Kut turk ook.quote:
Die 6-0 van Mertens? Ben ik met je eensquote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
Prachtige aanname. Mooiste goal van dit weekend.
In de Mickey Mouse liga misschien.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef GGMM het volgende:
Prachtige aanname. Mooiste goal van dit weekend.
Het lijkt me sterk dat hij die bedoelt, die is nu namelijk niet in beeld.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die 6-0 van Mertens? Ben ik met je eens
Ik weet dat GGMM die stiekem bedoelt. Ik voel het.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat hij die bedoelt, die is nu namelijk niet in beeld.
Hij kijkt de uitzending van gisterenavond terugquote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat hij die bedoelt, die is nu namelijk niet in beeld.
Kut, je hebt me helemaal door.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik weet dat GGMM die stiekem bedoelt. Ik voel het.
Welke uitzending kijk je?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef Adelante het volgende:
Hebben ze nog GRAS daar in Tilburg of wil er echt niets meer groeien
VVV Tilburgquote:Op zondag 3 februari 2013 19:20 schreef Adelante het volgende:
Hebben ze nog GRAS daar in Tilburg of wil er echt niets meer groeien
Zat er lekker in ja, maar de bal stuiterde dan ook precies op tijd op. Deze aanname was volledig De Jong zijn initiatief.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die 6-0 van Mertens? Ben ik met je eens
Oh ik dacht Willem 2quote:
Deze man weet.quote:
Don't mess met de Blanke Bonyquote:
Daarom ook Iverloorkustquote:Op zondag 3 februari 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bony speelde vandaag helemaal niet
Toevallig he?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
Waar blijft de 1-0..1 seconde later de goal.
Pietje woont in Nijmegenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Pietje dacht aan de griezelbus
Je wordt niet zomaar commentator bij de NOSquote:Op zondag 3 februari 2013 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
Waar blijft de 1-0..1 seconde later de goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |