Top commentator die verschillende dingen zegtquote:Op zondag 3 februari 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
waarom zegt ie niet "en de goal"?
Griepepidemietje.quote:
Dat dusquote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef Adelante het volgende:
Ontketend????
Pastoor is ook ziek. In z'n hoofd
quote:
Neequote:
Belachelijk dat hij dat doelpunt van Pelle al 'voortreffelijk' noemt.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeroen Grueter, dat die man eens optyft uit het commentaarhokje
Het zit alleen vol als er topclubs komenquote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Het zit weer vol in Tilburg.
Prima wedstrijd van Utrecht.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:38 schreef Paul het volgende:
Ik vind Jeroen Grueter juist de beste commentator van NL
VBL / Jeroen Grueter
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is vreemd want het is de slechtste.
Oh ik weet het al jij bent fan van dat ene ventje omdat hij 1 keer zo'n grappig woordje zeiquote:Op zondag 3 februari 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is vreemd want het is de slechtste.
Niet omdat koekoek, en dat Grueter slecht is heeft daar verder niks mee te maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh ik weet het al jij bent fan van dat ene ventje omdat hij 1 keer zo'n grappig woordje zeikoekkoek ofzo
Ik had nog gelijk ook hequote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet omdat koekoek, en dat Grueter slecht is heeft daar verder niks mee te maken.
Niet wat betreft Grueter in ieder geval.quote:
Voor het definitieve bewijs.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als hij nou niet gescoord had waren zijn ouders ongelofelijk boos geweest.
Kan ik niets aan doen dat ik zo geboren benquote:Op zondag 3 februari 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ontken twee keer wat je zegt maar alsnog snap je het niet. Kan je nagaan hoe dom jij bent.
Ik vergeef het je.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen dat ik zo geboren ben
Verwacht het niet. Die Feyenoordwatcher geeft altijd te hoge cijfers.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mertens zou wel eens de Gillette speler van de week kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |