Ik hoop dat hij keihard aan zijn cardio heeft gewerkt en zijn takedown defense. Gustafsson zou hij dan wel moeten hebben.quote:
Het probleem is dat het ook nog gespeelde stoerheid is. Hij is geen "schurk" maar bij de weigh-in was duidelijk dat hij het wel probeerde maar het zag er duidelijk gespeeld uit. Wellicht dacht hij Bigfoot te kunnen intimideren.quote:Op maandag 4 februari 2013 02:54 schreef masaje het volgende:
Hoop dat Overeem nou die macho bullshit achter zich laat, hij irriteerde mij alleen nog maar met z'n 'stoerheid'.
Inderdaad. Andersom heeft hij bijvoorbeeld ook Badr Hari op zijn plek gezet, toen die zich erg denigrerend over MMA in zijn geheel uitgelaten had.quote:Op maandag 4 februari 2013 06:29 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik vind Ali altijd sympathiek en rustig overkomen op de camera, in shows en buiten de ring?
Hij deed precies wat zijn corner hem aangaf tijdens het gevecht. Dat geeft toch wel aan dat hij weldegelijk gepland was. Het is ook niet zo dat de eerste twee ronden "overleven" was. Hij kwam nou niet echt in de problemen. Maar plannen heeft iedereen. Hij heeft het goed uitgevoerd en Overeem heeft goed meegespeeld.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat toch iedereen met Overeem uit putten, denk je dat BigFoot zich vrijwillig zo in elkaar laat stompen en 2 rondes tot kijk laat zetten omdat hij overklast wordt?![]()
Natuurlijk zegt hij dat achteraf..
Als hij hem uit wou putten zou hij beter zijn in de clinch, waar hij constant reversed werd, zou hij Overeem meer op de grond krijgen. Hij overleefde het en sloeg toen Overeem KO, knap.. maar ik geloof echt niet dat het een gameplan was om Overeem moe te krijgen![]()
Wat Couture deed, wat Fitch normaal doet, dat is een tegenstander moe maken.
Ronde 1: Alles verloopt volgens plan!quote:Op maandag 4 februari 2013 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn corner had poep informatie, of ik lette niet goed op .. ze bleven maar zeuren dat Alistair moe werd etc wat niet het geval was
Dit. Het is maar net wat je wilt zien blijkbaar.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:08 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik had het 49-46 (Aldo 1,2,3,5), maar Rogan deed net alsof Edgar Aldo compleet aan het schoolen was die laatste twee
UFC on Fuel TV: Struve vs. Miocicquote:Op maandag 4 februari 2013 19:26 schreef Bootje84 het volgende:
Ff een vraagje, aangezien ik niet wil googlen om gespoilerd te worden.. Wat is het laatste event / gevecht waarin Stefan Struve te zien was?
gewoon ff wiki erbij pakken doe ik ook altijdquote:Op maandag 4 februari 2013 19:26 schreef Bootje84 het volgende:
Ff een vraagje, aangezien ik niet wil googlen om gespoilerd te worden.. Wat is het laatste event / gevecht waarin Stefan Struve te zien was?
Staan daar geen uitslagen bij dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:27 schreef wuuht het volgende:
[..]
gewoon ff wiki erbij pakken doe ik ook altijd
http://en.wikipedia.org/wiki/Stefan_Struve
Jawel.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Staan daar geen uitslagen bij dan?
o jawelquote:Op maandag 4 februari 2013 19:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Staan daar geen uitslagen bij dan?
Velasquez says he'll fight Nelson or Struve if Overeem falls to Silva at UFC 156 (Video)quote:Op maandag 4 februari 2013 19:30 schreef Bootje84 het volgende:
Hmm, die heb ik volgens mij al gezien. Wanneer komt hij weer een keer in actie? Heb de laatste tijd amper tijd gehad voor UFC
Bigfoot deed de rope-a-dope heurrr. Yeah rightquote:Op maandag 4 februari 2013 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dat toch iedereen met Overeem uit putten, denk je dat BigFoot zich vrijwillig zo in elkaar laat stompen en 2 rondes tot kijk laat zetten omdat hij overklast wordt?![]()
Natuurlijk zegt hij dat achteraf..
Als hij hem uit wou putten zou hij beter zijn in de clinch, waar hij constant reversed werd, zou hij Overeem meer op de grond krijgen. Hij overleefde het en sloeg toen Overeem KO, knap.. maar ik geloof echt niet dat het een gameplan was om Overeem moe te krijgen![]()
Wat Couture deed, wat Fitch normaal doet, dat is een tegenstander moe maken.
Als Struve wint van Hunt dan zit hij op een 5 fight winstreak en dan is hij imo topcontender. Bizar want ik vind hem nog niet van het kaliber dat hij van Cain gaat winnen. Heavyweight division needs more depth!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef samirz het volgende:
[..]
Velasquez says he'll fight Nelson or Struve if Overeem falls to Silva at UFC 156 (Video)
http://www.examiner.com/a(...)-to-silva-at-ufc-156
Struve vs Cees zou ik wel gaaf vindenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef Lesnar het volgende:
Struve overleeft het niet tegen Cain. Geen schijn van kans, zelfs geen punchers change.
chancequote:Op maandag 4 februari 2013 20:28 schreef Lesnar het volgende:
Struve overleeft het niet tegen Cain. Geen schijn van kans, zelfs geen punchers change.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heavyweight division needs more depth!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |