Dank.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat de kleine kapitein nog nét iets eerder was dan jij.
Dus een PSV wat de boot in gaat tegen PEC (gewoon echt MINDERWAARDIG is) en vervolgens 2 potjes leuk speelt tegen een uitgekleed Heracles en uitgekleed ADO is "in vorm"?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat jij PSV nogal onderschat, en Feyenoord overschat.
Ik zie PSV de komende weken niet veel punten verspelen, wellicht bij Utrecht. Maar Vitesse draait de laatste weken totaal niet, en de crisis draagt daar ook niet aan bij.
Feyenoord - PSV wordt hooguit een gelijkspelletje.
Feyenoord is veel te wisselvallig. Los van de uitslag vandaag liep het vandaag nog te vaak stroef en waren er nog teveel fouten. Een PSV in vorm - zoals ze de laatste weken ogen - zie ik niet snel in een slechte reeks belanden. Ik zie PSV dan ook kampioen worden.
Zou kunnen. Maar jij en ik babbelen alles eerst door voor we gaan Whatsappen, dus het blijft lastigquote:
Het klopt dat PSV wisselvallig is, maar Ajax, Fc Twente, Feyenoord en Vitesse zijn dat ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus een PSV wat de boot in gaat tegen PEC (gewoon echt MINDERWAARDIG is) en vervolgens 2 potjes leuk speelt tegen een uitgekleed Heracles en uitgekleed ADO is "in vorm"?
Vitesse dalijk Bony weer in de gelederen. Utrecht in bloedjevorm. Zijn alweer twee wedstrijden waarin ze hard op hun bek kunnen gaan, om vervolgens eroverheen te stoomrollen in De Kuip.
We zullen het zien. Maar die PSV-adoratie is echt gebaseerd op lucht, op twee toevallig-leuk-hoog-uitgevallen scores tegen zeer matige en nog eens zoekende-uitgeklede teampjes.
Jij moet gewoon niet zoveel moeite hebben met dat dingen niet 100% jouw idee zijn aap.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar jij en ik babbelen alles eerst door voor we gaan Whatsappen, dus het blijft lastig.
Dat laatste zie ik juist eerder bij Ajax terug dan bij PSV.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
PSV maakt op mij buiten die wisselvalligheid gewoon de beste indruk, samen met Ajax, maar bij PSV is het scorende vermogen beter voor elkaar, en zijn beter in staat een tegenstander helemaal stuk te spelen.
Snol.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet gewoon niet zoveel moeite hebben met dat dingen niet 100% jouw idee zijn aap.![]()
Echt een enorme faal was dat. Nog dommer dat alle idioten op FoK! blijven roepen dat Mathijsen fout op fout stapelt, ook vandaag weer een penalty zou hebben weggegeven.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Caland het volgende:
Aardig briljant trouwens dat de kaart voor Mathijsen waarschijnlijk niet opgeschreven gaat worden en hij ook niet kan worden toegewezen aan iemand anders.
Mwah, ik vond Ajax vandaag bijvoorbeeld vrij matig tegen VVV, creeërden ook weinig uitgespeelde kansen. Tegen Feyenoord had Ajax eigenlijk ook weinig uitgespeelde kansen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik juist eerder bij Ajax terug dan bij PSV.
nee.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja ik ga je nog even googlen
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het klopt dat PSV wisselvallig is, maar Ajax, Fc Twente, Feyenoord en Vitesse zijn dat ook.
PSV maakt op mij buiten die wisselvalligheid gewoon de beste indruk, samen met Ajax, maar bij PSV is het scorende vermogen beter voor elkaar, en zijn beter in staat een tegenstander helemaal stuk te spelen.
Dus Utrecht word kampioen? whaha
Wat betreft Feyenoord heb ik nog te weinig aanknopingspunten om een hele goede reeks van meerdere wedstrijden achter elkaar te verwachten.
dm eens een link...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
Nu al een topic met foto's gevonden
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Caland het volgende:
Aardig briljant trouwens dat de kaart voor Mathijsen waarschijnlijk niet opgeschreven gaat worden en hij ook niet kan worden toegewezen aan iemand anders.
Of zal die prutser van vandaag hem toch gewoon opschrijven?
Hij gaat sowieso niet naar BMI. Dus of Mathijsen of niemand.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat die gewoon alsnog naar BMI ging?
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Tony op 10 is zo'n verademing. Wie nu nog zegt dat Lexie daar moet blijven, daar praat ik dan niet meer mee
Op tv suggereerden ze ook nog even dat de gele kaart misschien toch in de boeken gaat voor Mathijsen, maar dan vanwege praten / aanmerkingen tegen de scheidsrechter.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Caland het volgende:
Of zal die prutser van vandaag hem toch gewoon opschrijven?
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Tony op 10 is zo'n verademing. Wie nu nog zegt dat Lexie daar moet blijven, daar praat ik dan niet meer mee
Wat een koning was ie vandaag
vroegah. naarja heb ook een fobo he..quote:
Rinus@RR gaf aan dat administratie nog mocht worden gewijzigd.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij gaat sowieso niet naar BMI. Dus of Mathijsen of niemand.
Leer eens quoten man.quote:
owjaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vroegah. naarja heb ook een fobo he..
Immers is gewoon een baas, niemand kan wat hij kan.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef onlogisch het volgende:
Wat een koning was ie vandaag
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rinus@RR gaf aan dat administratie nog mocht worden gewijzigd.
Tegen Mathijsen is hij in ieder geval nooit te verdedigen.
Zou leuk zijn indien dan kwijtgescholden.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Immers is gewoon een baas, niemand kan wat hij kan.
ik zag hem op de bank zitten bij de stand 1-3. hij keek echt zo verveelt van wij hadden hier met 10-0 moeten winnenquote:
[..]
[..]
ohh wacht dit was 2008. die neet qas vrij rustig verlopen. pubmeet denk ik?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owjaDie had ik al gezien
Maar meet foto's zijn leuker
Dat vind ik bijzonder.quote:Scheidsrechter Liesveld gaf na afloop voor de camera aan de verkeerde speler geel gegeven te hebben. Bij de penalty gaf hij Mathijsen geel terwijl Martins Indi de overtreding had gemaakt. Na het zien van de beelden moest hij zijn ongelijk toegeven. 'Ik was zo gefocust op de overtreding zelf. Daarbij trok Mathijsen mijn aandacht. Ik vermoedde het al gezien de protesten. Ik heb de spelers in het veld gevraagd wie de overtreding dan wel had gemaakt. Ik heb ze de kans gegeven de juiste aan te wijzen, maar er kwam geen antwoord. Of deze kaart ingetrokken kan worden? Dat weet ik niet. Ik zal melden dat op de beelden blijkt dat ik de verkeerde geel heb gegeven.'
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Muto het volgende:
Ik vind dat jullie Immers snel afschrijven. Dit was maar Willem II.
Gozer ga eens weg.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef arjan1212 het volgende:
Luurling is veel beter dan immers... zag je die actie gisteren.. jammer dat ie ooit wegging bij feyenoord mja..
Het wil maar niet lukken hequote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef arjan1212 het volgende:
Luurling is veel beter dan immers... zag je die actie gisteren.. jammer dat ie ooit wegging bij feyenoord mja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |