Dat ken ik wel, hebben de hele boel opgekocht rondom het Centraal.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:03 schreef MaJo het volgende:
MM het heet gewoon Canal zie ik, met meerdere opstapplaatsen
Met majo...quote:Net gehaktbal gegeten, erg lekker
Ze zitten ook bij hotel American en museumplein. Een persoonlijke tour is sowieso leuker natuurlijk!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, hebben de hele boel opgekocht rondom het Centraal.
Zal eens kijken.
Mijn aanbod blijft desondanks staan...
[..]
Met majo...
Wil nog eens een whisky proeverij op de Amsterdamse grachten houden, maar zelf zo'n boot privé afhuren kost een godsvermogen...quote:Op zondag 3 februari 2013 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zitten ook bij hotel American en museumplein. Een persoonlijke tour is sowieso leuker natuurlijk!
40 euro per persoon voor 1,5 uurquote:Op zondag 3 februari 2013 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil nog eens een whisky proeverij op de Amsterdamse grachten houden, maar zelf zo'n boot privé afhuren kost een godsvermogen...
Over MaJo natuurlijk.quote:
Dat is het probleem, ik wil hun drank niet, maar mijn eigen drank.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
40 euro per persoon voor 1,5 uurvriendin had het voor 300 euro afgehuurd voor 3 uur, inclusief drank, goeie deal!
Volgens mij was ze áls een balletjequote:
Kun je geen privé-figuur met een hele flinke sloep aan zijn jas trekken?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik wil hun drank niet, maar mijn eigen drank.
Dat moet je dus afkopen en dat kost flink wat.
En daarmee wordt het een dure grap, zeker als je ook een paar honderd euro aan whisky wilt uitschenken voor niet meer dan 30 man/vrouw.
Maar wie weet, zal hun eens contacten...
Als ik er 1 zou kennen met een flinke, overdekte, kajuit wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je geen privé-figuur met een hele flinke sloep aan zijn jas trekken?
veel kijkplezier!quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:09 schreef MadMaster het volgende:
Ze moeten dit wat eerder op de dag plannen.
quote:
De fiets nietquote:
Moeten niet, ik kan ook lopen. Maar fietsen is snellerquote:Op maandag 4 februari 2013 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet je met de fiets naar de bushalte?
quote:Op maandag 4 februari 2013 08:41 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, bedankt hoor mensen....ik geloof dat jullie allemaal aan mij gedacht hebben vannacht
Ik niet, maar volgens mij hebben er ook veel mensen aan mij gedachtquote:Op maandag 4 februari 2013 08:41 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, bedankt hoor mensen....ik geloof dat jullie allemaal aan mij gedacht hebben vannacht
En aan mij...rare mensenquote:Op maandag 4 februari 2013 08:41 schreef Nembrionic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 04-02-2013 10:30:47 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:05 schreef B.ertha het volgende:
Voor mij heb je dan wel even extra de tijd genomen, niet?
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
Wel leuk zo'n nachtdienst. Met een bakkie koffie voor mijn neus rustig aan iedereen denken.
Over een uur gok ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe laat denk je vandaag in slaap te vallen?
Nirvana toch ook?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:08 schreef Etcetera het volgende:
Is U2 groot genoeg? Die hebben ooit in De Vera opgetreden in de jaren '80
Nauwelijks. Een van de bandleden heeft al bijna 20 jaar knallende koppijnquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nauwelijks. Een van de bandleden heeft al bijna 20 jaar knallende koppijn
Met Maccaquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nauwelijks. Een van de bandleden heeft al bijna 20 jaar knallende koppijn
Minus die zanger dus, die kon niet komen...quote:Op maandag 4 februari 2013 15:26 schreef B.ertha het volgende:
Ah, een eenmalige reünie. Daar wist ik niet van
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
Wel leuk zo'n nachtdienst. Met een bakkie koffie voor mijn neus rustig aan iedereen denken.
Abdij nooit geweest, het bier vind ik lekker. Vooral de Tripelquote:Op maandag 4 februari 2013 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Iemand hier wel eens geweest en/of bekend met het bier uit deze abdij?
www.val-dieu.net
De moeite van het bezoeken waard?
[ afbeelding ]
Lekker proberen. Is het niets, dan is het nietsquote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Zit er eind maart vlakbij, vandaar, en je kan er rondleidingen met bierproeverij doen.
Maar ik ken het zelf helemaal niet, dus ik laat me graag influisteren door de kenners.
Nat boek dan...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een van de weinige films waar vin ik vind dat de film in de buurt van het boek komt
Shawshank Redemption is dat voor mijquote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een van de weinige films waar vin ik vind dat de film in de buurt van het boek komt
Ik ga zo maar eens het schema opstellen om te zien wanneer ik aan wie moet denken komende nacht.quote:
wou net vragen wie ga je vannacht wakker houdenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens het schema opstellen om te zien wanneer ik aan wie moet denken komende nacht.
Oeh, dat klinkt goed. Ik moet weer wat meer vis gaan eten.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef MaJo het volgende:
Net kabeljauw met zelfgemaakte pesto op, men dat was lekker
#1: wyccie.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed. Ik moet weer wat meer vis gaan eten.
Niemand heeft aan mij gedacht, ik heb goed kunnen slapen.
Ik kan geen beeld bij je vormen...quote:Op maandag 4 februari 2013 23:22 schreef wyccie het volgende:
Niemand heeft aan mij gedacht, ik heb goed kunnen slapen.
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan geen beeld bij je vormen...
quote:
Que vormen en beeld zit dat wel goed, maar dat is Wyccie niet.quote:
Nou ja, dan kun je toch al wel een beeld vormen. Of dat helemaal klopt is weer een ander ding.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Que vormen en beeld zit dat wel goed, maar dat is Wyccie niet.
Zoveel weet ik dan weer van haar...
Nem Nem Nem Nem Nem Nemquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
Als jullie het maar uit jullie hoofd laten om vannacht aan mij te denken
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het nog wel enigszins okay van je dat je niet constant aan me dacht
Ik begin goed te worden.quote:
Je probeerde hem de werking van een console uit te leggen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:17 schreef Lotusss het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik dikke ruzie had met ErwinRommel
Ik slaap nog steeds klote... vandaag maar eens wat dingen omgooien in de hoop dat ik beter slaap...
Ik vraag het nog maar eens:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:17 schreef Lotusss het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik dikke ruzie had met ErwinRommel
Ik slaap nog steeds klote... vandaag maar eens wat dingen omgooien in de hoop dat ik beter slaap...
Black pudding sowieso. Haggis en kopparberg cider moeten we even naar zoeken. Ziet ernaar uit dat we eind deze maand 1 of 2 weken op vakantie gaan; naar de UK... we gaan dan even goed voor je zoekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag het nog maar eens:
Kan je aan goede haggis, black pudding en/of Kopparberg cider komen?
Mooi!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Black pudding sowieso. Haggis en kopparberg cider moeten we even naar zoeken. Ziet ernaar uit dat we eind deze maand 1 of 2 weken op vakantie gaan; naar de UK... we gaan dan even goed voor je zoeken
Wij zijn trouwens nog niet zover dat wij gekoelde/bevroren producten opsturen. Ivm de voedsel- en warenwet. Dus bij ons thuis afhalen op afspraak als we zoiets hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi!
Haggis uit de koeling of vriezer mag, maar s.v.p niet die blikken. Dat is niet te eten...
Ga over 4 weken naar Schotland en zal daar ook e.e.a. weer meenemen. Onze B&B zit bijna naast de slager...![]()
Maar altijd fijn als het hier ook te krijgen is.
In Haarlem haal ik e.e.a. wel eens bij Taste Of Home, maar hun aanvoer is zeer wisselend...
OK, ik hoor graag van je wat je kan regelen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij zijn trouwens nog niet zover dat wij gekoelde/bevroren producten opsturen. Ivm de voedsel- en warenwet. Dus bij ons thuis afhalen op afspraak als we zoiets hebben
Eind deze maand gaan we sowieso naar de UK... ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik hoor graag van je wat je kan regelen...
Ja hoor, heb je een specifiek merk in gedachten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:41 schreef B.ertha het volgende:
Lotusss, als we het er toch over hebben, heb ik misschien interesse in instant oats (waar kokend water bij moet). Liefst grootverpakkingen ipv per portie. Is dat ook mogelijk?
Ik vond die van quaker lekker, maar daar heb ik alleen portieverpakkingen van gezien die verhoudingsgewijs erg duur waren. Dat was in een kleine supermarkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja hoor, heb je een specifiek merk in gedachten?
Buzzer heeft mij ooit gekoelde Coolbest opgestuurd. Zat in een piepschuimen doos met twee coolpacks erbij, mogelijk ook nog met een speciale verzendoptie. Of het werkte weet ik niet, want ik was er niet toen de postbode aan de deur kwam en heb de opgewarmde Coolbest later opgehaaldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij zijn trouwens nog niet zover dat wij gekoelde/bevroren producten opsturen. Ivm de voedsel- en warenwet. Dus bij ons thuis afhalen op afspraak als we zoiets hebben
Dan zijn de verzendkosten 455468968646x zo duurquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Buzzer heeft mij ooit gekoelde Coolbest opgestuurd. Zat in een piepschuimen doos met twee coolpacks erbij, mogelijk ook nog met een speciale verzendoptie. Of het werkte weet ik niet, want ik was er niet toen de postbode aan de deur kwam en heb de opgewarmde Coolbest later opgehaald
Ik zal even kijken voor je... ik noteer al jullie verzoekjes als ik vanavond thuis benquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vond die van quaker lekker, maar daar heb ik alleen portieverpakkingen van gezien die verhoudingsgewijs erg duur waren. Dat was in een kleine supermarkt.
We zitten eraan te denken om wellicht ook uiteindelijk sterke drank te verkopen. Maar dan heb je 1) een slijtersvergunning/diploma nodig en 2) ik moet nog uitvissen hoe en wat met de belastingdienst en de voedsel- en warenautoriteit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Nu even een whisky in Dufftown, Schotland bestellen.
Over 4 weken haal ik 'm daar zelf wel op...
Whisky is een groeiende, maar lastige markt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We zitten eraan te denken om wellicht ook uiteindelijk sterke drank te verkopen. Maar dan heb je 1) een slijtersvergunning/diploma nodig en 2) ik moet nog uitvissen hoe en wat met de belastingdienst en de voedsel- en warenautoriteit.
Nee, want dat heb ik gelukkig al heel lang niet meer meegemaakt...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kent iemand een programmatje om te undeleten? Ik heb een aantal bestanden eraf geknikkerd die niet in de prullenbak staan die ik toch wil houden
Ongeveer 1 cijfer per inwoner van kikkerlandje Nederland, peanuts dus...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is een nieuw priemgetal met een lengte van 17.425.170 cijfers gevonden. Dat zijn best een hoop cijfers!
Mag ik de 8 van u?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Ongeveer 1 cijfer per inwoner van kikkerlandje Nederland, peanuts dus...
Welterusten voor zo meteen én voor als je naar bed gaat...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:47 schreef iamredleader het volgende:
Nu alvast eenwant ik ga zo naar een vergadering; en tegen de tijd dat ik thuis ben wil ik naar bed
Niet persoonlijk, wel van her en der hier...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kende iemand Loedertje hier?
GC / Dag Loedertje.......
We zijn hier net echte mensen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vind het wel altijd bizar om te lezen dat mensen op een forum ook dood gaan....
En dan te bedenken dat dat voor de meesten hier niet bekend wordt als ze te komen te overlijden
Die verdwijnen inderdaad gewoon ineensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dan te bedenken dat dat voor de meesten hier niet bekend wordt als ze te komen te overlijden
Tegen overlijdens en/of begrafenissen?quote:
Vooral tijdens. Daarna is het meestal wel zo weer weg/ minder. Wat je zegt, life goes on.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegen overlijdens en/of begrafenissen?
Het is niet mijn hobby en wennen doet het nooit, maar je moet het relativeren.
5 Minuten na de uitvaartplechtigheid is de sfeer vaak al weer 180 graden gedraaid. Life goes on...
De moeder én schoonzus van mijn schoonzus werken allebei bij Yarden, de 1 als uitvaartbegeleidster, de andere als lijkenophaler.
Dooie boel altijd met hen in de buurt...
In MUZ kwam het overlijden van Uzumaki_Naruto hard aan, mede omdat hij pas 19 was (maar een ongelooflijke kennis van muziek had voor zijn leeftijd).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja, dat was ook best shocking, terwijl de meesten, incl. ikzelf, hem niet in real life kenden...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:08 schreef Mark het volgende:
[..]
In MUZ kwam het overlijden van Uzumaki_Naruto hard aan, mede omdat hij pas 19 was (maar een ongelooflijke kennis van muziek had voor zijn leeftijd).
Het is net het echte leven idd.
Ik zal in mijn testament instructies achterlaten om hier een laatste post te plaatsen na mijn dood
Leon de Winterkost?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
De 'Leon'-kookboeken zijn mijn nieuwe liefde. Bladeren leuk weg en een gezondere insteek.
Mw. MM haalt tegenwoordig soms ook de recepten van internet en staat dan met d'r iPad op het aanrecht te kokkerellen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb er maar een stuk of 5, ik verzin zelf wat of haal nog wel eens recepten van internet.
Ja, de meters kookboeken van mw. MM gebruikt ze ook nog wel, maar via Google is het opzoeken wat sneller en makkelijker...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb toch wel een paar meter aan kookboeken, soms kook ik eruit. Maar ik gebruik ook vaak de recepten van de Good Food-site en nog vaker gewoon uit de losse pols.
Trusten(ineens valt het kwartje weer dat ik er morgen vroeg uit moet, ik ben er nog niet aan gewend
)
Leuk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik kwam op kantoor en er lag een 'Boskabouter - De Kleinste Bosatlas' op m'n bureau![]()
het atlassenteam is naast ons komen zitten, vandaar vermoed ik
Valentijnsdag...quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:22 schreef Etcetera het volgende:
Beseffen dat er een kans van 90% is dat ik alleen ben met Valentijnsdag, omdat E. voor werk weg is.
Van mij mag je, hoop voor jou dan dat je mannetje er bij is...quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:55 schreef Etcetera het volgende:
Dat roepen er wel meer, interesseert me niets. Ik vind het leuk, en het kost maar net wat je zelf wilt natuurlijk
Shit, betrapt...quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:26 schreef Etcetera het volgende:
De kans dat jij die term onbewust gebruikt is echt 0%
Hier hadden we vanochtend gelukkig alleen maar wat slush, dus weinig problemen/vertraging gehad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:26 schreef B.ertha het volgende:
Ik had vanmorgen de keuze tussen wat kleine files gevolgd door 20 km stilstaand of direct achteraansluiten bij >50 langzaamrijdendToen heb mijn navigatie en haar alternatieve routes (scheelde 10 minuten per stuk) genegeerd, ben dwars door allerlei dorpjes gaan rijden en ben met slechts 30 min vertraging op het werk gearriveerd
quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:48 schreef MadMaster het volgende:
Valentijnsdag...
Dat is toch die dag die uit commercie geboren is?
Wees blij dat je alleen bent, scheelt je weer geld...
Nee, gewoon rond. Met spekquote:
Volgens de verkeersberichten viel het westen juist ontzettend mee. Alle ellende was op de A2, A12 en A15 ten zuiden/ oosten van Utrechtquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou, uiteindelijk 2 uur gedaan over een stuk wat je normaal in 45 minuten doet
Ik weet weer waarom ik niet in het westen van het land wil wonen
Dan moet ik gokken. 32?quote:
Wat!?quote:
Yeah! Spannend dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook niet
Oh en NCIS is weer verlengd met nog een seizoen las ik vandaag, alleen Gibbs en Ziva moeten een contractverlenging krijgen en daar is nog niets over bekend.
make up doet wonderen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat!?Dat zou ik echt nooit geraden hebben.
Ben jij nou aan je huidige baan gekomen door dat Startership-ding dat je laatst tweette?quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik kwam op kantoor en er lag een 'Boskabouter - De Kleinste Bosatlas' op m'n bureau![]()
het atlassenteam is naast ons komen zitten, vandaar vermoed ik
volgens mij doet vooral dat kapsel veel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
AbbyPersonage in NCIS
Jupquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben jij nou aan je huidige baan gekomen door dat Startership-ding dat je laatst tweette?
Cool. Ik ga ze gelijk maar even een mail sturenquote:
Het is pas over 1,5 maand, ik heb liever voor die tijd al wat anders. Maar de inschrijving is gratis, dus ik ga lekker het formulier invullen en zie daarna wel of ik er wat aan hebquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:22 schreef Etcetera het volgende:
Misschien is dit ook wat dan HT? http://talentrecruitingnoord.nl Daar staan ze ook volgens mij.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
AbbyPersonage in NCIS
Ik vind Penelope Garcia van Criminal Minds ook kewlquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:55 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
AbbyPersonage in NCIS
Werkpc.... lamaquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Je plaatje doet het niet goedMaar die is ook leuk inderdaad
May I introduce to you: Penelope!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind Penelope Garcia van Criminal Minds ook kewl
In dit geval zeg ik: Pakken wat je pakken kan...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:22 schreef Etcetera het volgende:
Zij speelt in Criminal Minds. Ook wel een toffe serie, alleen volg ik die niet regulier, ik pak af en toe een aflevering mee op tv.
Zij is minder chemie, maar meer nerd-computer-haXX0rzquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
May I introduce to you: Penelope!!
[ afbeelding ]
Niet doen! Anders voel ik mij verplicht om aan jou te gaan denken om je uit je slaap te houden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:45 schreef MaJo het volgende:
Middagmoet zo studeren maar geen zin. Zit te twijfelen of ik mijn bed weer induik
![]()
Hoe kan je dat nou gemist hebben als mega-fan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:36 schreef Etcetera het volgende:
Dit nummer zit al de hele dag in m'n hoofdEn ik wil eigenlijk best wel naar een concert van Pink, maar da's uitverkocht in de Ziggo Dome in april
Te laat gespot.
Je weet dat TV-rollen slechts TV-rollen zijn, hè?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zij is minder chemie, maar meer nerd-computer-haXX0rz
Die blijft hangen hequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:36 schreef Etcetera het volgende:
Dit nummer zit al de hele dag in m'n hoofdEn ik wil eigenlijk best wel naar een concert van Pink, maar da's uitverkocht in de Ziggo Dome in april
Te laat gespot.
Denk dat ik maar aan de studie ga, anders moet ik dat in het weekend gaan inhalenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet doen! Anders voel ik mij verplicht om aan jou te gaan denken om je uit je slaap te houden.
Nou ik weet zeker dat ik het wel al meegekregen had vorig jaar, maar daar is het dan ook bij geblevenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou gemist hebben als mega-fan?
Balen...quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ik weet zeker dat ik het wel al meegekregen had vorig jaar, maar daar is het dan ook bij geblevenStom van me
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Denk dat ik maar aan de studie ga, anders moet ik dat in het weekend gaan inhalen
Ik heb nog niet echt gekeken, maar vertrouw het niet echt om via marktplaats ofzo kaarten over te nemen... Misschien komt er nog wat vrij binnenkort, april duurt nog wel even.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Balen...
Niets meer voor een schappelijke prijs over te nemen?
Ik mis verdomme Fleetwood Mac op 7 oktober in het Ziggodome, vanwege onze vakantie.
Daar baal ik van...
Ja, dat dus. Hypocriet zooitje.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen wel de grootste porno-industrie hebben...
Zeg, gaan we scheldenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn ze op alle vlakken.
Wapens, drugs, handel, macht, etcetera...
Mij valt een piep of een ontbrekende zin altijd veel meer op dan een keer fuck of shit tussendoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef MadMaster het volgende:
In de USA hebben ze dat nummer van Pink waarin ze zingt over een shit day, veranderd in **peep** day.
Shit mag daar niet op de radio gezegd worden en dus draaien ze maar een totaal verkracht nummer...
Fuck You van Cee Lo Green is daar trouwens omgebouwd tot Forget You...
Maar wél wapenverkoop vanuit supermarkten toestaanquote:
Ach, doen ze in Frankrijk ook.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar wél wapenverkoop vanuit supermarkten toestaan
En als je dan bedenkt dat die plaat van Pink 10 keer per dag voorbij komt, dan krijg je daar een behoorlijk **peep** hoofd van...quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mij valt een piep of een ontbrekende zin altijd veel meer op dan een keer fuck of shit tussendoor
Zo, daar vraag je me wat. Dat hangt er namelijk ontzettend vanaf of de insteek enzo je bevalt. Ik heb het heel nuttig gevonden, en geen moment spijt gehad dat ik er tijd en energie in heb gestoken. Maar ik vind het wel aardig wat geld.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Startership heeft nu al teruggemaild. Omdat ik niet in Groningen woon moet ik een eigen bijdrage lappen van 250 euro met nog een keer 750 euro erbij als ik er een baan aan overhou. Is het programma dat geld waard Ets?
Wat ze vertellen dat in het programma zit heb ik de afgelopen jaren ook al op school gehad. Ik was er eigenlijk nooit zo over te spreken. Nieuw plan: eerst nog even zelf proberen, lukt dat niet dan schrijf ik me er alsnog inquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Aan de andere kant: ze moeten ergens aan verdienen, dus ergens snap ik het wel. En als je geen baan vindt dankzij hen, dan is de 250 euro een schijntje voor de zelfkennis en ervaringen die je opdoet
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mij valt een piep of een ontbrekende zin altijd veel meer op dan een keer fuck of shit tussendoor
Als in de US afleveringen van Gordon Ramsey's "Hell's Kitchen".quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]Zeker als het woord niet volledig bedekt is. F*peep* you of n*peep*a
Ik ben nog geen week werkloosquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:07 schreef Etcetera het volgende:
En misschien nog wel het allerbelangrijkste: je bent niet de enige die in dat schuitje zit. Je zit met een groep mensen die allemaal geen werk kunnen vinden. Dat maakt het draaglijker, ik voelde me er in elk geval minder een loser door
Toen ik begon zat ik al langer dan 3 maanden thuisquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben nog geen week werkloosWat dat betreft valt het allemaal nog wel mee
Tsja, dan sta je er toch wat anders inquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Toen ik begon zat ik al langer dan 3 maanden thuis
Dr. Alban en Dr. Dre staan ook paraat, net als Dr. Bernhard.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:20 schreef Mark het volgende:
Dr Beat, Dr Feelgood of Dr Love zijn zo te regelen
Die zit niet in het zorgpakketquote:
Dr. Doctorgivemethenewsigottabadcaseoflovingyouquote:
Diagnose: Een groot hart, een spoedgeval...quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dokter wyccie, kunt u even komen
Breng uw beste medicijn
Ik heb er nu al jaren last vast
Ook al doet het niet echt pijn
Omdat ze er rechts rijden...quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:56 schreef B.ertha het volgende:
Google maps heeft voor live traffic in het VK een andere tint groen gebruikt dan voor vasteland Europa.
https://maps.google.com/?(...)8086&t=m&z=5&layer=t
Wat zou daar in vredesnaam de reden voor kunnen zijn?
Don't call me dokter, not fit toquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dokter wyccie, kunt u even komen
Breng uw beste medicijn
Ik heb er nu al jaren last vast
Ook al doet het niet echt pijn
ik denk ze wel over te gaan nemenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Balen...
Niets meer voor een schappelijke prijs over te nemen?
Ik mis verdomme Fleetwood Mac op 7 oktober in het Ziggodome, vanwege onze vakantie.
Daar baal ik van...
@MaJo: What about the Peter Gabriel tickets?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en nog even over kookboeken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |