SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Fera, het duurde lang. Ik nam aan omdat je onderweg bent!Nee, maar daar heb ik mijn loopjongen voor!! Oftewel huppelkindquote:Op zondag 3 februari 2013 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bezorgt die snackbar ook in een straal van 50 meter?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Is dat heerschen?quote:
Gefeliciteerd dan, meid.
Je was dan wel bijzonderder voor mij dan ik voor jou.
Ik moet dit soort dingen niet zo analyseren, denk ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kinderarbeid!!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Fera, het duurde lang. Ik nam aan omdat je onderweg bent!
[..]
Nee, maar daar heb ik mijn loopjongen voor!! Oftewel huppelkind![]()
Ze staat te blauwbekken ergens bij een bushalte ofzo!!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, ik geef er niks om.
--
Ik heersch in de lapo zetten en dan geen nieuw topic openen.
Dan mag dat
[b]AirwiN schreef [/b]
Zwaar voorstander vanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze staat te blauwbekken ergens bij een bushalte ofzo!!
Dan mag dat![]()
Nee, maar ben wel mobiel. Kaap dan gerust.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Fera, het duurde lang. Ik nam aan omdat je onderweg bent!
[..]
Nee, maar daar heb ik mijn loopjongen voor!! Oftewel huppelkind
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ook mobiel kan je nieuw topic openen hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel mobiel. Kaap dan gerust.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat heerschen?
Gefeliciteerd dan, meid.
Ik moet dit soort dingen niet zo analyseren, denk ik.
JE WIL HEM, IK VOEL HET!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wait, whut?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat heerschen?
Gefeliciteerd dan, meid.
Ik moet dit soort dingen niet zo analyseren, denk ik.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Niet bij mij thuisquote:![]()
Is niks met kat en hond.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Truequote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet bij mij thuis![]()
Is niks met kat en hond.. Opsluiten bij Huppelkind
![]()
![]()
Weet ik. Maar ik ben traag met handschoenen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook mobiel kan je nieuw topic openen hoorA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dus?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben dan ook niet sexy.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
aneel, over analyseren is niet sexy..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik snap niet wat dat met bijzonderheid te maken heeft.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Ik ging dat analyseren en dat is dom.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is waar ookquote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He pik. Krijg nog 13 euro van je.
Rustig aan.![]()
13 euro, kan ik een retourtje Delft mee betalen.quote:
Of 2 biertjes en een broodje gyros.Ik ook niet meer.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat met bijzonderheid te maken heeft.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oké. Anders zat je er behoorlijk naast.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
13 euro, kan ik een retourtje Delft mee betalen.
Of 2 biertjes en een broodje gyros.
[..]
Ik ook niet meer.
Bier en Gyrosquote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
13 euro, kan ik een retourtje Delft mee betalen.
Of 2 biertjes en een broodje gyros.
[..]
Ik ook niet meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |