Dank.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de kleine kapitein nog nét iets eerder was dan jij.
Dus een PSV wat de boot in gaat tegen PEC (gewoon echt MINDERWAARDIG is) en vervolgens 2 potjes leuk speelt tegen een uitgekleed Heracles en uitgekleed ADO is "in vorm"?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat jij PSV nogal onderschat, en Feyenoord overschat.
Ik zie PSV de komende weken niet veel punten verspelen, wellicht bij Utrecht. Maar Vitesse draait de laatste weken totaal niet, en de crisis draagt daar ook niet aan bij.
Feyenoord - PSV wordt hooguit een gelijkspelletje.
Feyenoord is veel te wisselvallig. Los van de uitslag vandaag liep het vandaag nog te vaak stroef en waren er nog teveel fouten. Een PSV in vorm - zoals ze de laatste weken ogen - zie ik niet snel in een slechte reeks belanden. Ik zie PSV dan ook kampioen worden.
Zou kunnen. Maar jij en ik babbelen alles eerst door voor we gaan Whatsappen, dus het blijft lastigquote:
Het klopt dat PSV wisselvallig is, maar Ajax, Fc Twente, Feyenoord en Vitesse zijn dat ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus een PSV wat de boot in gaat tegen PEC (gewoon echt MINDERWAARDIG is) en vervolgens 2 potjes leuk speelt tegen een uitgekleed Heracles en uitgekleed ADO is "in vorm"?
Vitesse dalijk Bony weer in de gelederen. Utrecht in bloedjevorm. Zijn alweer twee wedstrijden waarin ze hard op hun bek kunnen gaan, om vervolgens eroverheen te stoomrollen in De Kuip.
We zullen het zien. Maar die PSV-adoratie is echt gebaseerd op lucht, op twee toevallig-leuk-hoog-uitgevallen scores tegen zeer matige en nog eens zoekende-uitgeklede teampjes.
Jij moet gewoon niet zoveel moeite hebben met dat dingen niet 100% jouw idee zijn aap.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar jij en ik babbelen alles eerst door voor we gaan Whatsappen, dus het blijft lastig.
Dat laatste zie ik juist eerder bij Ajax terug dan bij PSV.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
PSV maakt op mij buiten die wisselvalligheid gewoon de beste indruk, samen met Ajax, maar bij PSV is het scorende vermogen beter voor elkaar, en zijn beter in staat een tegenstander helemaal stuk te spelen.
Snol.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet gewoon niet zoveel moeite hebben met dat dingen niet 100% jouw idee zijn aap.![]()
Echt een enorme faal was dat. Nog dommer dat alle idioten op FoK! blijven roepen dat Mathijsen fout op fout stapelt, ook vandaag weer een penalty zou hebben weggegeven.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Caland het volgende:
Aardig briljant trouwens dat de kaart voor Mathijsen waarschijnlijk niet opgeschreven gaat worden en hij ook niet kan worden toegewezen aan iemand anders.
Mwah, ik vond Ajax vandaag bijvoorbeeld vrij matig tegen VVV, creeërden ook weinig uitgespeelde kansen. Tegen Feyenoord had Ajax eigenlijk ook weinig uitgespeelde kansen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik juist eerder bij Ajax terug dan bij PSV.
nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja ik ga je nog even googlen
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het klopt dat PSV wisselvallig is, maar Ajax, Fc Twente, Feyenoord en Vitesse zijn dat ook.
PSV maakt op mij buiten die wisselvalligheid gewoon de beste indruk, samen met Ajax, maar bij PSV is het scorende vermogen beter voor elkaar, en zijn beter in staat een tegenstander helemaal stuk te spelen.
Dus Utrecht word kampioen? whaha
Wat betreft Feyenoord heb ik nog te weinig aanknopingspunten om een hele goede reeks van meerdere wedstrijden achter elkaar te verwachten.
dm eens een link...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Nu al een topic met foto's gevonden
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Caland het volgende:
Aardig briljant trouwens dat de kaart voor Mathijsen waarschijnlijk niet opgeschreven gaat worden en hij ook niet kan worden toegewezen aan iemand anders.
Of zal die prutser van vandaag hem toch gewoon opschrijven?
Hij gaat sowieso niet naar BMI. Dus of Mathijsen of niemand.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat die gewoon alsnog naar BMI ging?
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Tony op 10 is zo'n verademing. Wie nu nog zegt dat Lexie daar moet blijven, daar praat ik dan niet meer mee
Op tv suggereerden ze ook nog even dat de gele kaart misschien toch in de boeken gaat voor Mathijsen, maar dan vanwege praten / aanmerkingen tegen de scheidsrechter.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Caland het volgende:
Of zal die prutser van vandaag hem toch gewoon opschrijven?
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Tony op 10 is zo'n verademing. Wie nu nog zegt dat Lexie daar moet blijven, daar praat ik dan niet meer mee
Wat een koning was ie vandaag
vroegah. naarja heb ook een fobo he..quote:
Rinus@RR gaf aan dat administratie nog mocht worden gewijzigd.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso niet naar BMI. Dus of Mathijsen of niemand.
Leer eens quoten man.quote:
owjaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vroegah. naarja heb ook een fobo he..
Immers is gewoon een baas, niemand kan wat hij kan.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Wat een koning was ie vandaag
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rinus@RR gaf aan dat administratie nog mocht worden gewijzigd.
Tegen Mathijsen is hij in ieder geval nooit te verdedigen.
Zou leuk zijn indien dan kwijtgescholden.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Immers is gewoon een baas, niemand kan wat hij kan.
ik zag hem op de bank zitten bij de stand 1-3. hij keek echt zo verveelt van wij hadden hier met 10-0 moeten winnenquote:
[..]
[..]
ohh wacht dit was 2008. die neet qas vrij rustig verlopen. pubmeet denk ik?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owjaDie had ik al gezien
Maar meet foto's zijn leuker
Dat vind ik bijzonder.quote:Scheidsrechter Liesveld gaf na afloop voor de camera aan de verkeerde speler geel gegeven te hebben. Bij de penalty gaf hij Mathijsen geel terwijl Martins Indi de overtreding had gemaakt. Na het zien van de beelden moest hij zijn ongelijk toegeven. 'Ik was zo gefocust op de overtreding zelf. Daarbij trok Mathijsen mijn aandacht. Ik vermoedde het al gezien de protesten. Ik heb de spelers in het veld gevraagd wie de overtreding dan wel had gemaakt. Ik heb ze de kans gegeven de juiste aan te wijzen, maar er kwam geen antwoord. Of deze kaart ingetrokken kan worden? Dat weet ik niet. Ik zal melden dat op de beelden blijkt dat ik de verkeerde geel heb gegeven.'
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat jullie Immers snel afschrijven. Dit was maar Willem II.
Gozer ga eens weg.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef arjan1212 het volgende:
Luurling is veel beter dan immers... zag je die actie gisteren.. jammer dat ie ooit wegging bij feyenoord mja..
Het wil maar niet lukken hequote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef arjan1212 het volgende:
Luurling is veel beter dan immers... zag je die actie gisteren.. jammer dat ie ooit wegging bij feyenoord mja..
Not sure if...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef arjan1212 het volgende:
quote:
ook vrij bijzonderquote:'Ik was zo gefocust op de overtreding zelf. Daarbij trok Mathijsen mijn aandacht'
Ik heb wel het idee dat het achteruitlopen deels door Mathijsen komt. Indi en De Vrij spelen al weken redelijk zwak. Met Mathijsen kan je ook gewoon niet met veel ruimte in je rug spelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:02 schreef jakees het volgende:
Heerlijk die overdreven positiviteit van HMF. Ik ga dan ook weer rekenen en dromen om vervolgens weer keihard te ontwaken in de realiteit.
Mathijsen is in dit soort wedstrijden prima. Eigenlijk zou je hem alleen niet op moeten stellen tegen de top 4 maar ja dat is dan ook weer zo raar.
nee onzin volgens mijquote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh wacht dit was 2008. die neet qas vrij rustig verlopen. pubmeet denk ik?
BMI is echt bagger laatste tijd. Misschien maar een keer wisselen. Je ziet ook telkens dat die op kracht iemand van de bal wil zetten maar dat dat steeds minder lukt. Maar ja zo'n terugval hoort er ook wel een beetje bij, om vervolgens weer te knallen.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het achteruitlopen deels door Mathijsen komt. Indi en De Vrij spelen al weken redelijk zwak. Met Mathijsen kan je ook gewoon niet met veel ruimte in je rug spelen.
Ik zag Mathijsen vandaag ook weer enkele keren verkeerd instappen en verkeerd timen waardoor een Willem II speler door kon lopen, gelukkig stond er genoeg rugdekking en was het nog ver van onze eigen goal.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:02 schreef jakees het volgende:
Heerlijk die overdreven positiviteit van HMF. Ik ga dan ook weer rekenen en dromen om vervolgens weer keihard te ontwaken in de realiteit.
Mathijsen is in dit soort wedstrijden prima. Eigenlijk zou je hem alleen niet op moeten stellen tegen de top 4 maar ja dat is dan ook weer zo raar.
Daarom gewoon laten staan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef jakees het volgende:
[..]
BMI is echt bagger laatste tijd. Misschien maar een keer wisselen. Je ziet ook telkens dat die op kracht iemand van de bal wil zetten maar dat dat steeds minder lukt. Maar ja zo'n terugval hoort er ook wel een beetje bij, om vervolgens weer te knallen.
Ik heb alleen eerste half uur gezien . Toen was die wel goed (ik had verkeerd ingeschat en dacht dat Feyenoord half 3 moest. daarom om 5 uur mijn verjaardag gevierd). Niets aan de hand toen ik de tv uitzette. Kijk ik een kwartier later 1-1 ongelooflijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zag Mathijsen vandaag ook weer enkele keren verkeerd instappen en verkeerd timen waardoor een Willem II speler door kon lopen, gelukkig stond er genoeg rugdekking en was het nog ver van onze eigen goal.
Ook had hij enkele matige voorzetten. Dus prima vind ik teveel eer voor Mathijsen vandaag. Maar hij heeft weinig verkeerd gedaan met dramatische consequenties vandaag, dat is waar. Hij voldoet tegen tegenstanders als Willem II, laten we het daarop houden, maar het houdt niet over.
Dit ook (AD):quote:
quote:Liesveld heeft de naam van Mathijsen ook gewoon op het wedstrijdformulier gezet bij de gele kaarten. 'Het zou logisch zijn als die boeking alsnog wordt omgezet naar Martins Indi, maar dat is niet aan mij. Dat moet de KNVB bepalen.'
Precies, Vilhena moet echt op deze positie blijven staan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef jakees het volgende:
Vilhena Gilette speler van de dag denk morgen. Wat een verademing zulke passes. Elke steekbal goed. En die aanname bij de 1e goal. PRachtig gewoon.
Hij of Mertens, Koolwijk, Van Dijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef jakees het volgende:
Vilhena Gilette speler van de dag denk morgen. Wat een verademing zulke passes. Elke steekbal goed. En die aanname bij de 1e goal. PRachtig gewoon.
Zo kansloos dat het niet gewoon veranderd kan worden. KNVB met hun kutregeltjesquote:
Morgen maar ff navragen hoe dat zit.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:14 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zo kansloos dat het niet gewoon veranderd kan worden. KNVB met hun kutregeltjes
Nee. Voor de winterstop ook een paar wedstrijden gezien, kan er niet veel van.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef PIETR het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Goossens het gaat doen. Toch wel een goede speler.
Komt te kort inderdaad. Heeft een paar ballen erin geramd bij NEC maar was daarnaast wel vaak geblesseerd en ook geen basisspeler.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee. Voor de winterstop ook een paar wedstrijden gezien, kan er niet veel van.
Als hij fit blijft is het gewoon een fijne voetballer om erbij te hebben. Liet in die invalbeurt meer zien dan Verhoek de hele wedstrijd. Helaas is die als een hele grote.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:19 schreef jakees het volgende:
[..]
Komt te kort inderdaad. Heeft een paar ballen erin geramd bij NEC maar was daarnaast wel vaak geblesseerd en ook geen basisspeler.
Is 1 keer goed ingevallen. Wel erg weinig en net zo blessuregevoelig als de teen. Hoe is het daarmee eigenlijk? Is die al weer fit? Dat vind ik wel een speler die je er beter bij kan hebben dan Goossens als die is een keer fit blijft.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij fit blijft is het gewoon een fijne voetballer om erbij te hebben. Liet in die invalbeurt meer zien dan Verhoek de hele wedstrijd. Helaas is die als een hele grote.
Wat een onzin, ken zat Feyenoorders uit Bergambacht.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef arjan1212 het volgende:
ik woon in Bergambacht. en iedereen is hier voor ajax, behalve ik dan..
Hij was weer fit, maar had afgelopen week griep.quote:
De teringquote:Op zondag 3 februari 2013 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was weer fit, maar had afgelopen week griep.
Dit is geen grap.
Elk jaar vaste prik in Tilburg, dat ze maar weer snel degraderen! Jaren geleden toen wij elkaar in de taxi tegen kwamen was dat al het geval.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Op losse kaarten in thuisvak zitten. Mag officieel niet. Staat SV op, vanwege omzeilen combi.
Hij gaf toch dat balletje op Janmaat vandaag die één op één op de keeper kwam. Was echt een lekker balletje.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:24 schreef jakees het volgende:
[..]
Is 1 keer goed ingevallen. Wel erg weinig en net zo blessuregevoelig als de teen. Hoe is het daarmee eigenlijk? Is die al weer fit? Dat vind ik wel een speler die je er beter bij kan hebben dan Goossens als die is een keer fit blijft.
En nog een goede voorzet waar Clasie net niet iets mee kon.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaf toch dat balletje op Janmaat vandaag die één op één op de keeper kwam. Was echt een lekker balletje.
Is natuurlijk niet zijn belangrijkste taak.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef tammepiet het volgende:
Bikkel die Clasie maar geeft eens per 4,7 wedstrijd een assist of een goal. Erg mager voor een CM.
En dan speelt hij niet eens op EL / CL niveau.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso niet naar BMI. Dus of Mathijsen of niemand.
Hij heeft hem voor Mathijsen opgeschreven.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens VI niet.
De cijfers van Poulsen zullen een stuk indrukwekkender zijn ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef tammepiet het volgende:
Bikkel die Clasie maar geeft eens per 4,7 wedstrijd een assist of een goal. Erg mager voor een CM.
En dan speelt hij niet eens op EL / CL niveau.
Ik snapte hem ook niet zoquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
De cijfers van Poulsen zullen een stuk indrukwekkender zijn ja.
Oh je hebt hem dus nooit zien spelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef tammepiet het volgende:
Clasie is een CVM geen CM zie ik nu. Ken gebeuren.
NP knul.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef tammepiet het volgende:
Haha, die taxi. Met een mannetje of 15 in een taxi voor 8 personen, was het geloof ik?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Elk jaar vaste prik in Tilburg, dat ze maar weer snel degraderen! Jaren geleden toen wij elkaar in de taxi tegen kwamen was dat al het geval.
Hoe haal jij altijd losse kaarten voor uitwedstrijden? Heb je daar 9 van de 10 keer geen clubcard voor nodig? Kan me zo voorstellen dat Feyenoord thuis als een risico wedstrijd wordt bestempeld?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Haha, die taxi. Met een mannetje of 15 in een taxi voor 8 personen, was het geloof ik?
Je hoeft niet te posten als je niet weet waar je over praat, Piet. Ga maar weer terug naar het Ajax-topic.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef tammepiet het volgende:
Over het algemeen is het via supporters van de club zelf. Of via zelf aangeschafte clubcards. Voor PSV heeft onze groep elk jaar wel een kaart of 15 via PSV'ers.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe haal jij altijd losse kaarten voor uitwedstrijden? Heb je daar 9 van de 10 keer geen clubcard voor nodig? Kan me zo voorstellen dat Feyenoord thuis als een risico wedstrijd wordt bestempeld?
Nog nooit plat amsterdams gehoord?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:17 schreef Muto het volgende:
Piet is Rotterdammer. Let maar op het zinnetje Ken gebeuren.
quote:'Naar zo'n rendement kijk je altijd als trainer', gaf coach Ronald Koeman na afloop bij Radio Rijnmond toe. De oud-international vond het echter nog te vroeg om Vilhena voor de komende thuiswedstrijd tegen AZ (zondag) dezelfde positie toe te zeggen. Het scorende vermogen van Immers (10 treffers in 21 duels) is immers eveneens meer dan voldoende.
Je had toch niet verwacht dat Koeman Immers nou op de bank hield hè? Daarop hopen, dat doet iedereen, maar dat verwachten, nee..quote:
Ik heb Radio Rijnmond geluisterd, maar kon dat toch niet uit zijn uitspraken opmaken.quote:
Ik hoop dat tie daarvoor kiest inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:13 schreef Grifte het volgende:
Zou je Immers niet naast Clasie kunnen poseren, en dan Vilhena achter de spits. Lexus kan dan gewoon bikkelen en ballen inleveren, terwijl je die chemie tussen Pelle en Tonny houdt.
Koeman is nog altijd tevreden over Immers schijnbaar.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:36 schreef PIETR het volgende:
Als Immers gewoon goed speelt dan zou het logisch zijn datie niet direct naar de bank moet. Maar hij speelt dramatisch. Dat moet Koeman toch ook zien?
haha ik ookquote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat een onzin, ken zat Feyenoorders uit Bergambacht.
Kom niet weer bitchen hoor vriend.quote:
Goede trollquote:Op maandag 4 februari 2013 02:41 schreef kapiteintje het volgende:
Drenthe niet contracteren. Blijf 't een gemiste kans vinden.
quote:Koeman: 'Lex Immers blijft schaduwspits'
Door de absentie van Lex Immers (geschorst) kreeg Tonny Vilhena zondag bij Feyenoord in de uitwedstrijd tegen Willem II (1-3) een meer aanvallende rol op het middenveld. De 18-jarige tiener voelde zich in Tilburg volledig in zijn element en was met twee treffers de belangrijkste man bij de Rotterdammers.
'Naar zo'n rendement kijk je altijd als trainer', gaf coach Ronald Koeman na afloop bij Radio Rijnmond toe. De oud-international vond het echter nog te vroeg om Vilhena voor de komende thuiswedstrijd tegen AZ (zondag) dezelfde positie toe te zeggen. Het scorende vermogen van Immers (10 treffers in 21 duels) is immers eveneens meer dan voldoende.
'Tonny sloot steeds goed aan bij Graziano Pellè', meende Koeman. 'De samenwerking verliep perfect tussen die twee.'
Koeman is niet bang dat Vilhena na zijn ijzersterke wedstrijd een beetje gaat zweven boven De Kuip. 'Natuurlijk, het is knap dat Tonny het elftal in deze wedstrijd bij de hand heeft genomen. Maar hij heeft al eerder bij ons uitgeblonken. Op basis van een wedstrijd tegen Willem II hoef je ook niet in de war te raken van een een beetje lof. Het is bovendien mijn taak als trainer om hem met beide voetjes op de grond te houden.'
Koeman toonde zich in Tilburg verder verguld met de eerste zege van Feyenoord in 2013 en de nederlagen van de concurrenten FC Twente en Vitesse. 'We kunnen weer een beetje omhoog kijken. Het was noodzakelijk dat we deze vierde wedstrijd in 2013 zouden winnen. Dat moest ook tegen deze tegenstander, met alle respect.'
Ik zie nog steeds geen letterlijke woorden van Koeman, dat Immers nog zijn eerste keuze is. Dus of het nou speculatie is van de pers, of dat het niet geschreven wordt... I don't know.quote:
Hiij kan beter de jeugdspelers eens vertrouwen geven, alsmaar kritiek geven op BMI, Vilhena en Achahbar.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen letterlijke woorden van Koeman, dat Immers nog zijn eerste keuze is. Dus of het nou speculatie is van de pers, of dat het niet geschreven wordt... I don't know.
Natuurlijk hoop ik tegen beter weten in, dat Tony die plaats af gedwongen heeft.
Ik zie Immers als een opjager, een loper en iemand die er altijd voor gaat. Of dat er goed uit ziet, of van hoge kwaliteit is, is een ander verhaal. Hij verovert best wel veel ballen, maar als '10' zou hij niet die rol moeten hebben. Hij moet er staan om de buitenspelers weg te sturen of over Pellè heen te gaan. Dat doet hij niet genoeg.
Dan kijk je naar de dingen die hij wél doet, zoals ballen veroveren en vrij komen voor het doel. Het eerste kan een Vormer of een Vilhena ook. Het tweede is een kwaliteit, maar ook één die hijzelf teniet doet door ze niet af te maken. Wat maakt het uit als een speler 20.000x alleen voor het doel staat en 0x scoort?
Nee, ik zie voor Immers geen plek in het elftal. Voor mij is de opstelling van gisteren op het middenveld de ideale opstelling. Dat heb ik al vanaf het begin van het seizoen geroepen. Dat Vormer niet met Clasie kan spelen is een fabeltje. Die moeten elkaar leren kennen en leren vinden op het veld. Ik hoop dat Koeman eens ballen toont. Vertrouwen is leuk, maar als je er niks mee doet, ben je het niet waard.
De spelers waar hij kritiek op heeft zijn de spelers die er beter van worden, op die andere 3 is kritiek zinloos, die worden niet meer beterquote:Op maandag 4 februari 2013 09:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hiij kan beter de jeugdspelers eens vertrouwen geven, alsmaar kritiek geven op BMI, Vilhena en Achahbar.
Ga eens kritiek leveren op Immers, Verhoek en Joris.
Ja zoiets, 14.35 bij het stadion, dus we vielen nogal op en kwamen dus niet binnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Haha, die taxi. Met een mannetje of 15 in een taxi voor 8 personen, was het geloof ik?
Dat denk ik ook, zelfde voor Mathijsen maar je gaat nu meer kapitaal vernietigen want Vilhena wil straks lekker weg vor een fractie van wat hij waard wordt als bv 20 goals scoort.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef OProg het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Koeman en rekening mee aan het houden is dat zodra je Immers naar de bank gaat verplaatsen het einde verhaal is. Aangezien ik de indruk heb dat hij dit soort tegenslagen geestelijk niet helemaal gaat verwerken en met een zelfvertrouwen van 0 rondloopt. Dus ook nooit een fatsoelijke sub gaat worden of zich in de basis terug kan knokken.
Niemand hier zal dat natuurlijk boeien, maar de club zelf wel aangezien ze dan 'kapitaal vernietigen'. Ik denk dat je er uiteindelijk niet aan gaat ontkomen.
Een van je grootste talenten niet opstellen voor die klungelsmurf, nou DAT is pas kapitaalsvernietiging...quote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef OProg het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Koeman en rekening mee aan het houden is dat zodra je Immers naar de bank gaat verplaatsen het einde verhaal is. Aangezien ik de indruk heb dat hij dit soort tegenslagen geestelijk niet helemaal gaat verwerken en met een zelfvertrouwen van 0 rondloopt. Dus ook nooit een fatsoelijke sub gaat worden of zich in de basis terug kan knokken.
Niemand hier zal dat natuurlijk boeien, maar de club zelf wel aangezien ze dan 'kapitaal vernietigen'. Ik denk dat je er uiteindelijk niet aan gaat ontkomen.
Over wie heb jij het???quote:Op maandag 4 februari 2013 10:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Een van je grootste talenten niet opstellen voor die klungelsmurf, nou DAT is pas kapitaalsvernietiging...
Wat een drogreden.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef OProg het volgende:
Zie je mij zeggen dat ik het er mee eens ben?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een drogreden.
Waarom zou je überhaupt niet je sterkste 11 op stellen? Omdat dit kaptiaalvernietiging () zou zijn van een speler die je 9 ton heeft gekost?
Je bent nog niks aan het vernietigen want zoals je zelf al aangeeft zit je voorlopig nog aan hem vast. Dus ik denk dat ze er vanuit gaan dat ze nog tijd hebben om hem te brengen en dat je op die manier van beide spelers gebruik kan blijven maken.quote:Het is pas kapitaalvernietiging als je Vilhena nu niet meer op 10 laat spelen. Die jongen voelt zich als een vis in het water. En is een zoveel betere voetballer dan Immers.
Koemannetje die eersteklas kutmongool en kansenverprutser Lex Immers blijft opstellen terwijl Tonny veel beter is.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Over wie heb jij het???
Op zich is het gewoon een afweging die Koeman maakt, ofwel met Immers, ofwel met Vormer, hij ziet Vilhena gewoon als multi-inzetbare goede kracht. Hij vindt dus schijnbaar Vilhena als CM belangrijk genoeg en Immers stukken verder dan Vormer? Ik denk dat Immers momenteel wel onder druk komt te staan, daar ik vind dat Vormer steeds beter invalt.
Hetzelfde verhaal een beetje met BMI of Nelom, waar hij Mathijsen CB + BMI op LB beter vindt dan BMI CB + Nelom LB
Persoonlijk zou ik de komende tijd BMI misschien wel weer eens centraal laten spelen, ik vind hem steeds minder presteren sinds hij op LB staat, en ik zou ondertussen het vertrouwen in Immers ook minder onvoorwaardelijk laten gelden.
Ik vind het kwalijker dat Verhoek nog steeds met een regelmaat wordt opgesteld, die kerel doet echt weinig goed in een wedstrijd.. (al was de assist op Pelle wel van hem afkomstig)
Die jonge spelers zijn nog wel te vormen he. Ik vind BMI op LB niet echt lekker uit de verf komen, maar als hij zich daar ontwikkelt heb je een ijzersterke LB die ook CB kan spelen (goede backs zijn zeldzamer).quote:Op maandag 4 februari 2013 10:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Koemannetje die eersteklas kutmongool en kansenverprutser Lex Immers blijft opstellen terwijl Tonny veel beter is.
En dan loopt die op te scheppen over het rendement van Lex maar vergeet de gemiste kansen???
Op Janmaat en Pelle na zijn het stuk voor stuk volledig overbodige aankopen van V Geel die de ontwikkeling van jeugdspelers enkel belemmeren en toch niet beter worden..
Precies zoals jij ook stelt met Indi die verkracht wordt als LB omdat zonodig Mathijsen moest komen. Zet gvd gewoon Nelom er in, werkt minstens zo goed!
En zo bijzonder is dat rendement niet. Je moet die pingels niet bij het totaal optellen.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Koemannetje die eersteklas kutmongool en kansenverprutser Lex Immers blijft opstellen terwijl Tonny veel beter is.
En dan loopt die op te scheppen over het rendement van Lex maar vergeet de gemiste kansen???
Vormer is ook een goede aankoop die je echt nog niet af moet gaan schrijven op basis van een paar maanden. En een nuttige speler om op de bank te hebben.quote:Op Janmaat en Pelle na zijn het stuk voor stuk volledig overbodige aankopen van V Geel die de ontwikkeling van jeugdspelers enkel belemmeren en toch niet beter worden..
Waarom zou je iemand "rustig" gaan brengen terwijl ie daar als een baas speelt, dit in de jeugd ook keer op keer liet zien, wetende dat je daar momenteel een houten klaas hebt staan.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Zie je mij zeggen dat ik het er mee eens ben?
Maar ik ben vrij zeker dat dit wel de redenatie is. Immers naar het bankie sturen is er geen donder meer aan hebben in de toekomst. Hoewel je er zo eigenlijk ook niks aan hebt.
[..]
Je bent nog niks aan het vernietigen want zoals je zelf al aangeeft zit je voorlopig nog aan hem vast. Dus ik denk dat ze er vanuit gaan dat ze nog tijd hebben om hem te brengen en dat je op die manier van beide spelers gebruik kan blijven maken.
Wat mij betreft is het gewoon simpel en prop je Immers in een grote doos om terug naar ADO te sturen.
Opportunisme is er al gauw als je Immers ziet spelen hé. Ik roep dat al van meet af aan maar ik moest vooral mn bek houden.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:50 schreef Muto het volgende:
Opportunisme ten top. Als je naar het spel gisteren kijkt, was dat helemaal niet best. We doen allemaal alsof Vilhena de nieuwe Messi is. Ik moet nog zien of hij ook tegen sterkere tegenstanders zo makkelijk kan spelen.
Nogmaals. Zie je mij zeggen dat ik het er mee eens ben?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand "rustig" gaan brengen terwijl ie daar als een baas speelt, dit in de jeugd ook keer op keer liet zien, wetende dat je daar momenteel een houten klaas hebt staan.
En wat niet goed is komt nooit.quote:Natuurlijk is de jeugd en Willem II geen perfecte maatstaf op zijn kwaliteiten, maar laat hem in ieder geval staan totdat ie echt flink op zijn bek gaat?
Ik snap dat "voorzichtig brengen" nooit zo. As said : wat goed is komt snel.
Klopt. Maar de conclusie die ik hier na de bekerwedstrijd al zag staan. Iedereen die de bal wel in drie minuten onder controle krijgt is een betere voetballer.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk is Vilhena niet de nieuwe Messi, maar hij is gewoon een zoveel betere voetballer
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Op Janmaat en Pelle na zijn het stuk voor stuk volledig overbodige aankopen van V Geel die de ontwikkeling van jeugdspelers enkel belemmeren en toch niet beter worden..
Precies zoals jij ook stelt met Indi die verkracht wordt als LB omdat zonodig Mathijsen moest komen. Zet gvd gewoon Nelom er in, werkt minstens zo goed!
Idd. Dat een penalty mis gaat kan gebeuren. Maar die reactie daarna. Of dan vooral het uitblijven van een reactie.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:14 schreef PIETR het volgende:
Immers had na zijn penalty tegen Ajax al direct naar de kant gehaald moeten worden. Een schande was dat.
Linkermiddenvelder is zijn favoriete positie.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:14 schreef PIETR het volgende:
Vilhena is het grootse talent sinds van Persie, die moet je dus gewoon altijd opstellen op zn favoriete positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |