quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kan het niet helpen dat ik zo dom benfml
Wat een onzeker 14-jarig sletje ben je toch ook, hèquote:
ik weet niet wat hij met mij doet man, word helemaal gekquote:Op zondag 3 februari 2013 20:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een onzeker 14-jarig sletje ben je toch ook, hè.
Wat doet hij niet met je dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik weet niet wat hij met mij doet man, word helemaal gek
Serieuze vraag: waarom aandachtshoeren terwijl je ook meteen kan zeggen wat er is?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komt door al die slaappillen in je drinken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bitches en hoerenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had jij ook een probleem met mij? HE?
Je bent verliefd.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol ja zo out of the blue daarmee komen is ook wat, ik bouw het voor jullie opquote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Serieuze vraag: waarom aandachtshoeren terwijl je ook meteen kan zeggen wat er is?
gwn beetje oprechte liefde tonen toch =$quote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben niet bang voor die gekke negerin.
Terechte klacht.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gwn beetje oprechte liefde tonen toch =$
Hahaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol ja zo out of the blue daarmee komen is ook wat, ik bouw het voor jullie op
quote:
Kijk nou wat je aanricht, nog meer meisjes een gebroken hart bezorgen he.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef msacras het volgende:
Ja godver nu word ik kankerhoer genoemd door iemand in de KLB SC.
brb even polsen doorsnijden
Veel drinken en anonieme seks hebben met andere mannen.quote:
Jeetje Mina.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Kijk nou wat je aanricht, nog meer meisjes een gebroken hart bezorgen he.
Robijn48?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef DigitalGirl het volgende:
Volgens mijn ben ik fok ontgroeid... de problemen van tieners.
Inderdaad man, ik ga tv kijken.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Het is zondagavond, laten we het weekend leuk aflsuiten
Is ook weer zo'n gedoe.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Lid worden van de Jehova's getuigen en alle contact met je huidige leefwereld verbreken.
Werkt allebei nietquote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Veel drinken en anonieme seks hebben met andere mannen.
Of settelen met deze.
dat was je toch altijd al?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoe oud ben jij nou jongen? Je komt er niet zomaar onderuit.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:28 schreef DigitalGirl het volgende:
beseffen dat hij een lul is en je er overheen zetten.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is ook weer zo'n gedoe.
[..]
Werkt allebei niet.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat jij nu eens de pineut bent. Normaal is het andersom.
Nou nou, ik vind dat je inmiddels wel eens oud genoeg bent voor een vaste relatie, hoor.quote:
omigadoquote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Ally pls, je bent 24, verman je pls of verhuis naar JNG sc met je problems.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Snuiven.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga iets bedenken om er vanaf te komen, dit is niks voor mij
Dat vind ik ook, maar wil liever een relatie met iemand die mij niet de afgrond mee intrektquote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nou nou, ik vind dat je inmiddels wel eens oud genoeg bent voor een vaste relatie, hoor.
Hij is wel echt een klootzak, jaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
beseffen dat hij een lul is en je er overheen zetten.
En steek zijn banden lek
ah de witte ridderquote:Op zondag 3 februari 2013 20:32 schreef Nestalgie het volgende:
ally wat is er gebeurd meid? moek je helpen?
voor niemand.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga iets bedenken om er vanaf te komen, dit is niks voor mij
IK BEN GEWOON HELEMAAL VAN SLAG SHIT JAquote:Op zondag 3 februari 2013 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh, is het nog steeds die bajesklantquote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar wil liever een relatie met iemand die mij niet de afgrond mee intrekt.
Daar zit enige waarheid in... je hoeft geen tiener te zijn om tienergedrag te tonen. Waarbij ik jouw niet bedoel enquote:Op zondag 3 februari 2013 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was je toch altijd al?
En ik geloof dat allygeen tiener meer is. Ik ook niet.
En ik ga bloed doneren![]()
Datis volwassenheid
Je weet het heh was al hier toen jij nog de basisschool zatquote:Op zondag 3 februari 2013 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij nou jongen? Je komt er niet zomaar onderuit.
Haha wtfquote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IK BEN GEWOON HELEMAAL VAN SLAG SHIT JA
hij heeft ook zo;'n mooie piemelhoe moet ik daar nou ooit afstand van nemen
Godver.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij is wel echt een klootzak, jaoké niet direct tegen mij, maar het straalt van hem af
![]()
Welke banden? Die skere willie heeft niet eens een fiets.
Dudequote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Nestalgie het volgende:
ally heeft je standaard pik je verlaten?ik heb nog wel een pik voor je over, wil je hem lenen?
Ik zou te verbaasd zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat zou je zeggen als dit uit Vas haar mond kwam?
Wij hebben ook nog wel lijpe discussies gehadquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Je weet het heh was al hier toen jij nog de basisschool zat.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Nestalgie het volgende:
ally heeft je standaard pik je verlaten?ik heb nog wel een pik voor je over, wil je hem lenen?
dan steek je hem in zn been.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar wil liever een relatie met iemand die mij niet de afgrond mee intrekt.
[..]
Hij is wel echt een klootzak, jaoké niet direct tegen mij, maar het straalt van hem af
![]()
Welke banden? Die skere willie heeft niet eens een fiets.
Ga nou eerst maar eens worden ontmaagd, knulquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Nestalgie het volgende:
Doe maar niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Nestalgie het volgende:
de klb sc oefent gewoon druk op me uit waardoor ik me telkens tegenover jullie moet bewijzen
Niemand mag jequote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Nestalgie het volgende:
de klb sc oefent gewoon druk op me uit waardoor ik me telkens tegenover jullie moet bewijzen
inb4 vas wilt nietquote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens worden ontmaagd, knul.
heb.gister nog mn fleshlight geneukt hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens worden ontmaagd, knul.
ja neequote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan steek je hem in zn been.
Open een topic in R&P desnoods met kloon en dan vertel je alles in detail en gaat iedereen zeggen dat hij een lul is en misschien helpt dat wel
nee hoor, maar wil die pik gewoon voor mijzelf totdat ik 'm zat benquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef Nestalgie het volgende:
ik maakte een dlauw grapje, dacht als je lamon bent dat je bloed doneren wel zou kunnen waarderenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar zit enige waarheid in... je hoeft geen tiener te zijn om tienergedrag te tonen. Waarbij ik jouw niet bedoel en.
[..]
Ja nu nog een echt meisje/vrouwtjequote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
heb.gister nog mn fleshlight geneukt hoor
Je hebt nu eindelijk iemand van jouw intellect gevonden.quote:
Haha dat lijkt me ook beter dan t in R&P gaan vragenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ja neebel straks m'n bff wel even voor wat deskundig advies =$
[..]
nee hoor, maar wil die pik gewoon voor mijzelf totdat ik 'm zat ben
Zou wel raar zijn, aangezien hij homo is.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja nu nog een echt meisje/vrouwtje
Dat kan ik me niet voorstellen, ben redelijk serieus ingesteld.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog wel lijpe discussies gehad.
/carequote:Op zondag 3 februari 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is Amsterdams, bek toe, vraag dWc maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |