Kut turk ook.quote:
Die 6-0 van Mertens? Ben ik met je eensquote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
Prachtige aanname. Mooiste goal van dit weekend.
In de Mickey Mouse liga misschien.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
Prachtige aanname. Mooiste goal van dit weekend.
Het lijkt me sterk dat hij die bedoelt, die is nu namelijk niet in beeld.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die 6-0 van Mertens? Ben ik met je eens
Ik weet dat GGMM die stiekem bedoelt. Ik voel het.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat hij die bedoelt, die is nu namelijk niet in beeld.
Hij kijkt de uitzending van gisterenavond terugquote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat hij die bedoelt, die is nu namelijk niet in beeld.
Kut, je hebt me helemaal door.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik weet dat GGMM die stiekem bedoelt. Ik voel het.
Welke uitzending kijk je?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef Adelante het volgende:
Hebben ze nog GRAS daar in Tilburg of wil er echt niets meer groeien
VVV Tilburgquote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef Adelante het volgende:
Hebben ze nog GRAS daar in Tilburg of wil er echt niets meer groeien
Zat er lekker in ja, maar de bal stuiterde dan ook precies op tijd op. Deze aanname was volledig De Jong zijn initiatief.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die 6-0 van Mertens? Ben ik met je eens
Oh ik dacht Willem 2quote:
Deze man weet.quote:
Don't mess met de Blanke Bonyquote:
Daarom ook Iverloorkustquote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bony speelde vandaag helemaal niet
Toevallig he?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
Waar blijft de 1-0..1 seconde later de goal.
Pietje woont in Nijmegenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pietje dacht aan de griezelbus
Je wordt niet zomaar commentator bij de NOSquote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
Waar blijft de 1-0..1 seconde later de goal.
Top commentator die verschillende dingen zegtquote:Op zondag 3 februari 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
waarom zegt ie niet "en de goal"?
Griepepidemietje.quote:
Dat dusquote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef Adelante het volgende:
Ontketend????
Pastoor is ook ziek. In z'n hoofd
quote:
Neequote:
Belachelijk dat hij dat doelpunt van Pelle al 'voortreffelijk' noemt.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeroen Grueter, dat die man eens optyft uit het commentaarhokje
Het zit alleen vol als er topclubs komenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het zit weer vol in Tilburg.
Prima wedstrijd van Utrecht.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef Paul het volgende:
Ik vind Jeroen Grueter juist de beste commentator van NL
VBL / Jeroen Grueter
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is vreemd want het is de slechtste.
Oh ik weet het al jij bent fan van dat ene ventje omdat hij 1 keer zo'n grappig woordje zeiquote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is vreemd want het is de slechtste.
Niet omdat koekoek, en dat Grueter slecht is heeft daar verder niks mee te maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh ik weet het al jij bent fan van dat ene ventje omdat hij 1 keer zo'n grappig woordje zeikoekkoek ofzo
Ik had nog gelijk ook hequote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet omdat koekoek, en dat Grueter slecht is heeft daar verder niks mee te maken.
Niet wat betreft Grueter in ieder geval.quote:
Voor het definitieve bewijs.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als hij nou niet gescoord had waren zijn ouders ongelofelijk boos geweest.
Kan ik niets aan doen dat ik zo geboren benquote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ontken twee keer wat je zegt maar alsnog snap je het niet. Kan je nagaan hoe dom jij bent.
Ik vergeef het je.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen dat ik zo geboren ben
Verwacht het niet. Die Feyenoordwatcher geeft altijd te hoge cijfers.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mertens zou wel eens de Gillette speler van de week kunnen zijn.
Himmler.quote:
quote:
goeie hequote:
Ik niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het geheim van Jan Wouters, het geheim van FC Utrecht.
hihahoquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt vast een memorabele wedstrijd. Rode kaart, paar pingels, gelijkspelletje ofzo.
Nostradamus zit hier.quote:
SPOILERquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:54 schreef Paxcon het volgende:
Straks me even ergeren aan de niet toegekende goal voor Lindgren
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
Die Vincent Jansen is duidelijk een jongen uit de Feyenoord school.
Eigenlijk wel, ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kaart je dit nu aan omdat dat zo zeldzaam is?
Lekker boeiend die pleurismoffenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:02 schreef vluggejapie99 het volgende:
Ado den haag
Zouden in de 3. Liga keihard degraderen
Prima deluxe!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bord op schoot, we zitten weer klaar voor makkelijke overwinningen van Ajax en Twente.
+1quote:Op zondag 10 februari 2013 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blinddie scoort toch nooit joh
De helft is al na huis na de goal van Ramziquote:
Die bakte er inderdaad beroerd weinig van.quote:
Toen ze nog een spits hadden.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:12 schreef Grifte het volgende:
Wanneer heeft Twente voor het laatst goed gevoetbald, eerste speeldagen ergens?
In the second half, we did't play football.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:20 schreef Adelante het volgende:
Kickstart
We will find the solution
But there's still a long way to go
quote:
Spelen komende week niet als het goed is.quote:
quote:
Alsof Theo daar wat om geeftquote:Op zondag 10 februari 2013 19:46 schreef Doublepain het volgende:
Geschreeuw van Strootman tegen Janssen daarna
wat bedoel je kuifje?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Stop ermee Tom, ga met pensioen en laat je aub nooit meer zien op de Nederlandse TV. In ieder geval niet pratend.
quote:Op zondag 10 februari 2013 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Stop ermee Tom, ga met pensioen en laat je aub nooit meer zien op de Nederlandse TV. In ieder geval niet pratend.
Dachtutniet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |