Ik heb ze ook al gespot jaquote:
Ja, dat is inderdaad een besmettelijke niet dodelijke ziekte. Als je dat op de UvA print ben je ook snel 10 euro kwijt plus een uur printtijd.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik snap het niet hè. Worden er op Blackboard een reader van 100 pagina's en 30 losse arresten geplaatst. Leuk, mocht je het willen printen, maar ik wil het gewoon als bundeltje kopen. Veel praktischer dan tig printjes met nietjes en weet ik veel wat. Blijkt dus dat er geen bundels zijn "nee, je kan het gewoon printen. Handig hè!" Aldus het meisje van de onderwijsbalie.
Hier is ie al een week bezigquote:Op maandag 4 februari 2013 08:33 schreef Valid het volgende:
Goedemorgen.
De start van een nieuw semester, ik heb er zin in.Succes allemaal!
Ken je ze of zijn ze onbekend?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:53 schreef eriksd het volgende:
Vervelende mensen die uit zichzelf tegen je beginnen te lullen.
Onbekend.quote:
Ben je bang voor mensen?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:53 schreef eriksd het volgende:
Vervelende mensen die uit zichzelf tegen je beginnen te lullen.
Leuk als je alle trappen op mag.quote:
F201?quote:
Die bedoel ik.quote:
Eens. Welk vak?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik snap het niet hè. Worden er op Blackboard een reader van 100 pagina's en 30 losse arresten geplaatst. Leuk, mocht je het willen printen, maar ik wil het gewoon als bundeltje kopen. Veel praktischer dan tig printjes met nietjes en weet ik veel wat. Blijkt dus dat er geen bundels zijn "nee, je kan het gewoon printen. Handig hè!" Aldus het meisje van de onderwijsbalie.
Jaquote:
Socialezekereidsrecht en Arbeidsrecht in overnames en reorganisaties.quote:
Wat gaat het worden?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef Monnet het volgende:
1 uur aanmelden voor rechtsgebied bacheloressay.
Ik skip hem ookquote:Op maandag 4 februari 2013 12:43 schreef Giku het volgende:
Goedemorgen!
Gaat goed, eerste hoorcollege Europees al geskipt tbv dat essay!
Is ook niet erg toch? Volgens mij aardig actueel en relevant voor de rechtspraktijk?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:12 schreef Speedy_T het volgende:
Dat zal nog een aardige rel gaan worden.. Het meest gewilde rechtsgebied staat vanwege ondercapaciteit alleen open voor degenen die een essay willen schrijven over de Implementatie van de richtlijn consumentenrechten in het BW
Het betekent niet alleen dat de keuze van het onderwerp zeer is beperkt, maar dat er ook slechts een schaarse inschrijfmogelijkheid bestaat.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Is ook niet erg toch? Volgens mij aardig actueel en relevant voor de rechtspraktijk?
Europese/internationale mensenrechten. Exacte onderwerp weet ik nog niet, misschien over de discussie mbt de legitimiteit van het EHRM. Baudet pesten.quote:
Je mag zo te zien wel op FOK!quote:Op maandag 4 februari 2013 13:55 schreef Yreal het volgende:
Poe , ti's wel echt waar dat je eigelijk niks weet als je uit de schoolbanken komt.
Also, no clue what i'm doing
Wat moet je doen?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:55 schreef Yreal het volgende:
Poe , ti's wel echt waar dat je eigelijk niks weet als je uit de schoolbanken komt.
Also, no clue what i'm doing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:36 schreef Paxcon het volgende:
Even tabjes in m'n fiscale bundel plakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |