Dank je! Ik ga er even voor zitten met een kladblok erbij en de PB's tot nu toe, thanks voor de reacties. Er zit idd zomer en winterspul door elkaar, ik hoop natuurlijk zoveel mogelijk nu al kwijt te raken, maar mocht dat nu nog niet lukken zal ik het in de lente nog een keer de linkjes plaatsen.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:49 schreef ohnee het volgende:
OMG Roos als jij nog kleding over hebt over een paar maanden zet t hier nog een keer neer wil je? Dan kan ik nog wat zomerspul scoren als ik de juiste maat weet
. jij hebt veel te veel leuks
![]()
edit: fok! it, ik heb je pm gestuurd Roos. Kon t niet laten hahaha,![]()
![]()
![]()
Spijkerbroeken in 92 heb ik wel interesse in!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:05 schreef ohnee het volgende:
Gewoon kleertjes ruilen. Ik heb al mn baby jongensspul al verkocht.
Wat me trouwens brengt bij t volgende:
Zijn er nog mesnen die jongensbroeken zoeken in maat 92?? zoon is gister echt overgegaan op een maat groter.. Het is heel veel. Veel spijkerbroeken maar ook donkergroen en bruine broeken. Een lichte broek en grijs geblokte.
Bij interesse zal ik kijken of ik foto's kan maken.
Mogelijk ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Spijkerbroeken in 92 heb ik wel interesse in!
Heb je mijn reactie nog gezien in het vorige deel?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:28 schreef Vlindur het volgende:
Te koop
Duowagen Kees. Zwart/wit.
inclusief 2 (verkleurde) zwarte nestjes en 2 aerosleep matrasjes. De nestjes kunnen als voetenzakken worden gebruikt.
Prijs is 75 euro.
[ afbeelding ]
De wagen zelf is hier en daar ook wat verkleurd.
Een van de nestjes is bij de naden uitgescheurd. Rienk bleek er toch niet zo goed in te passenMaar een beetje handige harry naait dit zo weer netjes vast.
(Ik wil het ook wel doen, maar dan wordt het niet zo netjes)
Hij staat ook op marktplaats
wat een mooi meisje heb je roos.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:06 schreef Roos2010 het volgende:
Meisjeskleertjes maat 86-92 http://www.mijnalbum.nl/Album=MKZ6H6IP
(is nog niet zoveel want ze draagt zelf nog 92-98)
Ja voor mij ookquote:Op zondag 3 februari 2013 17:27 schreef ohnee het volgende:
Ik zal dan morgen proberen foto's te makenHeb ook name it inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Detail van pakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noppies pakket, 50/56,12 stuks voor 12 Euro. Gebruikt maar geen beschadigingen of vlekken.
5 broekjes, 2 jurkjes, 4 shirtjes, 1 legging
en
Nieuw met kaartjes. Bakkaboe mt 62. Bruin rokje is fijne rib. Samen voor 10 Euro.
Met een meidenkwartet
Ja had ik! Maar zolang onze nog niet is verkocht kopen we nog geen andere, dus ik reserveer nog nietquote:Op zondag 3 februari 2013 16:35 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Heb je mijn reactie nog gezien in het vorige deel?
Mag ik het Noppies pakket heel even reserveren? Leuk voor mijn as nichtje misschien!quote:Op zondag 3 februari 2013 18:59 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dankje! Hoop gewoon er iemand blij mee te maken
Ik wel! Zou het bijna kopen voor de babypop van mijn dochter hehequote:Op zondag 3 februari 2013 19:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mag ik het Noppies pakket heel even reserveren? Leuk voor mijn as nichtje misschien!
Edit: dat was echt maar heel even. Schoonzus vind de kleur niks, helaas!
heb zelf ook wat dingetjes uit deze lijn en ik vind het echt super! Helaas krijg ik mijn meisje écht niet meer in 50/56![]()
Zit er een action in de buurt? daar liggen ze voor een paar euro.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef Troeta het volgende:
Heeft iemand een verkleedsetje in maat 92 voor een jongetje?
Iets goedkoops want het is maar voor 3 uurtjes op de psz.
die komen echt om in de kleding in maat 50 en verder.......quote:Op zondag 3 februari 2013 20:12 schreef __Isis__ het volgende:
Wauw leuk zeg Cathmar!
Misschien is het wat voor de tweeling meisjes van Kyara?!
Jammer, heb net 3 nieuwe stoeltjes gekocht...quote:Op zondag 3 februari 2013 20:42 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog 2 autostoeltjes die weg mogen.
Maxi Cosi Priori XP ¤30 (donkergrijs)
Maxi Cosi Tobi ¤ 55 (zwart)
Fotos op aanvraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat sommige fotos toch nog op de kop staan ondanks dat ik ze al meermalen recht heb gezet. sorry daarvoor, ik krijg ze dus niet goed.
[ Bericht 2% gewijzigd door ohnee op 04-02-2013 12:11:58 ]
Oooh stop ittttttttttttttquote:Op maandag 4 februari 2013 14:32 schreef Keshet het volgende:
Te koop:
DPAM parka, maat 3-6 maanden.
Capuchon is afneembaar en hij is van waterafstotend materiaal.
Binnenkant is blauw met witte stippen, net zoals in de capuchon.
Hij is nog helemaal nieuw! Vraagprijs: ¤5,- exclusief verzendkosten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:34 schreef Keshet het volgende:
Bonusvraag: Is er interesse in kleding voor meisjes in maatje 50 of 50/56?
Ik heb wel en vierseizoenenslaapzak, met uitritsbare binnenvoering en afritsbare mouwen. Gaat wel pakketpost worden, maar heb geen meisjeskleding ;-). Slaapzak is wit, merk is combisleeper.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:19 schreef Zoë23 het volgende:
Heeft iemand een slaapzak 90 of 100cm voor mij? Met lange mouw ( liefst afritsbaar) te verzenden per brievenbuspost of als het pakketpost gaat worden.. Dan in combi met wat leuke meisjeskleding mt 80
Ik heb een 90cm slaapzak liggen van de wibra, met afritsbare mouwen, maar geen mt 80 meer. Wel 86quote:Op maandag 4 februari 2013 16:19 schreef Zoë23 het volgende:
Heeft iemand een slaapzak 90 of 100cm voor mij? Met lange mouw ( liefst afritsbaar) te verzenden per brievenbuspost of als het pakketpost gaat worden.. Dan in combi met wat leuke meisjeskleding mt 80
86 mag ook, linkje?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik heb een 90cm slaapzak liggen van de wibra, met afritsbare mouwen, maar geen mt 80 meer. Wel 86
Ik moet ff uitzoeken wat mijn nichtje er uitgezocht heeft, ik doe m'n best vandaag nog, ok?quote:
Is goed! Dankjequote:Op maandag 4 februari 2013 16:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik moet ff uitzoeken wat mijn nichtje er uitgezocht heeft, ik doe m'n best vandaag nog, ok?
Ik begin bij maatje 40, dus het duurt nog even voor ik bij 86 ben.quote:
Ik had al wat neergezet: http://www.mijnalbum.nl/Album=MKZ6H6IPquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:52 schreef ohnee het volgende:
JONGENSBROEKEN.
Alle broeken zijn maat 92. Meesten zijn te verstellen ,de rest kan met riem strakker worden gemaakt indien nodig.
De longsleeve is maat 98/104 maar valt als 98.
Alles 2,50 p/s. Nummer 10 (mist knoop op kontzak) en 7 (is heeeel veel gebruikt) 1,- p/s
Sorry voor de kwaliteit van de foto's, kreeg ze niet beter.
broek nr 1 is bruin trouwens. De foto's doen de broeken duidelijk geen eer aan.Heb net ook nog een donkerblauwe warme broek gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie dat sommige fotos toch nog op de kop staan ondanks dat ik ze al meermalen recht heb gezet. sorry daarvoor, ik krijg ze dus niet goed.
en een wat afgeragte spijkerbroek. Ideaal als speelbroek en gratis bij een bestelling.Trouwens, 2,50 is indicatie he. Onderhandelen mag
![]()
You've got PM !!quote:Op maandag 4 februari 2013 18:26 schreef ohnee het volgende:
[..]
Heb net ook nog een donkerblauwe warme broek gevonden.
en een wat afgeragte spijkerbroek. Ideaal als speelbroek en gratis bij een bestelling.Trouwens, 2,50 is indicatie he. Onderhandelen mag
Broeken 2, 3, 5, 6, 8, 9, en 14 zijn gereserveerd ^^quote:Op maandag 4 februari 2013 18:26 schreef ohnee het volgende:
[..]
Heb net ook nog een donkerblauwe warme broek gevonden.
Ik hoop dat R nog in 86 zitquote:Op maandag 4 februari 2013 16:56 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik begin bij maatje 40, dus het duurt nog even voor ik bij 86 ben.![]()
Ik ga van de week foto's maken!
ohhh vind ik leuk!quote:Op maandag 4 februari 2013 16:59 schreef Roos2010 het volgende:
[..]
Ik had al wat neergezet: http://www.mijnalbum.nl/Album=MKZ6H6IP
maar erg veel is het idd nog niet, mijn meisje is pas net in 92 dus een aantal dingetjes in 86 liggen/hangen nog in de kast. Komt nog!
Leuk!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
die komen echt om in de kleding in maat 50 en verder.......
Maar de rompertjes in maat 44 hebben ze al aan
Gelukt!quote:
Oehquote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Gelukt!
Maat 86/92
Staat ook wat 80 tussen, maar dat staat wel bij de omschrijving. M.n. broekjes.
Dat hemdje is donkerroze!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:31 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oeh![]()
Mag ik; alle rompers die je hebt
Rood hemdje op foto nr 7
Rood tshirtje met hartjes en grijs tshirtje foto nr 8
Maillot
Enn de slaapzak
Rozequote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat hemdje is donkerroze!
Maar ja, dat mag
Eh Kaatje, is dit wat?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef kaatjejannie het volgende:
Heeft iemand nog rompers 98/104 liggen? Voor een meisje?
Leuke dingetjes Mineola!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef Mineola het volgende:
kleertjes t/m 68, schoentjes en skipakje
Prijzen zijn ex verzenden. Heb je een andere prijs in gedachten, laat maar horen!
Reacties graag per PM
t Is dat ik al een shitload aan kleertjes heb, maar die elbow pads zijn coolquote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef Mineola het volgende:
kleertjes t/m 68, schoentjes en skipakje
Prijzen zijn ex verzenden. Heb je een andere prijs in gedachten, laat maar horen!
Reacties graag per PM
Die mouwloze witte van de Hema met een klein beestje vooropquote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef kaatjejannie het volgende:
Daar had ik nog niet eens over nagedacht... Wat heb je?
als kaatje ze niet wilt, dan wil ik ze wel!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Roos2010 het volgende:
[..]
Eh Kaatje, is dit wat?
zondag 3 februari 2013 23:41 schreef Roos2010 het volgende:[/b]
Ik heb ook nog 4 rompers maat 98-104 NIEUW van de Hema, 2 euro per stuk. Mijn meisje was al vroeg zindelijk, dus voor niets gekocht...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze in een envelop passen wil ik ze wel.. Pakketje wordt me te duur.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Roos2010 het volgende:
[..]
Eh Kaatje, is dit wat?
zondag 3 februari 2013 23:41 schreef Roos2010 het volgende:[/b]
Ik heb ook nog 4 rompers maat 98-104 NIEUW van de Hema, 2 euro per stuk. Mijn meisje was al vroeg zindelijk, dus voor niets gekocht...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zal toch wel? Verzendkosten dan 2,70. Stuur maar even PB als je wilquote:Op maandag 4 februari 2013 22:34 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Als ze in een envelop passen wil ik ze wel.. Pakketje wordt me te duur.
Ja he! Heb ik van Kyara overgenomen, is nog van M geweestquote:Op maandag 4 februari 2013 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
t Is dat ik al een shitload aan kleertjes heb, maar die elbow pads zijn cool
Ik heb nog een slaapzak van IKEA liggen, blauw met een giraffe er op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:27 schreef Asyniur het volgende:
Heeft iemand nog stuk of 2 jersey slaapzakken liggen? Dus geen dikke winterslaapzak, maar ook niet zo'n dunne katoenen.
Maat 80 of 90.
Heb ik denk ik. Is maat 90 maar met touwtjes om kleiner te maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:27 schreef Asyniur het volgende:
Heeft iemand nog stuk of 2 jersey slaapzakken liggen? Dus geen dikke winterslaapzak, maar ook niet zo'n dunne katoenen.
Maat 80 of 90.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er net een paar in de kledingzak gestopt dus zou je tegen verzendkosten mogen hebben. Wilde je nog iets met dat loco boekje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:27 schreef Asyniur het volgende:
Maat 80 of 90.
ooh ikea, had ik helemaal niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:47 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb nog een slaapzak van IKEA liggen, blauw met een giraffe er op.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90130078/
ooh schaamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb er net een paar in de kledingzak gestopt dus zou je tegen verzendkosten mogen hebben. Wilde je nog iets met dat loco boekje?
Mocht je nog belang hebben....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ooh ikea, had ik helemaal niet aan gedacht.
Die ligt hier 10 min rijden vandaan...
Oeh oeh oeh, die 3 gebloemde dingetjes rechts bovenin! Vind Bitterend toch niet leuk voor Rquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:50 schreef tammie04 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
misschien zit hier iets tussen
Weet ik toch? Shirtje in het midden is wel wat voor R? Neem ik de rest welquote:
Ik wil het Noppies shirtje mt 74 en het HEMA vestje wel, Zoë! Heb je nog winterdingen in mt 74?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:12 schreef Zoë23 het volgende:
[ afbeelding ]
Noppies mt 74
Past het best vanaf mt68
[ afbeelding ]
vest hema mt 74
[ afbeelding ]
sorry voor de gedraaide foto, jurkje LIEF mt 74
Nieuw. niet gedragen 1x gewassen.
[ afbeelding ]
Nieuw rokje Feetje mt 74
alleen gewassen
[ afbeelding ]
Name it rokje mt 68
[ afbeelding ]
Zomers setje Noppies mt 68 valt als mt 62
ik weet wel iemand die ik er blij mee kan maken als je er niet vanaf komtquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:51 schreef Moonah het volgende:
Wil iemand een bon t.w.v. 55 euro voor een dagje sauna in De Zwaluwhoeve? Geldig tot 15 februari.
PM maar.
Edit: gratis dus.
Is goedquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik wil het Noppies shirtje mt 74 en het HEMA vestje wel, Zoë! Heb je nog winterdingen in mt 74?
http://www.mijnalbum.nl/Album=QJGF4Q77quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik wil het Noppies shirtje mt 74 en het HEMA vestje wel, Zoë! Heb je nog winterdingen in mt 74?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:21 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album=QJGF4Q77
met o.a. de legging die bij het noppies wolken jurkje/shirtje past.
jurkje en mooi spijkerbroekje die S niet zo vaak aan heeft gehad, was na groeispurtje net iets te kort
En een grijze langemouw romper en het z8jurkje zitten in de was
Vandaag wat pakketjes verstuurd en nog wat pakketjes klaarliggen die "in bestelling" staan, leuk! Bedankt. Heb de betreffende foto's inmiddels verwijderd voor het overzicht.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef Roos2010 het volgende:
Ik zal mijn links nog even opnieuw plaatsen.
Babykleertjes meisje 50-56: http://www.mijnalbum.nl/Album=TH6S7XJP
Babykleertjes meisje 62-68: http://www.mijnalbum.nl/Album=BVJ4SWJ8
Meisjeskleertjes maat 74-80: http://www.mijnalbum.nl/Album=JX8TONQU
Meisjeskleertjes maat 86-92 http://www.mijnalbum.nl/Album=MKZ6H6IP
(is nog niet zoveel want ze draagt zelf nog 92-98)
Diverse babyspullen meisje http://www.mijnalbum.nl/Album=JSPLACOX
Dit was het! Ik hoor/lees het wel bij interesse, bedankt alvast
Is goed!quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]Ik wil alles
![]()
. Grijze langemouwen romper en Z8 jurkje klinken ook als 'die wil ik wel'! Laten we ff PM'en over de prijs
Pakketje is binnen, dankjewel!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat hemdje is donkerroze!
Maar ja, dat mag
Ik heb nog een Mexx winterjas maat 92 liggen die wat groter valt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:24 schreef laziness het volgende:
Volgens mij had iemand het laatst al zonder resultaat geprobeerd maar toch.
O. groeit uit zijn maat 92 winterjas. Iemand die toevallig nog een 98 heeft liggen voor die korte tijd dat het nu nog koud is?
Misschien stom,of je hebt er zelf misschien al aan gedacht....maar overal zijn nu de winterjassen in de opruiming....Denk dat je voor 10/15 euro best wel een leuke kan vinden...quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:24 schreef laziness het volgende:
O. groeit uit zijn maat 92 winterjas. Iemand die toevallig nog een 98 heeft liggen voor die korte tijd dat het nu nog koud is?
Dat was ikquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:24 schreef laziness het volgende:
Zit er iets bij waar ik O. in kan gooien? Heb geen ervaring met doeken... (Alleen de boba)quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb nog wat doekjes voor de liefhebber, betere foto's zijn op google wel te vinden
[ link | afbeelding ]
Amazonas Natura 6, ideale zomerdoek. ¤ 35,-
Girasol Chichi 4, ¤ 50,-
Girasol Ardent Purple Weft 6, ¤ 80,-
Indio Viola 6 (boterzacht!!) ¤ 75,-
Bij interesse, pm
is het de chichi yellow? Kan het niet helemaal goed zien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb nog wat doekjes voor de liefhebber, betere foto's zijn op google wel te vinden
[ link | afbeelding ]
Amazonas Natura 6, ideale zomerdoek. ¤ 35,-
Girasol Chichi 4, ¤ 50,-
Girasol Ardent Purple Weft 6, ¤ 80,-
Indio Viola 6 (boterzacht!!) ¤ 75,-
Bij interesse, pm
thx grote maten t/m 68 komen voor maandag.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:29 schreef Cathmar het volgende:
Leuk spul KZ (& veel). Kom maar door met die grotere maten!
voor maandagquote:
Het is de standaard chichi! Dus niet de yellowquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
is het de chichi yellow? Kan het niet helemaal goed zien.
Weet je zeker dat je haar nu nog met een doek wilt gaan dragen? Ik vind L nu al aardig zwaar worden en ik ben er redelijk aan gewend...quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:53 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Zit er iets bij waar ik O. in kan gooien? Heb geen ervaring met doeken... (Alleen de boba)
die vind ik nog net te meisjesachtig voor ons denk ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:54 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Het is de standaard chichi! Dus niet de yellow
Heb er heel veel in wit van de Hemaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:38 schreef Twinkly het volgende:
Heeft iemand nog overslagrompertjes, liefst van H&M, met korte mouwen of zonder mouwen in maat 50/56? Ik neem het liefst een aantal over ipv 1, anders wordt het wel duur met verzendkosten.
Dasty S_E, Dasty. Redt al mijn vlekken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Zo knap dat jullie allemaal rompers te koop hebben, bij mij zit op driekwart van de rompers een vage poepvlek op de randjes die er niet helemaal uit gaat in de wastotaal ongeschikt voor de verkoop
Die waren te koop bij kruitvat tijd geleden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:45 schreef Suikertante het volgende:
ohnee, beetje een gekke vraag, maar mijn vriend staat achter met te stuiteren bij de aanblik van je brandweerwagendozen!Waar komen die vandaan?
Oh meid wat super !quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:15 schreef danic het volgende:
Kleinzusje, ik heb beide rompers voor je. Bij ons in het centrum lagen nog stapels! Ik zoek in de pm lijst even je adres op en stuur ze naar je toe!
Alles gereserveerd !quote:
Thx !quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
KZ, wat een ontzettend lieve kleertjes!! Ik word er hebberig van
edit: vanavond even met vriend kijken en dan krijg je een pm
T-shirtje eronder doe ik meestalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef Morretje het volgende:
kleinzusje, wat een leuk spul heb je!![]()
Ik vroeg me af he, die pakjes uit een stuk, zonder mouwen, wat doe je daar onder? Behalve de romper nog een kledingstuk? Of een vestje erover?
quote:
Thx !quote:
Ik doe meestal 2 longsleeves over elkaar. Hou erg van zwart. Dus doe dan een zwarte romper met kleurtje er over of er onder. En idd soms een vestje er over. Maar meestal is 2 rompers genoeg en super schattig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:55 schreef Morretje het volgende:
kleinzusje, wat een leuk spul heb je!![]()
Ik vroeg me af he, die pakjes uit een stuk, zonder mouwen, wat doe je daar onder? Behalve de romper nog een kledingstuk? Of een vestje erover?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Blij dat dat qua seizoen niet uit gaat komen![]()
Mooi istie he ?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:46 schreef ohnee het volgende:
oi zeker dure les! korte romp pakjes is hier ook een ramp met 2 kinders met lange romp en korte benen.. Jammer want t is een megaleuk pakje!
Otje en ik wachten geduldig afquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:52 schreef kleinzusje het volgende:
Wacht maar tot mn kleintje uit 68/74 is, dan komt de merken regenMoeders heeft een meeting nodig
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn baby heeft verhoudingsgewijs lange benen(maar ik doe het toch niet, dingen met het afgument "fijn voor de avond" heb je nooit bij de hand als je ze nodig hebt)
[..]
Otje en ik wachten geduldig af
Ik kan die van mij ook beter niet optellenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:39 schreef kleinzusje het volgende:
Kz grootste miskopen ooit !
Dure les
Nieuwprijs is ¤19,90. Ik zou er graag ¤15,00 incl. verzendkosten voor willen hebben.quote:Description
To organize and treasure every step from pregnancy to the first 2 years of your baby.
6 themed sections to fill in.
6 tabbed sections to personalise.
Task lists, wish list, growth charts,
downloadable feeding tables, special
moments, health, care and more.
202 adhesive labels for personalising your journal
Ik heb nog meeeeeeeeer dan genoeg. Plus, jij krijgt gewoon een knul. Wanneer 20w echo?quote:
Nog meer mensen die daar last van hebben? Ik zie het nl wel en snap er niets van... Merciquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef kleinzusje het volgende:
Cathmar, kan je kleertjes niet zien ?
Ze zijn niet te zienquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:55 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Nog meer mensen die daar last van hebben? Ik zie het nl wel en snap er niets van... Merci
Thx ! Weg die handenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:00 schreef SupremeEvil het volgende:
Klein zusje wat heb je ontzettend leuke dingen! Ik zit echt op mn handen hiero... Vanaf maatje 74 mag ik pas weer dingen kopen van mezelf
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:04 schreef Marjolijntje het volgende:
kz, wat een leuke dingen!Maar allemaal te klein
quote:
Oeh als ze er nog zijn heb ik evt interesse in de peuterdekbedjes..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:00 schreef Poppedein het volgende:
Lena krijgt een grote meisjeskamer, dus haar babymeubels gaan eruit! Ik heb daarom een mooie massief houten grote kast en brede commode van de serie Pepper van Coming Kids in de aanbieding (Nu ook nog bij de babyzaken te koop) Beide verkeren in nette staat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraagprijs: 250 euro.
Hier krijg je het wandplankje van de 4e foto ook bij, echter deze is wel beschadigd met schroefgaatjes door de mandje die eraan gehangen hebben. Die zijn echter evt ook ter overname
Verder heb ik nog steeds een boxkleed in de aanbieding waar het prijskaartje nog aanzit. Vraagprijs 15 euro, of 20 euro incl verz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 2 peuterdekbedhoesjes, beide in de was op de dit moment dus even plaatje van internet, maar beide in gebruikte (hoewel hertje pas 2x) maar nette staat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20 euro incl verz, daar krijg je dan ook nog een roze hoeslaken bij
Ik kan op Cas zijn stapel kijken? Die is nu over in 92quote:Op maandag 11 februari 2013 16:08 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog leuke longsleeves in maat 80 (grootvallend) of maat 86 (kleinvallend)? Ben wel erg kieskeurig
laat maar zien hoor!quote:Op maandag 11 februari 2013 16:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik kan op Cas zijn stapel kijken? Die is nu over in 92![]()
Zoek je ook blouses? Ik heb er namelijk een splinternieuwe hangen..
heb ik ook nog wel..ik beloof morgen alles hier neer te zetten.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:08 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog leuke longsleeves in maat 80 (grootvallend) of maat 86 (kleinvallend)? Ben wel erg kieskeurig
Ik heb misschien wel interesse in de kolf. Wat vraag je ervoor? Moet me nog wel even inlezen (morgen, nu in bed)quote:Op maandag 11 februari 2013 21:12 schreef Keshet het volgende:
Is er hier iemand die interesse heeft in een wit ledikantje, een Hema voedingskussen met 3 hoezen (2 groene en een grijs/witte) of een dubbelzijdige electrische kolf (medela pump in style advanced)?
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heb ik ook nog wel..ik beloof morgen alles hier neer te zetten.
vanavond doe ik helemaal niets
Tot 10 kilo is het toch gewoon ¤ 6,75? Hoewel verzekeren in dit geval misschien geen slecht idee is.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:42 schreef L-E het volgende:
Ligt er aan waar je woont. Opsturen lijkt me duur bij zo'n ding! (Hier Noord-Holland, en regelmatig Limburg)
+1quote:Op maandag 11 februari 2013 22:02 schreef danic het volgende:
Ik ben benieuwd naar de kleertjes keshet!
daar heb je alleen wat aan als je de aankoopbon nog hebt van het artikelquote:Op maandag 11 februari 2013 21:52 schreef Keshet het volgende:
Komt op hetzelfde neer he.
Ook die kan mee in de auto of eventueel verstuurd worden.![]()
Verzekerd versturen heeft trouwens niet zoveel zin hoorde ik laatst, maar daar heb ik verder nog niet naar gekeken.
PM PM PM, je hebt PM!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:36 schreef sproet-je het volgende:
Dankzij Keshet ook maar eens op het idee gekomen mijn kolf te koop te zetten. Het is dezelfde, dus de medela Pisa. Dit is een dubbelzijdige kolf in een rugzak met koeltas en koelelement. Ik heb een behoorlijke hoeveelheid extra flesjes dankzij een ziekenhuisopname en ook extra schelpen. En als ik hem kan vinden doe ik ook het borstvoedingsboek van Broekhuijsen en Kleintjes erbij. Doet het nog perfect! Ik wil er ook graag 125 euro voor. Voor meer info of als je interesse hebt PM!
Ik heb die van de prenatal, met balletjesvulling, die was nog een stuk duurder. Maar wel met hoes volgens mij. Al twijjfel ik daar nu over.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het raar dat Hema 35 euro vraag voor een voedingskussen en dan nog 10 erbij voor de hoes. Heb zelf paar maanden terug zo'n ding besteld (met balletjesvulling ipv kussenvulling) voor 35 euro incl hoes, maar dat was wel een aanbieding.
http://www.baby-dump.nl/i(...)k=9005&groep_id=3581
Dit ter infoOw en ik hou van mijn voedingskussen
ja, voorjaars/zomerjasjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef Morretje het volgende:
Dat jongensjasje, is dat een zomerjasje?
Nice!quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow 50 rompers! Jij dacht mij zullen ze niet hebben als de oorlog uitbreekt!
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:06 schreef Tally het volgende:
Sjips de oakjes die ik leuk vind van kleinzusje zijn nog niet verkocht
Ik wacht geduldig afquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
Echt ff Omg, hier ziek, druk
Snap, geen excuus, maar gewoon echt geen tijd en vooral geen energie om pakjes enz. te maken..... Sorry mensen.....
Piratenschip is GERESERVEERD ^^.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:33 schreef ohnee het volgende:
We hebben weer eens alle speelgoed uitgezocht en dit mag er weg.
Duplo piratenschip met 7 bemanningsleden een aapje en de nodige wapens. Erg leuk en goed voor veel speeluren. ^^ Vraagprijs is 30,- [ afbeelding ]
Bob de Bouwer speelset.
Huis waar bob en zn team flink aan kunnen klussen. Met geluid. Straat kan worden gemaakt, ramen kunnen erin/eruit. Lantaarnpaal kan omvallen en nog veel meer.
5 auto's, 5 poppetjes en wat bouwmaterialen.
Vraagprijs 20,-
[ afbeelding ]
Af te halen te Alphen aan den Rijn (= voorkeur, zijn grote sets!) of verzenden a 6,75.
Wat wil je voor de antiqua hebben?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:23 schreef Popples het volgende:
De meiden heb nog 2 poppendraagdoeken in de aanbieding. Zijn 1 keer gebruikt en ze hebben beiden alleen maar in de la gelegen.
Poppendoek Hoppediz Katmandu (Limited Edition)
[ afbeelding ]
Poppendoek Hoppediz Antiqua
[ afbeelding ]
Ow ja, sorry, ik moest het overleggen met B en die was nogal afwezigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef ohnee het volgende:
[..]
Piratenschip is GERESERVEERD ^^.
Bob en zijn team wachten nog op een nieuw speelmaatje.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef Mangostine het volgende:
Moet er toevallig nog iemand jongens longsleeves in 68 kwijt? Liefst wintertinten (blauw, grijs, wit)...
Ik zal eens even voor je kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef Mangostine het volgende:
Moet er toevallig nog iemand jongens longsleeves in 68 kwijt? Liefst wintertinten (blauw, grijs, wit)...
Cool is die hè, heb die ook voor mijn babyquote:Op woensdag 13 februari 2013 07:24 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand deze voor me in 86/92 of 92?
[ afbeelding ]
Ik ben aan het werk, dus bedacht me dat ik wel tijd had om even op MP te kijken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:24 schreef Kleurdoos het volgende:
heeft iemand deze voor me in 86/92 of 92?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:51 schreef Phaidra het volgende:
Wie heeft er nog maat 74 of 74/80 jongensspul liggen? Rompers lange en korte mouw, broekjes, longsleeves?
Tof, tnx!quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:33 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]Vanavond ga ik een poging tot uitzoeken en foto's maken doen!
Ik kan wel even kijken. Wordt wel vanavond.quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:51 schreef Phaidra het volgende:
Wie heeft er nog maat 74 of 74/80 jongensspul liggen? Rompers lange en korte mouw, broekjes, longsleeves?
Kijk je dan ook nog even voor mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:33 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]Vanavond ga ik een poging tot uitzoeken en foto's maken doen!
Wat vindt je goedkoop? Wij hebben een overcomplete Mutsy Urban Rider te koop. Met maxi-cosi, wiegje, buggy-inzet en luiertas.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:58 schreef Twinkly het volgende:
Gezocht!
Ik ben op zoek naar een goedkope tweedehands wandelwagen met wiegje, voetenzak, een buggy-inzet die naar je toe gezet kan worden en het liefst ook een maxi cosi autostoeltje.
We hebben zelf geen auto, maar we kunnen een huurauto gebruiken om de wagen op te halen als het niet te ver van W.ageningen is. Heel misschien kan de wagen opgehaald worden door familie in Drenthe, Twente of Zeeland.
Hier staat nog wat tussen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef Mangostine het volgende:
Het heeft geen haast, lief!quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik kan wel even kijken. Wordt wel vanavond.
Kuuks! Je helpt me uit de brand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |