quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kan het niet helpen dat ik zo dom benfml
Wat een onzeker 14-jarig sletje ben je toch ook, hèquote:
ik weet niet wat hij met mij doet man, word helemaal gekquote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een onzeker 14-jarig sletje ben je toch ook, hè.
Wat doet hij niet met je dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat hij met mij doet man, word helemaal gek
Serieuze vraag: waarom aandachtshoeren terwijl je ook meteen kan zeggen wat er is?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komt door al die slaappillen in je drinken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bitches en hoerenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had jij ook een probleem met mij? HE?
Je bent verliefd.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol ja zo out of the blue daarmee komen is ook wat, ik bouw het voor jullie opquote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Serieuze vraag: waarom aandachtshoeren terwijl je ook meteen kan zeggen wat er is?
gwn beetje oprechte liefde tonen toch =$quote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben niet bang voor die gekke negerin.
Terechte klacht.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gwn beetje oprechte liefde tonen toch =$
Hahaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol ja zo out of the blue daarmee komen is ook wat, ik bouw het voor jullie op
quote:
Kijk nou wat je aanricht, nog meer meisjes een gebroken hart bezorgen he.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef msacras het volgende:
Ja godver nu word ik kankerhoer genoemd door iemand in de KLB SC.
brb even polsen doorsnijden
Veel drinken en anonieme seks hebben met andere mannen.quote:
Jeetje Mina.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Kijk nou wat je aanricht, nog meer meisjes een gebroken hart bezorgen he.
Robijn48?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef DigitalGirl het volgende:
Volgens mijn ben ik fok ontgroeid... de problemen van tieners.
Inderdaad man, ik ga tv kijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het is zondagavond, laten we het weekend leuk aflsuiten
Is ook weer zo'n gedoe.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Lid worden van de Jehova's getuigen en alle contact met je huidige leefwereld verbreken.
Werkt allebei nietquote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Veel drinken en anonieme seks hebben met andere mannen.
Of settelen met deze.
dat was je toch altijd al?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoe oud ben jij nou jongen? Je komt er niet zomaar onderuit.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef DigitalGirl het volgende:
beseffen dat hij een lul is en je er overheen zetten.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is ook weer zo'n gedoe.
[..]
Werkt allebei niet.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat jij nu eens de pineut bent. Normaal is het andersom.
Nou nou, ik vind dat je inmiddels wel eens oud genoeg bent voor een vaste relatie, hoor.quote:
omigadoquote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Ally pls, je bent 24, verman je pls of verhuis naar JNG sc met je problems.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Snuiven.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga iets bedenken om er vanaf te komen, dit is niks voor mij
Dat vind ik ook, maar wil liever een relatie met iemand die mij niet de afgrond mee intrektquote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nou nou, ik vind dat je inmiddels wel eens oud genoeg bent voor een vaste relatie, hoor.
Hij is wel echt een klootzak, jaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
beseffen dat hij een lul is en je er overheen zetten.
En steek zijn banden lek
ah de witte ridderquote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef Nestalgie het volgende:
ally wat is er gebeurd meid? moek je helpen?
voor niemand.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga iets bedenken om er vanaf te komen, dit is niks voor mij
IK BEN GEWOON HELEMAAL VAN SLAG SHIT JAquote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh, is het nog steeds die bajesklantquote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar wil liever een relatie met iemand die mij niet de afgrond mee intrekt.
Daar zit enige waarheid in... je hoeft geen tiener te zijn om tienergedrag te tonen. Waarbij ik jouw niet bedoel enquote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was je toch altijd al?
En ik geloof dat allygeen tiener meer is. Ik ook niet.
En ik ga bloed doneren![]()
Datis volwassenheid
Je weet het heh was al hier toen jij nog de basisschool zatquote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou jongen? Je komt er niet zomaar onderuit.
Haha wtfquote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IK BEN GEWOON HELEMAAL VAN SLAG SHIT JA
hij heeft ook zo;'n mooie piemelhoe moet ik daar nou ooit afstand van nemen
Godver.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is wel echt een klootzak, jaoké niet direct tegen mij, maar het straalt van hem af
![]()
Welke banden? Die skere willie heeft niet eens een fiets.
Dudequote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Nestalgie het volgende:
ally heeft je standaard pik je verlaten?ik heb nog wel een pik voor je over, wil je hem lenen?
Ik zou te verbaasd zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat zou je zeggen als dit uit Vas haar mond kwam?
Wij hebben ook nog wel lijpe discussies gehadquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Je weet het heh was al hier toen jij nog de basisschool zat.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Nestalgie het volgende:
ally heeft je standaard pik je verlaten?ik heb nog wel een pik voor je over, wil je hem lenen?
dan steek je hem in zn been.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar wil liever een relatie met iemand die mij niet de afgrond mee intrekt.
[..]
Hij is wel echt een klootzak, jaoké niet direct tegen mij, maar het straalt van hem af
![]()
Welke banden? Die skere willie heeft niet eens een fiets.
Ga nou eerst maar eens worden ontmaagd, knulquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Nestalgie het volgende:
Doe maar niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Nestalgie het volgende:
de klb sc oefent gewoon druk op me uit waardoor ik me telkens tegenover jullie moet bewijzen
Niemand mag jequote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Nestalgie het volgende:
de klb sc oefent gewoon druk op me uit waardoor ik me telkens tegenover jullie moet bewijzen
inb4 vas wilt nietquote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens worden ontmaagd, knul.
heb.gister nog mn fleshlight geneukt hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens worden ontmaagd, knul.
ja neequote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan steek je hem in zn been.
Open een topic in R&P desnoods met kloon en dan vertel je alles in detail en gaat iedereen zeggen dat hij een lul is en misschien helpt dat wel
nee hoor, maar wil die pik gewoon voor mijzelf totdat ik 'm zat benquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Nestalgie het volgende:
ik maakte een dlauw grapje, dacht als je lamon bent dat je bloed doneren wel zou kunnen waarderenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar zit enige waarheid in... je hoeft geen tiener te zijn om tienergedrag te tonen. Waarbij ik jouw niet bedoel en.
[..]
Ja nu nog een echt meisje/vrouwtjequote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb.gister nog mn fleshlight geneukt hoor
Je hebt nu eindelijk iemand van jouw intellect gevonden.quote:
Haha dat lijkt me ook beter dan t in R&P gaan vragenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja neebel straks m'n bff wel even voor wat deskundig advies =$
[..]
nee hoor, maar wil die pik gewoon voor mijzelf totdat ik 'm zat ben
Zou wel raar zijn, aangezien hij homo is.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja nu nog een echt meisje/vrouwtje
Dat kan ik me niet voorstellen, ben redelijk serieus ingesteld.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog wel lijpe discussies gehad.
/carequote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is Amsterdams, bek toe, vraag dWc maar.
had wel een x met mn piemel zo'n barbie van mn zus aangeraakt ben ik nu ontmaagd? :squote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja nu nog een echt meisje/vrouwtje
Karma.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Gorzalka het volgende:
Ally wordt gewoon als een slet misbruikt!
Ergens wel geil.
Gewoon nog serieus op ingaan ook, prachtig.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat kan ik toch ook niet ruikenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou wel raar zijn, aangezien hij homo is.
Awh lievquote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Trots op je juffiekwaliteiten die hier beginnen door te schijnen.
WTF WIETPARKIETquote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
DuitsLeugens verspreiden over dat ik meiden zwanger heb lopen maken
ik serieusquote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewoon nog serieus op ingaan ook, prachtig.![]()
![]()
Lach maar, geef hem gewoon herpes als wraak ofzoquote:
soms helpt wat commentaar van mensen die je niet kennen en hem niet en de situatie niet, meer dan mensen die dat wel kennen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja neebel straks m'n bff wel even voor wat deskundig advies =$
[..]
Arme meid helemaal van slag nu de rollen zijn omgedraaid, tragisch.quote:
Ohjaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je cared wel want je reageerde op me.
Playertjequote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
DuitsLeugens verspreiden over dat ik meiden zwanger heb lopen maken
Misschien neukt hij daarna wel je bff.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lach maar, geef hem gewoon herpes als wraak ofzo
voor mij hielp het welquote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha dat lijkt me ook beter dan t in R&P gaan vragen
Jouquote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor jou doen, moet ik er dat echt nog bij gaan vermelden?
Ja, maar ik weet zelf ook wel wat de beste keuze isquote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
soms helpt wat commentaar van mensen die je niet kennen en hem niet en de situatie niet, meer dan mensen die dat wel kennen.
En dát is wel serieus
zonder fok geen stromend bloedquote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef Nestalgie het volgende:
sommige mensen nemen trouwens fok wel te serieus
buikpijnquote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is er nu eigenlijk met allure... iemand korte samenvatting?
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal jou 's serieus nemen (na het bereiken van de age of consent).
quote:
Foute boi ontmoet, heeft een grote piemel maar geeft weinig tot geen liefde terwijl ze stapelgek op hem is en nu weet ze niet wat ze moet doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef DigitalGirl het volgende:
ze is 1 dag later ongesteld en nu is ze maar in haar kut gaan snijden zodat t leek alsof ze ongesteld wasquote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef DigitalGirl het volgende:
"Sloerie wordt verliefd".quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef DigitalGirl het volgende:
voor sommige dingen kan datwelquote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef Nestalgie het volgende:
sommige mensen nemen trouwens fok wel te serieus
Ja ik snap jequote:Op zondag 3 februari 2013 20:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jeweet maar die shit is niet waar
Wat.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ze is 1 dag later ongesteld en nu is ze maar in haar kut gaan snijden zodat t leek alsof ze ongesteld was
ja klopt maar sommige..quote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor sommige dingen kan datwel
Vrouw van 24 die nog leeft alsof ze 17 isquote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Ze heeft ontelbaar veel harten gestolen van minderjarige jongens, om ze vervolgens te breken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Ah, in dat geval... je krijgt wat je verdient. Maar goed er zijn meer vrouwen die de bad boy adoreren, dat het pijn mag doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Foute boi ontmoet, heeft een grote piemel maar geeft weinig tot geen liefde terwijl ze stapelgek op hem is en nu weet ze niet wat ze moet doen.
was toch niks meer uit te krijgen, ze wouden zichzelf bewijzen.door er niet op. te reagerenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Was trouwens wel een soft opstootje, had beter van je verwacht man
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja ik snap jeWhat happens in kanaleneiland stays in kanaleneiland
With a little bit of crack, little bit of dopequote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Allure_ het volgende:
Nou bedankt voor jullie support
ga zo wel in bed huilen
Hehe.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Allure_ het volgende:
ga zo wel in bed huilen
ja, zoiets, ik wíst wel dat t niet goed was, maar op de een of andere manier kon ik er niets mee. Commentaar dat ik dom was en dat hij een eikel was en ik te goed voor hem en weet ik wat nog meer heeft wel geholpen om het wat duidelijker te krijgen. Hoe stom dat ook mag klinken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja maar dat was zeker bij je ex? Toen moest je idd miss ff wakker geschud worden.
Gewoon spuiten danquote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Allure_ het volgende:
ga zo wel in bed huilen
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
was toch niks meer uit te krijgen, ze wouden zichzelf bewijzen.door er niet op. te reageren
houd jij van bad boys? want ik heb een keer een fanta dop op mijn cola fles gedraaid en zo.ingeleverdquote:Op zondag 3 februari 2013 20:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, in dat geval... je krijgt wat je verdient. Maar goed er zijn meer vrouwen die de bad boy adoreren, dat het pijn mag doen.
Kom hier. Heb ook een mooie lulquote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Allure_ het volgende:
ga zo wel in bed huilen
Wtfquote:Op zondag 3 februari 2013 20:41 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ze is 1 dag later ongesteld en nu is ze maar in haar kut gaan snijden zodat t leek alsof ze ongesteld was
Laterquote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Allure_ het volgende:
ga zo wel in bed huilen
Ja noem datum danquote:Op zondag 3 februari 2013 20:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Keilanderswanneer gaan we daar hangen?
ik kwam bij elke quote notificatiequote:Op zondag 3 februari 2013 20:44 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]jammer wel hoor, had al een stijve
Ik heb geen mooie piemel hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
toch jammer dat jij hem niet gemaakt hebt zosk
Daar slaap je goed vanquote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik kwam bij elke quote notificatie
Dan niet hequote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wanneer alle mokers naar marokko zijn, dan hebben we vrij spel
2 dagen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Chloroform het volgende:
Hoe lang kun je vla bewaren na openen?
Tot de THT-datum.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Chloroform het volgende:
Gok een aantal dagen maar ouder dan 2 weken zou ik niet meer proberenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Chloroform het volgende:
quote:
Ja, wat is het nou. Heb donderdag vla gekocht en wil weten of het de moeite waard is om nu naar de koelkast te lopen of niet.quote:
Ja, kan makkelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat is het nou. Heb donderdag vla gekocht en wil weten of het de moeite waard is om nu naar de koelkast te lopen of niet.
2 dagen, anders wordt het zuur.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat is het nou. Heb donderdag vla gekocht en wil weten of het de moeite waard is om nu naar de koelkast te lopen of niet.
Kan makkelijk manquote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik spreek liever wel de waarheid, JB.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je hoeft op internet niet altijd de waarheid te spreken
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
kan primaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Jawel joh, kan echt nog wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Onder andere.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Gewoon plompzakken als je een kleine piemel hebt, toch?
Neequote:Op zondag 3 februari 2013 20:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jawel
Ken jij de relschoppers persoonlijk, dan kunnen we handtekening vragen ofzo
niet?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je hoeft op internet niet altijd de waarheid te spreken
n dagquote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef Chloroform het volgende:
Ja, dat sowieso.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Germano het volgende:
DOET HET NIET CHLORO ZE WILLEN JE DOOD HEBBEN.
Moet ze wel foto's maken dat is leuk om te zienquote:Op zondag 3 februari 2013 20:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
Straks ligt ze de braken op de badkamer
Waard om te bezoeken?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Neeik kom alleen in dat winkelcentrum joh
???quote:Op zondag 3 februari 2013 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
- Vlekken krijg je eruit met ketchup
en je hoeft op het internet niet altijd de waarheid te sprekenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Samenvatting v/d maand:
- Vla kan je meerdere dagen na openen opeten
- Vlekken krijg je eruit met ketchup
- Het is een babyneushoorn
- Het is ranch dressing
- Saffraan was altijd al duur.
Ik ben dan ook heel erg lief.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is dan op zich wel weer lief
Vast welquote:Op zondag 3 februari 2013 20:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Beter dan wageningen en arnhem lijkt me
quote:Je hebt 1 note gekregen van onze moderators.
Is goedquote:Op zondag 3 februari 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
eey gaguyim vas en veer posten in jong kom stoken
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef Germano het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Ik ga alleen om wijven te neuken in de lokale dixi.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef RickoKun het volgende:
Goeie TT's germano, ik ga vrijdag ook effe clippen in damsco bij techno partay
blijf gwn weg kkboerquote:Op zondag 3 februari 2013 20:53 schreef RickoKun het volgende:
Goeie TT's germano, ik ga vrijdag ook effe clippen in damsco bij techno partay
Maskers zijn fijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb btw voor het eerst in mn leven een haarmasker gekocht![]()
Mijn haar is nu echt dood en droog en vies, dus ik dacht dat het wel een keer nodig is![]()
Laat het btw wel bij de kapper doen soms en ik gebruik ook cremespoeling.
Van mij is eerlijk waar.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Is bullshit hoor, maar ik hoef me hier niet te bewijzen.
Oh bitch pls.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Is bullshit hoor, maar ik hoef me hier niet te bewijzen.
WAAROM IS JOUW NAAM NIET SLEIGH BELLS DAT IS EEN GOEDE BANDquote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maskers zijn fijn.lekker lang laten intrekken.
wejoquote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb 1 note en dat komt omdat ik een sarcastische opmerking maakte over homo's en de mod dacht dat ik serieus was
Bijna.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef Nestalgie het volgende:
zoskjij bent zeker zo'n iemand die perfecte cijfers moest halen.op school van.je ouders en 10 sporten op topniveau doen, en als je een note.op FOK! krijgt je zweepslagen.krijgt.
Heb ik gelijk?
ff dimme, anders laat ik wolvendagen over je heen plassenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wil ke daar niet mee spotte zijn mn ouders aan overlede
Goh, het is een Chinees. Stel niet zo'n kankerdomme vragen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef Nestalgie het volgende:
zoskjij bent zeker zo'n iemand die perfecte cijfers moest halen.op school van.je ouders en 10 sporten op topniveau doen, en als je een note.op FOK! krijgt je zweepslagen.krijgt.
Heb ik gelijk?
Ken ik nietquote:Op zondag 3 februari 2013 20:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
WAAROM IS JOUW NAAM NIET SLEIGH BELLS DAT IS EEN GOEDE BAND
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Goh, het is een Chinees. Stel niet zo'n kankerdomme vragen.
het is nu ook echt gewoon nodig...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maskers zijn fijn.lekker lang laten intrekken.
Shit.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Germano het volgende:
[..]
alle marokkanen zijn toch ook dieven?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja ik snap je heel goed! Heb ik nu ook (maar mijn linkerkant is langer dan de rechter want ben al tijden niet naar de kapper geweestquote:Op zondag 3 februari 2013 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is nu ook echt gewoon nodig...
Ik wil ook naar de kapper, maar twijfel wat ik moet doen ik zit te denken om er niet zoveel af te halen, maar het 'rond' te laten knippen zeg maar, dat het voor korter is en dan naar achteren toe langer wordt en op je rug rond valt zeg maar.
Slaat het ergens op wat ik zeg?
quote:
Ik snap wat je bedoelt, maar ik zou het niet zo uitleggen bij je kapsterquote:Op zondag 3 februari 2013 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is nu ook echt gewoon nodig...
Ik wil ook naar de kapper, maar twijfel wat ik moet doen ik zit te denken om er niet zoveel af te halen, maar het 'rond' te laten knippen zeg maar, dat het voor korter is en dan naar achteren toe langer wordt en op je rug rond valt zeg maar.
Slaat het ergens op wat ik zeg?
Zulkequote:Op zondag 3 februari 2013 20:56 schreef Germano het volgende:
[..]
ik ben zo lief altijd dat dit me echt gekwetst heeftquote:
Jammer, wilde er graag met je over praten.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben zo lief altijd dat dit me echt gekwetst heeft![]()
Imiddels ben ik er wel overheen hoor
Kappersquote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik zou het niet zo uitleggen bij je kapster. Dat gaat geheid mis dan.
Of je bekijkt ze even.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef VeerEli het volgende:
Ik weet niet hoeveel notes ik heb, zullen er wel 4 zijn ofzo gok ik
Misschien was de note wel sarcastischquote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben zo lief altijd dat dit me echt gekwetst heeft![]()
Imiddels ben ik er wel overheen hoor
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef VeerEli het volgende:
hoe leg ik het dan uit?!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik zou het niet zo uitleggen bij je kapster. Dat gaat geheid mis dan.
Lekker gokken, ja. Is veel werk om het even te checken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jammer, wilde er graag met je over praten.
Dit maar dan minder puntig?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe leg ik het dan uit?! [ afbeelding ]
Pik je dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit maar dan minder puntig?
[ afbeelding ]
quote:
Zou gewoon een geschikte foto zoeken, uitprinten en meenemenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoe leg ik het dan uit?! [ afbeelding ]
shit is t al zo laatquote:Op zondag 3 februari 2013 21:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is om 9 uur iedereen naar bed ofzo?
ja, maar hoe leg ik dat uit?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit maar dan minder puntig?
[ afbeelding ]
dat lijkt er niet eens opquote:Op zondag 3 februari 2013 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou gewoon een geschikte foto zoeken, uitprinten en meenemen.
[ afbeelding ]
"Dit, maar dan langer".
Mooie tandenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou gewoon een geschikte foto zoeken, uitprinten en meenemen.
[ afbeelding ]
"Dit, maar dan langer".
Je hebt 4 notes gekregen van onze moderators.quote:
Boefje.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je hebt 4 notes gekregen van onze moderators.
Verrek, ik had het goed
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je hebt 4 notes gekregen van onze moderators.
Verrek, ik had het goed
Hardcore badboyquote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus ik heb serieus meer notes dan jullie allemaal bij elkaar?
Raar.
Ik ben toch ook een brave girlquote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Raar.
Gewoon een uurtje niet blowenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef Nestalgie het volgende:
ik ga denk ik voor een fok abo sparen :s
Stoer.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Raar.
3 hele euro's en je kan 28 dagen trollen in ABOquote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef Nestalgie het volgende:
Dat is voor nerdjes, zou niet doenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:05 schreef Nestalgie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |