Dude, als je alleen maar ruzie zoekt in dit topic dan flikker op. Ik ga niet "wie is de slimste" spelen met de zoveelste idioot omdat jij je verveeld op een zondag. Je vraag van net aan me was al net zo relevant voor dit topic als een zak cement en duidelijk een manier om te proberen te zeiken zonder dat daar aanleiding voor was. Zorg eerder dat je TS het belang van de focus op dat kind laat begrijpen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat heeft wel degelijk met empathie te maken, tenzij jij daar de betekenis niet van weet.
Dat heb ik allang gelezen, en zolang ts niet wat dieper op de situatie ingaat, kun je hier onmogelijk een mening over vormen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee hoor, waar haal je dat vandaan?
Lees gewoon wat ze schrijft in de OP
Ik vind hem ook een kneus.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:49 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Dude, als je alleen maar ruzie zoekt in dit topic dan flikker op. Ik ga niet "wie is de slimste" spelen met de zoveelste idioot omdat jij je verveeld op een zondag. Je vraag van net aan me was al net zo relevant voor dit topic als een zak cement en duidelijk een manier om te proberen te zeiken zonder dat daar aanleiding voor was. Zorg eerder dat je TS het belang van de focus op dat kind laat begrijpen.
Dus jij wil dat dat gezin uit elkaar valt, louter omdat die familie hem niet mag? Zonder enige reden dan ook? Terwijl ze 40 is, zwanger is en het prima met die man van haar kan vinden?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gelezen, en zolang ts niet wat dieper op de situatie ingaat, kun je hier onmogelijk een mening over vormen.
Haha, u mad?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:49 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Dude, als je alleen maar ruzie zoekt in dit topic dan flikker op. Ik ga niet "wie is de slimste" spelen met de zoveelste idioot omdat jij je verveeld op een zondag. Je vraag van net aan me was al net zo relevant voor dit topic als een zak cement en duidelijk een manier om te proberen te zeiken zonder dat daar aanleiding voor was. Zorg eerder dat je TS het belang van de focus op dat kind laat begrijpen.
Je moet niks maar dat zou wel het enige nuttige zijn wat jij kunt doen in dit topic. TS heeft dit topic gestart voor hulp en als een clown als jij dat niet kan bieden in de vorm van advies of meedenken of wat dan ook dan is het beter als je opdondert met je geraaskaal.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Haha, u mad?
En ga jij nu serieus beweren, dat IK ts het belang van de focus op het kind moet laten begrijpen?![]()
Moet ze dat niet gewoon lekker zelf doen?
Als je 40 jaar bent, en je hebt nog hulp nodig via een forum over dit soort zaken. Dan had je nooit aan kinderen moeten beginnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:52 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Je moet niks maar dat zou wel het enige nuttige zijn wat jij kunt doen in dit topic. TS heeft dit topic gestart voor hulp en als een clown als jij dat niet kan bieden in de vorm van advies of meedenken of wat dan ook dan is het beter als je opdondert met je geraaskaal.
Ja het is dom om de kant van haar familie te kiezen. R&P is een serieus forum toch?quote:
Het punt is juist, dat die man helemaal niet zo goed is, als jij misschien wel denkt.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja het is dom om de kant van haar familie te kiezen. R&P is een serieus forum toch?
Als je zo dat verhaal leest: dan trek jij er dus als conclusie uit dat die familie gelijk heeft en je ze niet zomaar weg moet doen? Terwijl ze zwanger is, haar goede man de deur wijst. Als ze dat kind goed wilt opvoeden kan ze beter maar eens zelf dingen gaan regelen met die goede man, en haar bejaarde familie die er NIKS mee te maken heeft maar lekker kan laten voor wat het is.
Jup dat schoot ook door mijn hoofd. Op die leeftijd moet je toch inmiddels oud en wijs genoeg zijn om zelf in te kunnen schatten wat het beste is. Ik wil nog steeds graag weten of dit kindje gepland is of een ongelukje.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je 40 jaar bent, en je hebt nog hulp nodig via een forum over dit soort zaken. Dan had je nooit aan kinderen moeten beginnen.
Compleet eens met het 40 jaar gebeuren en kinderen maar na 6 maanden is abortie helaas geen keuze meer.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je 40 jaar bent, en je hebt nog hulp nodig via een forum over dit soort zaken. Dan had je nooit aan kinderen moeten beginnen.
En jij bent wel de laatste, waar ik voor zal opdonderen. Houd je frustratie dus maar lekker voor jezelf.
En als je dat niet kan, dan hoor je gewoon provisionele hulp te zoeken.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Jup dat schoot ook door mijn hoofd. Op die leeftijd moet je toch inmiddels oud en wijs genoeg zijn om zelf in te kunnen schatten wat het beste is. Ik wil nog steeds graag weten of dit kindje gepland is of een ongelukje.
Ach gut, je doet het allemaal voor ts?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:58 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Compleet eens met het 40 jaar gebeuren en kinderen maar na 6 maanden is abortie helaas geen keuze meer.
Waarom ben ik de laaste, ken je me en ben ik in jouw ogen speciaal?
Je snapt er geen hol van he. Voor mij hoef je niet op te donderen, ik wordt niet warm of koud van jouw gedrag maar voor het nut van dit topic is het wel de aloude regel "als je niks fatsoenlijks weet dan zeg je maar niks". Dat bedoel ik met opdonderen. Je irrelevante geblaat als een beginnend puber voegt voor het doel van dit topic niks toe. Tis dus niet voor mij dat je beter op kunt flikkeren maar voor TS en haar topic.
Dankje.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ach gut, je doet het allemaal voor ts?
Schattig.
Op provisiebasis?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:58 schreef theunderdog het volgende:
En als je dat niet kan, dan hoor je gewoon provisionele hulp te zoeken.
Het staat daar toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 11:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het punt is juist, dat die man helemaal niet zo goed is, als jij misschien wel denkt.
Naja lijkt me duidelijk in deze situatie omdat je zwanger bent lijkt het me geen optie om met die kerel te breken want ik vind dat een kind zijn vader moet kennen. Lijkt me toch dat je dit zelf ook best kunt bedenken. Heeft ie een stabiele baan enzo? Wat vindt je familie ervan dat je zwanger bent?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:02 schreef karindz1972 het volgende:
Kindje was heel erg gewenst!
En ik heb uit emotie gehandeld en zit nu in tweestrijd.
Maar vind at je vader kind niet mag ontzeggen maar bang ouders te verliezen.
Ik ben overigens geen 40 maar 31 en hij is 29.
Ouders zijn gewoon Nederlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |