthoudt!!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zweeft die kat anders tegen het plafond?
Je verziekt de grap
[b]AirwiN schreef [/b]
ligt eraan.... die kijk ik nie in mijn 1tje... iigquote:Op zondag 3 februari 2013 23:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een slasher op zijn tijd is ook wel leuk![]()
Wat is er een grap aan?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat om hoe lief ze haar kindjes vasthoudt!!
Je verziekt de grap
Ik kan er niet tegen als foto's op de kop of 90° gedraaid geplaatst worden![]()
![]()
Wel freaky. Straks zweeft er daar zo'n geestje in jouw huis die trollt via die lampquote:Op zondag 3 februari 2013 23:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt. Kom je je kamer is, staat ie aan. Zet je 'm uit, kom je later terug, is ie weer aan![]()
Tijdens slapen niet vanzelf aangegaan in ieder geval.
Wel vreemd maarja. Kijk d'r nog wel eens naar.
Eng?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ligt eraan.... die kijk ik nie in mijn 1tje... iig![]()
Whehequote:Op zondag 3 februari 2013 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel freaky. Straks zweeft er daar zo'n geestje in jouw huis die trollt via die lamp![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er een grap aan?
Ik kan er niet tegen als foto's op de kop of 90° gedraaid geplaatst worden![]()
Je bent lastig
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik geloof wel in die shitquote:Op zondag 3 februari 2013 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel freaky. Straks zweeft er daar zo'n geestje in jouw huis die trollt via die lamp![]()
quote:Waarschijnlijk ligt moederkat met kittens in een kartonnen doos en is deze foto van de bovenkant genomen. Ze ligt dus gewoon tegen de zijkant aan.
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Sorryquote:Hoe komt die achtergrond in die doos dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Waarschijnlijk ligt moederkat met kittens in een kartonnen doos en is deze foto van de bovenkant genomen. Ze ligt dus gewoon tegen de zijkant aan.
![]()
Just giving my opionquote:Op zondag 3 februari 2013 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Haters gonna hate.
[..]
3 en 4 moet ik ook nog kijken. Als het goed is gaat dat morgenavond gebeuren. Ik heb bij beide me echt constant kapot geschrokken en met een kussen in mn armen gezeten. Ik was echt freaked out.
[..]
Ik ook![]()
Ik zal je 1 ding zeggen. Alles gebeurd rond 3.14. Ik werd 2 weken nadat ik de film had gezien, 2 nachten achter elkaar precies om 3.14 wakker. Daarna ruim een maand met licht aan geslapen![]()
uhm..... oke...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moeten we ook maar een keer een slasher marathon doen.![]()
Zal wel tegen een muur aan liggenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Hoe komt die achtergrond in die doos dan?![]()
En je woont alleen in dat grote huis. Vallen er wel eens deuren zomaar dicht? Gaat je tv of radio wel eens zomaar aan? Hoor je wel eens gekraak of voetstappen?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Nee, ik vind PA saga gewoon slecht. Vind er niets freaky aanquote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je definitie van horror is iets te beperkt denk ik.![]()
Nee hoor, geen last van. Maar je mag me wel gezelschap komen houden, dan ben ik toch wat meer op m'n gemakquote:Op zondag 3 februari 2013 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En je woont alleen in dat grote huis. Vallen er wel eens deuren zomaar dicht? Gaat je tv of radio wel eens zomaar aan? Hoor je wel eens gekraak of voetstappen?![]()
![]()
Ik heb weer voortreffelijk voor mezelf gekookt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Dekentje en doosje. Doe je ook wel eens zelf nadenken?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe komt die achtergrond in die doos dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dekentje en doosje. Doe je ook wel eens zelf nadenken?Ik blijf erbij dat de foto gewoon op de kop isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Komt dat omdat er geen neger in voorkomt?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee, ik vind PA saga gewoon slecht. Vind er niets freaky aan
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dekentje en doosje. Doe je ook wel eens zelf nadenken?Ik heb de foto even op zijn kop bekeken, en dan lijkt het toch echt wel een grond waar de kat op ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
Conclusies trekken terwijl je niets van mij af weetquote:Op zondag 3 februari 2013 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik zal je 1 ding zeggen. Alles gebeurd rond 3.14. Ik werd 2 weken nadat ik de film had gezien, 2 nachten achter elkaar precies om 3.14 wakker. Daarna ruim een maand met licht aan geslapen![]()
![]()
Dat heb ik dus ook gedaanquote:Op zondag 3 februari 2013 23:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt dat omdat er geen neger in voorkomt?
[..]
Ik heb de foto even op zijn kop bekeken, en dan lijkt het toch echt wel een grond waar de kat op ligt.![]()
![]()
Maakt niet uit, die gaan toch altijd als eerste doodquote:Op zondag 3 februari 2013 23:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de foto even op zijn kop bekeken, en dan lijkt het toch echt wel een grond waar de kat op ligt.![]()
![]()
Die shit serieus nemenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Conclusies trekken terwijl je niets van mij af weet
Je kon voorspellen wat er zou gebeuren. Dan is het al niet meer spannendquote:Op zondag 3 februari 2013 23:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik niet, want dan zouden die kittens nooit zo blijven liggen. Bovendien, wat voor een rare vloer en muur heb je dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat de foto gewoon op de kop isVind ik niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de foto even op zijn kop bekeken, en dan lijkt het toch echt wel een grond waar de kat op ligt.Ik denk echt dat het vanaf de bovenkant is, en die kat op haar rug ligt tegen een muur/doos aan.
![]()
Het woord waarschijnlijk niet snappenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Conclusies trekken terwijl je niets van mij af weet![]()
![]()
Vaaaaandaaaaaaaag is rooooooooood
Ben je helderziend?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je kon voorspellen wat er zou gebeuren. Dan is het al niet meer spannend![]()
Ik kon het niet voorspellen namelijk. Wel dát er iets ging gebeuren. Maar niet wát.What you forget, you are gonna repeat.
Dus er is een doos, in de doos waar die kat in ligt? Want naast de kop van de kat staat ook een doos.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik niet, want dan zouden die kittens nooit zo blijven liggen. Bovendien, wat voor een rare vloer en muur heb je dan?
[..]
Vind ik niet.Ik denk echt dat het vanaf de bovenkant is, en die kat op haar rug ligt tegen een muur/doos aan.
Zo'n 90% van alle films is voorspelbaar....quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je kon voorspellen wat er zou gebeuren. Dan is het al niet meer spannend![]()
Die zin ervoor bevalt me alleen niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
>>><<< staat er niet voor niets achter
nee, vrijdag als het goed isquote:
Duidelijk de grond.quote:C'est la vie
Er werden voldoende hints van te voren gegeven dat er iets zou gebeuren dan is de spanning al snel weg voor mij.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je helderziend?![]()
Ik kon het niet voorspellen namelijk. Wel dát er iets ging gebeuren. Maar niet wát.![]()
Wie heeft die kittens aan het plafond geplakt?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maargoed, ik ga toch slapen.
Ik blifj erbij dat het dit concept is:
[ afbeelding ]
Maar dan zo gecropt dat het verwarrend werkt.
Truste!![]()
![]()
Dat is dan jouw probleemquote:Op zondag 3 februari 2013 23:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Er werden voldoende hints van te voren gegeven dat er iets zou gebeuren dan is de spanning al snel weg voor mij.
vandaag zijn het mijn haren, toen ik het uitspoelde leek het net een horrorfilmquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie heeft die kittens aan het plafond geplakt?
Je haar rood geverfd ja?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vandaag zijn het mijn haren, toen ik het uitspoelde leek het net een horrorfilm![]()
![]()
rood en zwartquote:
Ik heb van Paranormal Activity alle drie de eindes gekeken, puur omdat ik me afvroeg wanneer het nou echt eng werd.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Er werden voldoende hints van te voren gegeven dat er iets zou gebeuren dan is de spanning al snel weg voor mij.
Matige film, nou ja een goede aangezien hij maar 25.000 dollar koste.C'est la vie
Dat ligt niet aan mijquote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die zin ervoor bevalt me alleen niet.![]()
Ik vond het namelijk niet voorspelbaar. Net als ik weet niet hoeveel andere mensen om mij heen, die mij aanraadden om naar PA te kijken, omdat ze freaked out waren.quote:
Jij bent de eerste in mijn omgeving die ik hoor zeggen dat het niets aan is. Prima, is jouw mening. Maar je verziekt het nu wel voor iemand die het nog wel wil zien en wel in het paranormale geloofd.
Klaar nu.What you forget, you are gonna repeat.
Tja zegt al voldoendequote:Op maandag 4 februari 2013 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb van Paranormal Activity alle drie de eindes gekeken, puur omdat ik me afvroeg wanneer het nou echt eng werd.
Matige film, nou ja een goede aangezien hij maar 25.000 dollar koste.![]()
Een zwevende kitten!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Alweer een spuit 11-je![]()
Ik ga krassen
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel dat de foto op de kop was, wat op hetzelfde neer komt.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat je zei.![]()
Hell no!!quote:
Op die onderste foto van jouw post zweeft er een kitten!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga eens niet roepen dat ik jou gelijk geef aangezien ik dat dus echt niet doe!!quote:Op maandag 4 februari 2013 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel dat de foto op de kop was, wat op hetzelfde neer komt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke, die bovenste? Die ligt gewoon op die onderste hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hell no!!
Op die onderste foto van jouw post zweeft er een kitten!![]()
![]()
Huppel heeft het over de kitten. Niet over de moederkat. De kitten zweeft nu inderdaad op die foto, boven de andere kitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel dat de foto op de kop was, wat op hetzelfde neer komt.What you forget, you are gonna repeat.
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Huppel heeft het over de kitten. Niet over de moederkat. De kitten zweeft nu inderdaad op die foto, boven de andere kitten.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke, die bovenste? Die ligt gewoon op die onderste hoor![]()
Hij ligt wel heeeeel raar.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke, die bovenste? Die ligt gewoon op die onderste hoorWhat you forget, you are gonna repeat.
De foto is ook heeeeeel raarquote:Op maandag 4 februari 2013 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij ligt wel heeeeel raar.![]()
![]()
Kerel!!quote:Op maandag 4 februari 2013 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke, die bovenste? Die ligt gewoon op die onderste hoor
Kat ligt op dr rug in een doos tegen de zijkant aan. Kittens liggen op haar.
Foto is van bovenaf de doos in genomen.
Je hebt echt geen gelijkIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat doet die andere doos en die theedoeken? dan in die doos?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel!!
Kat ligt op dr rug in een doos tegen de zijkant aan. Kittens liggen op haar.
Foto is van bovenaf de doos in genomen.
Je hebt echt geen gelijk![]()
![]()
Anyways, jullie verpesten mijn humeur. En daar heb ik geen zin in, want ik was zo vrolijk![]()
![]()
Doei!What you forget, you are gonna repeat.
Ik verziek niets, ik geef alleen mijn mening over de hele saga. Ik ga de saga niet ophemelen omdat iemand het nog moet zien. En het geloven in parnomale is per persoon afhankelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vond het namelijk niet voorspelbaar. Net als ik weet niet hoeveel andere mensen om mij heen, die mij aanraadden om naar PA te kijken, omdat ze freaked out waren.
Jij bent de eerste in mijn omgeving die ik hoor zeggen dat het niets aan is. Prima, is jouw mening. Maar je verziekt het nu wel voor iemand die het nog wel wil zien en wel in het paranormale geloofd.
Klaar nu.![]()
Het is een werpkist, zeiksnor.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat doet die andere doos en die theedoeken? dan in die doos?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daar leg je ze vaak op.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat doet die andere doos en die theedoeken? dan in die doos?![]()
Yo dawg, I heard you like box, so we put a box in your box!!quote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat doet die andere doos en die theedoeken? dan in die doos?
Dude, ga je nou echt vragen waarom mensen doen wat ze doen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
C'est la vie
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Ik ben weg hier.
Sfeerverziekende avond dit
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb net the Princess and the Frog gekeken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waarom nemen jullie de dingen zo zwaar op?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben weg hier.
Sfeerverziekende avond dit![]()
Sorry hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben weg hier.
Sfeerverziekende avond ditIk houd al op.
![]()
kittens kunnen vliegen, test maar met Julesquote:Op maandag 4 februari 2013 00:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben weg hier.
Sfeerverziekende avond dit
Vrouw.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie de dingen zo zwaar op?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het gaat mij niet om die foto hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie de dingen zo zwaar op?
[b]AirwiN schreef [/b]
Verder is het hier toch gewoon net als anders?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om die foto hoor![]()
Alles kan vliegen tot op zekere hoogte, soort van.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kittens kunnen vliegen, test maar met Jules“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zou nu een grap kunnen maken over de tijd van de maand,quote:Op maandag 4 februari 2013 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie de dingen zo zwaar op?
Dus ik doe dat.
Het is de tijd van de maand.C'est la vie
zenk joe.. Ik weet hetquote:
kip kan best goed vliegen.. Vooral als er een laserlampje door de woonkamer gaatquote:Op maandag 4 februari 2013 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles kan vliegen tot op zekere hoogte, soort van.
Jij snapt mijquote:Op maandag 4 februari 2013 00:08 schreef heloef het volgende:
Ik heb zelden mensen zich zo druk zien maken om een foto en film.
[ afbeelding ]
Boks mede negert![]()
![]()
Iedere week heeft een 00:12 van zondag op maandag, dus wat zeik je nou tijd van de maandquote:Op maandag 4 februari 2013 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou nu een grap kunnen maken over de tijd van de maand,
Dus ik doe dat.
Het is de tijd van de maand..
wel hoor, alles staat mij, maar o. Daar achter te komen heb je het toch eerst uit moeten proberenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders had je het natuurlijk niet gedaan
Dat vinden ze allemaal leuk hequote:Op maandag 4 februari 2013 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kip kan best goed vliegen.. Vooral als er een laserlampje door de woonkamer gaat![]()
Vrouwmensquote:Op maandag 4 februari 2013 00:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere week heeft een 00:12 van zondag op maandag, dus wat zeik je nou tijd van de maand.
C'est la vie
Boksquote:Op maandag 4 februari 2013 00:11 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij snapt mij
Boks mede negert[ afbeelding ]C'est la vie
Tranen van het lachen, ik heb hetquote:Op maandag 4 februari 2013 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles kan vliegen tot op zekere hoogte, soort van.![]()
![]()
Truequote:Op maandag 4 februari 2013 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel hoor, alles staat mij, maar o. Daar achter te komen heb je het toch eerst uit moeten proberen![]()
![]()
nee, de katten van de onderonderburen hebben er dus weer helemaal niks mee, Varken soms, maar die gaat niet zo loos als Kip, die tegen de muren aanloopt, klimt en klautert en in waterbakjes duiktquote:
Hoe weet jij dat? Geprobeerd?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kip kan best goed vliegen.. Vooral als er een laserlampje door de woonkamer gaat![]()
![]()
gelijk heb ik ook altijdquote:
Die van mij vinden het geweldig.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, de katten van de onderonderburen hebben er dus weer helemaal niks mee, Varken soms, maar die gaat niet zo loos als Kip, die tegen de muren aanloopt, klimt en klautert en in waterbakjes duikt![]()
C'est la vie
als ik er even genoeg van heb dat ze aan het kwijlen is, of zich niet weg laat jagen van mn schoot oid, pak ik dat lampje. Ik hou van dat lampje.quote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:15 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat kinderachtig.
Geen ideequote:Wat slechtquote:Op maandag 4 februari 2013 00:15 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme wat kinderachtig![]()
![]()
![]()
Maar wel waarquote:Op maandag 4 februari 2013 00:15 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
die gaan ook tot anderhalve meter de lucht in?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:15 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt een kip als huisdier?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik er even genoeg van heb dat ze aan het kwijlen is, of zich niet weg laat jagen van mn schoot oid, pak ik dat lampje. Ik hou van dat lampje.![]()
![]()
Sheldon wel jaquote:Op maandag 4 februari 2013 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die gaan ook tot anderhalve meter de lucht in?![]()
Prachtig zou dat zijn geweest, je pandapunten konden dan de deur uit.quote:C'est la vie
nee, ik heb 2 katten, Varken en Kip.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
[..]
Jij hebt een kip als huisdier?
mooi he?quote:
Ik heb vissen. En cool dat ze zijn. Cupcake heeft twee babyvisjes en 20 slakken verschalkt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik heb 2 katten, Varken en Kip.nu snap ik jouw vorige posts
![]()
![]()
soms wou ik ook dat ik vissen had.. Die krijgen vast niet elke keer je woonkamer vol keukenrol als je even weg bent geweest..quote:Op maandag 4 februari 2013 00:18 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vissen. En cool dat ze zijn. Cupcake heeft twee babyvisjes en 20 slakken verschalkt.
quote:
Er is een reden dat ik geen katten heb.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
soms wou ik ook dat ik vissen had.. Die krijgen vast niet elke keer je woonkamer vol keukenrol als je even weg bent geweest..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
de zooi?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik geen katten heb.
maar.. Maar.. Ze zijn zo awesome.. Die van mij dan..quote:
Die van mij ook, 2 bazenkattenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar.. Maar.. Ze zijn zo awesome.. Die van mij dan..![]()
![]()
Ik vind katten niet geweldig. Nooit gevonden ook.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar.. Maar.. Ze zijn zo awesome.. Die van mij dan..“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Wat is er gebeurd met de kat? Je had er toch 1?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik geen katten heb.![]()
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:26 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de kat? Je had er toch 1?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ik vond professor anderling ook niet zo leukquote:Op maandag 4 februari 2013 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind katten niet geweldig. Nooit gevonden ook.![]()
Katten komen er hier in huis niet in. Dan hebben we een twee dooien en dat kenne we nie hebbequote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
My bad, was vergeten dat je een hond hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: