abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 februari 2013 @ 12:57:42 #76
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122413572
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:54 schreef karindz1972 het volgende:
Die keren zwartrijden prima dat was stom maar hij kon niet anders.
Die oplichtingszaak is uit verband getrokken en is door politierechter behandeld het bedrag heeft hij al lang terug betaald via het CJIB maar de taakstraf stonden nog 8 uur van die hij dus niet in herkansing mocht doen.
Als je zo ook redeneert naar je ouders, kan ik hun standpunt begrijpen. :')
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  zondag 3 februari 2013 @ 12:59:07 #77
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_122413621
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:54 schreef karindz1972 het volgende:
Die keren zwartrijden prima dat was stom maar hij kon niet anders. Die oplichtingszaak is uit verband getrokken - knip -
Zó begint het en zó zal het blijven. En je zult het blijven vergoelijken totdat je weet dat ook jij hem niet kunt veranderen.
pi_122414857
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Zó begint het en zó zal het blijven. En je zult het blijven vergoelijken totdat je weet dat ook jij hem niet kunt veranderen.
Niet iedereen is slecht, zeker niet als je in acht neemt dat dit 10 jaar geleden is.
pi_122415280
JIJ bent degene die verder gaat met hem, niet je ouders, vrienden en mensen op FOK!. Dus als dat is wat jij wil, ook al is ie een crimineel en liegt ie, moet je dat gewoon doen :Y
Raak en plezierig.
  zondag 3 februari 2013 @ 13:40:59 #80
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_122415424
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 13:29 schreef karindz1972 het volgende:

[..]

Niet iedereen is slecht, zeker niet als je in acht neemt dat dit 10 jaar geleden is.
Zo te zien heb je je keuze al aardig gemaakt... Waarom dan dit topic?
censuur :O
  zondag 3 februari 2013 @ 16:05:05 #81
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122421316
Over wat voor oplichtingszaak gaat het?
pi_122426960
Investeerder meent opgelicht te zijn door hem, is politierechter geweest en hij heeft het financieel afgerond.
  zondag 3 februari 2013 @ 18:28:01 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_122427805
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 18:10 schreef karindz1972 het volgende:
Investeerder meent opgelicht te zijn door hem, is politierechter geweest en hij heeft het financieel afgerond.
'meent'. Wat vond je vriend daarvan als ik zo vrij mag zijn?
pi_122428543
Die vond dat hij verkeerde informatie had gegeven maar niet met het oogmerk genoemde investeerder op te lichten. Hij heeft na vonnis direct betaald.
  zondag 3 februari 2013 @ 18:48:14 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122428776
Wat een leven hè, kies eens voor jezelf zou ik zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_122430867
Ben nu alles aan het overwegen en denk dat ik een keuze moet maken anders blijf ik hangen in deze fase
pi_122433126
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef karindz1972 het volgende:
Ben nu alles aan het overwegen en ik moet een keuze maken anders blijf ik hangen in deze fase
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_122445120
TS heeft net weer een topic hierover geopend.

De inhoud (kwam ook langs in haar eerste topic):
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef karindz1972 het volgende:
Hallo
Heb een probleem en kan het verder aan niemand objectief kwijt dus ben benieuwd naar jullie mening.

Ik heb bijna anderhalf jaar een relatie met een schat van een man, hij is lief zorgzaam en leuk.
Hij heeft ook een minder leuke kant en dat is zijn verleden, hij is in aanraking geweest met justitie terzake oplichting.
Dit is een hele tijd geleden en hij heeft dit ook allemaal verteld voordat we een relatie met elkaar aangingen en gingen samenwonen. Ik heb dat geaccepteerd en er kennis van genomen.
Meerdere keren heeft hij gezegd dat we dit ook aan mijn ouders moeten vertellen maar ik heb dat afgehouden omdat ik weet hoe kort door de bocht sommige mensen en zeker mijn ouders kunnen reageren.
We hebben dat dus niet gedaan.

In december echter sloeg het noodlot toe, ineens werd hij aangehouden omdat hij van een oude zaak nog een aantal uur taakstraf had openstaan.
Ik wist dat zijn advocaat om herkansing had gevraagd en de advocaat generaal had verzocht tot behandeling niet aan te houden.
Dat is wel gebeurd, hij moest 4 dagen zitten voor 8 uur die nog openstonden.
Onze wereld helemaal overhoop maar goed, daar waren we wel uitgekomen.

Ik kwam er toen achter dat er wat facturen niet waren betaald door hem van zichzelf omdat hij wat problemen had met rekeningen die zijn klanten hem niet betaalde.
Hij heeft dat ook aangegeven dat hij dat niet zei en niet wilde dat ik die betaalde omdat hij zich ervoor schaamde. Hij heeft altijd alleen maar beoordelingen gehad van mensen obv status en geld en anders was hij niet goed genoeg. Dat vind ik triest maar reken hem dat niet aan, dat kan hij veranderen.

Echter mijn ouders en vrienden zijn ook op de hoogte van zijn verleden omdat de politie contact had gehad met mij ouders.
Je kan het al raden die moeten hem niet meer maar dat is zo hoog opgelopen dat ik hem niet eens alleen mocht halen van de PI en hem mee naar huis mocht nemen wat ik wilde.
Werd gedwongen hem op het station te zetten met een koffer met kleding en dat was het dan. Ben daar in mijn emotie en onder druk van familie en vrienden dat ze me laten vallen in mee gegaan.
Maar zo makkelijk is het niet want ik ben op dit moment 6 maanden in verwachting. Hij heeft niemand in mijn omgeving nooit iets misdaan. En ze zeggen allemaal we kunnen zijn verleden niet accepteren en hij heeft nu ook dingen niet verteld. Nu vind ik hun emotie begrijpelijk maar wat hij wel en niet verteld is tussen mij en hem in onze relatie ja hij had eerlijk moeten zijn maar ik vind dat hij dan nog een kans verdiend zeker omdat we een kindje krijgen samen.

Heb gezegd dat ik moet nadenken wat ik moet doen, zit in een tweestrijd, wil mijn ouders en vrienden niet kwijt maar wil mijn droomman ook niet kwijt.
We hebben elkaar wel paar keer gezien en gesproken maar hij is helemaal overstuur en emotioneel kapot en dat snap ik ook maar ik kan nog geen duidelijkheid geven omdat ik het gewoon niet weet.
Wie zegt dat hij niet terugvalt en weer dingen financieel niet verteld, aan de andere kant denk ik hij moet een tweede kans krijgen voor ons, maar ook voor het kindje want verder zat alles gewoon goed tussen ons.
Afgelopen keer dat ik hem zag hebben we veel gepraat en is hij ook blijven slapen maar verder zit ik veel met familie om me heen die er allemaal wat over roepen.
Heb het idee dat zij de beslissing voor ons hebben genomen maar ben klaar met de negativiteit.
Het is de vader van ons kind, zit erg in twijfel want vrienden en familie zijn er altijd en kunnen bijdraaien, maar als ik hem nu definitief laat gaan komt het niet meer goed.
Mijn huisarts zei dat ik een beslissing moet nemen die voor mij en de baby goed is dat dat het enige belangrijke is en dat je in zo'n situatie ongeacht de keus toch mensen teleurstelt.

Ik moet kiezen en daar moet iedereen het mee doen maar zit in tweestrijd.
Hij heeft laten zien afgelopen tijd zwaar overstuur te zijn, voor ons te vechten en alles te willen doen wat nodig is.
Ook vreselijk emotionele excuus mail aan mijn familie gestuurd die ze natuurlijk op pijnlijke wijze met verwijten hebben beantwoord.

Wat zouden jullie doen?
  zondag 3 februari 2013 @ 23:00:16 #89
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_122445191
4 Pagina's reacties en gewoon voor niks... :'(
pi_122445361
Excuus gewoon paniek verkeerde knoppen wilde iets heel anders plaatsen!
  zondag 3 februari 2013 @ 23:09:36 #91
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_122445909
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:02 schreef karindz1972 het volgende:
Excuus gewoon paniek verkeerde knoppen wilde iets heel anders plaatsen!
Maar goed, je moet dus gewoon kiezen. Uit al je reacties proef ik dat je voor die man wil gaan.

Of dat verstandig is laat ik in het midden, maar als je dat wil moet je dat gewoon doen.

Je familie zal er niet blij mee zijn, maar als het een "normale" familie is dan laten ze je écht niet vallen. En zullen ze er ook voor je zijn als het evt misgaat met die man.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  PR en moderator maandag 4 februari 2013 @ 05:38:48 #92
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122454029
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef karindz1972 het volgende:
Ben nu alles aan het overwegen en denk dat ik een keuze moet maken anders blijf ik hangen in deze fase
Ik snap niet waarom de keuze zo moeilijk is?

Jij vertrouwt je lieve partner erop dat er in het verleden iets doms is gebeurd maar hij verder geen slecht persoon is (en dat hoeft idd ook écht niet zo te zijn), hij zal goed zijn voor jou en de baby en mocht je bang zijn voor financiële problemen laat hij jou op eigen initiatief zijn bankzaken beheren.

Jouw ouders zijn volgens jou dus onterecht 'bevooroordeeld' over hem, dus willen jou voor onterechte redenen van hem af houden.

Je zegt ook dat je familie en echt goede vrienden altijd wel je familie en echt goede vrienden zullen blijven. Dus zij zullen bijdraaien van welke keuze je dan ook maakt.

Jij bent ervan overtuigd dat jouw partner de beste keuze is voor jou en voor de baby en dat jullie samen een normaal en gelukkig probleemloos leven kunnen leiden.

Waar de fuck twijfel je dan over? Maak aan je ouders duidelijk hoe het zit en wat jij ervan vind, zonder dat ze daar tegen in discussie kunnen gaan. Dit is JOUW keuze, JOUW mening, JOUW leven! Maak die keuze voor je partner en een gelukkig gezin samen. Zoals je zelf al zegt: je familie en echt goede vrienden blijven dat altijd, en die zullen écht wel bijdraaien als ze zien hoe goed het met jullie gelukkige gezin gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 04-02-2013 16:17:33 ]
Fuck the EBU.
  maandag 4 februari 2013 @ 08:53:02 #93
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_122455062
Als ik alleen al dit stukje lees uit je andere topic:

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 08:33 schreef karindz1972 het volgende:
Ik kwam er toen achter dat er wat facturen niet waren betaald door hem van zichzelf omdat hij wat problemen had met rekeningen die zijn klanten hem niet betaalde.
Hij heeft dat ook aangegeven dat hij dat niet zei en niet wilde dat ik die betaalde omdat hij zich ervoor schaamde. Hij heeft altijd alleen maar beoordelingen gehad van mensen obv status en geld en anders was hij niet goed genoeg. Dat vind ik triest maar reken hem dat niet aan, dat kan hij veranderen.
Dan komt het op mij over dat hij helemaal niet veranderd is. Het komt ook op mij over dat hij er een mooi verhaal van maakt dat hij het slachtoffer is (boehoehoe, mijn klanten betalen niet dan kan ik ook niet betalen). Kijk je wel eens naar programma's als Opgelicht? Daar komen dit soort verhalen voortdurend voorbij. En heb je dan wel eens de smoezen gehoord? Het ligt altijd bij een ander, de oplichter heeft het nooit zo bedoeld, de oplichter schaamt zich en wil zijn leven beteren.

En wat zeg je nu, hij is opgepakt voor een straf uit 2004. Dus hij is al die 8 jaar niet eerlijk geweest, want als hij eerlijk was dan had hij zichzelf gemeld. En als hij eerlijk was, was hij gestopt met oplichten. En wat je hierboven dus schrijft, is hij nog steeds met die praktijken bezig.

Dus wat lijkt je beter, het contact verbreken of bij hem blijven? En denk je dat dit goed is voor je kindje, om op televisie te zien hoe pappa mensen aan het oplichten is? Om te zien dat de politie pappa voor de zoveelste keer weer meeneemt? Of pappa elke keer weer in de gevangenis te moeten opzoeken? En wil je je kindje leren dat oplichten heel normaal is, zolang je maar iedereen wijsmaakt dat het nooit je bedoeling was? Wil je je kind leren dat leugens normaal zijn?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_122457414
Zo zit het dus niet, snap ook niet waar jij het lef vandaan haalt dat zo te stellen!
Duidelijk de rest van het topic niet gelezen over dat er een verzoek herkansing voor de laatste 8 uur lag.
Daarnaast betaald half nederland tegenwoordig de rekeningen te laat dus maakt dat dan een oplichter?
pi_122458164
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:04 schreef karindz1972 het volgende:
Duidelijk de rest van het topic niet gelezen over dat er een verzoek herkansing voor de laatste 8 uur lag.
en wat als we meenemen dat er dus een 'herkansing' aangevraagd was voor zijn verzaken een taakstraf uit te voeren?
Dat verzoek tot 'herkansing' werd dus door de rechter afgewezen en hierdoor (of eigenlijk vooral omdat hij de uitvoering van de taakstraf verzaakt had) heeft hij vier dagen moeten zitten.

Waarom zou dat hem 'vrijpleiten'..? ik vind het eerder een teken ervan dat hij dus helemaal niet leert van eerdere fouten, en dieper in de misere geraakt.

Hi gaat slordig om met de hem opgelegde (taak)-straf wat ertoe leid dat hij steeds strenger bestraft wordt en in plaats van te erkennen dat hij foutzat, begin je te jammeren dat dat verzoek hem nóg een herkansing te geven door de rechter genegeerd werd.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 4 februari 2013 @ 12:03:36 #96
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_122459122
quote:
Zo zit het dus niet, snap ook niet waar jij het lef vandaan haalt dat zo te stellen!
Daarnaast betaald half nederland tegenwoordig de rekeningen te laat dus maakt dat dan een oplichter?
Wat is dat voor een tokkie-nonsens?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_122459710
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 05:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jij vertrouwt je lieve partner erop dat er in het verleden iets doms is gebeurd maar hij verder geen slecht persoon is (en dat hoeft idd ook écht niet zo te zijn), hij zal goed zijn voor jou en de baby en mocht je bang zijn voor financiële problemen laat hij jou op eigen initiatief zijn bankzaken beheren.

Jouw ouders zijn volgens jou dus onterecht 'bevooroordeeld' over hem, dus willen jou voor onterechte redenen van hem af houden.

Je zegt ook dat je familie en echt goede vrienden altijd wel je familie en echt goede vrienden zullen blijven. Dus zij zullen bijdraaien van welke keuze je dan ook maakt.

Jij bent ervan overtuigd dat jouw partner de beste keuze is voor jou en voor de baby en dat jullie samen een normaal en gelukkig probleemloos leven kunnen leiden.

Waar de fuck twijfel je dan over? Maak aan je ouders duidelijk hoe het zit en wat jij ervan vind, zonder dat ze daartegen in discussie kunnen gaan. Dit is JOUW leven, JOUW mening, JOUW leven! Maak die keuze voor je partner en een gelukkig gezin samen. Zoals je zelf al zegt: je familie en echt goede vrienden blijven dat altijd, en die zullen écht wel bijdraaien als ze zien hoe goed het met jullie gelukkige gezin gaat.
pi_122463264
Ik zal er maar niet teveel woorden aan vuil maken, om medische reden de laatste 8 uur niet gedaan.
Daarom is herkansing gevraagd maar de Advocaat Generaal heeft niet aangehouden tot het verzoek werd behandeld, daarom is hij aangehouden en heeft de behandeling van het verzoek geen nut meer. Er wordt standaard omgezet bij terugzending als er dan een verzoek gedaan is dan kan dat de executie opschorten hetgeen hier niet is gebeurd.
  maandag 4 februari 2013 @ 14:19:42 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122463331
Heb je nu al een keuze gemaakt?
En vind je zelf ook niet dat vrienden die je zo voor het blok zetten het predicaat vrienden eigenlijk niet verdienen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122463380
Eigenlijk vind ik dat ook maar mensen handelen uit emotie.
Ik kan ze alleen maar vragen als ik een keus maar om die te respecteren en mij te blijven steunen.
Ik heb vrienden en familie nodig maar mijn partner ook
  maandag 4 februari 2013 @ 14:25:22 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122463491
Maar ze hebben toch al gezegd dat het kiezen of delen is?

En in dit geval kun je blijkbaar niet en en hebben.
pi_122463770
lieve ts, als ik jou was, dan had ik zowel de familie, de vrienden als de vent gedumpt. familie en vrienden vanwege het zo bot voor het blok zetten, de vent omdat die volgens mij in al die jaren nog geen steek verandert is en nog altijd de boel belazert.

maar goed. ik ben jou niet. ik weet dat ik prima zelf voor mijn kinderen kan zorgen mocht dat nodig zijn. daarin het pijnpunt: dat hoor jij ook te kunnen en dat zie ik hier nu ff niet.

woon je op jezelf eigenlijk? dat haal ik zo 1-2-3 niet uit dit topic en ik ga dus niet alle andere topics van je doorploegen :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_122464760
Ja ik woon op mezelf en hij is veranderd
pi_122465732
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:04 schreef karindz1972 het volgende:
Ja ik woon op mezelf en hij is veranderd
nee, dat is hij niet. anders had hij deze shit nu namelijk wel geregeld.

enfin. moet je allemaal zelf weten. toch zou ik er in beginsel gewoon vanuit gaan dat je er nu alleen voorstaat. maak dus gewoon je eigen gezin met je kind en basta. en wat je ook doet: geef die gast nooit zeggenschap over je geld, zorg dat je financien apart blijft houden laat nooit nooit nooit toe dat hij dingen regelt/doet op jouw naam. ever!
pi_122466041
Hij heeft nooit wat met mijn geld gedaan wilde niet eens dat ik dingen voor hem voorschoot!
Deed al moeilijk als ik een keer boodschappen betaalde.
Daarnaast heeft hij vanuit zijn spaartegoed een substantieel bedrag op onze gezamelijke rekening gestort
  maandag 4 februari 2013 @ 15:40:33 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122466161
Wat is nu eigenlijk het doel van dit topic? Advies neem je niet aan, waarschuwingen wuif je weg.
  PR en moderator maandag 4 februari 2013 @ 16:20:50 #107
288245 crew  Moira
pi_122467840
quote:
Negeer dat dan als je het daar niet mee eens bent en reageer eens hier op:
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 05:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waar de fuck twijfel je dan over? Maak aan je ouders duidelijk hoe het zit en wat jij ervan vind, zonder dat ze daar tegen in discussie kunnen gaan. Dit is JOUW keuze, JOUW mening, JOUW leven! Maak die keuze voor je partner en een gelukkig gezin samen. Zoals je zelf al zegt: je familie en echt goede vrienden blijven dat altijd, en die zullen écht wel bijdraaien als ze zien hoe goed het met jullie gelukkige gezin gaat.
Fuck the EBU.
pi_122467929
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef karindz1972 het volgende:
Hij heeft nooit wat met mijn geld gedaan wilde niet eens dat ik dingen voor hem voorschoot!
Deed al moeilijk als ik een keer boodschappen betaalde.
Daarnaast heeft hij vanuit zijn spaartegoed een substantieel bedrag op onze gezamelijke rekening gestort
ah. een gezamelijke rekening. nou. succes! je weet dat jij ook aansprakelijk bent voor wat er met die rekening gebeurt? dus als hij mensen goederen zegt te leveren en die mensen betalen naar die gezamelijke rekening, dan ben *jij* evengoed aansprakelijk
  maandag 4 februari 2013 @ 17:09:42 #109
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_122469829
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef simmu het volgende:

[..]

ah. een gezamelijke rekening. nou. succes! je weet dat jij ook aansprakelijk bent voor wat er met die rekening gebeurt? dus als hij mensen goederen zegt te leveren en die mensen betalen naar die gezamelijke rekening, dan ben *jij* evengoed aansprakelijk
Huh? Waar haal je dat vandaan? Dat kan niet waar zijn. Dan heeft het openen van een gezamenlijke bankrekening ineens de rechtsgevolgen van een huwelijk, samenlevingscontract of oprichting van een gezamenlijk bedrijf. Dat is natuurlijk niet zo.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_122470010
uit het vorige topic nog:

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:00 schreef karindz1972 het volgende:
Wat denk je kort door de bocht DAWG, 10 jaar geleden een misstap en nu altijd een oplichter?
Dus iemand die een boete krijgt voor rijden met alcohol is een alcoholist de rest van zijn leven, iemand met een snelheidsovertreding een potentiële moordenaar
nee. maar toch vind ik je naief. na anderhalf jaar ken je iemand nog niet goed. en zeker geen ex-oplichter die liegen en bedriegen ooit als zijn beroep had. :')

nogmaals: stom dat je zo snel zwanger bent geraakt.
pi_122471326
dat mag iedereen zeggen maar dat is persoonlijk!
die gezamenlijke rekening is prive! zakelijk heeft hij eigen rekeningen op adres van zijn bedrijf.
Ik ben begunstige op al zijn polissen mocht er iets gebeuren met hem.
Jullie zijn wel erg kort door de bocht als iemand 10 jaar geleden een fout maakt!
  maandag 4 februari 2013 @ 17:48:25 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122471346
quote:
5s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:40 schreef Copycat het volgende:
Wat is nu eigenlijk het doel van dit topic? Advies neem je niet aan, waarschuwingen wuif je weg.
  PR en moderator maandag 4 februari 2013 @ 17:53:51 #113
288245 crew  Moira
pi_122471553
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:47 schreef karindz1972 het volgende:
die gezamenlijke rekening is prive! zakelijk heeft hij eigen rekeningen op adres van zijn bedrijf.
Jullie zijn wel erg kort door de bocht als iemand 10 jaar geleden een fout maakt!
Jezus, ben jij oost-Indisch blind?

Je kiest alle adviezen uit om op te reageren waar je het NIET mee eens bent, en dus ook standvastig NIETS mee gaat doen (hoewel jij hier zelf om advies vraagt, but okay).
En zelfs de adviezen die jou wél steunen in de keuze voor je vriend laat je gewoon links liggen en daar reageer je niet eens op :')
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Negeer dat dan als je het daar niet mee eens bent en reageer eens hier op:

[..]

Fuck the EBU.
pi_122471632
Dat is dan mijn fout want die neem ik wel degelijk ter harte maar het is zo ingewikkeld.
Ik wil familie en vrienden ook niet kwijt maar weet dat ik ze teleurstel in een keus. Maar familie en vrienden horen er onvoorwaardelijk te zijn.
  maandag 4 februari 2013 @ 17:57:51 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122471685
Je blijft wel een beetje in een weinig constructief kringetje lopen ...
En onvoorwaardelijke liefde is utopisch.
  PR en moderator maandag 4 februari 2013 @ 18:42:25 #116
288245 crew  Moira
pi_122473404
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:56 schreef karindz1972 het volgende:
Dat is dan mijn fout want die neem ik wel degelijk ter harte maar het is zo ingewikkeld.
Ik wil familie en vrienden ook niet kwijt maar weet dat ik ze teleurstel in een keus. Maar familie en vrienden horen er onvoorwaardelijk te zijn.
Als jij ervan overtuigd bent dat jij uiteindelijk je familie en vrienden kan laten zien dat je een stabiel, betrouwbaar gelukkig leven kan leiden met je partner en je toekomstige kind, zie ik niet in waarom je dat niet zou doen.

Het gaat verdomme om je kind, die heeft een vader nodig. Als hij al niet veranderd is, dan zal hij dat wel doen zodra hij zijn eigen baby van vlees en bloed in handen heeft. Zorg overigens wel dat jíj de finnaciële touwtjes in handen hebt, just in case.

Jij bent 31, een pasgeboren baby heeft jou en je partner harder nodig dan jij momenteel nog jóuw familie nodig hebt. Die hebben jouw keuzes te accepteren en te respecteren, het gaat niet om wat zij ervan vinden, het gaat om je kind. En als hun liefde inderdaad echt onvoorwaardelijk is dan zijn ze uiteindelijk bereid je de kans te geven om te laten zien dat het wél goed gaat met z'n 3tjes.
Fuck the EBU.
pi_122474915
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:09 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Huh? Waar haal je dat vandaan? Dat kan niet waar zijn. Dan heeft het openen van een gezamenlijke bankrekening ineens de rechtsgevolgen van een huwelijk, samenlevingscontract of oprichting van een gezamenlijk bedrijf. Dat is natuurlijk niet zo.
aansprakelijk voor het geld :)
aansprakelijk voor de misdaad is een andere kwestie, maar vlak ook die niet uit.
pi_122475975
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:47 schreef karindz1972 het volgende:
lieve schat. als je vriend zn kunstjes nog altijd uithaalt, dan vinden de politie en de belastingdienst het vast heel snoezig dat jullie dat prive vinden, maar toch zullen ze dus echt wel ook daar het gestolen geld + achterstallige belasting verhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')