Ik zie geen geïnteresseerde mensenmenigtes.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Samson het volgende:
Museumplein, leuk voor toeschouwers, hoe houden ze die dan op afstand?
Pis maar in je broek.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef tralalala het volgende:
Ik wist even geen TT, dus pas maar aan.
http://www.rtl.nl/gezondheid/obese/home/quote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zometeen in de reclame, even zoeken.
Als je 300kg weegt heb je wel ergere dingen om je voor te schamenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Samson het volgende:
Nou, al woog ik 300kg, ik ging echt niet in mn broek pissen op het museumplein in Amsterdam.....
Ik moet er niet aan denken idd.. Als ik alleen al merk wat een verschil een kleine 20 kilo kan uitmaken (die ik dus ooit te veel woog).. 120 kilo te zwaar zijn lijkt me schier onmogelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef xFriendx het volgende:
Ergste lijkt me nog de beperking die je jezelf oplegt in zin van bewegingsvrijheid.
Zoveel dingen niet meer kunnen, zelfs de simpele niet. Vreselijk.
Tsja, we hebben dit allemaal al gezien.quote:
Viel mij ook al opquote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef jcdragon het volgende:
dochter heeft ook een beetje dikke kont
Viel wel mee hoor. Beetje jong voor mijn doen, maar ja, billenman dus onbewust valt dat snel opquote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef jcdragon het volgende:
dochter heeft ook een beetje dikke kont
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor. Beetje jong voor mijn doen, maar ja, billenman dus onbewust valt dat snel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |