SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Fera, het duurde lang. Ik nam aan omdat je onderweg bent!Nee, maar daar heb ik mijn loopjongen voor!! Oftewel huppelkindquote:Op zondag 3 februari 2013 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bezorgt die snackbar ook in een straal van 50 meter?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Is dat heerschen?quote:
Gefeliciteerd dan, meid.
Je was dan wel bijzonderder voor mij dan ik voor jou.
Ik moet dit soort dingen niet zo analyseren, denk ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kinderarbeid!!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Fera, het duurde lang. Ik nam aan omdat je onderweg bent!
[..]
Nee, maar daar heb ik mijn loopjongen voor!! Oftewel huppelkind![]()
Ze staat te blauwbekken ergens bij een bushalte ofzo!!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja, ik geef er niks om.
--
Ik heersch in de lapo zetten en dan geen nieuw topic openen.
Dan mag dat
[b]AirwiN schreef [/b]
Zwaar voorstander vanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze staat te blauwbekken ergens bij een bushalte ofzo!!
Dan mag dat![]()
Nee, maar ben wel mobiel. Kaap dan gerust.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Fera, het duurde lang. Ik nam aan omdat je onderweg bent!
[..]
Nee, maar daar heb ik mijn loopjongen voor!! Oftewel huppelkind
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ook mobiel kan je nieuw topic openen hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ben wel mobiel. Kaap dan gerust.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat heerschen?
Gefeliciteerd dan, meid.
Ik moet dit soort dingen niet zo analyseren, denk ik.
JE WIL HEM, IK VOEL HET!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wait, whut?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat heerschen?
Gefeliciteerd dan, meid.
Ik moet dit soort dingen niet zo analyseren, denk ik.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Niet bij mij thuisquote:![]()
Is niks met kat en hond.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Truequote:Op zondag 3 februari 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet bij mij thuis![]()
Is niks met kat en hond.. Opsluiten bij Huppelkind
![]()
![]()
Weet ik. Maar ik ben traag met handschoenen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook mobiel kan je nieuw topic openen hoorA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dus?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben dan ook niet sexy.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
aneel, over analyseren is niet sexy..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik snap niet wat dat met bijzonderheid te maken heeft.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Ik ging dat analyseren en dat is dom.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is waar ookquote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He pik. Krijg nog 13 euro van je.
Rustig aan.![]()
13 euro, kan ik een retourtje Delft mee betalen.quote:
Of 2 biertjes en een broodje gyros.Ik ook niet meer.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat met bijzonderheid te maken heeft.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oké. Anders zat je er behoorlijk naast.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
13 euro, kan ik een retourtje Delft mee betalen.
Of 2 biertjes en een broodje gyros.
[..]
Ik ook niet meer.
Bier en Gyrosquote:Op zondag 3 februari 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
13 euro, kan ik een retourtje Delft mee betalen.
Of 2 biertjes en een broodje gyros.
[..]
Ik ook niet meer.![]()
![]()
Aan het downloaden nu![]()
Met grabit enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Liever niet natuurlijk!!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kontjes en tieten mogen ook zonder bier.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppelquote:
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Hallo daarquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Aan het downloaden nu![]()
Met grabit enz![]()
![]()
goede combo... kapsalon bij doen?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tralalala...
Bier en Gyros... lalaalaa![]()
Dat weet ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Anders zat je er behoorlijk naast.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
OK IK MOET ECHT SNEL EEN SHITLOAD AAN HORRORFILMS DOWNLOADEN WANT DE TV GAAT EXPLODEREN DOOR VALENTIJNFILMS
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
OK IK MOET ECHT SNEL EEN SHITLOAD AAN HORRORFILMS DOWNLOADEN WANT DE TV GAAT EXPLODEREN DOOR VALENTIJNFILMS![]()
![]()
![]()
neeeeee..... dan liever HOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRORRRRRquote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
OK IK MOET ECHT SNEL EEN SHITLOAD AAN HORRORFILMS DOWNLOADEN WANT DE TV GAAT EXPLODEREN DOOR VALENTIJNFILMS![]()
Ohja, bed maar eens opzoeken.. 7 uur opstaan en de hele dag cursus
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Oh ja dat is weer bijnaquote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
En een nieuw toersenbord kopen, je caps blijft hangen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
OK IK MOET ECHT SNEL EEN SHITLOAD AAN HORRORFILMS DOWNLOADEN WANT DE TV GAAT EXPLODEREN DOOR VALENTIJNFILMSAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Kapsalon.quote:
Is toch zoquote:
Sowieso altijd liever horrorquote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neeeeee..... dan liever HOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRORRRRR
Erg hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet op hoor Engel... Volgende keer?![]()
![]()
Bijdehand doen doe je maar tegen de brandingquote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En een nieuw toersenbord kopen, je caps blijft hangen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Weltrusten.quote:
Ja, is alleen leuk als je verliefd bent.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch zo
[..]
Sowieso altijd liever horror
[..]
Erg he![]()
trusten joofquote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, bed maar eens opzoeken.. 7 uur opstaan en de hele dag cursus![]()
![]()
![]()
Horrorfilms![]()
Ik lig weer te spoken maar het is te doen.*gaap maal 10000*
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Zooooo jij bent echt snel! Je hebt nu al een nieuw toetsenbord waar de caps van normaal werkt!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijdehand doen doe je maar tegen de brandingAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ja, ik heb er ook een grafhekel aanquote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch zo
[..]
Sowieso altijd liever horror
[..]
Erg he. Maar ik kijk nooit tv dus dat scheelt
![]()
![]()
A Good Day To Die Hard komt dan uitquote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neeeeee..... dan liever HOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRORRRRR
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zelfs dan heb ik er een hekel aanquote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, is alleen leuk als je verliefd bent.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan vind ik het nog wel leuk, romanticus die ik ben.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs dan heb ik er een hekel aan![]()
Ghehequote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog wel leuk, romanticus die ik ben.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, van die "ik hou van jou, ik blijf je trouw, totdat ik van een ander hou" filmsquote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
Valentijnfilms?
Ander woord voor wijvenfilms?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat zijn de enige films die ik niet afkijk..quote:Op zondag 3 februari 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, van die "ik hou van jou, ik blijf je trouw, totdat ik van een ander hou" filmsRustig aan.![]()
Dat is carnaval!!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal balen, dan is het weekend er voor ook al alles in valentijn stijlIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ligt eraan.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zijn de enige films die ik niet afkijk..
[b]AirwiN schreef [/b]
mwah ik vind het meestal meevallen behalve vorig jaar.... toen was ik op 14-2 in de buurt van een stel die het ff grooooooots aanpakte .... speciaal werden bloemen en kadootjes bezorgd... en iedereen elkaar wensen in Papiaments.... ook kaartjes and such... man geef mij dan maar mijn dorpje.... dan valt het veel minder opquote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, is alleen leuk als je verliefd bent.![]()
Kijk dat is pas een film naar mijn hartquote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
A Good Day To Die Hard komt dan uit![]()
![]()
hehe si meneerquote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
Valentijnfilms?
Ander woord voor wijvenfilms?![]()
Yippie ka jay motherfuckerquote:Op zondag 3 februari 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kijk dat is pas een film naar mijn hart![]()
Nee want dat is carnaval....quote:Op zondag 3 februari 2013 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal balen, dan is het weekend er voor ook al alles in valentijn stijl![]()
![]()
The deeerhunter.... die schijnt pas in de 2de helft goed te wordenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer films die ik niet afkijk inderdaad.![]()
![]()
oooooohquote:Op zondag 3 februari 2013 23:20 schreef Ishimaru het volgende:
* Viro trekt zich terug in zijn hok met Unpredictable van Jamie Foxx en goede ouwe herinneringen![]()
![]()
![]()
Die is met de Niro toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
The deeerhunter.... die schijnt pas in de 2de helft goed te worden![]()
Fijn album wel!!quote:Op zondag 3 februari 2013 23:20 schreef Ishimaru het volgende:
* Viro trekt zich terug in zijn hok met Unpredictable van Jamie Foxx en goede ouwe herinneringen
Veel seks op gehad ook
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |