quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:01 schreef Herald het volgende:
Wat voor baas ben jij? Doe nu de quiz!
1. De famfare komt op zondagmiddag langs je slaapkamer gelopen, je kijkt uit het raam en...
a. vloekt omdat je net lekker lag te dromen van Stacey en je erectie al snel verdwijnt
b. je bestudeert de majorettes en besluit deze volgende week te hosselen
c. je ziet de majorettes nog een beetje ongemakkelijk lopen nadat je ze gisteren keihard hebt doorgesmeerd
2. Wat doe jij het liefst met je vader
a. op zondag vlees eten
b. filosoferen over het leven
c. samen chicks versieren
3. Een meisje zegt hoi tegen je, wat is jouw reactie
a. je pakt je gsm en gaat meteen al je vrienden smsen dat iemand van de andere sekse aardig tegen je deed. Tegen de tijd dat je die twee smsjes hebt verstuurd is het meisje al weer weg.
b. je kijkt haar strak aan en zegt een oneliner tegen haar die mysterieus en toch dominant over komt
c. je doet je gulp open en laat haar het komende half uur lekker kokhalzen
4. De uitsmijter bij de deur kijkt je vies aan, wat doe je?
a. nederig naar beneden kijken, immers wat jij niet ziet, ziet jou ook niet
b. je geeft hem een boks, want je bent dikke maatjes met hem
c. je kijkt hem met grote grijns aan, wetende dat je gisteravond zijn vrouw hebt geswaffeld
5. Wat doe jij het liefst op het toilet in de disco?
a. je gaat nooit naar het toilet, want ze hebben zo'n grote pisbak waar iedereen je ienimieniefrutsie kan zien en daar schaam je je voor
b. meisjes beffen zonder gepijpt te worden
c. milfs en andere sletjes neuken
6. Je loopt door de stad en ziet een moeder met dochter winkelen, je denkt meteen aan
a. hoe die moeder je heel vies aankeek toen je zat te loeren toen haar dochter kleine onderbroekjes uitzocht bij de lingerieafdeling
b. moedertje paaien, dochtertje naaien
c. die keer dat je een trio met ze had. Het natte snoetje van dochterlief toen ze opkeek vanuit de scheur waar ze zelf 14 jaar geleden uitkwam is een herinnering die je nooit zal vergeten.
7. Met welk drankje scoor jij bij de dames, wat bied jij het liefst aan?
a. GHB
b. Breezer
c. Sperma, straight from teh bottle!
8. Als je in de trein stapt denk je
a. yes, weer gluren naar leuke meisjes
b. fijn weer even tongen met meisjes uit Limburg
c. wat een paupervervoer, maar aangezien je baasmobiel nog bij de garage staat is dit de enige manier om bij dat msn-sletje met jeukende snee te komen
9. De laatste keer dat jij een minderjarig kutje zag was
a. toen je nichtje van twee een schone luier kreeg
b. afgelopen weekend
c. het vocht zit nog vers aan je vingers
10. Aftrekken doe je
a. dagelijks
b. niet zelf, dat laat je elke week door een ander discosletje doen
c. al jaren niet meer. Sinds je op je 11e ontmaagd werd door de babysitter van 26 heb je nooit meer jezelf hoeven te bedienen, je doet louter het echte werk.
=================================================
Tel nu het aantal a-tjes, b-tjes en c-tjes dat je hebt gescoord.
meeste a-tjes
Je bent een Herald, een ware droeftoeter, die nooit initatief toont en alleen van meisjes kan dromen. Gelukkig ben je erg goed in details onthouden zodat je treinscenario's eindeloos in je hoofd kan afspelen onder een heerlijke fapsessie 's avonds in bed.
Meeste b-tjes
Je bent een Chriz2k. Je weet hoe je het spel moet spelen, alleen wil het niet altijd lukken om het af te maken. Gelukkig zie je genoeg minderjarige punani om toch elke keer een bevredigend weekend te hebben.
Meestje c-tjes
Wow, je bent een echte baas, een afcajos. Zonder moeite hossel je elke dame, jong tot oud. Geen slipje is veilig voor jouw snelle handjes. Mannen willen jou zijn, vrouwen willen jouw zaad. In hun mond. Met zo'n druppeltje geil langs hun mondhoek.
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar ze bezorgen mij meerdere oorgasmes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lang? Ben niet gek.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:19 schreef Germano het volgende:
[..]
54 minuten en 38 seconden kwaliteit staat er in de OP.
Oke klinkt best goed.quote:
Ninja-edit gespotquote:
Dat hoefde ik weer niet te weten, maar okèquote:Op zondag 3 februari 2013 19:24 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
23 februari te bewonderen in Rotterdam.
Dan kun je doen alsof je het niet hebt gelezenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat hoefde ik weer niet te weten, maar okè.
Ja, want de eerste keer had niemand het gezien inderdaad. Dank jequote:
Ja, had zo'n 2 seconden geluisterd voor ik postte, was wat te voorbarig.quote:
Not really mijn uitgaansmuziek though. =$quote:Op zondag 3 februari 2013 19:24 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
23 februari te bewonderen in Rotterdam.
Wtf denk je dat cb voor gay face heeftquote:Op zondag 3 februari 2013 19:27 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
als ken korter haar had was het cb en wd
Eerste keer was duidelijk hoor.quote:
Net alsof ik helemaal naar Rotterdam ga reizen daarvoorquote:Op zondag 3 februari 2013 19:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Not really mijn uitgaansmuziek though. =$
lijkt sprekend togquote:Op zondag 3 februari 2013 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf denk je dat cb voor gay face heeft
Krio plsquote:Op zondag 3 februari 2013 19:28 schreef krioro het volgende:
Maar ja, zij was mooi voor ze full retard ging. Jammer.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, want de eerste keer had niemand het gezien inderdaad. Dank je
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:44 schreef Lamon het volgende:
Kournikova lijkt een beetje op Veereli van FOK!, beiden voldoen compleet in uiterlijk, Veereli nog meer in karakter, maar helaas bezet.
omdat ik er nog iets over wilde zeggen.quote:
pijp hem klaarquote:Op zondag 3 februari 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe kom jij daar nou ineens opNooit gelezen.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat een eer, je bent Lamon zijn enige uitzondering.quote:
Ben oude topics van mezelf terug aan het lezen, na zoveel tijd mag je namelijk lachen om je eigen grapjesquote:Op zondag 3 februari 2013 19:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw, ik voel me vet vereerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Wat een eer, je bent Lamon zijn enige uitzondering.
http://www.thesun.co.uk/s(...)like-iconic-toy.htmlquote:Op zondag 3 februari 2013 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ik er nog iets over wilde zeggen.
Nl: ik had een stukje over hen gelezen en zij zegt kennelijk dat ze maar 1 operatie heeft gehad en is ervan overtuigd dat ze een alien is ^^
Maar goed, je moet niet alles geloven wat ze schrijven he, hoop dat ze da noet echt heeft gezegd
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar ze bezorgen mij meerdere oorgasmes.Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Welkom op FOK!
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt. Die andere 2 heb ik nog nooit gezien maar Vaseline_ zie ik wel vaker, loopt alleen maar te bitchen op alles en iedereen.
Is echt zo.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Net alsof ik helemaal naar Rotterdam ga reizen daarvoor. Kan het ook via de pc luisteren
.
Wat?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Krio pls. Jij hebt Here Jezus in je leven nodig.
Ze noemt mij ook pittig lelijkquote:
"Gewoon jaloers!"quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
Ik had al een link gezet
Maar mijn god, die Vaseline_ is zelf wel pittig lelijk
de tekst is net zo engquote:Op zondag 3 februari 2013 19:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://www.thesun.co.uk/s(...)like-iconic-toy.html
Check die foto's.
quote:Ukrainian Lera — short for Valeria — lives on a liquid-only diet, is married and believes she comes from a distant planet.
No, really.
Her friend and fellow Barbie lookalike Olga “Dominica” Oleynik explained: “Me and Lera, we come from the constellation of Pleiades. There, such looks are normal.”
LOL! Dat was degene ik gisteren postte, over het verschil tussen haar hoofdfoto en die eronder.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze noemt mij ook pittig lelijk
[..]
"Gewoon jaloers!".
Voor zover ik weet heb ik haar nooit uitgescholden ofzo, dus weet niet eens waar het over gaat, heb volgensmij alleen gezegd dat ze er nogal jong uitziet. Weet niet eens meerquote:
Ja kloptquote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
LOL! Dat was degene ik gisteren postte, over het verschil tussen haar hoofdfoto en die eronder.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
LOL! Dat was degene ik gisteren postte, over het verschil tussen haar hoofdfoto en die eronder.
Wie hebben AJ vanmiddag lopen 'pesten' dan, zoals ze daar in dat topic zei?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik haar nooit uitgescholden ofzo, dus weet niet eens waar het over gaat, heb volgensmij alleen gezegd dat ze er nogal jong uitziet. Weet niet eens meer.
[..]
Ja klopt
Internetpesten is dan ook wel treurig.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie hebben AJ vanmiddag lopen 'pesten' dan, zoals ze daar in dat topic zei?
Ja, maar echt hoor. Word er verdrietig van.quote:
Dat is mijn hobby.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Internetpesten is dan ook wel treurig.
Niemand? Alleen 2 meiden van nachtbagger hadden een mislukt relletje in die SC gezet maar ik deed niet eens meequote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie hebben AJ vanmiddag lopen 'pesten' dan, zoals ze daar in dat topic zei?
Ze zegt toch in die SC dat 'jullie' (wie dat dan ook mogen zijn) haar gingen pesten toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niemand? Alleen 2 meiden van nachtbagger hadden een mislukt relletje in die SC gezet maar ik deed niet eens mee
quote:
Ze pikken jou eruit omdat je donker bent. Don't worry, de FOK! antiracisme patrol is on it.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niemand? Alleen 2 meiden van nachtbagger hadden een mislukt relletje in die SC gezet maar ik deed niet eens mee
Kijk d'r caren ook dan. Arme meid.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
Jongens ik ben zojuist beledigd door KLB-SC'ers!
Shit.quote:geregistreerd op: zondag 11 november 2012 @ 17:38
laatste bezoek: 16 minuten, 59 seconden geleden.
aantal posts: 20753 (gemiddeld 247 per dag)
YOLOquote:
quote:
Kijk, wie zijn jouw aanhangers dan Vas?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zou het niet te hardop zeggen, haar aanhangers zijn vanmiddag al wezen rellen. (lees mij "pesten")
ik meer een beetje ongemakkelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar echt hoor. Word er verdrietig van.
Dat je die link weghaalt zodat ze geen quote alert krijgen en dus niet hier komen zeuren over jullie gezeik.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hier is die quote gewoon normaal hoor? Weenie?
Ik haal helemaal niks weg, idioot dat je bent. Gewoon copy/paste gedaan uit dat topic naar hier, weet niet eens hoe je dat weghaaltquote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat je die link weghaalt zodat ze geen quote alert krijgen en dus niet hier komen zeuren over jullie gezeik.
Dat is dan ook het probleem, gvd.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik haal helemaal niks weg, idioot dat je bent. Gewoon copy/paste gedaan uit dat topic naar hier, weet niet eens hoe je dat weghaalt
Fair enough.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef Gorzalka het volgende:
Mensen die quote alert hebben aanstaan.
Dan verdien je het ook om posts te lezen waarin je met de grond gelijk wordt gemaakt.
Ik heb geen aanhangers tering, ik deed niet eens mee met die relquote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Kijk, wie zijn jouw aanhangers dan Vas?
gaan.we met haar vechten?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze noemt mij ook pittig lelijk
[..]
"Gewoon jaloers!".
Nee. Allemaal. Afmaken verdammt.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef Gorzalka het volgende:
Mensen die quote alert hebben aanstaan.
Dan verdien je het ook om posts te lezen waarin je met de grond gelijk wordt gemaakt.
Ik druk op 'quote' en kopier die shit dan. Vervolgens post ik dat hier. Hoe moet ik het verdomme anders doen dan?!!??!?!?!quote:
Dan zie je dit staan;quote:Op zondag 3 februari 2013 19:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik druk op 'quote' en kopier die shit dan. Vervolgens post ik dat hier. Hoe moet ik het verdomme anders doen dan?!!??!?!?!
7 volgens mij is dat op tijd.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel maand is hij nu dan? en is dat snel of niet?
dat is niet te vergelijken met elkaar, iets breken voelt totaal anders dan bevallenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef DigitalGirl het volgende:
JaniesBrownie wat was nu eigenlijk pijnlijker je nek of je bevalling?
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef krioro het volgende:
Wel grappig trouwens omdat Vasje zelf ook nog een kleuter is.
Ja gvd straks gaan ze weer klagen dat ik aanhangers hebquote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef Chai het volgende:
JNG / [JNG slowchat #404] Miauwww
[ afbeelding ]
Waarom hebben ze PUB eigenlijk JNG genoemd?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef Chai het volgende:
JNG / [JNG slowchat #404] Miauwww
[ afbeelding ]
ja en traphekjes regelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel heel goed de vloer schoon houden nu dus.
Gaat sws al gebeuren, want Veer en Tim hebben er gepost.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja gvd straks gaan ze weer klagen dat ik aanhangers heb!
PUB vonden de pubertjes niet leuk en PUB stierf helemaal uit.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom hebben ze PUB eigenlijk JNG genoemd?
Ik heb er niks aan gedaan, ik weet nog steeds niet wat je bedoeld, als je maar je woorden terugneemt over dat ik iets met opzet zou hebben gedaan, jij boemelquote:Op zondag 3 februari 2013 19:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan zie je dit staan;
[url= http://forum.fok.nl/user/ profile/266754]VeerEli [/url]
En dan haal je het een en ander weg zodat her er zo uitziet;
VeerEli
Fixed.
nou ja, je zegt dat je haar nooit hebt uitgescholden ofzo, maar kleuter was vast niet riendelijk bedoeld toch?quote:
ohquote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen aanhangers tering, ik deed niet eens mee met die rel
dWc moet deze chick daten, match made in heavenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bitch pleasejij lult over andere FOK!ers alsof het een hobby is, seriously meid je hebt issues
Lijkt een beetje op Chloro :$quote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
dWc moet deze chick daten, match made in heaven!
Kolere zeg.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb er niks aan gedaan, ik weet nog steeds niet wat je bedoeld, als je maar je woorden terugneemt over dat ik iets met opzet zou hebben gedaan, jij boemelMij een beetje te beschuldigen van dingen en zulks
![]()
Da's CCquote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
dWc moet deze chick daten, match made in heaven!
Nouja, op basis van postgedragquote:Op zondag 3 februari 2013 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, je zegt dat je haar nooit hebt uitgescholden ofzo, maar kleuter was vast niet riendelijk bedoeld toch?![]()
Mij maakt het verder niet uit btw, voor je dat denkt.
Zeuren over mogelijk gebitch hierheen brengen en dan het topic gaan vervuilen met zo'n onzinnige poging Veer iets onzinnigs uit te leggenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kolere zeg.
Ik bedoel dat het handig is als je dat wel doet, wat ik post.
Ik ga er verder niet meer op in hoor, blondje.
Echt hèquote:Op zondag 3 februari 2013 19:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeuren over mogelijk gebitch hierheen brengen en dan het topic gaan vervuilen met zo'n onzinnige poging Veer iets onzinnigs uit te leggen!
Jouw mening.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeuren over mogelijk gebitch hierheen brengen en dan het topic gaan vervuilen met zo'n onzinnige poging Veer iets onzinnigs uit te leggen!
Chocolate Chick. En nooit geproeft dus weet ik nietquote:Op zondag 3 februari 2013 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is CC? Is die niet lekker dan?
ik snapte het wel hoor Zoskquote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kolere zeg.
Ik bedoel dat het handig is als je dat wel doet, wat ik post.
Ik ga er verder niet meer op in hoor, blondje.
ja, konden jullie ze niet gewoon hier houden?quote:
Waarom kom jij dan hierheen?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja, konden jullie ze niet gewoon hier houden?
Ze luisteren niet naar mequote:Op zondag 3 februari 2013 19:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja, konden jullie ze niet gewoon hier houden?
Was dat niet die meid die haar tienertetjes had gepost ooit?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Chocolate Chick. En nooit geproeft dus weet ik niet
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:54 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Chocolate Chick. En nooit geproeft dus weet ik niet
Had ik nota bene nog aangekaart, van 'huh maar jij bent toch 17¿'quote:Op zondag 3 februari 2013 19:56 schreef krioro het volgende:
[..]
Was dat niet die meid die haar tienertetjes had gepost ooit?
hij stond in m'n myat, sorry, ben weer wegquote:
Net alsof KLB SC een team isquote:Op zondag 3 februari 2013 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bij deze distantieer ik me van Vaseline_ en support ik de JNG-users. #TeamJNG
ik blijf.neutrala maar ga wel stokenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Young Moneyquote:Op zondag 3 februari 2013 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is gevaarlijk, ik zou me er niet in mengenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kan gebeuren.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
hij stond in m'n myat, sorry, ben weer weg
Volgens Vas waren sommigen """lid""" van deze SCquote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Net alsof KLB SC een team iszoveel onderlinge samhorigheid ja ja
owquote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe je oogjes eens openquote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owdacht dat ik eindelijk ergens bijhoorde..
Iedereen haat iedereen, toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou oppassenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik blijf.neutrala maar ga wel stoken
Niet zo'n bekkie eh. Zo praat je maar tegen je moeder als je je zakgeld krijgt.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey, jij daar. Kom m'n voeten masseren.
Zal jou eens kapot haten.quote:
Zullen we??quote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Verschilt iedere keer. Iedereen neukt ook iedereen
Haatseks beste seks.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Verschilt iedere keer. Iedereen neukt ook iedereen
Waarom wil je dat?quote:
Kansloos hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom wil je dat?jij hebt de hele tijd commentaar op mij.
En ben bezet, heb al relatie met een FOK!ker
Ik weet nooit of ik jouw kloons nou ook verschillend moet aanspreken elke keer, mijn excuses.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo'n bekkie eh. Zo praat je maar tegen je moeder als je je zakgeld krijgt.
Mevrouw will do.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet nooit of ik jouw kloons nou ook verschillend moet aanspreken elke keer, mijn excuses.
Sociaal experiment-waardig volk zit hier.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef Germano het volgende:
KLB SC een team noemen is trouwens wel treurig. In andere SC's zijn ze meestal afhankelijk van elkaar, ja. Hier zitten de wolven, terwijl in PUB SC e.d. enkel schapen rondhuppelen.
we zijn toch een vriendengroep? of niet?...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef Germano het volgende:
KLB SC een team noemen is trouwens wel treurig. In andere SC's zijn ze meestal afhankelijk van elkaar, ja. Hier zitten de wolven, terwijl in PUB SC e.d. enkel schapen rondhuppelen.
Wil je penis wel zien.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sociaal experiment-waardig volk zit hier.
Dat vond een bepaald iemand ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sociaal experiment-waardig volk zit hier.
Wat zijn dat?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
we zijn toch een vriendengroep? of niet?...
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kunnen jullie deze 'discussie' misschien verplaatsen naar de KLB sc? Dan hoef ik niet twee topics bij te houden, dank je
quote:
SPOILER: Komt 'ie dan hèOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]WilpatatSPOILER: Komt 'ie dan hèOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom wil je dat?jij hebt de hele tijd commentaar op mij.
En ben bezet, heb al relatie met een FOK!ker
Kutkloontje van niet nader te noemen user 17 en scholierquote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Haj haj, wie ben jij? leeftijd? wat doe je momenteel in t leven?
Eentje die wel een grolsch kanon lust toevallig?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kutkloontje van niet nader te noemen user 17 en scholier
Wolvendagen doet dat sowieso.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef Nestalgie het volgende:
Zou een van de users die 'ruzie' hebben echt boos/ geïrriteerd achter zijn/ haar pc'tje zitten?
Anal-joy denk, die neemt dit waarschijnlijk zwaar opquote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef Nestalgie het volgende:
Zou een van de users die 'ruzie' hebben echt boos/ geïrriteerd achter zijn/ haar pc'tje zitten?
Grolsch lust ik wel kanon weet ik nietquote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Eentje die wel een grolsch kanon lust toevallig?
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Anal-joy denk, die neemt dit waarschijnlijk zwaar op
oei, bloedbadquote:Op zondag 3 februari 2013 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik ben ze helemaal aan het afslachten
VE ook gok ik, nofi.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wolvendagen doet dat sowieso.
Moest lachenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef Germano het volgende:
Damn zeg. VE heeft echt issues volgens mij.
Ze reageert altijd als een buffel die onder water wordt getrokken door een krokodil.
Hahaha, shiit.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef Germano het volgende:
Ze reageert altijd als een buffel die onder water wordt getrokken door een krokodil.
jaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef Germano het volgende:
Ik ook altijd.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze komt wel onzeker over hoor. Ik weet niet of je dat überhaupt wel zo goed kunt spelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Nee man, VE kan gewoon goed trollragen, ik herken en mag dat wel.
Volgens mij verwar je mij met cb.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja maar jij en wd zijn voor elkaar gemaakt.
dit jaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Ze komt wel onzeker over hoor. Ik weet niet of je dat überhaupt wel zo goed kunt spelen.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:07 schreef Germano het volgende:
Bij gebrek aan RV vergat ik te vermelden inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat?! Zit ze niet meer achter RV aan?
Desperate for the d.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij gebrek aan RV vergat ik te vermelden inderdaad.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Mag ook niet van Pharkus, dus je hebt pech
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit nummer heb ik speciaal voor haar gekozen.
Watquote:Op zondag 3 februari 2013 20:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
oh ja tijd voor een nieuwe free sjoco campaign.
Nee, doei.quote:
Ik zit hier met een flauwe glimlach, hoor. Dit is FOK! toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Nee man, VE kan gewoon goed trollragen, ik herken en mag dat wel.
Ik waarschuw voor de jng mods, meer nietquote:
KRIJG JE DAAR EEN BAN VOORquote:Op zondag 3 februari 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
topic openen terwijl VE de lapo had, en dat zo'n 20x
Doe dat lekker ergens anders.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KRIJG JE DAAR EEN BAN VOOR___________!
DAT IS ECHT DE MEEST BELACHELIJKE REDEN VOOR EEN BAN. ZO BELACHELIJK DAT IK VANAF NU IN CAPS LOCK GA TYPEN, SPECIAAL VOOR CHOCOLATEBEAR. FREE CB.
Ja, had eerder verwacht dat ie voor kk een ban zou krijgen ofzoquote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KRIJG JE DAAR EEN BAN VOOR___________!
DAT IS ECHT DE MEEST BELACHELIJKE REDEN VOOR EEN BAN. ZO BELACHELIJK DAT IK VANAF NU IN CAPS LOCK GA TYPEN, SPECIAAL VOOR CHOCOLATEBEAR. FREE CB.
Valt wel mee toch?quote:
2 jaar lang toneelspelen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zit hier met een flauwe glimlach, hoor. Dit is FOK! toch?
Voor wat zei je?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, had eerder verwacht dat ie voor kk een ban zou krijgen ofzo
Wie, jij? Gefeliciteerd man! Of was jij het niet die zich wel eens voordeed als iemand anders?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:15 schreef Germano het volgende:
[..]
2 jaar lang toneelspelen.Guinness World Records.
Daaromquote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
IK MAAK EEN STATEMENT JA? LAAT ME.quote:
Oké.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
IK MAAK EEN STATEMENT JA? LAAT ME.
o, dus hier komen rellen is wel primaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik waarschuw voor de jng mods, meer niet
jaja, je zit nu gewoon met een gezicht vol tranen een beetje je dildo in je kut te dauwenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houdoe.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga mijn geliefde fok vrienden en vriendinnen weer laten voor wat het is, doeeiiiiiiii schatten
DOEI BBYquote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga mijn geliefde fok vrienden en vriendinnen weer laten voor wat het is, doeeiiiiiiii schatten
Snowie is geen bitch joh, eerder een puppy.quote:
je hebt daarom nietin caps staan, net erg consequentvan jequote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom.
[..]
IK MAAK EEN STATEMENT JA? LAAT ME.
Ey swaquote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Snowie is geen bitch joh, eerder een puppy.
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onterechte nieuwe topic reeks geopend, de rebel.
[ afbeelding ]
Haal ik vast popcornquote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, dus hier komen rellen is wel prima
quote:
Sorry schatje, love you alles, weet toch.quote:
Ik ken de tieten van chloro niet dus ehhhquote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HEB JIJ OOK ZO'N GOED STEL TIETEN ALS CHLORO? WE KUNNEN WEL EEN TRIO DOEN ANDERS?
Ew, pedo.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HEB JIJ OOK ZO'N GOED STEL TIETEN ALS CHLORO? WE KUNNEN WEL EEN TRIO DOEN ANDERS?
Ze is 15, hou opquote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jawel, heb zelfs een vrouwelijk accountquote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie, jij? Gefeliciteerd man! Of was jij het niet die zich wel eens voordeed als iemand anders?
He wat doe jij nou hierquote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef Nestalgie het volgende:
eey kom rellen, ik haal de jongers hier
Hoihoi zijn er problemen?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef Nestalgie het volgende:
eey kom rellen, ik haal de jongers hier
ik ook nietquote:Op zondag 3 februari 2013 20:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ken de tieten van chloro niet dus ehhh
Moet ik ook verdwijnen?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat vragen wij ons ook al weken af, neem hem mee.
Hersenpan als een gatenkaas.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kan het niet helpen dat ik zo dom benfml
Gooi het in de groep.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ken 'm alleen van onz en heeeel soms nbquote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als hij daardoor ook verdwijnt dan graag.
Je bent te herkennen aan die drie burgerking deals?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik zeg woensdag utrecht centraal bij de burgerking rond 12 uur
Wij willen hem niet kennen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ken 'm alleen van onz en heeeel soms nb
Doe dinsdag rond half 11. Dan duw ik je voor de sneltrein.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik zeg woensdag utrecht centraal bij de burgerking rond 12 uur
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee die met die kapotte jas die loopt te bietsen om euro'squote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je bent te herkennen aan die drie burgerking deals?
Zit ik op schoolquote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Doe dinsdag rond half 11. Dan duw ik je voor de sneltrein.
Leermomentje.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:21 schreef AngelJoy het volgende:
Waarheid vertellen is heus niet bitchfighten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |