Ik zie geen geïnteresseerde mensenmenigtes.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Samson het volgende:
Museumplein, leuk voor toeschouwers, hoe houden ze die dan op afstand?
Pis maar in je broek.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef tralalala het volgende:
Ik wist even geen TT, dus pas maar aan.
http://www.rtl.nl/gezondheid/obese/home/quote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zometeen in de reclame, even zoeken.
Als je 300kg weegt heb je wel ergere dingen om je voor te schamenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Samson het volgende:
Nou, al woog ik 300kg, ik ging echt niet in mn broek pissen op het museumplein in Amsterdam.....
Ik moet er niet aan denken idd.. Als ik alleen al merk wat een verschil een kleine 20 kilo kan uitmaken (die ik dus ooit te veel woog).. 120 kilo te zwaar zijn lijkt me schier onmogelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef xFriendx het volgende:
Ergste lijkt me nog de beperking die je jezelf oplegt in zin van bewegingsvrijheid.
Zoveel dingen niet meer kunnen, zelfs de simpele niet. Vreselijk.
Tsja, we hebben dit allemaal al gezien.quote:
Viel mij ook al opquote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef jcdragon het volgende:
dochter heeft ook een beetje dikke kont
Viel wel mee hoor. Beetje jong voor mijn doen, maar ja, billenman dus onbewust valt dat snel opquote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef jcdragon het volgende:
dochter heeft ook een beetje dikke kont
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor. Beetje jong voor mijn doen, maar ja, billenman dus onbewust valt dat snel op
waarom denk je dat zijn vrouw nog bij hem is???quote:
Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Samson het volgende:
Kunnen ze niet een keer andersom doen, dus iemand van 70kg 220kg laten worden?
Van ecto naar spierbundel? Lijkt me ook wel tof om te zien.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef Samson het volgende:
Kunnen ze niet een keer andersom doen, dus iemand van 70kg 220kg laten worden?
RTL heeft geld zat.quote:
Kijk, wij hebben alweer een nieuw format bedachtquote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Van ecto naar spierbundel? Lijkt me ook wel tof om te zien.
Hij is oesterkweker?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef hexje het volgende:
[..]
waarom denk je dat zijn vrouw nog bij hem is???
Hij was toch schoonmaker in een zwembad of zo?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar straks moeten ze het zelf kopenMaar blijkbaar heeft hij geld.
de grootste faal allertijdenquote:
Vlak voor de reclame.. nu gaat iedereen z'n verdriet wegetenquote:
Is fijn als de portemonnee wel dik blijft.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Moeten ze behalve op de lijn ook al op de centjes letten?
Denk dat dit bijna niet te voorkomen is. Zeker omdat er zulke aantallen zo snel af gaan, dat is vaak niet op die mate vast te houden. Je valt zeg 40 kg af en komt er dan weer 10 aan. Desalniettemin ben je er dus 30 kwijt en zou ik me dan nog niet zo druk maken. Als je vanaf dat punt maar weer zeg 30 omlaag gaat.quote:
Ik wou al kijken naar de voorwaarden maar die site is overbelast ofzo...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Maraca het volgende:
We mogen -als kijkers- 7 dagen gratis sporten!!
En dan 100 euro per maand betalen voor een contract waar je nooit meer vanaf komt
Dat kan ik mij voorstellen, hoewel Wendy wel heel slank is.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
hij geilt in ieder geval op Wendy..
En hij staat al 6 jaar droogquote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen, hoewel Wendy wel heel slank is.
Die zou op dit moment nog in stukken breken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen, hoewel Wendy wel heel slank is.
Niet gehoordquote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat zei ie in het begin ook al hoor
Maar Wendy kan wel een kilootje of 5 gebruiken...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vergeleken met een morbide obese patient lijkt iedereen een anorexiapatient!
Ben je nog zwaarder dan Wendyquote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef Samson het volgende:
50kg eraf, als ik 50kg afval weeg ik 20kg
Ze stellen de volgende doelen ook al iets minder extreem begreep ik. Hoe meer er af gaat hoe minder snel het zal gaan denk ik zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pondje per dag, denk dat dat best mag als je zo mega bent.
Ik 15quote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef Samson het volgende:
25 hierquote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef Samson het volgende:
Moet je niet meer buiten gaan lopen, dan zie ik je zo voorbij waaienquote:
ik 3 kgquote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef Samson het volgende:
Weet niet of dat wel zo jammer is: man weegt ruim 220, je ziet em in zijn onderbroek, hij staat te pissen in zijn broek op het museumplein en hij heet al 5 jaar geen sex meer met zijn vrouw.quote:
Ohquote:Op zondag 3 februari 2013 20:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo jammer is: man weegt ruim 220, je ziet em in zijn onderbroek, hij staat te pissen in zijn broek op het museumplein en hij heet al 5 jaar geen sex meer met zijn vrouw.
Ah wat leuk, ik dacht, niemand hier weet dat nog, maar jij welquote:
Ik moet er ook nog weleens aan denkenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah wat leuk, ik dacht, niemand hier weet dat nog, maar jij wel
Ook goed voor de lijn en conditiequote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef MissJ het volgende:
nou gaan ze eindelijk weer even flink van bil?
Kijken of het nog werkt na 5 jaarquote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef MissJ het volgende:
nou gaan ze eindelijk weer even flink van bil?
dus datquote:
Iemand moet de kliekjes opeten hequote:Op zondag 3 februari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of zijn vrouw is aangekomen.
Dit. Vooral zo'n opmerking over 'kinderen zijn er ook nog' is niet echt een hele fijne.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik durf te wedden dat er op den duur een scheiding komt. Ik geloof niet dat hij en zijn vrouw puur en alleen door het overgewicht niet meer samen slapen.
Ze slapen al zo'n 6 jaar niet samen maar er wordt de hele tijd gezegd dat het explodeerde na het overlijden van zijn pa, 2 jaar geleden. En z'n vrouw zei ook al 't wordt soms allemaal teveel, maja, de kinderen zijn er ook nog.' En nu is ze alleen met de kinderen op vakantie.
Ik ookquote:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik durf te wedden dat er op den duur een scheiding komt. Ik geloof niet dat hij en zijn vrouw puur en alleen door het overgewicht niet meer samen slapen.
Nee, ik totaal niet.quote:
Fok! Bootcampquote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zit net te denken, ik wil ook wel een weekje op bootcamp
Als het 's avonds langer licht wordt weer lekker mountainbiken hier op de Veluwe en Utrechtse heuvelrugquote:
Hoever?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, ik totaal niet.
Al ga ik morgen wel weer fietsen op de hometrainert.
Wendy is 100x enthousiaster dan zijn vrouwquote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef Samson het volgende:
Hij is intiemer met Wendy dan met zn vrouw.....
Ik fiets normaal gesproken zo'n 4-5 keer per week. En dan zo'n 25 km per keer.quote:
In welk tempo?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik fiets normaal gesproken zo'n 4-5 keer per week. En dan zo'n 25 km per keer.
quote:
komt denk ik omdat hij 1.98m isquote:
Dan heb je er meer aan als je het 2-3 keer doet en dan zo'n 50kmquote:Op zondag 3 februari 2013 21:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik fiets normaal gesproken zo'n 4-5 keer per week. En dan zo'n 25 km per keer.
Ik heb vorig jaar een kleine TIA gehad, dus ik mag eigenlijk niet boven de 20 km/u komen. Daar houd ik me ook redelijk goed aan.quote:
Zie je wel vaker dat mensen dat doen als ze zoiets zelf meemakenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij is nu zelf ook personal coach, dat is grappig he!
Ja dat vond ik ook, raar hoofdje.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:08 schreef Samson het volgende:
Mensen die heel dik waren en veel afvallen krijgen altiijd zo'n afgetrokken bekkie...
Awwquote:Op zondag 3 februari 2013 21:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een kleine TIA gehad, dus ik mag eigenlijk niet boven de 20 km/u komen. Daar houd ik me ook redelijk goed aan.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:08 schreef MissJ het volgende:
"hoe is het met jullie?"
Wendy bedoelt: "hebben jullie nou eindelijk weer eens flink geketst?"
Dankjewel. Ik ben taai, hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:09 schreef hexje het volgende:
[..]
AwwHopelijk blijf je nog heel lang bij ons posten!!!
en daar ging mijn colaquote:Op zondag 3 februari 2013 21:10 schreef Cynix ® het volgende:
Er zál geneukt worden! Of ze willen of niet.
Hij zegt het al, iets aan man en vrouw doenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:10 schreef Cynix ® het volgende:
Er zál geneukt worden! Of ze willen of niet.
Ze gaan nu ff kijken hoe het ook alweer was.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:08 schreef MissJ het volgende:
"hoe is het met jullie?"
Wendy bedoelt: "hebben jullie nou eindelijk weer eens flink geketst?"
Alsof ze de autocue voorlezenquote:
Sowieso Parijsquote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef Paxcon het volgende:
Sacre coeur bij avond is echt fantastisch
Nu moet ik ook meedoen met de Fok! Bootcampquote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is maar goed ook, ongezond spul man!
behoorlijk veelzeggendquote:Op zondag 3 februari 2013 21:13 schreef Maraca het volgende:
Typisch dat hij alleen vader heeft opgeschreven
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:13 schreef Axia het volgende:
[..]
Nu moet ik ook meedoen met de Fok! Bootcamp
"Mooi, mooi, mooi man, het leven is één groot feestquote:Op zondag 3 februari 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb nu meteen dat liedje in mijn hoofd
Die jaquote:Op zondag 3 februari 2013 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Mooi, mooi, mooi man, het leven is één groot feest![]()
"
Die?
Die 12-jarigen vinden zo'n snorretje altijd stoerquote:
Het is ze wel ooit gelukt om toch twee kinderen te maken, dus die 'electricity' is er twee keer geweest.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:13 schreef Samson het volgende:
Ik zie niet echt "electricity" tussen die twee....
Nou ik vond dat echt nietquote:Op zondag 3 februari 2013 21:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die 12-jarigen vinden zo'n snorretje altijd stoer
hahah die vrouw: even kijken hoe het ook alweer wasquote:Op zondag 3 februari 2013 21:12 schreef Samson het volgende:
Het leek wel of ze een business deal aan het bespreken waren ivm die seks...
Ja, in de vorige eeuw....quote:Op zondag 3 februari 2013 21:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die 12-jarigen vinden zo'n snorretje altijd stoer
Alle hipsters (en ik) gaan eraanquote:Apple ondersteunt op dit moment in Nederland/Europa nog niet de techniek van NL-Alert (cell broadcast). Wij zijn hierover in gesprek met Apple.
jij bent toch ook van de vorige eeuw?quote:
Dus?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:16 schreef hexje het volgende:
[..]
jij bent toch ook van de vorige eeuw?
Dat lijkt maar zo. Ten eerste heeft ze wat Indisch...die houden sowieso graag dingen voor zichzelf en ten tweede een cameraploeg...hallooo daar hoeft toch niet iedereen van gecharmeerd te zijn?quote:
En 6 jaar geen sexquote:Op zondag 3 februari 2013 21:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Ten eerste heeft ze wat Indisch...die houden sowieso graag dingen voor zichzelf en ten tweede een cameraploeg...hallooo daar hoeft toch niet iedereen van gecharmeerd te zijn?
Wat nu heel Nederland weetquote:
Ik ben ook wel klaar met die interviews van Ushi, Dushi & Lushi, hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij dus ook niks. Die interviews vind ik wel grappig, maar een hele film...
Dan zap ik sowieso, of het afgelopen is of niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef tralalala het volgende:
Beter schieten ze op.
21:30 komt vrouwenpedo
Vrouwenpedo... dat.. is... huh.. is Alberto terug?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef tralalala het volgende:
Beter schieten ze op.
21:30 komt vrouwenpedo
Ja!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vrouwenpedo... dat.. is... huh.. is Alberto terug?
Alleen Ushi vind ik leuk, die andere figuren niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met die interviews van Ushi, Dushi & Lushi, hoor.
Dat wist ik nietquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zap ik sowieso, of het afgelopen is of niet.
Andere figuren? Er.. er zijn meerdere?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen Ushi vind ik leuk, die andere figuren niet.
Ja die Surinaamse en die vrouw en dochter? Ik weet de namen niet eens.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Andere figuren? Er.. er zijn meerdere?
Ja, en je kent ze dus niet, houden zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Andere figuren? Er.. er zijn meerdere?
Geen Alberto voor jou?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:21 schreef Cynix ® het volgende:
Hierna een DVD-tje. Games of Thrones gok ik.
Hallo! We hebben het hier wel over Alberto ja?quote:
Je weet al te veelquote:Op zondag 3 februari 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die Surinaamse en die vrouw en dochter? Ik weet de namen niet eens.
Ik ga niet kijken, ben Patricia Paay moe!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vrouwenpedo... dat.. is... huh.. is Alberto terug?
Nope. Ik ben geen fan van hem.quote:
Irritanter dan dat 'fan van Nederlandstalig' typetje kan niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met die interviews van Ushi, Dushi & Lushi, hoor.
Zal ik doenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, en je kent ze dus niet, houden zo.
Ik zag je vreemdgaan met andere mannen in diverse topics.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hallo! We hebben het hier wel over Alberto ja?
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zag je vreemdgaan met andere mannen in diverse topics.
Wilde net zeggen.. die rug mag ook wel eens gewaxt wordenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:22 schreef Samson het volgende:
Dat snap ik nu echt niet van zijn vrouw, als je toch om elkaar geeft en je weet dat je man full in the picture komt, dan laat je hem daar toch niet als een bosaap in beeld komen met een rug vol haar?
Sssshtquote:Op zondag 3 februari 2013 21:23 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik zag je vreemdgaan met andere mannen in diverse topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |