SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 05-02-2013 19:48:12 ]![]()
Netjes gelopen YUR.... Ben jaloers!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je zou de HM in 1:55 gelopen hebben. Erg netjes. Ik had je nooit richting HAAG moeten sturenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef YUR het volgende:
[..]
ThanksHad op dit tempo nog wel ff doorgekund ook. Voelt goed!
Beastmode dude, beastmode
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vandaag na de training weer veel te snel zere knieën
Weer na een kilometer of 3. Heb geloof ik wel aardig door waardoor het komt:
http://www.hardloopschema.nl/?p=tools&cat=blessuretop5#tractus
Eerst dus maar eens rustig aan doen en voorzichtig korte stukjes lopen.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je zou de HM in 1:55 gelopen hebben. Erg netjes. Ik had je nooit richting HAAG moeten sturenBeastmode dude, beastmode
F means you're fucked![]()
Hey leuk! Hardloop-topic!
Ik mis echter wel een app bij kopje apps... Ik ren meestal met sportypal (voor android). Echt een topper!
Verder eerst altijd met eigen schema's gelopen, werkte niet. Toen met Evy gaan rennen. Top schema!
Nu even herstellende van slijmbeursontsteking dus even niet gelopen. Kan niet wachten tot ik weer aan de slag kan.
Er was eens....![]()
Ik hoor dat je nieuwe hardloopschoenen gaat kopenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef Cynic het volgende:
Eerst dus maar eens rustig aan doen en voorzichtig korte stukjes lopen.
Er was eens....![]()
Rustig aan doen is..? Niet lopen, sterk verminderd lopen? Hoe lang loop je al?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef Cynic het volgende:
Eerst dus maar eens rustig aan doen en voorzichtig korte stukjes lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Vanmiddag voor de 2e keer meegedaan aan de Acht van Apeldoorn en een nieuw PR genoteerd:
43:26, 35 seconden sneller dan vorig jaar
Omdat ik vanuit startvak A kon vertrekken weinig last gehad van andere lopers. Wel waren de weersomstandigheden minder dan vorig jaar.![]()
Mooie tijdquote:Op zondag 3 februari 2013 20:26 schreef Ach3r0n het volgende:
Vanmiddag voor de 2e keer meegedaan aan de Acht van Apeldoorn en een nieuw PR genoteerd:
43:26, 35 seconden sneller dan vorig jaar
Omdat ik vanuit startvak A kon vertrekken weinig last gehad van andere lopers. Wel waren de weersomstandigheden minder dan vorig jaar.
Het begon te regenen op het moment dat ik over de finish kwam
Volgens mij heeft ie dat vandaag gedaanquote:Op zondag 3 februari 2013 20:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je zou de HM in 1:55 gelopen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik nog even interessant vind YUR: heb je onderweg gegeten en zo ja wat?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat vandaag gedaanGelletje na 45 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik nog even interessant vind YUR: heb je onderweg gegeten en zo ja wat?
Gelletje na 90 minuten
Gelletje na 125 minuten
Verder bij iedere drankpost een bekertje thee genomen. Nergens last van gehad!F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 20:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat vandaag gedaanHij heeft geen HM gelopen, maar meer, mr Antfucker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik nog even interessant vind YUR: heb je onderweg gegeten en zo ja wat?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat zeg ik !quote:Op zondag 3 februari 2013 20:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hij heeft geen HM gelopen, maar meer, mr Antfucker.![]()
![]()
De 8 km begon pas om 15:00 uur. Ik was liever ook iets eerder gestart, maar de organisatie vind het waarschijnlijk leuk als de lopers van alle afstanden ongeveer tegelijk finishen.
Gelukkig was het redelijk droog onderweg, maar er stond veel wind.
Het belangrijkste is dat ik niet kapot ben gegaan. Afgelopen maand ben ik een week ziek geweest en ben ik overgestapt op nieuwe schoenen. Donderdag pas weer 7 KM gelopen en nu dus 8 KM.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ach3r0n op 03-02-2013 20:55:09 ]![]()
-. . . --..-- / -.. .- - / -.. . . -.. / .--- . / -. .. . -quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ben nu een driekwart jaar bezig met survivalruns, maar het accent ligt nog niet echt op het lopen. Ik loop tussendoor ook niet voor mezelf. Ik heb deze klachten jaren terug ook wel eens gehad, ben toen mede daardoor ook weer opgehouden met hardlopen. Denk dat ik gewoon eens wil beginnen met 1 of 2 kilometer en dan wat focussen op goed lopen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Rustig aan doen is..? Niet lopen, sterk verminderd lopen? Hoe lang loop je al?It has to mean something
Ik heb nog niet zo lang nieuwe. Die zouden goed moeten zijn. Heb er bij Run2Day zo'n filmpje van laten maken en daar was alles prima. Maar goed, ik geloof dat ze daar ook meer op voeten dan op knieën letten.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik hoor dat je nieuwe hardloopschoenen gaat kopen
It has to mean something
Dat verdient ook een dikke chapeau! Mooi stuk zeker?quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef BlueNumber het volgende:
Twee zeeën en acht plaatsen aangedaan vandaag
[ afbeelding ]
Met de km-tijden
[ afbeelding ]![]()
Ja, was heerlijk. Voorzichtig zonnetje erbij, dus dat wel goedquote:Op zondag 3 februari 2013 20:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat verdient ook een dikke chapeau! Mooi stuk zeker?
Wel redeliijk wat wind.![]()
Ik zie dat de Midwintermarathonlopers vlak bij de camping in de buurt liepen. Zomers fiets ik er regelmatig![]()
![]()
Dank je ben er zelf ook wel tevreden over. Aan de uitslagen te zien liepen we nog steeds achteraan in het veld.quote:![]()
Boeiend, tijden van andere mensen zijn niet relevant.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dank je ben er zelf ook wel tevreden over. Aan de uitslagen te zien liepen we nog steeds achteraan in het veld.![]()
.-- . .-.. .-.. . ... --..-- / .. -. / -.. . / ... .--. --- .. .-.. . .-. / ---... .--.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
-. . . --..-- / -.. .- - / -.. . . -.. / .--- . / -. .. . -![]()
9,3![]()
en geen ticketsliders deden het niet op de iPhone en de iPad. Boeoeoeoe
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Deze week lekker een relatief rustweekje in het trainingsregime. Met als afsluiter a.s. zondag een 10km in Delft
Wat een prestaties hier zeg!! Super! En die tijden damn ik zou al dolgelukkig zijn als ik een pace van 5,50 langer dan 2 minuten vol kan houden![]()
Plank en side plank oefeningen zijn gelukt. Mét schoenen aan gaat het aanzienlijk beter3x 15 sec gedaan, was eerlijk gezegd maximaal haalbare. Ik heb het gevoel dat hier wel wat winst te behalen valt, want mijn romp is uitermate niet-sterk, denk ik zo
Kopjesloop?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:29 schreef YUR het volgende:
Deze week lekker een relatief rustweekje in het trainingsregime. Met als afsluiter a.s. zondag een 10km in DelftHier ook niet. Volgens mij bij niemandquote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef Guppyfriend het volgende:
9,3![]()
![]()
![]()
Kopjesloop inderdaad. Die van zondag is onderdeel van het 1vd4-circuitquote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef Quoi het volgende:
Plank en side plank oefeningen zijn gelukt. Mét schoenen aan gaat het aanzienlijk beter3x 15 sec gedaan, was eerlijk gezegd maximaal haalbare. Ik heb het gevoel dat hier wel wat winst te behalen valt, want mijn romp is uitermate niet-sterk, denk ik zo
[..]
Kopjesloop?
[..]
Hier ook niet. Volgens mij bij niemandF means you're fucked![]()
Android ook nietquote:Op zondag 3 februari 2013 21:26 schreef Guppyfriend het volgende:
9,3![]()
![]()
![]()
super prestaties weer!
ik train ondertussen gestaag verder.
nog drie weken ongeveer tot D days!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik moest echt lachen en awwww zeggen bij dit filmpje. Zo wordt een loopband best leuk:
Aloha hardlopers!
Vorig jaar heb ik meegedaan aan een hardloopwedstrijd, 10 km in 56 minuten gelopen, maar dit jaar wil ik de lat wat hoger leggen, namelijk de 21,1 km uit lopen..
Alleen ik ben niet zo trouw geweest aan het hardlopen en loop nu een enkele keer 4 km ofzo in de week.. Heeft iemand een goed schema (of tips, adviezen etc) om naar de 21,1 km toe te werken binnen 4 á 5 maanden?![]()
Blijven proberen he! Goeie instellingquote:Op zondag 3 februari 2013 21:53 schreef slacker_nl het volgende:
Ik moest echt lachen en awwww zeggen bij dit filmpje. Zo wordt een loopband best leuk:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Op www.runnersweb.nl staan aardige schema'squote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef Thrilled het volgende:
Aloha hardlopers!
Vorig jaar heb ik meegedaan aan een hardloopwedstrijd, 10 km in 56 minuten gelopen, maar dit jaar wil ik de lat wat hoger leggen, namelijk de 21,1 km uit lopen..
Alleen ik ben niet zo trouw geweest aan het hardlopen en loop nu een enkele keer 4 km ofzo in de week.. Heeft iemand een goed schema (of tips, adviezen etc) om naar de 21,1 km toe te werken binnen 4 á 5 maanden?
Niet geheel mee eens het geeft je een idee waar je ongeveer staat. Nu scheelt het wel enorm per loop. Bij andere loopjes zou je meer in de voorhoede kunnen zitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:09 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Boeiend, tijden van andere mensen zijn niet relevant.![]()
Nice!quote:Op zondag 3 februari 2013 20:48 schreef BlueNumber het volgende:
Twee zeeën en acht plaatsen aangedaan vandaag
[ afbeelding ]
Met de km-tijden
[ afbeelding ]
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
runinfo.nl ookquote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef Thrilled het volgende:
Aloha hardlopers!
Alleen ik ben niet zo trouw geweest aan het hardlopen en loop nu een enkele keer 4 km ofzo in de week.. Heeft iemand een goed schema (of tips, adviezen etc) om naar de 21,1 km toe te werken binnen 4 á 5 maanden?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Die plank doe ik altijd al bij de oefeningen die ik op mijn matje doe. Side-plank lukte ook wel, ik heb hem zonet even geprobeerd op de harde grond, om even te testen of ik het kon, maar het ging me gemakkelijker af dan ik had gedacht. Ik doe al een tijdje oefeningen en ik merk echt dat ik sterker ben gewordenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef Quoi het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
Na mijn eerste 5k gerend te hebben vandaag in 29m:36s wordt het toch eens tijd om me hier voor te stellen. Ik lees al sinds ik begonnen ben met hardlopen mee, maar ik wou jullie niet lastig vallen met mijn C25K intervalletjesIk een twintig jarige man, met licht overgewicht en een conditie van niets (nouja, ben er nu aan het werken he).
Vandaag besloten om ipv de 8 min rennen, 3 min lopen, 8 min rennen, interval van C25K om met een maat van me te gaan meelopen. Hij wou 10km rennen, ik wou kijken hoe ver ik zou komen aan een stuk en heb eigenlijk zonder problemen 5km uitgerend waar ik natuurlijk superblij mee ben.Zeker als ik bedenk dat ik op 8 Januari pas begonnen ben en amper mijn 8 maal 1 minuut interval kon lopen
. Het ging eigenlijk super lekker en had zeker nog wel meer kunnen rennen, maar ik ben na 5 km toch maar gestopt om blessures te voorkomen (het was immers een erg grote stap opeens). Gelukkig nu nergens last van, geen pijntjes of dergelijke en dat geeft moed. Het is ook echt mooi hoe goed je je voelt na zo'n run, ik denk dat ik nu weet hoe de befaamde "runners-high" voelt.
Ga me nu een beetje oriënteren op hoe het nu verder moet, want ik heb het wel gehad met C25K. Ik ren dinsdag nog een 5k op mijn eigen om te kijken of ze ook lukken zonder stimulatie van vrienden en dan ga ik kijken wat het beste voor mij werkt om zowel een beetje extra snelheid te krijgen, maar ook zeker meer kilometers te kunnen maken.
Ik heb me al ingeschreven voor de 5k in Den Haag op 10 maart om de sfeer van een wedstrijd te proeven. Ik ben van plan om op 30 april de City Run in Roermond te doen (10k) maar ik heb me nog niet ingeschreven omdat die toch nooit vol raakt en ik niet weet of ik 10k dan al ga halen.
Als jullie willen mogen jullie me toevoegen aan de CPC Den Haag:
10 maart 2013 - CPC (Den Haag)
• Onama - 5km
Vindt dat er hier wel een prettig sfeertje hangt en je zult me hier dus ook echt vaker terugvinden.![]()
Keep up the running!The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Welkom onama! Dat is idd een flinke stap!
Hier doen we niet aan "maar X afstand" bijna iedereen hier is begonnen met soortgelijke 5km schema's!
Veel loopplezier en goed naar je lichaam luisteren is erg belangrijk!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Verhoog je trainingsintensiteit niet ineens abrupt he. Da's vragen om blessures.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef Onama het volgende:
Na mijn eerste 5k gerend te hebben vandaag in 29m:36s wordt het toch eens tijd om me hier voor te stellen. Ik lees al sinds ik begonnen ben met hardlopen mee, maar ik wou jullie niet lastig vallen met mijn C25K intervalletjesIk een twintig jarige man, met licht overgewicht en een conditie van niets (nouja, ben er nu aan het werken he).
Vandaag besloten om ipv de 8 min rennen, 3 min lopen, 8 min rennen, interval van C25K om met een maat van me te gaan meelopen. Hij wou 10km rennen, ik wou kijken hoe ver ik zou komen aan een stuk en heb eigenlijk zonder problemen 5km uitgerend waar ik natuurlijk superblij mee ben.Zeker als ik bedenk dat ik op 8 Januari pas begonnen ben en amper mijn 8 maal 1 minuut interval kon lopen
. Het ging eigenlijk super lekker en had zeker nog wel meer kunnen rennen, maar ik ben na 5 km toch maar gestopt om blessures te voorkomen (het was immers een erg grote stap opeens). Gelukkig nu nergens last van, geen pijntjes of dergelijke en dat geeft moed. Het is ook echt mooi hoe goed je je voelt na zo'n run, ik denk dat ik nu weet hoe de befaamde "runners-high" voelt.
Ga me nu een beetje oriënteren op hoe het nu verder moet, want ik heb het wel gehad met C25K. Ik ren dinsdag nog een 5k op mijn eigen om te kijken of ze ook lukken zonder stimulatie van vrienden en dan ga ik kijken wat het beste voor mij werkt om zowel een beetje extra snelheid te krijgen, maar ook zeker meer kilometers te kunnen maken.
Ik heb me al ingeschreven voor de 5k in Den Haag op 10 maart om de sfeer van een wedstrijd te proeven. Ik ben van plan om op 30 april de City Run in Roermond te doen (10k) maar ik heb me nog niet ingeschreven omdat die toch nooit vol raakt en ik niet weet of ik 10k dan al ga halen.
Als jullie willen mogen jullie me toevoegen aan de CPC Den Haag:
10 maart 2013 - CPC (Den Haag)
• Onama - 5km
Vindt dat er hier wel een prettig sfeertje hangt en je zult me hier dus ook echt vaker terugvinden.![]()
Keep up the running!
Ik zou gewoon je schema afwerken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: