Ik heb ze ook al gespot jaquote:
Ja, dat is inderdaad een besmettelijke niet dodelijke ziekte. Als je dat op de UvA print ben je ook snel 10 euro kwijt plus een uur printtijd.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik snap het niet hè. Worden er op Blackboard een reader van 100 pagina's en 30 losse arresten geplaatst. Leuk, mocht je het willen printen, maar ik wil het gewoon als bundeltje kopen. Veel praktischer dan tig printjes met nietjes en weet ik veel wat. Blijkt dus dat er geen bundels zijn "nee, je kan het gewoon printen. Handig hè!" Aldus het meisje van de onderwijsbalie.
Hier is ie al een week bezigquote:Op maandag 4 februari 2013 08:33 schreef Valid het volgende:
Goedemorgen.
De start van een nieuw semester, ik heb er zin in.Succes allemaal!
Ken je ze of zijn ze onbekend?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:53 schreef eriksd het volgende:
Vervelende mensen die uit zichzelf tegen je beginnen te lullen.
Onbekend.quote:
Ben je bang voor mensen?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:53 schreef eriksd het volgende:
Vervelende mensen die uit zichzelf tegen je beginnen te lullen.
Leuk als je alle trappen op mag.quote:
F201?quote:
Die bedoel ik.quote:
Eens. Welk vak?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik snap het niet hè. Worden er op Blackboard een reader van 100 pagina's en 30 losse arresten geplaatst. Leuk, mocht je het willen printen, maar ik wil het gewoon als bundeltje kopen. Veel praktischer dan tig printjes met nietjes en weet ik veel wat. Blijkt dus dat er geen bundels zijn "nee, je kan het gewoon printen. Handig hè!" Aldus het meisje van de onderwijsbalie.
Jaquote:
Socialezekereidsrecht en Arbeidsrecht in overnames en reorganisaties.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |