abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122410667
In mijn vorige post heb ik wat aangegeven aangaande de situatie met mijn vriend.
Nu zit ik een beetje in een paniek situatie.
Ik ben zwanger maar ze hebben letterlijk gezegd als je met hem verdergaat dan laten we je los.
Onder die druk heb ik in emotie mijn vriend de deur gewezen, wat natuurlijk niet goed is want ik ben oud genoeg zelf beslissingen te maken.

Nu zit er in de overweging heb terug te nemen, want ouders en echte vrienden blijven toch wel in je leven en dat kan bijdraaien met der tijd maar hoe kan ik dit het beste brengen en toch de vrede een beetje bewaren. Het is mijn keus en de vader van ons kind en hij is altijd goed voor ons geweest.
  zondag 3 februari 2013 @ 11:17:45 #2
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122410695
Als jij, je man en het kind maar gelukkig zijn toch? Wat boeit het dan wat familie van je vindt je gaat toch niet je leven maar kut maken omdat zij hem niet mogen of zo? :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122410739
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:17 schreef sinepedraap het volgende:
Als jij, je man en het kind maar gelukkig zijn toch? Wat boeit het dan wat familie van je vindt je gaat toch niet je leven maar kut maken omdat zij hem niet mogen of zo? :')
Jij kunt je daadwerkelijk niet voorstellen, dat het voor veel mensen wel degelijk belangrijk is wat zijn of haar dierbare ervan vinden?
  zondag 3 februari 2013 @ 11:20:29 #4
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122410757
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij kunt je daadwerkelijk niet voorstellen, dat het voor veel mensen wel degelijk belangrijk is wat zijn of haar dierbare ervan vinden?
Zij zegt toch dat hij gewoon goed is? Misschien speelt er een stukje cultuur of geloof mee dat het per se iemand uit hetzelfde land moet zijn of weet ik veel wat voor reden.

Ik vind het gewoon zielig voor haar ja dat ze dat op die leeftijd niet zelf mag beslissen en ik vind het inderdaad tijd voor haar om volwassen te worden na je 40ste.
Mijn nieuwe ondertitel
  zondag 3 februari 2013 @ 11:21:08 #5
349633 SiIk
Echt zijde
pi_122410768
En waarom precies had je hier een nieuw topic voor nodig?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_122410778
Wauw, dat heb je snel beslist!
Lekker
pi_122410796
Zwanger en de vader heb jij de deur gewezen vanwege familieleden die je voor een keuze zetten die je niet zou moeten hoeven maken en al helemaal niet op hun initiatief?

A Het lijkt me niet onlogisch dat je de partij die je voor die keuze zet uit je leven bonjoured juist omdat ze je voor die keuze zetten.

B Als de vader van je ongeboren kind een goed iemand is waar je van houd, waar haal je dan de verantwoording bij jezelf vandaan om hem de deur te wijzen en dus toekomstig van de opvoeding buiten te sluiten? Zal goed zijn voor je baby...
pi_122410820
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:20 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Zij zegt toch dat hij gewoon goed is? Misschien speelt er een stukje cultuur of geloof mee dat het per se iemand uit hetzelfde land moet zijn of weet ik veel wat voor reden.

Ik vind het gewoon zielig voor haar ja dat ze dat op die leeftijd niet zelf mag beslissen en ik vind het inderdaad tijd voor haar om volwassen te worden na je 40ste.
Of de partner van ts is gewoon een tokkie pur sang, je weet het niet.
  zondag 3 februari 2013 @ 11:23:43 #9
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122410824
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Staat toch in de OP van niet?

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:16 schreef karindz1972 het volgende:
Het is mijn keus en de vader van ons kind en hij is altijd goed voor ons geweest.
En ze is dus 40+, zwanger, heeft een prima man die ze onnodig de deur wijst omdat het moet van haar familie? Dus haar ouders die al bijna bejaard zijn of zo? :')

Ik vind het raar dat een vrouw van 40 die in verwachting is met een normale goede man zich hier zo veel van aantrekt ja
Mijn nieuwe ondertitel
  zondag 3 februari 2013 @ 11:24:42 #10
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_122410852
quote:
In mijn vorige post heb ik wat aangegeven aangaande de situatie met mijn vriend.
Nu zit ik een beetje in een paniek situatie.
Ik ben zwanger maar ze hebben letterlijk gezegd als je met hem verdergaat dan laten we je los.
Onder die druk heb ik in emotie mijn vriend de deur gewezen, wat natuurlijk niet goed is want ik ben oud genoeg zelf beslissingen te maken.

Nu zit er in de overweging heb terug te nemen, want ouders en echte vrienden blijven toch wel in je leven en dat kan bijdraaien met der tijd maar hoe kan ik dit het beste brengen en toch de vrede een beetje bewaren. Het is mijn keus en de vader van ons kind en hij is altijd goed voor ons geweest.
wat is de rede dat je vriend/vader van je kind niet mogen????
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_122411146
Ander topic van TS ook maar eens gelezen.

Mijn advies: Fuck je familie en vrienden met hun belachelijke bemoeienis. Als jij de situatie snapt en nog steeds hem een 2e/3e kans wilt geven dan is dat jouw keuze en behoren zij dat maar te accepteren. Bij doorzeiken zou ik juist hen uit je leven trappen.
Verder, zorg godverdomme eens rap dat jij en je dude klaar zijn om voor die aankomende baby te gaan zorgen. Laat zeikers en bemoeials links liggen, regel dat financiele plaatje en zorg dat je allebei emotioneel en psychologisch (en vanzelfsprekend qua kennis van kinderpsychologie etc) over 3 maanden klaar staat om te beginnen aan de enorme verantwoordelijkheid die het zorgen voor de basis van een nieuw mens is. Dat behoort jullie focus te zijn. Dat kind. Niet de sociale perikelen en wat anderen van jullie vinden. Fuck. Dat.

Succes.
  zondag 3 februari 2013 @ 11:42:03 #12
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_122411175
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uit het andere topic van TS:
quote:
hij is in aanraking geweest met justitie terzake oplichting.
quote:
In december echter sloeg het noodlot toe, ineens werd hij aangehouden omdat hij van een oude zaak nog een aantal uur taakstraf had openstaan.
Gezien het nauwelijks te lezen slechte taalgebruik voorzie ik een mooie toekomst samen...
censuur :O
pi_122411184
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:40 schreef RichardDawkins het volgende:
Ander topic van TS ook maar eens gelezen.

Mijn advies: Fuck je familie en vrienden met hun belachelijke bemoeienis. Als jij de situatie snapt en nog steeds hem een 2e/3e kans wilt geven dan is dat jouw keuze en behoren zij dat maar te accepteren. Bij doorzeiken zou ik juist hen uit je leven trappen.
Verder, zorg godverdomme eens rap dat jij en je dude klaar zijn om voor die aankomende baby te gaan zorgen. Laat zeikers en bemoeials links liggen, regel dat financiele plaatje en zorg dat je allebei emotioneel en psychologisch (en vanzelfsprekend qua kennis van kinderpsychologie etc) over 3 maanden klaar staat om te beginnen aan de enorme verantwoordelijkheid die het zorgen voor de basis van een nieuw mens is. Dat behoort jullie focus te zijn. Dat kind. Niet de sociale perikelen en wat anderen van jullie vinden. Fuck. Dat.

Succes.
Dit is allemaal helemaal waar, en als jij dat allemaal zo goed dan is dat erg goed.

Maar heb jij de empathie om te snappen, dat veel mensen het niet zo makkelijk vinden om familieleden/dierbare links te leggen?
pi_122411191
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:42 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

[..]

[..]

Gezien het nauwelijks te lezen slechte taalgebruik voorzie ik een mooie toekomst samen...
Ah kijk eens aan.
  zondag 3 februari 2013 @ 11:43:57 #15
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122411211
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit is allemaal helemaal waar, en als jij dat allemaal zo goed dan is dat erg goed.

Maar heb jij de empathie om te snappen, dat veel mensen het niet zo makkelijk vinden om familieleden/dierbare links te leggen?
Ik begrijp die mensen niet en vind ze vooral treurig.

Je bent 40 jaar, zwanger, weet gewoon dat je een prima man hebt zoals daar staat en dan ga je moeilijk doen wat een paar van die familieleden van hem vinden.

En nergens staat nog de reden waarom.

Dus het zal wel zo'n bullshit cultuur/afkomst reden zijn
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122411213
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik dat en dat heeft niets met empathie te maken maar met gezond emotioneel verstand.
  zondag 3 februari 2013 @ 11:44:09 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_122411215
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:42 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

[..]

[..]

Om nog maar te zwijgen over de toekomst van het kind ;(
  zondag 3 februari 2013 @ 11:45:11 #18
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122411242
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over de toekomst van het kind ;(
En dit. Show some balls. Je bent zwanger dus het wordt tijd dat je zelf de dingen gaat regelen en niet onzeker stomme dingen loopt te doen naar die pa van dat kind :') Hij zal ook wel wtf denken.

Regel gewoon zelf een leuk gezinnetje en als die mensen hem niet mogen terwijl jij dus overduidelijk zegt dat die wel goed is dan hebben ze maar pech toch? Kind gaat voor.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122411254
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:43 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik begrijp die mensen niet en vind ze vooral treurig.

Je bent 40 jaar, zwanger, weet gewoon dat je een prima man hebt zoals daar staat en dan ga je moeilijk doen wat een paar van die familieleden van hem vinden.

En nergens staat nog de reden waarom.

Dus het zal wel zo'n bullshit cultuur/afkomst reden zijn
Ok man. :')
  zondag 3 februari 2013 @ 11:46:08 #20
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122411258
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ok man. :')
Begrijp je dit niet nee?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122411260
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:44 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik dat en dat heeft niets met empathie te maken maar met gezond emotioneel verstand.
Dat heeft wel degelijk met empathie te maken, tenzij jij daar de betekenis niet van weet.
pi_122411274
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:21 schreef SiIk het volgende:
En waarom precies had je hier een nieuw topic voor nodig?
pi_122411290
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Begrijp je dit niet nee?
Jij hebt totaal schijt aan de mening van je familieleden/dierbare?
  zondag 3 februari 2013 @ 11:48:04 #24
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122411297
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij hebt totaal schijt aan de mening van je familieleden/dierbare?
Nee hoor, waar haal je dat vandaan?

Lees gewoon wat ze schrijft in de OP
Mijn nieuwe ondertitel
  zondag 3 februari 2013 @ 11:48:06 #25
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_122411299
Waarom en tweede topic? Was dit kind gepland of een ongelukje?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_122411324
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat heeft wel degelijk met empathie te maken, tenzij jij daar de betekenis niet van weet.
Dude, als je alleen maar ruzie zoekt in dit topic dan flikker op. Ik ga niet "wie is de slimste" spelen met de zoveelste idioot omdat jij je verveeld op een zondag. Je vraag van net aan me was al net zo relevant voor dit topic als een zak cement en duidelijk een manier om te proberen te zeiken zonder dat daar aanleiding voor was. Zorg eerder dat je TS het belang van de focus op dat kind laat begrijpen.
pi_122411334
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:48 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Nee hoor, waar haal je dat vandaan?

Lees gewoon wat ze schrijft in de OP
Dat heb ik allang gelezen, en zolang ts niet wat dieper op de situatie ingaat, kun je hier onmogelijk een mening over vormen.
  zondag 3 februari 2013 @ 11:49:28 #28
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122411338
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:49 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Dude, als je alleen maar ruzie zoekt in dit topic dan flikker op. Ik ga niet "wie is de slimste" spelen met de zoveelste idioot omdat jij je verveeld op een zondag. Je vraag van net aan me was al net zo relevant voor dit topic als een zak cement en duidelijk een manier om te proberen te zeiken zonder dat daar aanleiding voor was. Zorg eerder dat je TS het belang van de focus op dat kind laat begrijpen.
Ik vind hem ook een kneus.
Mijn nieuwe ondertitel
  zondag 3 februari 2013 @ 11:50:00 #29
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122411352
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat heb ik allang gelezen, en zolang ts niet wat dieper op de situatie ingaat, kun je hier onmogelijk een mening over vormen.
Dus jij wil dat dat gezin uit elkaar valt, louter omdat die familie hem niet mag? Zonder enige reden dan ook? Terwijl ze 40 is, zwanger is en het prima met die man van haar kan vinden?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122411380
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:49 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Haha, u mad?

En ga jij nu serieus beweren, dat IK ts het belang van de focus op het kind moet laten begrijpen? :')

Moet ze dat niet gewoon lekker zelf doen?
pi_122411417
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Haha, u mad?

En ga jij nu serieus beweren, dat IK ts het belang van de focus op het kind moet laten begrijpen? :')

Moet ze dat niet gewoon lekker zelf doen?
Je moet niks maar dat zou wel het enige nuttige zijn wat jij kunt doen in dit topic. TS heeft dit topic gestart voor hulp en als een clown als jij dat niet kan bieden in de vorm van advies of meedenken of wat dan ook dan is het beter als je opdondert met je geraaskaal.
pi_122411427
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:49 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ik vind hem ook een kneus.
_O-
pi_122411466
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:52 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Je moet niks maar dat zou wel het enige nuttige zijn wat jij kunt doen in dit topic. TS heeft dit topic gestart voor hulp en als een clown als jij dat niet kan bieden in de vorm van advies of meedenken of wat dan ook dan is het beter als je opdondert met je geraaskaal.
Als je 40 jaar bent, en je hebt nog hulp nodig via een forum over dit soort zaken. Dan had je nooit aan kinderen moeten beginnen.

En jij bent wel de laatste, waar ik voor zal opdonderen. Houd je frustratie dus maar lekker voor jezelf.
  zondag 3 februari 2013 @ 11:54:58 #34
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122411476
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-
Ja het is dom om de kant van haar familie te kiezen. R&P is een serieus forum toch?

Als je zo dat verhaal leest: dan trek jij er dus als conclusie uit dat die familie gelijk heeft en je ze niet zomaar weg moet doen? Terwijl ze zwanger is, haar goede man de deur wijst. Als ze dat kind goed wilt opvoeden kan ze beter maar eens zelf dingen gaan regelen met die goede man, en haar bejaarde familie die er NIKS mee te maken heeft maar lekker kan laten voor wat het is.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122411517
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:54 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Ja het is dom om de kant van haar familie te kiezen. R&P is een serieus forum toch?

Als je zo dat verhaal leest: dan trek jij er dus als conclusie uit dat die familie gelijk heeft en je ze niet zomaar weg moet doen? Terwijl ze zwanger is, haar goede man de deur wijst. Als ze dat kind goed wilt opvoeden kan ze beter maar eens zelf dingen gaan regelen met die goede man, en haar bejaarde familie die er NIKS mee te maken heeft maar lekker kan laten voor wat het is.
Het punt is juist, dat die man helemaal niet zo goed is, als jij misschien wel denkt.
  zondag 3 februari 2013 @ 11:56:45 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122411522
Altijd handig, twee topics voor een probleem.

R&P / Relatiedip en in dubio

Leuke vrienden ook, die je zo voor het blok zetten. Echte vrienden respecteren jouw keuzes. Ze kunnen er anders over denken en je dat ook laten weten, maar je erom laten vallen is wel erg min.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 3 februari 2013 @ 11:57:27 #37
189978 controlaltdelete
pi_122411541
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als je 40 jaar bent, en je hebt nog hulp nodig via een forum over dit soort zaken. Dan had je nooit aan kinderen moeten beginnen.

Jup dat schoot ook door mijn hoofd. Op die leeftijd moet je toch inmiddels oud en wijs genoeg zijn om zelf in te kunnen schatten wat het beste is. Ik wil nog steeds graag weten of dit kindje gepland is of een ongelukje.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_122411569
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

En jij bent wel de laatste, waar ik voor zal opdonderen. Houd je frustratie dus maar lekker voor jezelf.
Compleet eens met het 40 jaar gebeuren en kinderen maar na 6 maanden is abortie helaas geen keuze meer.

Waarom ben ik de laaste, ken je me en ben ik in jouw ogen speciaal?
Je snapt er geen hol van he. Voor mij hoef je niet op te donderen, ik wordt niet warm of koud van jouw gedrag maar voor het nut van dit topic is het wel de aloude regel "als je niks fatsoenlijks weet dan zeg je maar niks". Dat bedoel ik met opdonderen. Je irrelevante geblaat als een beginnend puber voegt voor het doel van dit topic niks toe. Tis dus niet voor mij dat je beter op kunt flikkeren maar voor TS en haar topic.
pi_122411574
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup dat schoot ook door mijn hoofd. Op die leeftijd moet je toch inmiddels oud en wijs genoeg zijn om zelf in te kunnen schatten wat het beste is. Ik wil nog steeds graag weten of dit kindje gepland is of een ongelukje.
En als je dat niet kan, dan hoor je gewoon provisionele hulp te zoeken.
pi_122411606
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:58 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Compleet eens met het 40 jaar gebeuren en kinderen maar na 6 maanden is abortie helaas geen keuze meer.

Waarom ben ik de laaste, ken je me en ben ik in jouw ogen speciaal?
Je snapt er geen hol van he. Voor mij hoef je niet op te donderen, ik wordt niet warm of koud van jouw gedrag maar voor het nut van dit topic is het wel de aloude regel "als je niks fatsoenlijks weet dan zeg je maar niks". Dat bedoel ik met opdonderen. Je irrelevante geblaat als een beginnend puber voegt voor het doel van dit topic niks toe. Tis dus niet voor mij dat je beter op kunt flikkeren maar voor TS en haar topic.
Ach gut, je doet het allemaal voor ts?

Schattig.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:01:53 #41
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122411658
TS je komt uit 1972 en klinkt als een meisje van 18. Van wat ik uit deze 2 topics heb gelezen zijn je familieleden bezorgt omdat je een relatie (lees: toekomst) met een shabby figuur aangaat. Bovendien lijk je niet stevig in je schoenen te staan, dus de reactie van je familie: of hij of wij, lees ik meer als: of onze hulp accepteer je of je zoekt het maar uit omdat je te veel energie voor weinig kost.

Volgens mij ben je 'labiel' persoon en laat je helpen door je familie door voor hun te kiezen. Ga daarna weer eens verder kijken. Succes met je zwangerschap. Lijkt me dat je dat sterk nodig hebt.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_122411666
Kindje was heel erg gewenst!
En ik heb uit emotie gehandeld en zit nu in tweestrijd.
Maar vind at je vader kind niet mag ontzeggen maar bang ouders te verliezen.

Ik ben overigens geen 40 maar 31 en hij is 29.
Ouders zijn gewoon Nederlands
  zondag 3 februari 2013 @ 12:04:08 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122411712
1972 moet 1982 zijn?
pi_122411713
Zo die laatste reacties zijn wel heel erg bot, sorry dat ik het zo zeg.
Ik meer een spiegel wat anderen zouden doen, moet zelf de keus maken maar een spiegel is nooit verkeerd
pi_122411714
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ach gut, je doet het allemaal voor ts?

Schattig.
Dankje.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:04:50 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122411732
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:58 schreef theunderdog het volgende:

En als je dat niet kan, dan hoor je gewoon provisionele hulp te zoeken.
Op provisiebasis?
  zondag 3 februari 2013 @ 12:06:08 #47
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122411762
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:56 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het punt is juist, dat die man helemaal niet zo goed is, als jij misschien wel denkt.
Het staat daar toch? :')
Mijn nieuwe ondertitel
  zondag 3 februari 2013 @ 12:07:02 #48
189978 controlaltdelete
pi_122411784
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:02 schreef karindz1972 het volgende:
Kindje was heel erg gewenst!
En ik heb uit emotie gehandeld en zit nu in tweestrijd.
Maar vind at je vader kind niet mag ontzeggen maar bang ouders te verliezen.

Ik ben overigens geen 40 maar 31 en hij is 29.
Ouders zijn gewoon Nederlands
Naja lijkt me duidelijk in deze situatie omdat je zwanger bent lijkt het me geen optie om met die kerel te breken want ik vind dat een kind zijn vader moet kennen. Lijkt me toch dat je dit zelf ook best kunt bedenken. Heeft ie een stabiele baan enzo? Wat vindt je familie ervan dat je zwanger bent?
pi_122411788
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Op provisiebasis?
_O- ;)
pi_122411802
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:06 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Het staat daar toch? :')

Lees de Op, van deze topic nog eens goed.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:08:56 #51
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122411835
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Lees de Op, van deze topic nog eens goed.
Dat andere topic ken ik niet

Maar dit staat hier dus:

quote:
Het is mijn keus en de vader van ons kind en hij is altijd goed voor ons geweest.
Oftewel: die familie van haar zeikt alleen om het zeiken, zonder enige reden voor zover wij weten

Zij en die man hebben het gewoon over het zeggen nu. Hij is blijkbaar goed genoeg.

Dus wtf luister je als 40 jarige zwangere vrouw naar vooroordelen van je familie en zet je je eigen man, de vader van je kind, de deur uit? :') Als die gewoon goed is. Dat is toch raar?
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122411890
Ik kan ts verder maar een advies geven, en dat is *denk aan het kind*.

Is het kindje erbij gebaat, dat hij/zij zijn/haar vader leert kennen. Of is het kindje beter of zonder hem.
Daarbij, hoop ik toch wel, dat je het ermee eens bent, dat het er nou allemaal niet zo heel goed uitziet.

Je bent 31, 6 maanden zwanger en hebt niet eens je spullen voor elkaar. Weet jij wel zeker dat je het allemaal aankunt? Hulp vragen aan mensen, die ervoor geleerd hebben is geen schande.
pi_122411917
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:08 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Maar dit staat hier dus:

[..]

Oftewel: die familie van haar zeikt alleen om het zeiken, zonder enige reden voor zover wij weten

Zij en die man hebben het gewoon over het zeggen nu. Hij is blijkbaar goed genoeg.

Dus wtf luister je als 40 jarige zwangere vrouw naar vooroordelen van je familie en zet je je eigen man, de vader van je kind, de deur uit? :') Als die gewoon goed is. Dat is toch raar?
Lees dan eens die andere topic?

Want daar staat het allemaal veel uitgebreider.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:11:50 #54
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122411920
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:04 schreef karindz1972 het volgende:
Zo die laatste reacties zijn wel heel erg bot, sorry dat ik het zo zeg.
Ik meer een spiegel wat anderen zouden doen, moet zelf de keus maken maar een spiegel is nooit verkeerd
Vaak willen familieleden enkel het beste voor je. Dat jij hem als die lieve droomman zien, betekent niet perse dat hij dit ook is. Je familie maakt zich zorgen en dat is niet zonder reden lijkt me.

quote:

[..]

Maar dit staat hier dus:

[..]

Badr Hari is ook lief voor Estelle. Hij is af en toe alleen even afwezig. Al die mensen met vooroordelen over die man dan he! Alsof hij zo'n slechte jongen is.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:12:43 #55
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122411949
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Lees dan eens die andere topic?

Want daar staat het allemaal veel uitgebreider.
Ok zal ik misschien zo wel ff doen, maar ik reageer nu enkel op dit verhaal van deze TS
Mijn nieuwe ondertitel
  zondag 3 februari 2013 @ 12:13:08 #56
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122411965
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:11 schreef kedge het volgende:

[..]

Vaak willen familieleden enkel het beste voor je. Dat jij hem als die lieve droomman zien, betekent niet perse dat hij dit ook is. Je familie maakt zich zorgen en dat is niet zonder reden lijkt me.

[..]

Badr Hari is ook lief voor Estelle. Hij is af en toe alleen even afwezig. Al die mensen met vooroordelen over die man dan he! Alsof hij zo'n slechte jongen is.
Badr Hari sloeg onschuldige mensen volgens mij

Hier is geen enkele reden genoemd

En sowieso als je 30/40 bent en zwanger dien je gewoon volwassen te zijn en je eigen keuzes te maken en niet helemaal dom te doen en je man de deur uit te zetten omdat het zonder enige reden van familie moet :')
Mijn nieuwe ondertitel
  zondag 3 februari 2013 @ 12:16:00 #57
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122412066
quote:
Hij heeft ook een minder leuke kant en dat is zijn verleden, hij is in aanraking geweest met justitie terzake oplichting.
quote:
In december echter sloeg het noodlot toe, ineens werd hij aangehouden omdat hij van een oude zaak nog een aantal uur taakstraf had openstaan.
Ik wist dat zijn advocaat om herkansing had gevraagd en de advocaat generaal had verzocht tot behandeling niet aan te houden.
Dat is wel gebeurd, hij moest 4 dagen zitten voor 8 uur die nog openstonden.
quote:
Ik kwam er toen achter dat er wat facturen niet waren betaald door hem van zichzelf omdat hij wat problemen had met rekeningen die zijn klanten hem niet betaalde.
quote:
Echter mijn ouders en vrienden zijn ook op de hoogte van zijn verleden omdat de politie contact had gehad met mij ouders.
Snap echt niet waar waar die vooroordelen van de familie vandaan komen, echt niet.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:21:14 #58
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122412258
quote:
7s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:16 schreef kedge het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Snap echt niet waar waar die vooroordelen van de familie vandaan komen, echt niet.
Oh dat maakt het verhaal ietsje anders natuurlijk.

Maar dat was dus vroeger? Dat hij sjoemelde met geld? En toen opeens, nadat ze al lang bij elkaar waren en een kind hadden gemaakt moet hij opeens de deur uit?

Nee dat maakt alles een stuk makkelijker ja.
Mijn nieuwe ondertitel
  zondag 3 februari 2013 @ 12:28:36 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_122412523
quote:

[..]

[knip]

Oftewel: die familie van haar zeikt alleen om het zeiken, zonder enige reden voor zover wij weten ik weet want ik lees het andere topic gewoon niet.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:29:30 #60
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122412550
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja sinds wanneer is dat protocol dan dat je iemands hele history op andere mogelijke topics moet checken dan :') Ik reageerde gewoon op de OP en later zei iemand dat dus maar het was zo'n lap tekst ik doe het zo echt wel hoor. Mijn advies is sws gewoon goed.

Als die gewoon een fout heeft gemaakt vroeger (wie niet?) en hij is nu gewoon goed zoals ze dat zegt moet ze gewoon haar ding doen en volwassen worden.
Mijn nieuwe ondertitel
pi_122412657
het was een strafbaar feit ui 2004 maar de politie had mijn ouders ingelicht omdat hij bij mijn thuis is aangehouden en ouders contacten bij de politie hebben.
Dat was even het vervelende hieraan.

Wil vrienden en familie niet kwijt maar die man ook niet.
De spagaat is lastig door alle emoties die erbij komen kijken.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:35:00 #62
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122412736
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:21 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Oh dat maakt het verhaal ietsje anders natuurlijk.

Maar dat was dus vroeger? Dat hij sjoemelde met geld? En toen opeens, nadat ze al lang bij elkaar waren en een kind hadden gemaakt moet hij opeens de deur uit?

Nee dat maakt alles een stuk makkelijker ja.
Als iemand straf moet uitzitten, dan heeft er een wetsovertreding plaatsgevonden waarvoor diegene veroordeeld is door een rechter. Hij heeft dus -neem ik aan- voor de eerst komende 20 jaar een strafblad. Dat hij dan alsnog wordt opgepakt voor 8 uur taakstraf zegt ook genoeg. Enig idee hoe hier op gehamerd wordt en het vrijwel simpel is om de taakstraf uit te voeren.

Al met al lijkt het mij nog steeds een shabby figuur.
pi_122412751
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:33 schreef karindz1972 het volgende:
het was een strafbaar feit ui 2004 maar de politie had mijn ouders ingelicht omdat hij bij mijn thuis is aangehouden en ouders contacten bij de politie hebben.
Dat was even het vervelende hieraan.

Wil vrienden en familie niet kwijt maar die man ook niet.
De spagaat is lastig door alle emoties die erbij komen kijken.
Als je constant blijft herhalen dat je beide partijen niet kwijt wilt en dat het moeilijk/lastig is kom je geen knoop verder. Denk aub eens hard na over wat je praktisch te doen staat. In je andere topic wacht ik al een hele tijd op een reactie. Ben zelfs ondertussen al gaan douchen en sta op t punt om boodschappen te gaan doen. Je trage reactietijd bevordert het geheel niet echt.
pi_122412934
Er was door advocaat verzocht om tweede kans bij de executie advocaat generaal maar die heeft toch omgezet. Dat is jammer maar ik wilde hem daarna gewoon terug tot mijn ouders zich ermee gingen bemoeien. Het is gewoon zwaar allemaal en hij heeft me gezegd dat het in belang van de baby en belang van ons niet te lang meer kan duren heb maandag dinsdag al mijn afspraken afgezegd om na te kunnen denken. Want deze negativiteit is ook niet goed.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:41:04 #65
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122412985
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:35 schreef kedge het volgende:

[..]

Als iemand straf moet uitzitten, dan heeft er een wetsovertreding plaatsgevonden waarvoor diegene veroordeeld is door een rechter. Hij heeft dus -neem ik aan- voor de eerst komende 20 jaar een strafblad. Dat hij dan alsnog wordt opgepakt voor 8 uur taakstraf zegt ook genoeg. Enig idee hoe hier op gehamerd wordt en het vrijwel simpel is om de taakstraf uit te voeren.

Al met al lijkt het mij nog steeds een shabby figuur.
Ja als die al volwassen was dan blijft dat wel even in het systeem stan. Tevens is niet iedereen die veroordeeld echt ziek of zo. Het komt best vaak voor. Natuurlijk is het dom, lomp en triest maar ja 10 jaar geleden en ik geloof TS dan maar want het is haar man als ze zegt dat hij gewoon goed is nu.

Ook verklaard de relatie die die ouders hebben met de politie hun wantrouwen en zo. Voor hen zal een snelheidsovertreding ook wel een ramp zijn. Zou er echt reden zijn om na 10 jaar zo erg te flippen dan? Opeens na al die tijd? Terwijl zij al 6 maanden zwanger is? Zoiets slaat gewoon nergens op dus dan zal er wel recent iets gebeurd zijn denk ik anders is het echt vaag.

Ik lees dit in dat andere topic:

quote:
Hij heeft laten zien afgelopen tijd zwaar overstuur te zijn, voor ons te vechten en alles te willen doen wat nodig is.
Ook vreselijk emotionele excuus mail aan mijn familie gestuurd die ze natuurlijk op pijnlijke wijze met verwijten hebben beantwoord.
Bijna 10 jaar geleden dus. Heeft hij iets stoms gedaan.

Ik ga er maar even voor het gemak van uit dat TS toerekeningsvatbaar is dus ja ik geloof haar in dit geval, dat die gast vroeger stomme dingen heeft gedaan en nu gewoon goed is.
Mijn nieuwe ondertitel
  zondag 3 februari 2013 @ 12:43:00 #66
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_122413045
TS, wie dwingt je eigenlijk om vandaag te moeten kiezen? Dat is toch een onmogelijke opgave? Wie zit er zo enorm te pushen hier?
pi_122413161
Niemand dwingt om vandaag te kiezen maar had gisteren familie over de vloer en wil gewoon ook de keus maken want het duurt te lang, het gaat niet goed met de vader van ons kindje, ik probeer alles te doen qua werk maar alles word voor mij ook wat zwaarder en ik mis hem heel erg.
pi_122413208
En ach recent wat ik zei hij is niet helemaal open geweest over financiele situatie maar daar hadden we samen uit gekomen en is opgeblazen door ouders enz. 10 jaar gelezen had hij een aantal aanklachten en de politie heeft dus tegen mijn ouders gezegd dat het geen lieverdje is maar sorry dat bepaal ik nog altijd zelf. En een aantal aanklachten waarvan 1 veroordeling en 2 keer zwartrijden toen hij net 18jaar was en de rest vrijgesproken met schadevergoeding aan zijn kant
  zondag 3 februari 2013 @ 12:49:37 #69
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_122413290
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:47 schreef karindz1972 het volgende:
en de politie heeft dus tegen mijn ouders gezegd dat het geen lieverdje is
Waarom zou de politie dat tegen je ouders vertellen? Oh wacht dat staat hierboven ergens zie ik.

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:47 schreef karindz1972 het volgende:
En een aantal aanklachten waarvan 1 veroordeling en 2 keer zwartrijden toen hij net 18jaar was en de rest vrijgesproken met schadevergoeding aan zijn kant
En een lieverdje is hij blijkbaar ook niet.
pi_122413384
Iedereen maakt fouten en het spijt me zeer maar vind dat niet iets om iemand geen lieverdje te noemen, je hebt mensen die trekken onterrecht uitkering voor duizenden euro's of tillen de belasting voor zon bedrag,
  zondag 3 februari 2013 @ 12:52:57 #71
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122413419
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Waarom zou de politie dat tegen je ouders vertellen? Oh wacht dat staat hierboven ergens zie ik.

[..]

En een lieverdje is hij blijkbaar ook niet.
Die 1 keer veroordelen ging nog wel maar 2 hele keren zwartgereden? Damn zeg.
Mijn nieuwe ondertitel
  zondag 3 februari 2013 @ 12:53:21 #72
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_122413431
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:52 schreef karindz1972 het volgende:
Iedereen maakt fouten en het spijt me zeer maar vind dat niet iets om iemand geen lieverdje te noemen, je hebt mensen die trekken onterrecht uitkering voor duizenden euro's of tillen de belasting voor zon bedrag,
En ook dat zijn dan geen lieverdjes.
pi_122413454
Die keren zwartrijden prima dat was stom maar hij kon niet anders.
Die oplichtingszaak is uit verband getrokken en is door politierechter behandeld het bedrag heeft hij al lang terug betaald via het CJIB maar de taakstraf stonden nog 8 uur van die hij dus niet in herkansing mocht doen.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:57:17 #74
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_122413556
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:54 schreef karindz1972 het volgende:
Die oplichtingszaak is uit verband getrokken en is door politierechter behandeld het bedrag heeft hij al lang terug betaald via het CJIB maar de taakstraf stonden nog 8 uur van die hij dus niet in herkansing mocht doen.
Als die maar nooit ergens parkeert zonder te betalen want dan is het echt een draaideurcrimineel
Mijn nieuwe ondertitel
  zondag 3 februari 2013 @ 12:57:36 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_122413567
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:45 schreef karindz1972 het volgende:
[...] het gaat niet goed met de vader van ons kindje [...]
En dat verdwijnt als sneeuw voor de zon als jij vandaag voor hém kiest? Zijn lot ligt in jouw handen?

En jouw familie zat gisteren natuurlijk te pushen.

Je zei zelf: ik sta in een spagaat.

In een spagaat kun je niet kiezen. Houdt geen stand.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:57:42 #76
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122413572
quote:
Als je zo ook redeneert naar je ouders, kan ik hun standpunt begrijpen. :')
  zondag 3 februari 2013 @ 12:59:07 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_122413621
quote:
Die keren zwartrijden prima dat was stom maar hij kon niet anders. Die oplichtingszaak is uit verband getrokken - knip -
Zó begint het en zó zal het blijven. En je zult het blijven vergoelijken totdat je weet dat ook jij hem niet kunt veranderen.
pi_122414857
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zó begint het en zó zal het blijven. En je zult het blijven vergoelijken totdat je weet dat ook jij hem niet kunt veranderen.
Niet iedereen is slecht, zeker niet als je in acht neemt dat dit 10 jaar geleden is.
pi_122415280
JIJ bent degene die verder gaat met hem, niet je ouders, vrienden en mensen op FOK!. Dus als dat is wat jij wil, ook al is ie een crimineel en liegt ie, moet je dat gewoon doen :Y
Raak en plezierig.
  zondag 3 februari 2013 @ 13:40:59 #80
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_122415424
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:29 schreef karindz1972 het volgende:

[..]

Niet iedereen is slecht, zeker niet als je in acht neemt dat dit 10 jaar geleden is.
Zo te zien heb je je keuze al aardig gemaakt... Waarom dan dit topic?
censuur :O
  zondag 3 februari 2013 @ 16:05:05 #81
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122421316
Over wat voor oplichtingszaak gaat het?
pi_122426960
Investeerder meent opgelicht te zijn door hem, is politierechter geweest en hij heeft het financieel afgerond.
  zondag 3 februari 2013 @ 18:28:01 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_122427805
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 18:10 schreef karindz1972 het volgende:
Investeerder meent opgelicht te zijn door hem, is politierechter geweest en hij heeft het financieel afgerond.
'meent'. Wat vond je vriend daarvan als ik zo vrij mag zijn?
pi_122428543
Die vond dat hij verkeerde informatie had gegeven maar niet met het oogmerk genoemde investeerder op te lichten. Hij heeft na vonnis direct betaald.
  zondag 3 februari 2013 @ 18:48:14 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122428776
Wat een leven hè, kies eens voor jezelf zou ik zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_122430867
Ben nu alles aan het overwegen en denk dat ik een keuze moet maken anders blijf ik hangen in deze fase
pi_122433126
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef karindz1972 het volgende:
Ben nu alles aan het overwegen en ik moet een keuze maken anders blijf ik hangen in deze fase
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_122445120
TS heeft net weer een topic hierover geopend.

De inhoud (kwam ook langs in haar eerste topic):
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef karindz1972 het volgende:
Hallo
Heb een probleem en kan het verder aan niemand objectief kwijt dus ben benieuwd naar jullie mening.

Ik heb bijna anderhalf jaar een relatie met een schat van een man, hij is lief zorgzaam en leuk.
Hij heeft ook een minder leuke kant en dat is zijn verleden, hij is in aanraking geweest met justitie terzake oplichting.
Dit is een hele tijd geleden en hij heeft dit ook allemaal verteld voordat we een relatie met elkaar aangingen en gingen samenwonen. Ik heb dat geaccepteerd en er kennis van genomen.
Meerdere keren heeft hij gezegd dat we dit ook aan mijn ouders moeten vertellen maar ik heb dat afgehouden omdat ik weet hoe kort door de bocht sommige mensen en zeker mijn ouders kunnen reageren.
We hebben dat dus niet gedaan.

Ik wist dat zijn advocaat om herkansing had gevraagd en de advocaat generaal had verzocht tot behandeling niet aan te houden.
Dat is wel gebeurd, hij moest 4 dagen zitten voor 8 uur die nog openstonden.
Onze wereld helemaal overhoop maar goed, daar waren we wel uitgekomen.

Ik kwam er toen achter dat er wat facturen niet waren betaald door hem van zichzelf omdat hij wat problemen had met rekeningen die zijn klanten hem niet betaalde.
Hij heeft dat ook aangegeven dat hij dat niet zei en niet wilde dat ik die betaalde omdat hij zich ervoor schaamde. Hij heeft altijd alleen maar beoordelingen gehad van mensen obv status en geld en anders was hij niet goed genoeg. Dat vind ik triest maar reken hem dat niet aan, dat kan hij veranderen.

Echter mijn ouders en vrienden zijn ook op de hoogte van zijn verleden omdat de politie contact had gehad met mij ouders.
Je kan het al raden die moeten hem niet meer maar dat is zo hoog opgelopen dat ik hem niet eens alleen mocht halen van de PI en hem mee naar huis mocht nemen wat ik wilde.
Werd gedwongen hem op het station te zetten met een koffer met kleding en dat was het dan. Ben daar in mijn emotie en onder druk van familie en vrienden dat ze me laten vallen in mee gegaan.
Maar zo makkelijk is het niet want ik ben op dit moment 6 maanden in verwachting. Hij heeft niemand in mijn omgeving nooit iets misdaan. En ze zeggen allemaal we kunnen zijn verleden niet accepteren en hij heeft nu ook dingen niet verteld. Nu vind ik hun emotie begrijpelijk maar wat hij wel en niet verteld is tussen mij en hem in onze relatie ja hij had eerlijk moeten zijn maar ik vind dat hij dan nog een kans verdiend zeker omdat we een kindje krijgen samen.

Heb gezegd dat ik moet nadenken wat ik moet doen, zit in een tweestrijd, wil mijn ouders en vrienden niet kwijt maar wil mijn droomman ook niet kwijt.
We hebben elkaar wel paar keer gezien en gesproken maar hij is helemaal overstuur en emotioneel kapot en dat snap ik ook maar ik kan nog geen duidelijkheid geven omdat ik het gewoon niet weet.
Wie zegt dat hij niet terugvalt en weer dingen financieel niet verteld, aan de andere kant denk ik hij moet een tweede kans krijgen voor ons, maar ook voor het kindje want verder zat alles gewoon goed tussen ons.
Afgelopen keer dat ik hem zag hebben we veel gepraat en is hij ook blijven slapen maar verder zit ik veel met familie om me heen die er allemaal wat over roepen.
Heb het idee dat zij de beslissing voor ons hebben genomen maar ben klaar met de negativiteit.
Het is de vader van ons kind, zit erg in twijfel want vrienden en familie zijn er altijd en kunnen bijdraaien, maar als ik hem nu definitief laat gaan komt het niet meer goed.
Mijn huisarts zei dat ik een beslissing moet nemen die voor mij en de baby goed is dat dat het enige belangrijke is en dat je in zo'n situatie ongeacht de keus toch mensen teleurstelt.

Ik moet kiezen en daar moet iedereen het mee doen maar zit in tweestrijd.
Hij heeft laten zien afgelopen tijd zwaar overstuur te zijn, voor ons te vechten en alles te willen doen wat nodig is.
Ook vreselijk emotionele excuus mail aan mijn familie gestuurd die ze natuurlijk op pijnlijke wijze met verwijten hebben beantwoord.

Wat zouden jullie doen?
  zondag 3 februari 2013 @ 23:00:16 #89
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_122445191
4 Pagina's reacties en gewoon voor niks... :'(
pi_122445361
Excuus gewoon paniek verkeerde knoppen wilde iets heel anders plaatsen!
  zondag 3 februari 2013 @ 23:09:36 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_122445909
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef karindz1972 het volgende:
Excuus gewoon paniek verkeerde knoppen wilde iets heel anders plaatsen!
Maar goed, je moet dus gewoon kiezen. Uit al je reacties proef ik dat je voor die man wil gaan.

Of dat verstandig is laat ik in het midden, maar als je dat wil moet je dat gewoon doen.

Je familie zal er niet blij mee zijn, maar als het een "normale" familie is dan laten ze je écht niet vallen. En zullen ze er ook voor je zijn als het evt misgaat met die man.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  PR en moderator maandag 4 februari 2013 @ 05:38:48 #92
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122454029
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef karindz1972 het volgende:
Ben nu alles aan het overwegen en denk dat ik een keuze moet maken anders blijf ik hangen in deze fase
Ik snap niet waarom de keuze zo moeilijk is?

Jij vertrouwt je lieve partner erop dat er in het verleden iets doms is gebeurd maar hij verder geen slecht persoon is (en dat hoeft idd ook écht niet zo te zijn), hij zal goed zijn voor jou en de baby en mocht je bang zijn voor financiële problemen laat hij jou op eigen initiatief zijn bankzaken beheren.

Jouw ouders zijn volgens jou dus onterecht 'bevooroordeeld' over hem, dus willen jou voor onterechte redenen van hem af houden.

Je zegt ook dat je familie en echt goede vrienden altijd wel je familie en echt goede vrienden zullen blijven. Dus zij zullen bijdraaien van welke keuze je dan ook maakt.

Jij bent ervan overtuigd dat jouw partner de beste keuze is voor jou en voor de baby en dat jullie samen een normaal en gelukkig probleemloos leven kunnen leiden.

Waar de fuck twijfel je dan over? Maak aan je ouders duidelijk hoe het zit en wat jij ervan vind, zonder dat ze daar tegen in discussie kunnen gaan. Dit is JOUW keuze, JOUW mening, JOUW leven! Maak die keuze voor je partner en een gelukkig gezin samen. Zoals je zelf al zegt: je familie en echt goede vrienden blijven dat altijd, en die zullen écht wel bijdraaien als ze zien hoe goed het met jullie gelukkige gezin gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 04-02-2013 16:17:33 ]
Fuck the EBU.
  maandag 4 februari 2013 @ 08:53:02 #93
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_122455062
Als ik alleen al dit stukje lees uit je andere topic:

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 08:33 schreef karindz1972 het volgende:
Hij heeft dat ook aangegeven dat hij dat niet zei en niet wilde dat ik die betaalde omdat hij zich ervoor schaamde. Hij heeft altijd alleen maar beoordelingen gehad van mensen obv status en geld en anders was hij niet goed genoeg. Dat vind ik triest maar reken hem dat niet aan, dat kan hij veranderen.
Dan komt het op mij over dat hij helemaal niet veranderd is. Het komt ook op mij over dat hij er een mooi verhaal van maakt dat hij het slachtoffer is (boehoehoe, mijn klanten betalen niet dan kan ik ook niet betalen). Kijk je wel eens naar programma's als Opgelicht? Daar komen dit soort verhalen voortdurend voorbij. En heb je dan wel eens de smoezen gehoord? Het ligt altijd bij een ander, de oplichter heeft het nooit zo bedoeld, de oplichter schaamt zich en wil zijn leven beteren.

En wat zeg je nu, hij is opgepakt voor een straf uit 2004. Dus hij is al die 8 jaar niet eerlijk geweest, want als hij eerlijk was dan had hij zichzelf gemeld. En als hij eerlijk was, was hij gestopt met oplichten. En wat je hierboven dus schrijft, is hij nog steeds met die praktijken bezig.

Dus wat lijkt je beter, het contact verbreken of bij hem blijven? En denk je dat dit goed is voor je kindje, om op televisie te zien hoe pappa mensen aan het oplichten is? Om te zien dat de politie pappa voor de zoveelste keer weer meeneemt? Of pappa elke keer weer in de gevangenis te moeten opzoeken? En wil je je kindje leren dat oplichten heel normaal is, zolang je maar iedereen wijsmaakt dat het nooit je bedoeling was? Wil je je kind leren dat leugens normaal zijn?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_122457414
Zo zit het dus niet, snap ook niet waar jij het lef vandaan haalt dat zo te stellen!
Duidelijk de rest van het topic niet gelezen over dat er een verzoek herkansing voor de laatste 8 uur lag.
Daarnaast betaald half nederland tegenwoordig de rekeningen te laat dus maakt dat dan een oplichter?
pi_122458164
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:04 schreef karindz1972 het volgende:
Duidelijk de rest van het topic niet gelezen over dat er een verzoek herkansing voor de laatste 8 uur lag.
en wat als we meenemen dat er dus een 'herkansing' aangevraagd was voor zijn verzaken een taakstraf uit te voeren?
Dat verzoek tot 'herkansing' werd dus door de rechter afgewezen en hierdoor (of eigenlijk vooral omdat hij de uitvoering van de taakstraf verzaakt had) heeft hij vier dagen moeten zitten.

Waarom zou dat hem 'vrijpleiten'..? ik vind het eerder een teken ervan dat hij dus helemaal niet leert van eerdere fouten, en dieper in de misere geraakt.

Hi gaat slordig om met de hem opgelegde (taak)-straf wat ertoe leid dat hij steeds strenger bestraft wordt en in plaats van te erkennen dat hij foutzat, begin je te jammeren dat dat verzoek hem nóg een herkansing te geven door de rechter genegeerd werd.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 4 februari 2013 @ 12:03:36 #96
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_122459122
quote:
Zo zit het dus niet, snap ook niet waar jij het lef vandaan haalt dat zo te stellen!
Daarnaast betaald half nederland tegenwoordig de rekeningen te laat dus maakt dat dan een oplichter?
Wat is dat voor een tokkie-nonsens?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_122459710
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 05:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jij vertrouwt je lieve partner erop dat er in het verleden iets doms is gebeurd maar hij verder geen slecht persoon is (en dat hoeft idd ook écht niet zo te zijn), hij zal goed zijn voor jou en de baby en mocht je bang zijn voor financiële problemen laat hij jou op eigen initiatief zijn bankzaken beheren.

Jouw ouders zijn volgens jou dus onterecht 'bevooroordeeld' over hem, dus willen jou voor onterechte redenen van hem af houden.

Je zegt ook dat je familie en echt goede vrienden altijd wel je familie en echt goede vrienden zullen blijven. Dus zij zullen bijdraaien van welke keuze je dan ook maakt.

Jij bent ervan overtuigd dat jouw partner de beste keuze is voor jou en voor de baby en dat jullie samen een normaal en gelukkig probleemloos leven kunnen leiden.

Waar de fuck twijfel je dan over? Maak aan je ouders duidelijk hoe het zit en wat jij ervan vind, zonder dat ze daartegen in discussie kunnen gaan. Dit is JOUW leven, JOUW mening, JOUW leven! Maak die keuze voor je partner en een gelukkig gezin samen. Zoals je zelf al zegt: je familie en echt goede vrienden blijven dat altijd, en die zullen écht wel bijdraaien als ze zien hoe goed het met jullie gelukkige gezin gaat.
pi_122463264
Ik zal er maar niet teveel woorden aan vuil maken, om medische reden de laatste 8 uur niet gedaan.
Daarom is herkansing gevraagd maar de Advocaat Generaal heeft niet aangehouden tot het verzoek werd behandeld, daarom is hij aangehouden en heeft de behandeling van het verzoek geen nut meer. Er wordt standaard omgezet bij terugzending als er dan een verzoek gedaan is dan kan dat de executie opschorten hetgeen hier niet is gebeurd.
  maandag 4 februari 2013 @ 14:19:42 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122463331
Heb je nu al een keuze gemaakt?
En vind je zelf ook niet dat vrienden die je zo voor het blok zetten het predicaat vrienden eigenlijk niet verdienen?
pi_122463380
Eigenlijk vind ik dat ook maar mensen handelen uit emotie.
Ik kan ze alleen maar vragen als ik een keus maar om die te respecteren en mij te blijven steunen.
Ik heb vrienden en familie nodig maar mijn partner ook
  maandag 4 februari 2013 @ 14:25:22 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122463491
Maar ze hebben toch al gezegd dat het kiezen of delen is?

En in dit geval kun je blijkbaar niet en en hebben.
pi_122463770
lieve ts, als ik jou was, dan had ik zowel de familie, de vrienden als de vent gedumpt. familie en vrienden vanwege het zo bot voor het blok zetten, de vent omdat die volgens mij in al die jaren nog geen steek verandert is en nog altijd de boel belazert.

maar goed. ik ben jou niet. ik weet dat ik prima zelf voor mijn kinderen kan zorgen mocht dat nodig zijn. daarin het pijnpunt: dat hoor jij ook te kunnen en dat zie ik hier nu ff niet.

woon je op jezelf eigenlijk? dat haal ik zo 1-2-3 niet uit dit topic en ik ga dus niet alle andere topics van je doorploegen :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_122464760
Ja ik woon op mezelf en hij is veranderd
pi_122465732
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:04 schreef karindz1972 het volgende:
Ja ik woon op mezelf en hij is veranderd
nee, dat is hij niet. anders had hij deze shit nu namelijk wel geregeld.

enfin. moet je allemaal zelf weten. toch zou ik er in beginsel gewoon vanuit gaan dat je er nu alleen voorstaat. maak dus gewoon je eigen gezin met je kind en basta. en wat je ook doet: geef die gast nooit zeggenschap over je geld, zorg dat je financien apart blijft houden laat nooit nooit nooit toe dat hij dingen regelt/doet op jouw naam. ever!
pi_122466041
Hij heeft nooit wat met mijn geld gedaan wilde niet eens dat ik dingen voor hem voorschoot!
Deed al moeilijk als ik een keer boodschappen betaalde.
Daarnaast heeft hij vanuit zijn spaartegoed een substantieel bedrag op onze gezamelijke rekening gestort
  maandag 4 februari 2013 @ 15:40:33 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122466161
Wat is nu eigenlijk het doel van dit topic? Advies neem je niet aan, waarschuwingen wuif je weg.
  PR en moderator maandag 4 februari 2013 @ 16:20:50 #107
288245 crew  Moira
pi_122467840
quote:
Negeer dat dan als je het daar niet mee eens bent en reageer eens hier op:
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 05:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waar de fuck twijfel je dan over? Maak aan je ouders duidelijk hoe het zit en wat jij ervan vind, zonder dat ze daar tegen in discussie kunnen gaan. Dit is JOUW keuze, JOUW mening, JOUW leven! Maak die keuze voor je partner en een gelukkig gezin samen. Zoals je zelf al zegt: je familie en echt goede vrienden blijven dat altijd, en die zullen écht wel bijdraaien als ze zien hoe goed het met jullie gelukkige gezin gaat.
Fuck the EBU.
pi_122467929
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef karindz1972 het volgende:
Hij heeft nooit wat met mijn geld gedaan wilde niet eens dat ik dingen voor hem voorschoot!
Deed al moeilijk als ik een keer boodschappen betaalde.
Daarnaast heeft hij vanuit zijn spaartegoed een substantieel bedrag op onze gezamelijke rekening gestort
ah. een gezamelijke rekening. nou. succes! je weet dat jij ook aansprakelijk bent voor wat er met die rekening gebeurt? dus als hij mensen goederen zegt te leveren en die mensen betalen naar die gezamelijke rekening, dan ben *jij* evengoed aansprakelijk
  maandag 4 februari 2013 @ 17:09:42 #109
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_122469829
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef simmu het volgende:

[..]

ah. een gezamelijke rekening. nou. succes! je weet dat jij ook aansprakelijk bent voor wat er met die rekening gebeurt? dus als hij mensen goederen zegt te leveren en die mensen betalen naar die gezamelijke rekening, dan ben *jij* evengoed aansprakelijk
Huh? Waar haal je dat vandaan? Dat kan niet waar zijn. Dan heeft het openen van een gezamenlijke bankrekening ineens de rechtsgevolgen van een huwelijk, samenlevingscontract of oprichting van een gezamenlijk bedrijf. Dat is natuurlijk niet zo.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_122470010
uit het vorige topic nog:

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:00 schreef karindz1972 het volgende:
Wat denk je kort door de bocht DAWG, 10 jaar geleden een misstap en nu altijd een oplichter?
Dus iemand die een boete krijgt voor rijden met alcohol is een alcoholist de rest van zijn leven, iemand met een snelheidsovertreding een potentiële moordenaar
nee. maar toch vind ik je naief. na anderhalf jaar ken je iemand nog niet goed. en zeker geen ex-oplichter die liegen en bedriegen ooit als zijn beroep had. :')

nogmaals: stom dat je zo snel zwanger bent geraakt.
pi_122471326
dat mag iedereen zeggen maar dat is persoonlijk!
die gezamenlijke rekening is prive! zakelijk heeft hij eigen rekeningen op adres van zijn bedrijf.
Ik ben begunstige op al zijn polissen mocht er iets gebeuren met hem.
Jullie zijn wel erg kort door de bocht als iemand 10 jaar geleden een fout maakt!
  maandag 4 februari 2013 @ 17:48:25 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122471346
quote:
5s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:40 schreef Copycat het volgende:
Wat is nu eigenlijk het doel van dit topic? Advies neem je niet aan, waarschuwingen wuif je weg.
  PR en moderator maandag 4 februari 2013 @ 17:53:51 #113
288245 crew  Moira
pi_122471553
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:47 schreef karindz1972 het volgende:
die gezamenlijke rekening is prive! zakelijk heeft hij eigen rekeningen op adres van zijn bedrijf.
Jullie zijn wel erg kort door de bocht als iemand 10 jaar geleden een fout maakt!
Jezus, ben jij oost-Indisch blind?

Je kiest alle adviezen uit om op te reageren waar je het NIET mee eens bent, en dus ook standvastig NIETS mee gaat doen (hoewel jij hier zelf om advies vraagt, but okay).
En zelfs de adviezen die jou wél steunen in de keuze voor je vriend laat je gewoon links liggen en daar reageer je niet eens op :')
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Negeer dat dan als je het daar niet mee eens bent en reageer eens hier op:

[..]

Fuck the EBU.
pi_122471632
Dat is dan mijn fout want die neem ik wel degelijk ter harte maar het is zo ingewikkeld.
Ik wil familie en vrienden ook niet kwijt maar weet dat ik ze teleurstel in een keus. Maar familie en vrienden horen er onvoorwaardelijk te zijn.
  maandag 4 februari 2013 @ 17:57:51 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122471685
Je blijft wel een beetje in een weinig constructief kringetje lopen ...
En onvoorwaardelijke liefde is utopisch.
  PR en moderator maandag 4 februari 2013 @ 18:42:25 #116
288245 crew  Moira
pi_122473404
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:56 schreef karindz1972 het volgende:
Dat is dan mijn fout want die neem ik wel degelijk ter harte maar het is zo ingewikkeld.
Ik wil familie en vrienden ook niet kwijt maar weet dat ik ze teleurstel in een keus. Maar familie en vrienden horen er onvoorwaardelijk te zijn.
Als jij ervan overtuigd bent dat jij uiteindelijk je familie en vrienden kan laten zien dat je een stabiel, betrouwbaar gelukkig leven kan leiden met je partner en je toekomstige kind, zie ik niet in waarom je dat niet zou doen.

Het gaat verdomme om je kind, die heeft een vader nodig. Als hij al niet veranderd is, dan zal hij dat wel doen zodra hij zijn eigen baby van vlees en bloed in handen heeft. Zorg overigens wel dat jíj de finnaciële touwtjes in handen hebt, just in case.

Jij bent 31, een pasgeboren baby heeft jou en je partner harder nodig dan jij momenteel nog jóuw familie nodig hebt. Die hebben jouw keuzes te accepteren en te respecteren, het gaat niet om wat zij ervan vinden, het gaat om je kind. En als hun liefde inderdaad echt onvoorwaardelijk is dan zijn ze uiteindelijk bereid je de kans te geven om te laten zien dat het wél goed gaat met z'n 3tjes.
Fuck the EBU.
pi_122474915
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:09 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Huh? Waar haal je dat vandaan? Dat kan niet waar zijn. Dan heeft het openen van een gezamenlijke bankrekening ineens de rechtsgevolgen van een huwelijk, samenlevingscontract of oprichting van een gezamenlijk bedrijf. Dat is natuurlijk niet zo.
aansprakelijk voor het geld :)
aansprakelijk voor de misdaad is een andere kwestie, maar vlak ook die niet uit.
pi_122475975
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:47 schreef karindz1972 het volgende:
lieve schat. als je vriend zn kunstjes nog altijd uithaalt, dan vinden de politie en de belastingdienst het vast heel snoezig dat jullie dat prive vinden, maar toch zullen ze dus echt wel ook daar het gestolen geld + achterstallige belasting verhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')